0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη συνέντευξη ο υπουργός Παιδείας προαναγγέλλει: Οργανική θέση στο σχολείο για όλους τους εκπαιδευτικούς, «χωρίς όρια ωρών και γραφειοκρατικά τερτίπια τοποθέτησης, που γεννούν ανασφάλεια και αδιαφάνεια». Απορρόφηση εντός του τρέχοντος τριμήνου, της πλειονότητας των καθηγητών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, στο υπουργείο Υγείας, σε Δήμους (βρεφονηπιοκόμοι), και σε δομές επαγγελματικής κατάρτισης, Διαβεβαιώνει ότι καμία θέση εκπαιδευτικού δεν κινδυνεύει : «θέλω να διαβεβαιώσω το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας με τον πλέον ρητό και κατηγορηματικό τρόπο ότι καμία θέση εκπαιδευτικού δεν κινδυνεύει. Αυτή ήταν, άλλωστε, και η απόφαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης την 23η Ιουλίου 2013» Στη συνέντευξη, ο κ. Αρβανιτόπουλος, παραδέχεται ότι η φετινή χρονιά θα ξεκινήσει με 10.000 αναπληρωτές καθηγητές λιγότερους, ως αποτέλεσμα της αναπόφευκτης δημοσιονομικής προσαρμογής. ισχυρίζεται όμως, ότι το πρόβλημα έχει κυρίως να κάνει με «την κακοδαιμονία του εκπαιδευτικού μας συστήματος, σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δεν ήταν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, που έπρεπε να καλύψουν οι αναπληρωτές, αλλά η στρεβλή, πρόχειρη και πελατειακή κατανομή των διορισμών και των μεταθέσεων της τελευταίας εικοσαετίας». Για τις απεργιακές κινητοποιήσεις δηλώνει ότι η ΟΛΜΕ, «με περίσσεια ευκολία, απειλεί με απεργιακές κινητοποιήσεις. Να είστε σίγουροι ότι εκφράζει μια ισχνή μειοψηφία και όχι την κοινότητα των εκπαιδευτικών. Πιστεύω ότι, επειδή η ελληνική κοινωνία, η ελληνική οικογένεια καθημερινά απειλείται από τη δυσβάσταχτη οικονομική πραγματικότητα, δεν χρειάζεται, δεν αντέχει τεχνητές οξύνσεις και συνδικαλιστικές ασκήσεις». DICTYO.GR ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΆ 24/08/2013
Δηλαδή, θα υπάρξουν άλλες απολύσεις εκπαιδευτικών; Κατ' αρχάς, δεν έχει υπάρξει καμία απόλυση. Από τους 150.000 εκπαιδευτικούς τέθηκαν σε διαθεσιμότητα 2.100, όταν η δημοσιοποιημένη απειλή ξεπερνούσε τους 7.500, απειλή που εξουδετερώσαμε με επιχειρήματα μακριά από συντεχνιακή λογική, αλλά θεμελιωμένα με μεθοδολογική επάρκεια και αδιαμφισβήτητη εγκυρότητα. Θέλω να διαβεβαιώσω το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας με τον πλέον ρητό και κατηγορηματικό τρόπο ότι καμία θέση εκπαιδευτικού δεν κινδυνεύει. Αυτή ήταν, άλλωστε, και η απόφαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης την 23η Ιουλίου 2013.Όλοι οι εκπαιδευτικοί από τον Σεπτέμβριο του 2013 αποκτούν οργανική θέση στο σχολείο χωρίς όρια ωρών και γραφειοκρατικά τερτίπια τοποθέτησης που γεννούν ανασφάλεια και αδιαφάνεια. Η φετινή χρονιά θα ξεκινήσει με 10.000 αναπληρωτές καθηγητές λιγότερους, ως αποτέλεσμα της αναπόφευκτης δημοσιονομικής προσαρμογής.Πηγή
Παράθεση από: bitch στις Αυγούστου 24, 2013, 05:16:31 pmαν γυρίσει τις οργανικές στα σχολεία - και όχι στο υπουργείο - είναι πολύ εύκολο να καταργήσει ή να συγχωνεύσει δομές και να στείλει κόσμο σπίτι του. Τόσο απλά. Αν πάλι θελήσει να κρατήσει μόνο όσους του χρειάζονται ( γιατί πχ αν υπάρχουν 20 φιλόλογοι σ ένα σχολείο με 8 τμήματα προφανώς δεν χρειάζονται όλοι) δεν είναι ανάγκη να αξιολογήσει όλο τον κλάδο. Μπορεί απλά να αξιολογήσει τους φιλολόγους του σχολείου μεταξύ τους και όποιος έχει τα λιγότερα προσόντα τον έφαγε η μαρμάγκα..... Το σχέδιο έχει το μεγάλο πλεονέκτημα του "διαίρει και βασίλευε".... Από Δευτέρα τα σπουδαία... (όσο περνάει ο καιρός τόσο σκέφτομαι να ενεργοποιήσω κάτι κονέ στο εξωτερικό και να την κάνω με ελαφρά.... Ο Σεπτέμβρης μπορεί να μη με βρει στην Ελλάδα πλέον... )Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ. Πρόκειται για εκφυλισμό της έννοιας της οργανικής στο φορέα μας (υπουργείο παιδείας) με την διαμοίραση της σε "μικρό-φορείς" οι οποίοι επί του κλεισίματος τους θα προκαλούν απόλυση σύμφωνα με το σύνταγμα εφόσον δεν θα υπάρχει ο φορέας.Συνάδελφοι η οργανική μας στο υπουργείο για να καταργηθεί αυτή την στιγμή είναι ΜΕΓΑΛΟΣ μπελάς για το υπουργείο. Μόνο με διαγραφή ολόκληρου κλάδου παίρνει άμεσα αποτελέσματα όλα τα άλλα απαιτούν αξιολογήσεις-πανελλαδικούς πίνακες-ενστάσεις, μηνύσεις και το κακό συναπάντημα.
αν γυρίσει τις οργανικές στα σχολεία - και όχι στο υπουργείο - είναι πολύ εύκολο να καταργήσει ή να συγχωνεύσει δομές και να στείλει κόσμο σπίτι του. Τόσο απλά. Αν πάλι θελήσει να κρατήσει μόνο όσους του χρειάζονται ( γιατί πχ αν υπάρχουν 20 φιλόλογοι σ ένα σχολείο με 8 τμήματα προφανώς δεν χρειάζονται όλοι) δεν είναι ανάγκη να αξιολογήσει όλο τον κλάδο. Μπορεί απλά να αξιολογήσει τους φιλολόγους του σχολείου μεταξύ τους και όποιος έχει τα λιγότερα προσόντα τον έφαγε η μαρμάγκα..... Το σχέδιο έχει το μεγάλο πλεονέκτημα του "διαίρει και βασίλευε".... Από Δευτέρα τα σπουδαία... (όσο περνάει ο καιρός τόσο σκέφτομαι να ενεργοποιήσω κάτι κονέ στο εξωτερικό και να την κάνω με ελαφρά.... Ο Σεπτέμβρης μπορεί να μη με βρει στην Ελλάδα πλέον... )
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει: "μεταφορά των οργανικών, από το υπουργείο στα σχολεία;". Πχ, γίνεται κατ' αναλογία, να μεταφερθούν οι οργανικές των στρατιωτικών από το ΥΠΕΘΑ στα στρατόπεδα;...Μπορεί κάποιος να μου αναλύσει λίγο αυτή τη "λογική";...Η καταστροφολογία, ας έχει και ένα όριο...