0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα το ξαναπω για να γίνω πιο σαφής:madman: οργανικη θέση μόνιμου εκπαιδευτικού δεν ισούται με οριστική τοποθέτηση σε σχολείο (από τα μηνύματά σου φαίνεται ότι τα ταυτίζεις και συνεπώς ξεκινάς από λάθος αφετηρία σκέψης).madman & guestteacherπαράδειγμα:έστω εκπαιδευτικός χ που 10 χρόνια μετά το διορισμό του βρίσκεται ακόμα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ (χωρίς οριστική τοποθέτηση σε σχολείο).ερώτηση: είναι μόνιμος?απάντηση:ναι (με τη δική σας αφετηρία σκέψης κάποιος θα απαντούσε όχι)επί της ουσίας για την αυριανή μέρα θα ξαναπω περιληπτικά την άποψή μου που πολλές φορές έχω αναφέρει:αναμένω να αλλάξει το καθεστώς οριστικών τοποθετήσεων από σχολείο σε ομάδα σχολείων ή στη διεύθυνσηέτσιτο υπουργείο θα χειρίζεται πιο ευέλικτα το εκπαιδευτικό προσωπικό θα εξαλειφθεί σταδιακά το φαινόμενο διάθεση ΠΥΣΔΕ,σε όσους κλάδους δεν συμβεί αυτό (εξάλειψη φαινομένου διάθεση ΠΥΣΔΕ) θα αποκαλύψει τον πραγματικό αριθμό πλεονάζοντος προσωπικούμε αυτό τον τρόπο ίσως έχουμεενεργοποίηση του πδ των υποχρεωτικών μεταθέσεων (να πάρει φεκ)υποχρεωτικές μεταθέσεις πλεοναζόντων στη διεύθυνση (εννοώ των ολικά υπεράριθμων της διεύθυνσης όπως ορίζονται στο ΠΔ) σε επίπεδο περιφέρειας ή επικράτειαςόποιος δεν αποδεχθεί την υποχρεωτική μετάθεσή του θα οδηγείται σε απόλυση (άρνηση εκτέλεσης υπηρεσίας, δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας)στο τέλος της διαδικασίας αν υπάρχουν πλεονάζοντες (ολικά υπεράριθμοι) σε κάποιο κλάδο (δεν έχουμε να τους βάλουμε πουθενά στην επικράτεια, όχι ότι δεν δέχονται) καταργείται ίδιος αριθμός οργανικών στην επικράτεια θέσεων και μέσω κριτήριων ΥΔΜΗΔ επιλέγονται όσοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβάρα δε σημαίνει ότι δε θα ξεκινήσει ποτέ...για το υπουργείο όλα γίνονται με ένα σκεπτικό:να βγουν οι αριθμοί της διαθεσιμότητας ή των απολύσεων
Δεν ειναι υποχρεωμενος να καταργήσει ολόκληρο τον κλάδο για να απολύσει (συγνωμη να βγαλει σε διαθεσιμότητα ).
Ποτέ κανείς δεν μας είπε όμως ποιες οργανικές σκέφτεται να μεταφέρει που ο Υπουργός (αν όντως σκέφτεται κάτι τέτοιο).Καίγεται δηλαδή να σου δώσει οργανική τοποθέτηση ο Υπουργός; Ας περιμένουμε να δούμε τι θέλει να πει πρώτα.Επίσης κανένας δεν μίλησε για άμεσα.
Θα ήθελα να μάθω ειλικρινά, ποιος εγκέφαλος "σκαρφίστηκε" αυτή την περίφημη μεταφορά οργανικών από το υπουργείο στις σχολικές μονάδες (τη μετατροπή δηλαδή των σχολείων σε ΝΠΔΔ) και διασπείρει συστηματικά τον τρόμο και την απελπισία εδώ μέσα. Όσοι πρεσβεύετε αυτό το σενάριο, σε τι ακριβώς βασίζεστε; Στις δηλώσεις του υπουργού; Σε κάποια άλλη δική σας πηγή; Θα ήθελα αν γίνεται να μας το αναλύσετε λίγο περισσότερο αυτό το σημείο...
Παράθεση από: athapris στις Αυγούστου 27, 2013, 02:09:20 amΘα ήθελα να μάθω ειλικρινά, ποιος εγκέφαλος "σκαρφίστηκε" αυτή την περίφημη μεταφορά οργανικών από το υπουργείο στις σχολικές μονάδες (τη μετατροπή δηλαδή των σχολείων σε ΝΠΔΔ) και διασπείρει συστηματικά τον τρόμο και την απελπισία εδώ μέσα. Όσοι πρεσβεύετε αυτό το σενάριο, σε τι ακριβώς βασίζεστε; Στις δηλώσεις του υπουργού; Σε κάποια άλλη δική σας πηγή; Θα ήθελα αν γίνεται να μας το αναλύσετε λίγο περισσότερο αυτό το σημείο...Υπάρχει ένα ευαγγέλιο που ακολουθούν συστηματικά τα τελευταία χρόνια.Λέγεται έκθεση ΟΟΣΑ. Μάλιστα η Διαμάντω το είχε και για πραγματικό ευαγγέλιο (γι αυτό και έλεγε προσλήψεις σε σχολεία). Αν έχεις χρόνος αξίζει να της ρίξεις μια ματιά έστω και ως ένα non paper (κοινώς κ...χαρτο).Εχει αρκετές ενδιαφέρουσες προτάσεις.Πρέπει να κλείσω όμως οπότε μην με βάλεις να σου δώσω και σύνδεσμο
Τότε προφανώς θα έχεις δει και την πρόταση για συνδυασμό Γυμνασίου με ομάδα Δημοτικών και διοίκηση από Manager.Πρόσεξε τώρα μιλάμε για ομάδα σχολείων. Δες τι λένε τώρα οργανικές πιθανόν και σε ομάδα σχολείων.Αν λοιπόν εξαλειφθούν οι σε διάθεση και οι υπεραριθμίες τότε γιατί να μην αντιστοιχούν και οι προσλήψεις (αρα και οι οργανικές διορισμού) σε ομάδα σχολείων;Με λίγα λόγια γιατί να έχεις ένα δύσκαμπτο (για την Κυβέρνηση) σύστημα που απαιτεί Διευθύνσεις και να μην γίνεται η διαχείριση σε επίπεδο Μονάδας.Οπου η κάθε Μονάδα θα φτιάχνει και το πρόγραμμα σπουδών (πέρα από αυτά που θα θεωρηθούν βασικά) όπως επιθυμεί με το πρόσχημα να είναι σύγχρονο και να ακολουθεί τις εξελίξεις; Επαναλαμβάνω μιλάω για σενάριο και μόνο.
Σε πρόλαβα. ΟΧΙ άμεσα.Λίγα κάθε φορά. Εξάλλου μέχρι το 2016 (τουλάχιστον) έχουμε χρόνο να γίνουμε "σύγχρονο" αγγλοσαξωνικό κράτος.