0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εφόσον βρίσκεσαι σε διάθεση , συνάδελφε, τότε κακώς πήρες τη μετάθεση καθώς δεν υπήρχε πραγματικό κενό. Άρα θα πρέπει να είσαι από τους πρώτους που θα φύγουν με υποχρεωτική , αν προκύψει θέμα στην περιοχή σου.Δεν είναι τα πράγματα ακριβώς έτσι όπως τα λες. Τη χρονιά που ήρθα στον τόπο συμφερόντων μου είχαμε μείνει 6 άτομα στη διάθεση. Την επόμενη χρονιά φέρνουν άλλους 50 οι 10 πρώτοι (λογικό αφότου είχαν περισσότερα μόρια) πήραν κατά εμέ την οργανική που θα έπρεπε να είχα εδώ και 9 χρόνια που βολοδέρνω στη διάθεση. κ.ο.κ Μήπως έχεις εξασφαλίσει τη 12ετία και μιλάς εκ του ασφαλούς (προς το παρόν);
αυτό ακριβώς λέει ο συνάδελφος, γιατί την επόμενη χρονιά (από τη δική σου μετάθεση) πήραν μετάθεση άλλοι 50,υπήρχαν 50 οργανικά κενά της ειδικότητας σου? προφανώς όχι, όπως δεν υπήρχαν και ισάριθμα (των μετατεθέντων)οργανικά κενά τη χρονιά που πήρες εσύ μετάθεση, αλλιώς δεν θα μένατε 6 στη διάθεση, μεταθέσεις δεν δίνονταν επί σειρά ετών σε οργανικά κενά, αλλά σε λειτουργικά κενά και σε ακραίες περιπτώσεις σε ανύπαρκτα κενά απλά και μόνο γιατί κάποιοι αιρετοί σε αγαστή συνεργασία με τη διοίκηση έπρεπε να μεταθέσουν με το ζόρι κάποιους (με λίγα μόρια κατά προτίμηση), αυτά είναι αδιαμφισβήτητα γεγονότα, το φαινόμενο διάθεση ΠΥΣΔΕ και οι οργανικές υπεραριθμίες δεν δημιουργήθηκαν το 2013 λόγω αύξησης ωραρίου και αλλαγών σε ωρολόγια προγράμματα, αυτοί οι παράγοντες όπως και οι συγχωνεύσεις/καταργήσεις σχολικών μονάδων έδωσαν εκρηκτικές διαστάσεις σε ένα προϋπάρχον οξύτατο προβλήμα (για το οποίο όλοι όσοι εξυπηρετούνταν και όχι μόνο αυτοί , αλλά και όσοι δεν θίγονταν, έκαναν ότι δεν υπήρχε, και αναφέρομαι σε όσους και είναι πάρα πολλοί που επί σειρά ετών έκαναν 10ωρα και 12ωρα με την ανοχή όχι μόνο των ΥΣ αλλά και των υπολοίπων, άσε που συμπτωματικά ήταν οι έχοντες λιγότερα μόρια μετάθεσης), το δύσκολο είναι να αποδεχτούμε την πραγματικότητα και να συνειδητοποιήσεουμε τι μας έφερε πραγματικά σε αυτή την κατάσταση, το εύκολο είναι να κατηγορούμε όποιον επισημαίνει δυσάρεστες αλήθειες ότι είναι βολεμένος λόγω 12ετίας ή ίσως και γιατί διορίστηκε και κατά συνέπεια μετατέθηκε πριν από μας στον τόπο συμφερόντων μας.ΥΓ να με συγχωρείτε για το έντονο ύφος αλλά με θυμώνει το γεγονός ότι ο κλάδος μας μονίμως διαμαρτύρεται για τα κακώς εννοούμενα κεκτημένα του και δεν επιχειρηματολογεί επί της ουσίας, γι αυτό και μόνο δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη για το μέλλον μας.
ακριβώς Μελένιε !! Πράξη ΠΟΛΙΤΙΚΗ !! ΌΧΙ ΠΡΑΞΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ !! Δεν είναι το ίδιο και δεν μπορεί να είναι το ίδιο... Και στην τελική θες να μου πεις τι ; ότι δεν μπορούν μορφωμένοι -υποτίθεται - άνθρωποι να συμφωνήσουν στο πώς πρέπει να είναι η Δημοσια Παιδεία; δηλαδή ο αριστερός θέλει υποδομές και ο δεξιός δεν θέλει; Μην το βλέπουμε στενόμυαλα , τύπου ο δεξιός δέχεται το ιδιωτικό σχολέιο και ο αριστερός όχι. Μιλάμε για το Δημόσιο σχολείο - για ένα δημόσιο αγαθό. Δεν διαφοροποιείται πολύ το ζήτημα εδώ....
Silkcut,επέτρεψε μου να διαφωνήσω (αν κατάλαβα καλά τι εννοείς).Για να γίνω πιο ξεκάθαρος. Τα ωρολόγια προγράμματα και οι δημιουργίες, καταργήσεις και συγχωνεύσεις είναι τωρινό φαινόμενο; Μάλλον όχι.Γιατί λοιπόν όπως σωστά έχεις πει να βάζουμε έν αυθαίρετο όριο (12 ετών - και να πω ότι το δικαιολογούν;;; ). Λέω λοιπόν ότι μεταθέσεις και διορισμοί και αλλαγές ωραρίων γίνονταν πάντα και πάντα βρίσκονταν άνθρωποι που με οποιδήποτε τρόπο πήγαιναν εκέι που ήθελαν. Δεν ήταν όμως όλοι.Για να γίνουμε πιο απλοί το θέμα είναι αλλού. Πόσοι από εμάς θέλουμε πραγματικά όρια ή καθόλου όρια....γιατί η ερώτηση είναι μια;Αν το όριο (ετών) ανέβαινε σε ποια από τις δύο ομάδες θα ήσουν;Αν το όριο (ετών) κατέβαινε σε ποια από τις δύο ομάδες θα ήσουν; .....Με λίγα λόγια έχουμε ένα σύστημα μεταθέσεων (με τα όποια θετικά ή αρνητικά) το παρόν σύστημα που έρχεται ως συμπληρωματικό ή ανταγωνιστικό βελτιώνει ή χειροτερε'υει το προυπάρχον; Η ερώτηση λοιπόν είναι ... (έδω κάτι ήθελα να ρωτήσω αλλά χτύπησε το κουδούνι και το ξέχασα... )
Αγαπητη bitch, νομιζω οτι τα βλεπεις πολυ κοντοφθαλμα το ζητημα.....δεν υπαρχει τοση ομοιογενεια στις προτασεις πολιτικης για θεματα παιδειας. Ενδεικτικα μερικα: αλλοι ειναι υπερμαχοι της μαθητειας ενω αλλοι κατηγορηματικα αντιθετοι.....αλλοι υπερ ενος τεχνικης εκπαιδευσης και της διαφοροποιησης του προγραμματος σπουδων της καθε σχολικης μοναδας και αλλοι υπερ της αποκλειστικα ενιαιας 12χρονης εκπαιδευσης, αλλοι υπερ της θεσμοθετησης και υπαρξης ελαστικων σχεσεων εργασιας του εκπαιδευτικου προσωπικου ΑΜΩ ΑΚΩ ωρομισθιοι και παει λεγοντας και αλλοι υπερ της μονιμης και σταθερης εργασιας, αλλοι ειναι υπερ της αξιολογησης της ΑΕΕ κτλ αλλοι ειναι κατηγορηματικα αντιθετοι ή υπερμαχοι μιας "αλλης" αξιολογησης"Και ολα αυτα και ακομα περισσοτερα ειναι δειγματα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ που βρισκουν εκφραση ειτε μεσω των πολιτικων κομματων ειτε μεσω των συνδικαλιστικων παραταξεωνΥΓ: Οσοι δεν αντιλαμβανονται την υπαρξη διαφορετικων πολιτικων σε ολα τα θεματα του δημοσιου βιου και εχουν εκφραστει κατα καιρους χλευαστικα κατα του συνδικαλισμου και της πολιτικης εκφρασης μεσω παραταξεων τσουβαλιαζοντας ολους "τυγχανουν" να εχουν εκφραστει και θετικα υπερ της Χρυσης Αυγης.... Τυχαιο; δεν νομιζω
Να αφήσουν ένα χρόνο να φανούν πραγματικά καθηγητές χωρίς ωράριο.Αλλά σιγά σιγά τα κομμάτια κολλάνε.
Αυτό με τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ είναι σωστό! Χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση, αλλά πάντα οι ανακοινώσεις του Υπουργείου στοχεύουν στα προγράμματα κλπ των Γυμνασίων - Γεν. Λυκείων, καθαρά για επικοινωνιακούς λόγους! Οι όποιες αποφάσεις παίρνονται κλπ προσαρμόζονται στα προγράμματα της Γενικής Παιδείας και η Τεχνική Παιδεία με τις ιδιαιτερότητές της περνάει σε 2η μοίρα, αφού δεν "πουλάει" τόσο σε επικοινωνιακό επίπεδο!
ΥΓ: Οσοι δεν αντιλαμβανονται την υπαρξη διαφορετικων πολιτικων σε ολα τα θεματα του δημοσιου βιου και εχουν εκφραστει κατα καιρους χλευαστικα κατα του συνδικαλισμου και της πολιτικης εκφρασης μεσω παραταξεων τσουβαλιαζοντας ολους "τυγχανουν" να εχουν εκφραστει και θετικα υπερ της Χρυσης Αυγης.... Τυχαιο; δεν νομιζω
Αυτό έχει γίνει ηδη και έχουν πληρη εικόνα των κενών με το my school. Αν τρέξουν οι συγχωνεύσεις των 1600+ σχολείων με δεδομένο οτι πανω απο 1000 θα είναι πλεον στη ββαθμια αυτό ισοδυναμεί με ενα μέσο ορο 6-10.000 περιπου χαμένων οργανικων. Αν δεν υπάρχει ποσοτικος στόχος μείωσης προσωπικού ως μνημονιακη υποχρέωση τοτε με νεο κυκλο μεταταξεων στη αβαθμια και τις χιλιαδες συνταξιοδοτησεις τοτε στα επομενα δυο χρόνια θα έχει επιτευχθεί ο στόχος του ΟΑΣΑ για 60+60χιλ. εκπαιδευτικών και στις δυο βαθμιδες