0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλλον κάτι τέτοιο μυρίζομαι και εγώ.Έτσι καταφέρνει και συντηρεί το πελατειακό σύστημα, και "ικανοποιεί" κάποιους που θέλει αλλά και κάποιους που δεν θέλει (δίπλα στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα) χωρίς στην ουσία να δίνει και τίποτα μόνιμο και ουσιωδώς χωρίς να λύνει το πρόβλημα. Έτσι συνεχίζεις να απαξιώνεις τους εκπαιδευτικούς, να τους έχεις υποχείριά σου, να απαξιώνεις την εκπαίδευση και να διατηρείς όλο αυτό το παράλογο σύστημα.
Το θεμα ειναι:μπορουμε να κανουμε κατι αν υπαρχουν κενα οταν ανοιξουν τα σχολεια;(εννοω οργανικα κενα)μπορουμε να επαναφερουμε τοτε το θεμα των μεταθεσεων των βασικων ειδικοτητων που αντιμετωπιστηκαν μ αυτον τον τροπο στις μεταθεσεις(δεν θελω να χαρακτηρισω τον τροπο αλλα αυτος ο αυταρχισμος,η ασυνεπεια κ η ατιμωρησια που υπαρχει σ αυτο το υπουργειο παντα θα με εξοργιζει)γιατι νομιζω πως αυτοι εχουν προχωρησει κ εμεις απλα πρεπει να υπομεινουμε τις συνεπειες!μπορουμε να χρησιμοποιησουμε τα κενα τον Σεπτεμβριο για να επανελθουμε,υπαρχει περιπτωση να μας βοηθησει η ΟΛΜΕ;
ΠΗΡΑ χτές και δεν με άφησαν !!!
Ας υποθέσουμε ότι σε μια ειδικοτητα βγαινουν στην πρωτεύουσα του νομού3 κενα σε σχολεία και 5-6 πλεονασματ σε καποια άλλα. Συμφέρει αυτους τουςεκπαιδευτικους να θέλουν να κριθούν υπεράριθμοι; Θα προηγηθούν από αυτούς που ζητανε βελτίωση και αυτούς που πήραν μεταθεση;