*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101081 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #224 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 10:41:33 πμ »
Οι γεωλόγοι έχετε ελπίδα.. εκτός εκπαίδευσης προφανώς. Τόσες εξειδικεύσεις έχει στη γεωλογία, από σεισμολογία μέχρι περιβαλλοντικά θέματα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:46:38 »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #225 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 10:58:27 πμ »
(όχι τίποτα άλλο, λυπάμαι το κόπο, το χρόνο και τα χρήματα που έδωσα στο ΕΑΠ για το μεταπτυχιακό "Εξειδίκευση καθηγητών..."τώρα που είμαι στην τελευταία ενότητα πριν τη διπλωματική!

Είναι αποκαρδιωτικό βέβαια, φαντάζομαι όμως ότι θα το ολοκληρώσεις... κάποτε! Αυτά παθαίνετε όσοι μπήκατε στη λογική της βιομηχανίας των μεταπτυχιακών που έστησαν οι καθηγητάδες με τυράκι το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ.


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2013, 09:51:44 μμ από mous »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #226 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:00:04 πμ »
Οι γεωλόγοι έχετε ελπίδα.. εκτός εκπαίδευσης προφανώς. Τόσες εξειδικεύσεις έχει στη γεωλογία, από σεισμολογία μέχρι περιβαλλοντικά θέματα.

ΑΧΑΧα μη τον δουλεύεις τον άνθρωπο, όλοι οι γεωλόγοι άνεργοι είναι  :P

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #227 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:05:02 πμ »
OLOI ΟΙ ΠΕ04 ΕΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ελατε στο πολυτεχνειο να δειτε τους φυσικους που ειναι εκει, σε ολα τα τμηματα διαπρεπουν! μεχρι κ στους πολιτικους μηχανικους που σπουδαζω κ εχω 12 μαθηματα μαθηματικα κ αλλα 10 τεχνικεσ μηχανικεσ κ στατικεσ!ηλεκτρολογοι, νηχανολογοι το ιδιο
απλα κανουν/εκαναν απο μικροι ιδιαιτερα κ φροντιστηρια, εβγαζαν ευκολο χρημα κ τα αφηναν!!
οι βιολοι κ οι χημικοι διαπρεπουν στους χημικους μηχανικους σε θεματα περιβαλλοντος τεχνολογια τροφιμων, φαρμακα βιολογικους καθαρισμους κτλ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:46:38 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #228 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:11:38 πμ »
Έτσι ακριβώς. Καλή η εκπαίδευση, αλλά προς το παρόν είναι υπερκορεσμένη (εν μέρει τεχνητά).
Ειδικά αν κάποιοι είναι ακόμα φοιτητές και διαβάζουν, ας ψαχτούν αρχικά σε άλλους τομείς και δεν θα χάσουν.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος gewlogos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #229 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:14:03 πμ »
Ρωτησα αν έχουμε κάποια εξέλιξη αρνητική και συγκεκριμενη για το θέμα προσληψης αναπληρωτών των ειδικοτήτων μας. Από γενικότητες και καταστροφολογίες ή για το αν έχουμε ή όχι ευκαιρίες εκτός εκπαίδευσης ξέρω και γω και τις βιώνω κάθε μέρα....

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #230 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:14:14 πμ »
ρε παιδια συγγνωμη που θα το πω αλλα μαστερ σχετικα με τη εκπαιδευση γιατι κανετε?!!να τα κανει ενας φιλολογος οκ. δεν βλεπατε την κατασταση?αντε οι μονιμοι θελουν να εξελιχθουν...λεμε τωρα,αλλα εσεις?κ μονιμοι να γινετε θα παρετε 700 ευρω κ θα τρεχετε για 5+ χρονια σε καθε κατσαβραχο,ειναι ζωη αυτη?

ξερετε ποσοι πε04 ειναι στο πολυτεχνειο?παρα πολλοι.οι αποφοιτοι μηχανικοι κανουν συνηθως MBA Κ φευγουν εξωτερικο οποτε εχει θεσεις πολλες!!
εγω οταν προσληφθηκα σχολειο ενιωσα να ανοιξαν οι πυλες για να κανω τις περαιτερω σπουδες που ηθελα!! ετσι ξεκινησα διδακτορικο (αφου εκανα μαστερ) στην τεχνολογια υλικων!πριν δουλευα σε βιομηχανια με τρελα ωραρια!!κ σας λεω στο πολυτεχνειο γιατι ειναι πιο 'εφαρμοσμενο'.τα πανεπιστημια ειναι πιο 'επιστημονικα'κ μετα πας για δουλεια κ δεν ξερεις ττιποτα
παντως ποτε δεν ειναι αργα!αιτησεις γινονται μαιο-ιουνιο!οι θεσεις ειναι λιγες για τα πανεπιστημια κ υπαρχει γκετο αλλα αξιζει να δοκιμασετε.

καλημερα δεν σας ειπα!!λαθος μου

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #231 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:20:42 πμ »
gewlogos όχι δεν έχουμε καμία εξέλιξη για το θέμα που ρωτάς. Αλλά οι προοπτικές είναι αρνητικότατες έτσι κι αλλιώς.
Από 'κει και πέρα, με αφορμή κάθε ζήτημα που συζητείται δημόσια, έχουμε το δικαίωμα να σχολιάζουμε κάτι σχετικό και λίγο παραπέρα (το νόημα ενός φόρουμ ξέρω 'γω....).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος gewlogos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #232 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:23:38 πμ »
Nick την ίδια σχολή τελειώσαμε αλλά εμένα από πάντα το ονειρό μου είναι να διδάσκω. Οταν εγώ ξεκίνησα το μεταπτυχιακό σε παιδαγωγικά ο μισθός ήταν όπως τον ξέραμε και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη και μάλιστα κάνοντας τη δουλειά που λάτρευα. Και ναι έχω απόλυτα συμβιβαστεί με το να γυρνάω σε κάθε νησί και αν με ρωτάς πάντα καινούργια νησιά δηλώνω και ποτέ στο σπίτι μου στη θεσσαλονίκη γιατί θεωρώ απίστευτη εμπειρία να μένεις σε νέα ωραία μέρη και να τα γυρνας. Και ούτε εσύ ούτε κανείς ήξερε οτι ο μισθός θα πάει στα  στα 700 ευρώ. Και τώρα στα 30-35 τι να κάνουμε να πεθάνουμε? Από το μηδέν όλα??

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #233 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:37:16 πμ »
αν σου αρεσε τοσο πολυ συμφωνω μαζι σου αλλα καλυτερα να εδινες κατατακτηριες για το παιδαγωγικο.
επισης το να τριγυρνας σε καθε νησι οταν δεν εχεις οικογενεια ειναι οκ. καποια στιγμη δεν θα θες να κανεις οικογενεια ομως?
μπορει να μην ηξερα την τοσο μεγαλη πτωση του μισθου που θα υποστουμε αλλα ηξερα οτι ο μισθος του νεοδιοριστου ηταν 1050 ευρω κ τα σχετικα με τις αποσπασεις, μεταθεσεις κτλ. επισης δεν νομιζω οταν μπηκες στο γεωλογικο να σκεφτοσουν το σχολειο. ολοι σκεφτομαστε τεχνικα εργα, μελετες κτλ.μονο οι φυσικοι το σκεφτονται ετσι αν κ λαθος τους.
επισης, ξερεις οτι τους γεωλογους θελουν να τους βγαλουνν πληρως απο τα σχολεια!οι φυσικοι κυριως!ειδικα αν τη γεωγραφια την κανουν οικολογια, ΤΕΛΟΣ. οπως ειδες τον πινακα που παρεθεσε ενας συναδελφος πιο πανω οι γεωλογοι ειναι ελαχιστοι στα σχολεια!αν παρεις τις ωρες που διδασκει ο καθε κλαδος αναλογικα το ποσοστο 4-5% δεν δικαιολογειται φυσικα.
εγω ειπα για τα μεταπτυχιακα στο πολυτεχνειο με καλη διαθεση χωρις να κατακρινω τις επιλογες των υπολοίπων!απλα προσωπικα την εκπαιδευση στην Ελλαδα την θεωρω τελειωμενη υποθεση, οσο σκληρο κ αν ακουγεται!

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #234 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:42:05 πμ »
Nick την ίδια σχολή τελειώσαμε αλλά εμένα από πάντα το ονειρό μου είναι να διδάσκω. Οταν εγώ ξεκίνησα το μεταπτυχιακό σε παιδαγωγικά ο μισθός ήταν όπως τον ξέραμε και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη και μάλιστα κάνοντας τη δουλειά που λάτρευα. Και ναι έχω απόλυτα συμβιβαστεί με το να γυρνάω σε κάθε νησί και αν με ρωτάς πάντα καινούργια νησιά δηλώνω και ποτέ στο σπίτι μου στη θεσσαλονίκη γιατί θεωρώ απίστευτη εμπειρία να μένεις σε νέα ωραία μέρη και να τα γυρνας. Και ούτε εσύ ούτε κανείς ήξερε οτι ο μισθός θα πάει στα  στα 700 ευρώ. Και τώρα στα 30-35 τι να κάνουμε να πεθάνουμε? Από το μηδέν όλα??

Μα γιατί προτιμάς αυτό από να δουλεύεις για 800 ευρώ (από το πρωί ως το βράδυ) στο Μετσόβειο (πχ) για κάποιο καθηγητή που με την εργασία σου θα βγάζει χιλιάδες ευρώ από ερευνητικά; Προτιμάς να είσαι περιπλανώμενος καθηγητής παρά σκλάβος σε γαλέρα, ταπεινός εργάτης παραγωγής γνώσης;  ;D
Παρεπιπτόντως, Καποδιστρικό και Μετσόβιο είναι κλειστά επ αόριστον (να πούμε και κάτι αισιόδοξο πρωί πρωί) ;D Καλημέρα!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2013, 11:43:46 πμ από mous »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #235 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 11:50:42 πμ »
...
επισης δεν νομιζω οταν μπηκες στο γεωλογικο να σκεφτοσουν το σχολειο. ολοι σκεφτομαστε τεχνικα εργα, μελετες κτλ.μονο οι φυσικοι το σκεφτονται ετσι αν κ λαθος τους.
...

Ώπα... μη γενικεύουμε! Το αντίθετο θα έλεγα, όσοι μπήκαμε συνειδητά φυσικό, στην αρχή - και λόγω άγνοιας και ρομαντισμού - σκεφτόμασταν έρευνα, εργαστήρια, ανακαλύψεις κλπ. Φαντάζομαι κάτι παρόμοιο θα ισχύει και για χημικούς, βιολόγους και γεωλόγους. Η πραγματικότητα και η ανάγκη, αλλά και μία εναλλακτική επιλογή, οδηγεί πολλούς στην εκπαίδευση με τα γνωστά αποτελέσματα.
Σε κάποιες χώρες αυτά λύνονταν (λανθασμένα κατά την άποψή μου) με τον εξής τρόπο: δημιουργούσαν ειδικές παιδαγωγικές σχολές με έμφαση στις θετικές επιστήμες, οπότε αυτοί δίδασκαν φυσική/χημεία/βιολογία στα σχολεία. Όσοι σπούδαζαν στις κλασικές σχολές φυσικής, χημείας κλπ, ακολουθούσαν συνήθως το δρόμο της έρευνας, αν και συνήθως το σύστημα πρόσληψης στην εκπαίδευση είναι μικτό και δέχεται και από τις 2 κατηγορίες αποφοίτων. Προφανώς, σε αυτήν την περίπτωση εμφανίζεται γνωστικό πρόβλημα, διότι κακά τα ψέματα οι απόφοιτοι τέτοιων παιδαγωγικών σχολών δεν εμβαθύνουν στις αντίστοιχες επιστήμες.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #236 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 12:06:03 μμ »
Σε κάποιες χώρες αυτά λύνονταν (λανθασμένα κατά την άποψή μου) με τον εξής τρόπο: δημιουργούσαν ειδικές παιδαγωγικές σχολές με έμφαση στις θετικές επιστήμες
Eγω παλι θεωρω πιο σημαντικη την εμβαθυνση στην διδακτικη της επιστημης παρα στην μεγαλη, για τα δεδομενα της εκπαιδευσης, εξειδικευσης. Σε δημοτικο και γυμνασιο αυτο θα ηταν προτιμοτερο. Στο λύκειο απαιτηται περισσοτερη εξειδικευμενη γνωση.
Στην εποχη μου παντως προ ΑΣΕΠ που η επετηρηδα ειχε υπερκορεστει η δημοσια εκπαιδευση δεν επαιζε καν σαν σεναριο οποτε δε θυμαμαι και κανενα συμφοιτητη μου να ειχε ονειρο να διδαξει σε φροντιστηρια. Βεβαια η προσβαση σε μεταπτυχιακα στην Ελλαδα ηταν παρα πολυ περιορισμενα και ενα ποσοστο της ταξης 10% maximum προχωρουσε σε μεταπτυχιακες σπουδες
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #237 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 12:19:30 μμ »
giokspy διαφωνώ εν μέρει. Θεωρώ σημαντικό το συνδυασμό της γνώσης της επιστήμης με την παιδαγωγική κατάρτιση και τη διδακτική της αντίστοιχης επιστήμης. Ειδικά το θέμα της διδακτικής είναι το πιο δύσκολο ίσως.
Σε κάθε περίπτωση, ας γίνει κάποτε στο μέλλον ένας σοβάρος συνδυασμός των παιδαγωγικών γνώσεων με τη διδακτική της αντίστοιχης επιστήμης, αλλά αποκλειστικά από τα αντίστοιχα τμήματα, ώστε να υπάρχει και το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται. Η βαθιά γνώση της επιστήμης χρειάζεται ΚΑΙ στη διδασκαλία στο δημοτικό/γυμνάσιο, μην πω περισσότερο εκεί..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.