*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 102841 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #84 στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 09:49:06 μμ »
το συμπαγές ΠΕΟ4 αφορά την φαγωμάρα. το σωστό είναι αναλογικά ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ  που δίνονται συνολικά ανά ειδικότητα ως κενές  , να γίνονται και οι τοποθετήσεις. αποκλείεται αν γίνει έτσι να αδικηθεί κάποιος του ΠΕΟ4 και αποκλείεται να υπάρξει 0 πρόσληψη σε επιμέρους κλάδο του. Βασίλη πολύ σωστή η τοποθέτησή σου. χαίρετε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:57:48 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #85 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 12:14:57 πμ »
Ναι, αυτό είναι το πιο δίκαιο!
Ο καθένας με τις ώρες του!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #86 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 12:32:51 πμ »
Όπως φωνάζουμε τόσο καιρό, όλοι.
Και τις ώρες τις ξέρουμε, και τον αριθμό των μονίμων καθηγητών τον ξέρουμε... άρα?.....

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #87 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 08:48:28 πμ »
το συμπαγές ΠΕΟ4 αφορά την φαγωμάρα. το σωστό είναι αναλογικά ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ  που δίνονται συνολικά ανά ειδικότητα ως κενές  , να γίνονται και οι τοποθετήσεις. αποκλείεται αν γίνει έτσι να αδικηθεί κάποιος του ΠΕΟ4 και αποκλείεται να υπάρξει 0 πρόσληψη σε επιμέρους κλάδο του. Βασίλη πολύ σωστή η τοποθέτησή σου. χαίρετε.

Μετά όμως όσοι εργάζονται, είτε μόνιμοι, είτε αναπληρωτές θα διαμαρτύρονται γιατί θα τρέχουν σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους. Ειδικά στους χημικούς και τους βιολόγους οι αναπληρωτές θα εξαφανιστούν και θα προσλαμβάνονται μόνο ωρομίσθιοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:57:48 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #88 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 09:38:27 πμ »
ευχαριστώ για την τοποθέτηση , για να διευκρινίσω καλύτερα τι εννοώ. όταν μαζεύονται τα λειτουργικά κενά του ΠΕΟ4 πανελλαδικά και ανά κλάδο, να γίνονται αναλογικά με τις ώρες κάθε κλάδου, οι τοποθετήσεις των συναδέλφων. Εννοείται ότι δεν είναι εφικτό απόλυτα να εξαντλεί κάποιος τοποθετηθείς τις ώρες του  ,μόνο σε μαθηματα του κλάδου του. στο ΠΕΟ4 αυτό είναι πολύ δύσκολο. κάπου θα έχει πάρει και  ώρες του άλλου κλάδου ο ένας , κάπου ο άλλος κλπ. στο σύνολο όμως και όσον αφορά τον αριθμό θέσεων , δεν θα έχει υπάρξει αδικία. είναι μία σοβαρή σκέψη νομίζω , έχει ακουστεί και κάπως εξομαλύνει τα πράγματα αν υλοποιηθεί. δεν αναζητούμε την απόλυτα τέλεια λύση, αλλά την περισσότερο δίκαιη και ρεαλιστική.καλημέρα σας παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #89 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 10:13:55 πμ »
Αυτό ναι είναι το πιο δίκαιο και το πιο εφικτό. Να υπάρχει μια σταθερή αναλογία, όπως υπήρχε πχ στην πληροφορική 60-40 στους ΠΕ19 και 20.   

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #90 στις: Σεπτέμβριος 22, 2013, 11:06:02 πμ »
Όχι, η σταθερή ποσόστωση που υπήρξε στους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ , 50%-25%-17%-8% για Φ-Χ-Β-Γ οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα. Ανάλογα με τους καθηγητές που λείπουν θα πρέπει να γίνονται οι προσλήψεις, είτε μονίμων είτε αναπληρωτών με βάση τι ώρες πρώτης ανάθεσης. Απλά και ξεκάθαρα. Οι ΠΕ19 και 20 έχουν τις ίδιες πρώτες αναθέσεις, πράγμα που δε συμβαίνει (και σωστά) στους ΠΕ04.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #91 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:31:49 πμ »
Που βρίσκεις την αναλογία φιλόλογων - ξενόγλωσσων με τους φυσικούς - βιολόγους; Οι ξενόγλωσοι δεν ανήκουν στον ίδιο κλάδο με τους φιλολόγους, ούτε δίνουν ιστορία στον ΑΣΕΠ. Καμμία σχέση με αυτό που υπάρχει στο εσωτερικό του κλάδου ΠΕ4.
Αν θέλεις να βρείς αναλογία πρέπει να την αναζητήσεις στο εσωτερικό του κλάδου ΠΕ2. Δηλαδή αν πρέπει να διδάσκουν ιστορία οι της κλασικής φιλολογίας, αν πρέπει να διδάσκουν αρχαία οι του ΦΠΨ κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #92 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:38:48 πμ »
koucci.
Οι ΠΕ02 έχουν α ανάθεση όλα τα μαθήματα ΠΕ02.
Οι ξενόγλωσσοι έχουν β ανάθεση την ιστορία.
Οι ΠΕ04 έχουν α ανάθεση μονο την ειδικότητά τους , οχι ολα τα ΠΕ04.
Οι φυσικοί έχουν Β ανάθεση την βιολογία, και πρέπει να υπακούουν στους ίδιους κανόνες ανάθεσης με τους ξενόγλωσσους.
Αυτή είναι η αναλογία. Ελπίζω να πείστηκες για την ορθότητα της και να μην αντιμετωπίζεις τους ΠΕ04 σαν ενοποιημένο κλάδο όπως οι ΠΕ02.
Αποδεικνύεται και εδώ, και από την προσωπική εμπειρία του καθενός ότι πολλές φορές, και ιδιαίτερα τώρα που υπάρχει ανάγκη να βρουν στέγη οι υπεράριθμοι φυσικοί και χημικοί δεν ακολουθείται ο νόμος. Όπως ακριβώς με τους ξενόγλωσους.
Επίσης μη ξεχνάς και το αντιπαιδαγωγικό του θέματος. Οι φυσικοί δεν διδάσκονται καθόλου (στα υποχρεωτικά) βιολογία. Οχι 1 μάθημα... καθόλου.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #93 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:08:51 μμ »
Από όλα όσα λέτε Gvasilis & utenar προκύπτει ένα και μόνο:
Πρέπει να διαχωριστεί ο ΠΕ04. Στον ΑΣΕΠ ο καθένας δίνει μόνο το μάθημα του αυστηρά και τίποτε άλλο.
Εφόσον υποστηρίζουμε τον ΑΣΕΠ ως σύστημα διορισμού και στον διαγωνισμό αυτό οι φυσικοί εξετάζονται στη βιολογία (με ποια λογική αφού δεν τη διδάσκονται στο Πανεπιστήμιο; γι' αυτό θα πρεπε να διαμαρτύρεστε στην ΠΕΒ) έχουν δικαίωμα να τη διδάσκουν. Είναι πολύ απλό και απολύτως λογικό. 

Αν διαφωνείτε με τα παραπάνω τότε:
ή διαφωνείτε με τον ασεπ (ως έχει) ως σύστημα διορισμού ή απλώς συντηρείτε την κουβέντα για προσωπικούς λόγους...  ;)

*να διευκρινίσω ότι είμαι βιολόγος, δούλεψα ως αναπληρώτρια μέχρι και πέρυσι, όσα περιγράφετε με θίγουν, αλλά αντιπαθώ την αντιπαράθεση που γίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε να συντηρεί ένα κλίμα αντιπαλότητας που τελικά δεν οδηγεί πουθενά!

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #94 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:17:58 μμ »
gvasillis
Όπως ανέφερα παραπάνω υπάρχει αναλογία και όχι ισότητα. Απλά υπάρχει μεγαλύτερη αναλογία στο τι πρέπει να κάνουν μεταξύ τους οι του ΠΕ2, παρά οι ξενόγλωσσοι. Άλλωστε δεν απάντησες για το γιατί οι μέν δεν δίνουν ιστορία στον ΑΣΕΠ, ενώ οι δε δίνουν βιολογία και φυσική αντίστοιχα. (περιμένω την απάντηση για να στηρίξεις την αναλογία)
Το θέμα του τι πρέπει να διδάσκουν οι ΠΕ2 είναι μεγάλο και νομίζω ότι αρχίζει να ανοίγει σιγά σιγά. Αλήθεια πόσα μαθήματα ιστορίας έχει κάνει ένας της κλασικής φιλολογίας; (απ. κανένα) Πόσα μαθήματα αρχαίων έχει κάνει ένας ΦΠΨ; (απ. κανένα) Αντίστοιχα ισχύουν για τους ιστορικούς.
Για να μην έχουμε παρεξηγήσεις δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να διδάσκουν γενικά και αόριστα όλοι οι ΠΕ4 τα πάντα, αλλά το να ψάχνει κάποιος συμμάχους στους ισχυρισμούς του στους πονεμένους αυτή τη στιγμή φιλολόγους (λόγω της ανάνθεσης της ιστορίας) αν δεν στηρίζεται επαρκώς είναι τουλάχιστον λαϊκισμός.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #95 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:26:02 μμ »
Έχεις δίκιο. Απέφυγα τον ΑΣΕΠ γιατί δεν μπορώ να το στηρίξω.
Οι φυσικοί απαντούν σε καμιά δεκαριά ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Βιολογίας στους τελευταίους ΑΣΕΠ.
Είναι όμως αρκετό αυτό να τους δίνει α αναθεση βιολογία, όπως αποδεικνύουμε ότι γίνεται τώρα, παράνομα;
Σε όλα τα άλλα έχω δίκαιο εκτός από τον ΑΣΕΠ, και πρέπει να το παραδεχτώ.
Οπότε καταρρέει όλη η υπόλοιπη αναλογία;
Δηλαδή αν βάλουν 10 πολλαπλής επιλογής ιστορίας στους ξενόγλωσσους στον επόμενο ΑΣΕΠ, θα πάρουν την ιστορία α αναθεση;
Νομίζω ότι η αναλογία επιτρέπει μικρές διαφορές. Αν δεν υπήρχαν μικρές διαφορές, θα υπήρχε ταύτιση. Πιστεύω ότι εξακολουθεί να υπάρχει αναλογία
Επίσης παραθέτω το γ εξάμηνο κλασικής φιλολογίας ΕΚΠΑ:
ΜΑΘ.   ΚΩΔ.   ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΕΦ   ΚΦΑ05   Αρχαϊκή Επική Ποίηση (πλην Ομήρου)
ΑΕΦ   ΚΦΑ06   Λυρική Ποίηση
ΛΦ   ΚΦL03   Έπος
ΒΦ   ΚΦΒ03   Βυζαντινή Ιστοριογραφία Α΄
ΝΦ   ΚΦΝ04 ή ΚΦΝ06   ΝΕ. Λογοτ. 12ου - 17ου αι. Ι
ή ΝΕ. Λογοτεχνία 18ου αι.
ΓΛ   ΚΦΓ27   Δομή της Νέας Ελληνικής. Σύνταξη
ΙΣΤ   ΚΙΙ01            Αρχαία Ιστορία Α΄
Είδα κάθε χρόνο έχει και κάτι από ιστορία.
Επίσης είμαι πρόθυμος να μεταφέρουμε την συζήτηση στο άλλο τόπικ
http://www.pde.gr/index.php?topic=29577.0
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:37:28 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #96 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:26:28 μμ »
gvasillis
το να ψάχνει κάποιος συμμάχους στους ισχυρισμούς του στους πονεμένους αυτή τη στιγμή φιλολόγους (λόγω της ανάνθεσης της ιστορίας) αν δεν στηρίζεται επαρκώς είναι τουλάχιστον λαϊκισμός.

Συμφωνώ!

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #97 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:38:58 μμ »
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.
Δεν υπάρχει υπόλοιπη αναλογία. Δεν υπάρχει καν αναλογία. Αναλογία θα υπήρχε αν οι Χημικοί Μηχανικοί για παράδειγμα έπαιρναν τις ώρες τις βιολογίας.
Χρησιμοποιείς για να πείσεις για τους ισχυρισμούς σου τη λογική: ο αστυνόμος είναι όργανο, η τρομπέτα είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι τρομπέτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.