*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 115868 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #84 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2013, 09:49:06 pm »
το συμπαγές ΠΕΟ4 αφορά την φαγωμάρα. το σωστό είναι αναλογικά ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ  που δίνονται συνολικά ανά ειδικότητα ως κενές  , να γίνονται και οι τοποθετήσεις. αποκλείεται αν γίνει έτσι να αδικηθεί κάποιος του ΠΕΟ4 και αποκλείεται να υπάρξει 0 πρόσληψη σε επιμέρους κλάδο του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:14:48 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #85 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 12:14:57 am »
Ναι, αυτό είναι το πιο δίκαιο!
Ο καθένας με τις ώρες του!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #86 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 12:32:51 am »
Όπως φωνάζουμε τόσο καιρό, όλοι.
Και τις ώρες τις ξέρουμε, και τον αριθμό των μονίμων καθηγητών τον ξέρουμε... άρα?.....

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #87 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 08:48:28 am »
το συμπαγές ΠΕΟ4 αφορά την φαγωμάρα. το σωστό είναι αναλογικά ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ  που δίνονται συνολικά ανά ειδικότητα ως κενές  , να γίνονται και οι τοποθετήσεις. αποκλείεται αν γίνει έτσι να αδικηθεί κάποιος του ΠΕΟ4 και αποκλείεται να υπάρξει 0 πρόσληψη σε επιμέρους κλάδο του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:14:48 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #88 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 09:38:27 am »
ευχαριστώ για την τοποθέτηση , για να διευκρινίσω καλύτερα τι εννοώ. όταν μαζεύονται τα λειτουργικά κενά του ΠΕΟ4 πανελλαδικά και ανά κλάδο, να γίνονται αναλογικά με τις ώρες κάθε κλάδου, οι τοποθετήσεις των συναδέλφων. Εννοείται ότι δεν είναι εφικτό απόλυτα να εξαντλεί κάποιος τοποθετηθείς τις ώρες του  ,μόνο σε μαθηματα του κλάδου του. στο ΠΕΟ4 αυτό είναι πολύ δύσκολο. κάπου θα έχει πάρει και  ώρες του άλλου κλάδου ο ένας , κάπου ο άλλος κλπ. στο σύνολο όμως και όσον αφορά τον αριθμό θέσεων , δεν θα έχει υπάρξει αδικία. είναι μία σοβαρή σκέψη νομίζω , έχει ακουστεί και κάπως εξομαλύνει τα πράγματα αν υλοποιηθεί. δεν αναζητούμε την απόλυτα τέλεια λύση, αλλά την περισσότερο δίκαιη και ρεαλιστική.καλημέρα σας παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #89 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 10:13:55 am »
Αυτό ναι είναι το πιο δίκαιο και το πιο εφικτό. Να υπάρχει μια σταθερή αναλογία, όπως υπήρχε πχ στην πληροφορική 60-40 στους ΠΕ19 και 20.   

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #90 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 11:06:02 am »
Όχι, η σταθερή ποσόστωση που υπήρξε στους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ , 50%-25%-17%-8% για Φ-Χ-

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #91 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 09:31:49 am »
Που βρίσκεις την αναλογία φιλόλογων - ξενόγλωσσων με τους φυσικούς - βιολόγους; Οι ξενόγλωσοι δεν ανήκουν στον ίδιο κλάδο με τους φιλολόγους, ούτε δίνουν ιστορία στον ΑΣΕΠ. Καμμία σχέση με αυτό που υπάρχει στο εσωτερικό του κλάδου ΠΕ4.
Αν θέλεις να βρείς αναλογία πρέπει να την αναζητήσεις στο εσωτερικό του κλάδου ΠΕ2. Δηλαδή αν πρέπει να διδάσκουν ιστορία οι της κλασικής φιλολογίας, αν πρέπει να διδάσκουν αρχαία οι του ΦΠΨ κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #92 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 11:38:48 am »
koucci.
Οι ΠΕ02 έχουν α ανάθεση όλα τα μαθήματα ΠΕ02.
Οι ξενόγλωσσοι έχουν β ανάθεση την ιστορία.
Οι ΠΕ04 έχουν α ανάθεση μονο την ειδικότητά τους , οχι ολα τα ΠΕ04.
Οι φυσικοί έχουν

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #93 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:08:51 pm »
Από όλα όσα λέτε Gvasilis & utenar προκύπτει ένα και μόνο:
Πρέπει να διαχωριστεί ο ΠΕ04. Στον ΑΣΕΠ ο καθένας δίνει μόνο το μάθημα του αυστηρά και τίποτε άλλο.
Εφόσον υποστηρίζουμε τον ΑΣΕΠ ως σύστημα διορισμού και στον διαγωνισμό αυτό οι φυσικοί εξετάζονται στη βιολογία (με ποια λογική αφού δεν τη διδάσκονται στο Πανεπιστήμιο; γι' αυτό θα πρεπε να διαμαρτύρεστε στην ΠΕ

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #94 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:17:58 pm »
gvasillis
Όπως ανέφερα παραπάνω υπάρχει αναλογία και όχι ισότητα. Απλά υπάρχει μεγαλύτερη αναλογία στο τι πρέπει να κάνουν μεταξύ τους οι του ΠΕ2, παρά οι ξενόγλωσσοι. Άλλωστε δεν απάντησες για το γιατί οι μέν δεν δίνουν ιστορία στον ΑΣΕΠ, ενώ οι δε δίνουν βιολογία και φυσική αντίστοιχα. (περιμένω την απάντηση για να στηρίξεις την αναλογία)
Το θέμα του τι πρέπει να διδάσκουν οι ΠΕ2 είναι μεγάλο και νομίζω ότι αρχίζει να ανοίγει σιγά σιγά. Αλήθεια πόσα μαθήματα ιστορίας έχει κάνει ένας της κλασικής φιλολογίας; (απ. κανένα) Πόσα μαθήματα αρχαίων έχει κάνει ένας ΦΠΨ; (απ. κανένα) Αντίστοιχα ισχύουν για τους ιστορικούς.
Για να μην έχουμε παρεξηγήσεις δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να διδάσκουν γενικά και αόριστα όλοι οι ΠΕ4 τα πάντα, αλλά το να ψάχνει κάποιος συμμάχους στους ισχυρισμούς του στους πονεμένους αυτή τη στιγμή φιλολόγους (λόγω της ανάνθεσης της ιστορίας) αν δεν στηρίζεται επαρκώς είναι τουλάχιστον λαϊκισμός.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #95 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:26:02 pm »
Έχεις δίκιο. Απέφυγα τον ΑΣΕΠ γιατί δεν μπορώ να το στηρίξω.
Οι φυσικοί απαντούν σε καμιά δεκαριά ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:37:28 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #96 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:26:28 pm »
gvasillis
το να ψάχνει κάποιος συμμάχους στους ισχυρισμούς του στους πονεμένους αυτή τη στιγμή φιλολόγους (λόγω της ανάνθεσης της ιστορίας) αν δεν στηρίζεται επαρκώς είναι τουλάχιστον λαϊκισμός.

Συμφωνώ!

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #97 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:38:58 pm »
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.
Δεν υπάρχει υπόλοιπη αναλογία. Δεν υπάρχει καν αναλογία. Αναλογία θα υπήρχε αν οι Χημικοί Μηχανικοί για παράδειγμα έπαιρναν τις ώρες τις βιολογίας.
Χρησιμοποιείς για να πείσεις για τους ισχυρισμούς σου τη λογική: ο αστυνόμος είναι όργανο, η τρομπέτα είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι τρομπέτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182678
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.