*

Αποστολέας Θέμα: Πλεονάζοντες μόνιμοι φιλόλογοι, μηδενικά κενά: Ποιοι είναι οι λόγοι;  (Αναγνώστηκε 30819 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Οπως ειχα πει ξανα αυτα ειναι πληρως ανυποστατες φημες και δεν πρεπει να δινουμε σημασια. Αλλο η πιθανη διοικητικη ενωση αβαθμιας και ββαθμιας και αλλο αυτο. Ιδιαιτερα απο φιλολογους και μαθηματικους δεν υπαρχει τετοια περιπτωση
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η Α' Αθήνας από 499 κενά με νέα ανακοίνωση δίνει 591 κενά. Για ποιους πλεονάζοντες ΠΕ02 μιλάμε τότε;
http://dide-a-ath.att.sch.gr/new/images/stories/dioik_data/ken_gen_eidik_24-9-13.pdf

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
 Πως αλλιώς θα στείλουν κόσμο στα νησιά;
  

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Α' Αθήνας από 499 κενά με νέα ανακοίνωση δίνει 591 κενά. Για ποιους πλεονάζοντες ΠΕ02 μιλάμε τότε;
http://dide-a-ath.att.sch.gr/new/images/stories/dioik_data/ken_gen_eidik_24-9-13.pdf
αυτα που βρηκες συναδελφε ειναι σε ωρες οχι ολοκληρα κενα!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ναι σωστά ώρες είναι. Ξέχασα να το γράψω.
Αν τις διαιρέσεις με το 20 ώρες (κατά μέσο όρο) ανά φιλόλογο βγαίνουν περίπου 30 κενά.

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
κ 120 στην διαθεση πυσδε

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
120 φιλόλογοι στην Α' Αθήνας οι οποίοι δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη εννοείς;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 01:27:07 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος thask

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 456
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η αύξηση των κενών κατά εκατό περίπου ώρες (αν ισχύει) οφείλεται στην αλλαγή ανάθεση της Ιστορίας ή σε άλλους παράγοντες; Έχει κανείς υπόψη του;

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Άκουσα ότι στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε υπάρχει η ρύθμιση να αφαιρούνται για κάθε έναν μαθητή με ειδικές ανάγκες που υπάρχει σε ένα τμήμα, τρεις μαθητές από το συνολικό αριθμό του τμήματος.Αυτό ίσως δημιουργήσει κάποια κενά. Ήδη σε Γυμνάσιο της Αττικής άνοιξαν δύο φιλολογικά κενά. Αν μπορεί κανείς να το ψάξει...
τι εννοείς ειδικές ανάγκες;αναπηρία , αυτισμό, τι ακριβώς;

Αποσυνδεδεμένος Στρουμφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν έχω βρει το σχετικό εδάφιο,αλλά η συνάδελφος που μου το είπε εννοούσε και τις περιπτώσεις που αναφέρεις.

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακόμα και οι περιπτώσεις δυσλεξίας δικαιολογούν το “ένας προς τρεις”, τουλάχιστον για τη Γ΄Λυκείου.

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όντως προκύπτουν έτσι κάποια νέα κενά. Θα τα διαθέσουν όμως σ΄εμάς που είμαστε με 0 ώρες ή σ΄αυτούς που θα θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο με αποτέλεσμα εμείς να έχουμε “άλλη τύχη”;

Αποσυνδεδεμένος Στρουμφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η αύξηση των κενών κατά εκατό περίπου ώρες (αν ισχύει) οφείλεται στην αλλαγή ανάθεση της Ιστορίας ή σε άλλους παράγοντες; Έχει κανείς υπόψη του;
Πιστεύω ότι οφείλεται στην αλλαγή ανάθεσης της Ιστορίας....Άκουσα ότι αναμένεται σχετική διευκρινιστική -τροποποιητική εγκύκλιος από το υπουργείο. Μακάρι όλοι να τακτοποιηθούν και κανένας να μην μπει σε περιπέτειες...

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Από esos.gr

Γέφυρες» σχετικά με την  ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας, ρίχνουν  προς τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ02 (απόφοιτοι των Τμημάτων Φιλολογίας, Ιστορίας, Αρχαιολογίας, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας κ.λπ),  με ανοικτή επιστολή  τα Διοικητικά Συμβούλια των επιστημονικών ενώσεων
των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας.
Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Σε πολλές Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας υπάρχουν πιέσεις και κινητοποιήσεις συναδέλφων του κλάδου ΠΕ02 (απόφοιτοι των Τμημάτων Φιλολογίας, Ιστορίας, Αρχαιολογίας, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας κ.λπ), με στόχο τους εκπαιδευτικούς των Ξένων Φιλολογιών και το δικαίωμά τους στην ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας και της κατοχύρωσης της οργανικής τους θέσης.
Είναι γεγονός ότι αδυνατούμε να αντιληφθούμε την πρόσφατη εμμονή των συναδέλφων του κλάδου ΠΕ02 εναντίον των εκπαιδευτικών των Ξένων Φιλολογιών, ενώ όλοι μαζί φοιτήσαμε στις Φιλοσοφικές Σχολές των πανεπιστημίων μας, όπως δεν κατανοούμε και κάθε «επίθεση» κάποιας ειδικότητας εναντίον κάποιας άλλης.
Συνάδελφοι του κλάδου ΠΕ02,
εχθρός σας δεν είναι ο συνάδελφός σας, με τον οποίο υφίσταστε τις ίδιες πιέσεις, τις ίδιες επιπτώσεις της ασκούμενης παράλογης εκπαιδευτικής πολιτικής. Οι υπεραριθμίες σε όλες τις ειδικότητες προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων και ειδικοτήτων, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα.
Η αμφισβήτηση των επιστημονικών προσόντων συναδέλφων και των πτυχίων τους, δίνει έρεισμα στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) αμφισβήτησης των επιστημονικών προσόντων και άλλων ειδικοτήτων, που αυτή τη στιγμή μπορεί να αισθάνονται «ασφαλείς», αφού έχουν ως Α΄ και Β΄ ανάθεση πληθώρα μαθημάτων. Να υπενθυμίσουμε όμως την εξειδίκευση, πριν από μερικά χρόνια, των αναθέσεων στον κλάδο ΠΕ04 και τα προβλήματα που αυτή συνεχίζει να δημιουργεί στους συναδέλφους Φυσικούς, Χημικούς, Βιολόγους, Γεωλόγους κ.λπ.
Απέναντί μας έχουμε τη διχαστική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, που υποταγμένη στην πολιτική των μνημονίων, προωθεί μέτρα και αποφάσεις με στόχο τη διαθεσιμότητα, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις και την απόλυση εκπαιδευτικών όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Συνάδελφοι του κλάδου ΠΕ02,
σας καλούμε σε κοινό αγώνα για την ανατροπή αυτής της εκπαιδευτικής πολιτικής, που μας διχάζει, καταστρέφει τη Δημόσια Εκπαίδευση και οδηγεί στην επαγγελματική και ηθική εξόντωση τους εκπαιδευτικούς.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Τα Διοικητικά Συμβούλια των επιστημονικών ενώσεων
των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας
 




 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159532
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 217
Σύνολο: 228

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.