*

Αποστολέας Θέμα: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο  (Αναγνώστηκε 27389 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 10:59:18 μμ »
Σύμφωνα με το υπουργείο (κ. Γκίκα) "Η οικογένεια επιλέγει το άτομο. Αυτός/ή προσκομίζει στο σχολείο αντίγραφο ποινικού μητρώου και βιογραφικό σημείωμα για να μην μπει ο μπακάλης της γειτονιάς. Ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει και αποφασίζει αν θε δεχτεί ή όχι την παρουσία αυτού του ατόμου. Μετά στέλνουν ενημερωτικό έγγραφο στον προϊστάμενο. Δεν εμπλέκεται κανένας άλλος."

Αν λοιπόν η οικογένεια κρίνει ότι ένας φιλόλογος μπορεί να στηρίξει το παιδί, μετά είναι στο χέρι του συλλόγου διδασκόντων αν θα πραγαμτοποιηθεί η επιθυμία της οικογένειας. Απλά, ας έχουμε στο νου μας, ότι πολλές φορές ακόμα και ένας φιλόλογος στο νηπιαγωγείο είναι πολύ καλύτερα από τον κανένα!

Προφανώς, ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί αν θέλει να αλλάξει γνώμη και να διώξει την παράλληλη στήριξη. Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό όσο το λέει η κυρία Γκίκα.

Και γιατί πολλές φορές ένας φιλόλογος στο νηπιαγωγείο ειναι πολύ καλύτερα από τον καθένα; Από ό,τι κατάλαβα, η συγκεκριμένη φιλόλογος δεν γνωρίζει πως να χειριστεί το παιδί για να φτάσουν στο σημείο οι εργαζόμενοι νηπιαγωγοί να της λένε να βγάλει έξω το παιδί. Η νηπιαγωγός έχει ένα πρόγραμμα να βγάλει και να ασχοληθεί με άλλα τόσα παιδιά. Δεν μπορεί να σταματάει την δραστηριότητα κάθε φορά που η παράλληλη δεν μπορεί να ηρεμήσει το παιδί και να το κάνει να ενδιαφερθεί για τις δραστηριότητες του νηπιαγωγείου. Προσωπικά, μου βγάζει ότι δεν μπορεί να χειριστεί την κατάσταση.
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:14:06 »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 18, 2013, 11:13:06 μμ »
Και γιατί πολλές φορές ένας φιλόλογος στο νηπιαγωγείο ειναι πολύ καλύτερα από τον καθένα; Από ό,τι κατάλαβα, η συγκεκριμένη φιλόλογος δεν γνωρίζει πως να χειριστεί το παιδί για να φτάσουν στο σημείο οι εργαζόμενοι νηπιαγωγοί να της λένε να βγάλει έξω το παιδί. Η νηπιαγωγός έχει ένα πρόγραμμα να βγάλει και να ασχοληθεί με άλλα τόσα παιδιά. Δεν μπορεί να σταματάει την δραστηριότητα κάθε φορά που η παράλληλη δεν μπορεί να ηρεμήσει το παιδί και να το κάνει να ενδιαφερθεί για τις δραστηριότητες του νηπιαγωγείου. Προσωπικά, μου βγάζει ότι δεν μπορεί να χειριστεί την κατάσταση.

Μα το παιδί δεν είναι για παράλληλη στήριξη και απορώ με ποιανού άδεια βρίσκεται εκεί! Του ΚΕΔΔΥ που δεν ξέρω που στηρίχτηκε για την τυχόν γνωμάτευσή του (σαφώς και δε μπορεί να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα, εφόσον συνέχεια φωνάζει και δεν αντιλαμβάνεται το παραμικρό) ή του Δ/ντή Εκπαίδευσης που ενέκρινε την παρουσία φιλολόγου σε νηπιαγωγείο!!!! Άντε και με γυμναστή σε λίγο για πρωινή άσκηση(χωρίς να θέλω να θίξω το συμπαθή κλάδο)!

Αποσυνδεδεμένος raTa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:29:43 πμ »
npanag
-ναι μπορεί παιδί με αυτισμό να βρίσκεται στο τμήμα
-ναι μπορεί άτομο-μη νηπιαγωγός  να βρίσκεται στην αίθουσα (δυστυχώς, αλλά ο αυτισμός είναι ειδική κατηγορία διαταραχής)
- ΟΧΙ  -- δε μπορεί να "συνοδεύει" το παιδί μέσα στην τάξη

Η θέση "ειδικού/ης βοηθού" αφορά την παράλληλη στήριξη (παρ. β', Αρ.Πρωτ.75717/Γ6/04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ).
Σύμφωνα με το άρθρο 7 § 4 εδαφ. γ΄ του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199Α): "Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων"

ΑΡΑ η ειδική βοηθός δεν προσφέρει υπηρεσίες σε άλλους/ες μαθητές/τριες, αλλά υλοποιεί την "παράλληλη στήριξη αυτιστικού παιδιού", σε αντιστοιχία με τα καθήκοντα και αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης: θα πρέπει να έχει συνεργασία με τη νηπιαγωγό αλλά και να παράγει έργο διακριτό σε συνεργασία με Σχολική Σύμβουλο Ειδικής, Διεύθυνση κτλ
-------------------------------------------------
Καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης (Αριθμ. 27922/Γ6/2007/Υπουργική Απόφαση, Φ. 353.1/324/105657/Δ1 Υπουργική Απόφαση):

δ.1)              Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη ύστερα από σχετική πρόταση του ΚΔΑΥ ή των πιστοποιημένων ιατροπαιδαγωγικών υπηρεσιών και εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.

δ.2)              Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του μαθητή και συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το ΚΔΑΥ και το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής. Για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.

δ.3)              Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.

δ.4)              Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία και προβλήματα.

δ.5)              Συντάσσουν ατομικό εκπαιδευτικό και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του μαθητή και το υποβάλλουν σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής, ο οποίος και παρακολουθεί την εφαρμογή του.

δ.6)              Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής και του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

δ.7)              Καταρτίζουν το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και το ΚΔΑΥ, με κριτήρια τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και τις δυνατότητες ένταξης στην τάξη του.
-----------------------------------------------------------
ΔΕΝ γίνεται λοιπόν να λέει η σύμβουλος πως είναι "συνοδός" --- Μιλάμε για επιστημονικό προσωπικό και μάλιστα με μεταπτυχιακή εκπαίδευση.. Είναι δυνατό να μην υποστηρίζει με συνέπεια το ακαδημαϊκό/παιδαγωγικό της έργο;


Πέρα απ'το φόρουμ μας, ας το ψάξει περισσότερο και η νηπιαγωγός. Ας δει που υπάρχει το πρόβλημα: στη συνεργασία; στην εικόνα της ίδιας για τον αυτισμό(μπορεί να μάθει περισσότερα); στις ικανότητες της ειδικής βοηθού; στις ικανότητες της διεύθυνσης του νηπιαγωγείου; σε ΚΕΔΔΥ; στη σχολικής συμβούλου; στην επαφή σχολείου-οικογένειας/ων;
Παντού;;;;;;;;;;;; Υπεύθυνη αντιμετώπιση και απ'τις δυο -- νηπιαγωγός και ειδική βοηθός να συνεργαστούν :)

Αν η δεύτερη τελικώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα και επωμίζεται το βάρος και τις αρνητικές συνέπειες η νηπιαγωγός, τότε δημιουργείται σύνθετο πρόβλημα. Προτού βρεθεί υπόλογη με πειθαρχικά παραπτώματα (107ΥΚ), αμέλεια - ατελή εκπλήρωση καθήκοντος κτλ., ενώ έχει καταβάλει τα μέγιστα για την αρτιότερη συνεργασία με την "ειδική βοηθό", και είναι αδύνατο' τότε είναι ορθό να κοινοποιήσει εγγράφως όλα τα ζητήματα που προκύπτουν, στην Διεύθυνση, την περιφερειακή Διεύθυνση Α'θμιας, στην σχολική σύμβουλο Ειδικής κτλ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2013, 04:37:09 πμ από raTa »

Αποσυνδεδεμένος raTa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:35:03 πμ »
Ποιος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε ενα μαθητη να πάει σχολείο???????????????? είναι ευθυνη του μαθητη να προσαρμοστεί στο σχολείο ή ειναι ευθυνη του δασκαλου να κάνει τα πάντα ώστε να προσαρμοστεί ο καθε μαθητης του??????? Ο δασκαλος έχει ευθυνη να επιμορφωθει στα νέα δεδομενα που υπαρχουν στην ειδικη εκπαιδευση και τα νεα δεδομενα ονομαζεται ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( INCLUSIVE EDUCATION)!!!!!!!!! δεν ζουμε πλεον στο 1960 που κλεινονταν τα παιδια με αυτισμο, down, με νοητικη υστέρηση σε ιδρύματα ως μιάσματα και ντροπη για την οικογενεια και την κοινωνια!!!!! θα παραπονεθει γονιός γιατι ο "άριστος" γιος/ κορη του παρεμποδίζεται στη μαθηση απο τον μαθητη με αυτισμό!!!???????????? ο γονιος του μαθητη με αυτισμό σε ποιον πρέπει να παραπονεθει που το παιδι του αντιμετωπιζεται ως το "κακομοιρο" της κοινωνίας και δεν έχει τα ίδια δικαιώματα στην εκπαιδευση με εμας τους "κανονικούς"!!!!!!! Ένα παιδι με αυτισμό δεν έιναι άρρωστο, ειναι ένα παιδι με ιδιαιτερα χαρισματα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται!! ως εκπαιδευτικοί ωφείλουμε να διαμορφώσουμε την διδασκαλία μας όταν έχουμε ένα τέτοιο ιδιαιτερο μαθητη... και όχι ο μαθητης να προσαρμοστεί σε εμάς!! και μια διορθωση στον τίτλο του θέματος : δεν υπάρχουν αυτιστικά παιδιά ... υπάρχουν παιδιά με αυτισμό ...και ο λόγος του ότι πρέπει να απαγορευθουν τέτοια επιθετα είναι το ότι το συγκριμένο άτομο δεν το χαρακτηριζει μόνο το ότι έχει αυτισμό αλλά έχει και άλλα χαρισματα..!! Δυστηχώς όμως η άγνοια μας ως εκπαιδευτικοι μας κάνουν να έχουμε τετοιου είδους απορίες!!! Η πολιτεία δεν έχει κάνει τίποτα για να μας ενημερώσει .... αλλα το μονο που μας ωθεί να κάνουμε είναι να τσακωνόμαστε για το ποιοι θα περασουν πρώτοι στους πίνακες ειδικής αγωγής ... οι έχοντες σεμιναρίο ή οι έχοντες μεταπτυχιακό??

Αυτα τα λίγα ... ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας σχετικα με το που ανηκει ο μαθητης με αυτισμό και η απαντηση είναι μια : ανηκει και είναι μέλος της κοινωνίας μας !!!!!

Μια μεταπτυχιακή φοιτητρια ειδικης αγωγής!


Περί χαρισμάτων και ειδικών αναγκών -- η πολιτική ορθότητα περιττεύει όταν απαιτείται ειδική γνώση και διαχείριση. Ναι, "δεν είμαι αυτιστική, έχω αυτισμό", "δεν είμαι Ελληνίδα, είμαι από Ελλάδα", "δεν είμαι ξανθιά, έχω ξανθά μαλλιά". Ένα επίθετο είναι και αν επιλέγουμε να το βαρύνουμε με σημασίες και προκαταλήψεις που δεν σχετίζονται με τον αυτισμό, η αλλαγή της σύνταξης δεν ωφελεί. 

Μη μπερδεύετε πιο πολύ.. Άκου είναι <<φάσμα>>. τι φάσμα; ηλεκτρομαγνητικό ή φωτός;;; Δε ξέρει ο πολύς κόσμος τι είναι φάσμα στη ψχολογία, ούτε διπολικό ούτε αυτισμού.
Ο αυτισμός παραμένει ψυχική διαταραχή που εκδηλώνεται και διαγνώσκεται σε "Φάσμα" .

Νιινα όταν ασχολησε με την ειδική αγωγή, δλδ την εκπαίδευση/αγωγή παιδιών με ΕΙΔΙΚΕΣ ανάγκες, δε σημαίνει πως αγνοείς την πρόοδο των παιδιών με φυσιολογική ανάπτυξη. Η τέλεση του παιδαγωγικού έργου πρέπει να ολοκληρώνεται. Μιας που μαθαίνεις για την "inclusive education" απέφυγε την αποκλειστική ενημέρωση της προσέγγισης για ΑμΕΑ' Υπάρχει inclusive education και για ΥΨΙΜ.

Εξατομικευμένο προγραμματισμό όμως για τα δεύτερα θα αργήσουμε να δούμε (αν δούμε ποτέ) αν κρίνω απ'τον προγραμματισμό της ειδικής αγωγής που έχει τη συνοχή ποντικοφαγωμένης δαντέλας.

Ελπίζω όταν θα δηλώνεις επιστήμονας με μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής να μην είσαι γεμάτη θαυμαστικά αλλά γνώση και ψυχραιμία για μελέτη και έρευνα των προσωπικών αναγκών των παιδιών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:14:06 »

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 06:38:52 πμ »
npanag
Aν η δεύτερη τελικώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα και επωμίζεται το βάρος και τις αρνητικές συνέπειες η νηπιαγωγός, τότε δημιουργείται σύνθετο πρόβλημα. Προτού βρεθεί υπόλογη με πειθαρχικά παραπτώματα (107ΥΚ), αμέλεια - ατελή εκπλήρωση καθήκοντος κτλ., ενώ έχει καταβάλει τα μέγιστα για την αρτιότερη συνεργασία με την "ειδική βοηθό", και είναι αδύνατο' τότε είναι ορθό να κοινοποιήσει εγγράφως όλα τα ζητήματα που προκύπτουν, στην Διεύθυνση, την περιφερειακή Διεύθυνση Α'θμιας, στην σχολική σύμβουλο Ειδικής κτλ.

Εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω χωρίς να έχω κάτι με την "συνοδό που είναι φιλόλογος με μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής".
Έχω δουλέψει ως παράλληλη στήριξη παιδιού με βαριά νοητική στέρηση που δεν καταλάβαινε καμιά δραστηριότητα του νηπιαγωγού. Με τίποτα όμως δεν ενοχλούσα το έργο της νηπιαγωγού της τάξης. Εκείνη έχει την ευθύνη όλης της τάξης και δικαιολογημένα θα υπήρχαν τριβές αν άφηνα το παιδί να προκαλούσε δυσκολίες στην υλοποίηση του προγραμμάτος της τάξης. Έβλεπα ότι το παιδί είχε κρίσεις και δεν μπορούσε να κάτσει ήσυχα μες στην τάξη; Το έβγαζα έξω μέχρι να ηρεμήσει και μετά το ξαναέβαζα στην τάξη. Έτσι είχε κοινωνικοποιηθεί και το ίδιο, είχε μάθει ότι αν νευρίαζε και πλάκωνε τα παιδιά στις σφαλιάρες, εγω το απομόνωνα κατευθείαν. Και κοιτούσα τα ερεθίσματα που προκαλούσαν αυτήν την συμπεριφορά, να μειωθούν για να είναι όσο περισσότερη ώρα ήρεμο μπορούσε το παιδί μέσα στην τάξη. Με τίποτα δεν ενεργούμε εις βάρος των άλλων παιδιών. Και η φιλόλογος πρέπει να ξέρει ότι τα νήπια είναι πιο ευαίσθητα σε τέτοιες συμπεριφορές που αφήνουν και ψυχικά τραύματα. Για αυτό είπα πιο πριν αν η συγκεκριμένη γνωρίζει από πρόγραμμα νηπιαγωγείου, άρα και από ψυχολογία νηπίων.
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3696
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 11:07:51 πμ »
ϊσως δεν εκφράστηκα σωστά. Η φράση "ο μπακάλης της γειτονιάς" ειπώθηκε στο τηλέφωνο και φυσικά όχι σε έγγραφο. Άρα τα πράγματα δεν είναι και τόσο "περίεργα".

Επίσης, σε εμάς αποκλειστικά (με κοινοποίηση στην Περιφερειακή και μόνο) απευθύνονται πολλά έγγραφα τπυ υπουργείου και δη αυτά που απαντούν σε ερωτήσεις μας. Άρα πάλι τα πράγματα δεν είναι τόσο "περίεργα". Είναι η πραγματικότητα, που ίσως δεν την γνωρίζεις.

Όσο για το αν είναι ικανή η συγκεκριμένη φιλόλογος που υλοποιεί την ΠΣ δεν είμαι εγώ η κατάλληλη για να το κρίνω. Αν δεν είναι και προκαλεί προβήματα είναι στο χέρι του σχολείου να άρει τη συναίνεση για την παρουσία της, να κάνει δεύτερο πρακτικό το οποίο θα στείλει στον προϊστάμενο και να πάψει να είναι στην τάξη. Ας έχουν, όμως, υπόψη οι συνάδελφοι ότι τότε θα έχουν ένα παιδί με ΔΑΔ μόνο του μέσα στην τάξη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται (εκέι πάει το "καλύτερα μια φιλόλογος από τον κανένα" που είπα πιο μπροστά!)

Τέλος, προφανώς για να έχει το παιδί ιδωτική ΠΣ το ΚΕΔΔΥ έχιε προτείνει την ΠΣ γι' αυτό το παιδί και ή δεν έχει πάρει έγκριση από το υπουργείο, ή δεν έχει έρθει ακόμα η ΠΣ του αν και έχει πάρει έγκριση ή οι γονείς θέλουν την συγκεκριμένη κοπέλα για δικούς τους λόγους. Έχουν, λοιπόν, το δικαίωμα να έχουν τη Χ κοπέλα μέσα, από τη στιγμή που το παιδί είναι αυτιστικό. Η εκγύκλιος για ΠΣ που ήρθε τον Ιούνιο λέει "Σύμφωνα με το άρθρο 7 § 4 εδαφ. γ΄ « Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων »
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της παράλληλης στήριξης των αυτιστικών μαθητών από ειδικό βοηθό ( ιδιώτη) είναι:
1. Γνωμάτευση και πρόταση παροχής παράλληλης στήριξης από το οικείο ΚΕΔΔΥ , δηλαδή το ΚΕΔΔΥ της περιοχής του σχολείου φοίτησης του μαθητή ( άρθρο 6 § 1 εδαφ. β΄ του ν.3699/2008 « …….την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ ….» ) .
2. Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς τη Διεύθυνση του Σχολείου.
3. Βιογραφικό και Ποινικό Μητρώο του προτεινόμενου από την οικογένεια του μαθητή για την υλοποίηση της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης.
4. Σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή του Σχολείου φοίτησης και του Συλλόγου Διδασκόντων.
Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο δεν τίθεται προθεσμία για την έγκριση της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης και ο Διευθυντής του Σχολείου θα πρέπει να γνωστοποιεί την ύπαρξη του ιδιώτη ειδικού βοηθού στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που υπάγεται το σχολείο φοίτησης του μαθητή.


Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, δεν τίθεται θέμα ούτε για την ειδικότητα που θα πρέπει να έχει η ΠΣ, ούτε για το πότε δίνεται (με την προϋπόθεση να υπάρχει πρόταση ΚΕΔΔΥ), ούτε για έγκριση της από συμβούλους ή προϊσταμένους (μιλά για "γνωστοποίηση" στον προϊστάμενο της σύμφωνης γνώμης του συλλόγου διδασκόντων).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2013, 11:16:55 πμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 01:34:39 μμ »

Περί χαρισμάτων και ειδικών αναγκών -- η πολιτική ορθότητα περιττεύει όταν απαιτείται ειδική γνώση και διαχείριση. Ναι, "δεν είμαι αυτιστική, έχω αυτισμό", "δεν είμαι Ελληνίδα, είμαι από Ελλάδα", "δεν είμαι ξανθιά, έχω ξανθά μαλλιά". Ένα επίθετο είναι και αν επιλέγουμε να το βαρύνουμε με σημασίες και προκαταλήψεις που δεν σχετίζονται με τον αυτισμό, η αλλαγή της σύνταξης δεν ωφελεί. 

Μη μπερδεύετε πιο πολύ.. Άκου είναι <<φάσμα>>. τι φάσμα; ηλεκτρομαγνητικό ή φωτός;;; Δε ξέρει ο πολύς κόσμος τι είναι φάσμα στη ψχολογία, ούτε διπολικό ούτε αυτισμού.
Ο αυτισμός παραμένει ψυχική διαταραχή που εκδηλώνεται και διαγνώσκεται σε "Φάσμα" .

Νιινα όταν ασχολησε με την ειδική αγωγή, δλδ την εκπαίδευση/αγωγή παιδιών με ΕΙΔΙΚΕΣ ανάγκες, δε σημαίνει πως αγνοείς την πρόοδο των παιδιών με φυσιολογική ανάπτυξη. Η τέλεση του παιδαγωγικού έργου πρέπει να ολοκληρώνεται. Μιας που μαθαίνεις για την "inclusive education" απέφυγε την αποκλειστική ενημέρωση της προσέγγισης για ΑμΕΑ' Υπάρχει inclusive education και για ΥΨΙΜ.

Εξατομικευμένο προγραμματισμό όμως για τα δεύτερα θα αργήσουμε να δούμε (αν δούμε ποτέ) αν κρίνω απ'τον προγραμματισμό της ειδικής αγωγής που έχει τη συνοχή ποντικοφαγωμένης δαντέλας.

Ελπίζω όταν θα δηλώνεις επιστήμονας με μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής να μην είσαι γεμάτη θαυμαστικά αλλά γνώση και ψυχραιμία για μελέτη και έρευνα των προσωπικών αναγκών των παιδιών.
η γνώση και η ψυχραιμία πρέπει να περάσει σε όλους τους εκπαιδευτικους που θέλουν να διδαξουν ανθρώπους και όχι κατηγορίες ανθρώπων !!! η μελετη και έρευνα των προσωπικών αναγκών κάθε παιδιου πρεπει να γίνει τρόπος ζωής σε κάθε εκπαιδευτικό που μπαινει σε τάξη και να μην ψάχνει νόμους και φεκ και αποφάσεις ΚΕΔΔΥ κτλ. ώστε να πετάξει έξω με την πρώτη δυσκολία ένα άνθρωπο με κάποια διαφορετικότητα επειδή δεν ξέρει πως να τον διδαξει!!!

Εγω πιστεύω ότι ειναι στο χέρι μας δειλά δειλά να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε εξατομικευμένα προγράμματα και ίσως καποια στιγμή μας ακολουθησουν στην αρχη 1-2 συναδελφοι και με τον καιρό και επιμονή ολόκληρη η κοινότητα!!!!
Επίσης δεν ανέφερα ότι πρέπει να αγνοηθεί κάποιος μαθητής τυπικής ή μη τυπικής αναπτυξης, είναι στο χέρι μας με γνώση μελετη και έρευνα να καλύψουμε όλους τους μαθητές μας. Βασικά πρέπει να έχουμε διάθεση και θέληση, αν δεν θέλουμε και με νόμο να περαστεί ότι "καταργουνται τα ειδ σχολεία ... και όλοι οι μαθητές θα διδάσκονται στον ίδιο χώρο" πάλι το ίδιο θα συζηταμε!

Τωρα ότι αφορά τα επίθετα μπορει για εμας τους "κανονικούς" τα επίθετα να μην παίζουν κάποιο ρόλο και να φαίνεται τραγικός ο διαχωρισμός και η σωστή έκφραση αλλα΄για τους αναπηρους για παράδειγμα που δεν έχουν νοητικη υστέρηση, όταν παιρνάνε στο δρόμο και ακουνε συνεχως χαρακτηρισμούς τύπου : " πωπω ο καημένος ο αναπηρος, τι να έπαθε??"
Ας μπουμε μια φορά στην θέση αυτων ανθρώπων να σκεφτουμε πως θα μας φαινόταν αν είμασταν εμεις μαθητές με ΔΕΠ-Υ (για παράδειγμα) και επειδή η δασκάλα μας, ο διευθυντής ή και οι γονείς μας δεν ήξεραν δεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις, μας θεωρούσαν άτακτους, κακομαθημένους, ξεροκέφαλους, καυγατζήδες και πολλα ακόμα, πως θα νίωθαμε ενω ξέραμε πως ότι κάναμε δεν το θέλαμε και δεν μπορουσαμε να σταματησουμε...! Απλά πρέπει καμια φορά να βρισκόμαστε στη θέση του άλλου!!!
Συγγνώμη για την μακροσκελή απάντηση αλλα επίσης θα ήθελα να ανεφέρω ότι όταν πριν 6 χρόνια μπήκα πρωτη φορά σε τάξη μου έτυχε μαθητής με ΔΕΠ-Υ ουτε καν είχα ακουσει τι είναι, ουτε ο διευθυντης ήξερε οτι το παιδί είχε υπερκινητικοτητα ή τουλαχιστον δεν μπηκαν στον κόπο να με ενημερώσουν εφόσον ήταν για όλους το κακο παιδι της γ΄τάξης του δημοτικού. Έτσι και εγω σαν κλασικη Ελληνιδά εκπαιδευτικός που πηγαινα να τελειωσω την ώρα μου και να φύγω εφόσον αργουσαν να μας πληρώσουν κιολας γιατι να μπω στον κόπο να τον προσεγγισω να αλλαξω στρατηγικη διδασκαλίας για τον μικρό... είχα στην σκεψη μου να τελειωσω να φύγω .... Όταν τελειωσε η χρονιά σκεφτηκα ότι έτσι θα περάσω τα υπολοιπα χρόνια στην εκπαιδευση θα παραμελω, θα τιμωρώ και θα μαλώνω μαθητές επειδη δεν ξερώ να τους διδάξω ..... ?? ΟΧΙ !!
μετα έκανα ένα σεμιναριο πάνω στις μαθησικές δυσκολίες και εκει καταλαβα οτι το παιδι είχε ΔΕΠ-Υ αλλα πλεον ήταν αργα για να γυρισω το χρόνο πίσω και να βοηθησω με οποιον τρόπο μπορουσα και μου επέτρεπαν οι συγκυρίες !! απλα μια συμβουλη σε όλους μας με την ενημερωση και την μαθηση εμεις γινομαστε καλυτεροι και κατα συνέπεια και ΟΛΟΙ οι μαθητές μας.

ΤΕΛΟς δεν θέλω να κατηγορήσω κανεναν ή να του επιβάλλω τον τρόπο σκεψης μου απλα η ενημέρωση ειναι ο καλυτερος συμμαχός μας!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:38:19 μμ »
@emmaki
Και πάλι τονίζω ότι δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου, απλά τα έγγραφα των ΚΕΔΔΥ γνωρίζω πως απευθύνονται στις περιφερειακές διευθύνσεις, όπου αυτά υπάγονται, και αυτές ακολούθως τα διοχετεύουν στο υπουργείο, κοινοποιούνται δε στο σύμβουλο εαε.
 Άρα οι απαντήσεις απευθύνονται προς τις εκάστοτε περιφερειακές και αυτές τις αποστέλλουν στα ΚΕΔΔΥ. Το ίδιο γίνεται όσον αφορά και τα σχολεία.
Εσύ υποστηρίζεις το αντίθετο (και το σέβομαι). Απλά εγώ άλλα γνωρίζω (έχω δουλέψει κάποια χρόνια σε ΚΕΔΔΥ αλλά έχω διατελέσει και προϊσταμένη σχολικής μονάδας).
Επίσης, οι συγκεκριμένες ερωτήσεις σας αφορούν τη σωστή λειτουργία συνολικά των ΚΕΔΔΥ της χώρας (και πολύ σωστά τις κάνατε).
Γιατί, λοιπόν, δεν κοινοποιήθηκαν και στα υπόλοιπα και ακόμη πιο σημαντικό και στις διευθύνσεις Α/θμιας? Για φαντάσου, π.χ. η Α/θμια Εύβοιας να επιτρέπει τη φοίτηση αμεα σε ολοήμερο και η Α/θμια Δωδεκανήσου όχι. Και αυτό διότι η νομοθεσία που παρέθεσα λεπτομερώς δεν αποσαφηνίζει τη φοίτησή τους.
Επίσης, όπως προείπα σε παραπάνω post μου, αν ένα παιδί π.χ. με ΔΑΔ φωνάζει κατά τη διάρκεια του μαθήματος, μιλά ελάχιστα, ενοχλεί διαρκώς και γενικά δεν ακολουθεί το πρόγραμμα της τάξης, μήπως δεν είναι για παράλληλη στήριξη αλλά για ειδικό σχολείο???
Ας προσέχουν λιγάκι και τα ΚΕΔΔΥ τις γνωματεύσεις τους, γιατί από πέρυσι έχει αρχίσει έλεγχος του υπουργείου μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ως προς το περιεχόμενο και τις προτάσεις τους.
Το θέμα, λοιπόν, δεν είναι αν την παράλληλη την πραγματοποιεί νηπιαγωγός, φιλόλογος ή βιβλιοπώλης αλλά αν αυτή δόθηκε σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες (σύννομη γνωμάτευση των ΚΕΔΔΥ καθώς και έγκριση από το Δ/ντή/ντρια Εκπαίδευσης).
Υ.Γ. Όπως και συ πολύ σωστά παραθέτεις στο απόσπασμα της γνωστής τοις πάσοις εγκυκλίου :

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της παράλληλης στήριξης των αυτιστικών μαθητών από ειδικό βοηθό ( ιδιώτη) είναι:
......................................
Άρα η διεύθυνση εκπαίδευσης ΕΓΚΡΙΝΕΙ μετά από σύμφωνη γνώμη του Δ/ντή/ντριας της Σχολικής Μονάδας (όπως γίνεται και στις άδειες των εκπαιδευτικών).
Τέλος, για να μη κουράσω άλλο, αν το δύσκολο αυτό παιδί παραμείνει στη σχολική μονάδα χωρίς υποστήριξη-όπως αναφέρεις-το πιο πιθανόν είναι να ξεσηκωθούν οι γονείς ΟΛΩΝ των υπόλοιπων παιδιών με δυσάρεστα αποτελέσματα προς το ίδιο και την οικογένειά του.
Γι αυτό, τονίζω και πάλι,  πως οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικές.
Η παράλληλη στήριξη δίνεται μόνο όταν ένα παιδί αποδεδειγμένα μπορεί να παρακολουθήσει και να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης του.



Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 04:45:47 μμ »
αν δεν θέλουμε και με νόμο να περαστεί ότι "καταργουνται τα ειδ σχολεία ... και όλοι οι μαθητές θα διδάσκονται στον ίδιο χώρο" πάλι το ίδιο θα συζηταμε!

Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε! Αυτό ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ μεταφέρονται στα ειδικά σχολεία και αυτά με το νέο νόμο για τις ΣΔΕΥ-ΕΔΕΑΥ αποκτούν επιτελικό ρόλο ανάμεσα στις δομές της ειδικής αγωγής?

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 11:17:17 μμ »
Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε! Αυτό ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ μεταφέρονται στα ειδικά σχολεία και αυτά με το νέο νόμο για τις ΣΔΕΥ-ΕΔΕΑΥ αποκτούν επιτελικό ρόλο ανάμεσα στις δομές της ειδικής αγωγής?

Σενάριο συνδιδασκαλίας μαθήματος των Φυσικών Επιστημών με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο και με αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα.
Την άνοιξη του 2012 οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας κλήθηκαν να εφαρμόσουν πιλοτικά σενάρια διδασκαλίας, καθώς το σχολείο ανήκει στα 90 πιλοτικά που εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο. Με αυτή την αφορ ή, συναποφασίσαμε οι εκπαιδευτικοί (ειδικού και γενικού σχολείου) να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα εκπαιδευτικό σενάριο στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης που ήδη εφαρμόζαμε. Το σενάριο θα γινόταν στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών στο οποίο ήδη συμμετείχε ο ένας μαθητής μας.
Προηγήθηκε συμμετοχή της Διευθύντριας του Ειδικού Δημοτικού (που συντονίζει την εφαρμογή των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης) σε τρεις διήμερες επιμορφωτικές συναντήσεις που διοργανώθηκαν από τους συμβούλους γενικής αγωγής προκειμένου να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού για τον τρόπο υλοποίησης των σεναρίων και τον τρόπο εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Η Διευθύντρια είχε υλοποιήσει στο παρελθόν σενάρια μαθημάτων στα πλαίσια της επιμόρφωσης στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου που παρακολουθούσε. Οι γνώσεις και η εμπειρία της αξιοποιήθηκαν στο σχεδιασμό και την εφαρμογή του συγκεκριμένου σεναρίου.

Αποσυνδεδεμένος raTa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 19, 2013, 11:37:45 μμ »
Όπως λέει και η vickyN εμπλεκόμενες νομιμοποιητικές μονάδες ελέγχουν, οργανώνουν και ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ τον προγραμματισμό και την ένταξη των παιδιών και είναι συνυπεύθυνες για την εκτέλεση του παιδαγωγικού έργου.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η νηπιαγωγός που αντιμετωπίζει προβλήματα συνεργάζεται μαζί τους και ενημερώνει άπαντες προκειμένου να διεξάγεται το έργο της σωστά και όταν αυτό δε συμβαίνει, τότε αναλαμβάνουν όλοι την ευθύνη.

Νiina οι οικογένειες των παιδιών με αυτισμό δεν νοιάζονται καθόλου για τα επίθετα, όταν η δουλειά που γίνεται για τα παιδιά τους είναι σωστή. Ούτε "ευαισθησία" θέλει ο εκπαιδευτικός, ούτε "ειδικά σεμινάρια" για να γνωρίζει τη δουλειά του.

Όλα τα τμήματα ΑΕΙ προσχολικής - έχουν ειδικά μαθήματα για τις μαθησιακές δυσκολίες και πλήρες γνωστικό περιεχόμενο για τη διαχείριση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Υπάρχουν τμήματα Ειδικής Αγωγής και επίσης χρόνια τώρα λειτουργούν δομές ΚΔΑΥ τώρα ΚΕΔΔΥ κτλ.

Δε γίνεται λοιπόν να φτάνεις στο νηπιαγωγείο χωρίς να γνωρίζεις ΤΙ κάνεις και ΠΩΣ λειτουργεις σε διάφορες περιπτώσεις. Αν κάθε εκπαιδευτικός με πιστοποίηση, βρίσκεται σε αίθουσες νηπιαγωγείου, αναιρεί τα ίδια τα προσόντα που δίνονται κατά τη φοίτησή του και αγνοεί πλαίσια εργασίας στο νηπιαγωγείο, τότε δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Εξατομικευμένα προγράμματα και προσεγγίσεις έχουν ενταχθεί και αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ απ΄το 2002 (11 χρόνια πριν)που είναι ο γενικός οδηγός των νηπιαγωγών που ακολουθείται και σήμερα. Όλα τα νηπιαγωγεία έχουν το υπόβαθρο να λειτουργούν άψογα - εφόσον η εκπαιδευτική ομάδα λειτουργεί επιστημονικά.
Τα διαφοροποιημένα προγράμματα, η παράλληλη στήριξη και άλλες υποστηρικτηκές δράσεις που εντάσσονται στο παιδείας έχουν ορισμένη οργάνωση και απαιτούν τόσο διεπιστημονική συνεργασία, όσο και διοικητική συνεργασία.

Οι σημαίες ημιμάθειας για κατάργηση "ειδικών δομών" (σχολείων) δε χρειάζονται, πόσο μάλλον κατάργηση τους με νόμο. :S

Υπάρχουν μέλη ΔΕΠ και ερευνητικές ομάδες που δίνουν κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα στη λειτουργία της εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 12:28:34 πμ »
Όπως λέει και η vickyN εμπλεκόμενες νομιμοποιητικές μονάδες ελέγχουν, οργανώνουν και ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ τον προγραμματισμό και την ένταξη των παιδιών και είναι συνυπεύθυνες για την εκτέλεση του παιδαγωγικού έργου.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η νηπιαγωγός που αντιμετωπίζει προβλήματα συνεργάζεται μαζί τους και ενημερώνει άπαντες προκειμένου να διεξάγεται το έργο της σωστά και όταν αυτό δε συμβαίνει, τότε αναλαμβάνουν όλοι την ευθύνη.

Νiina οι οικογένειες των παιδιών με αυτισμό δεν νοιάζονται καθόλου για τα επίθετα, όταν η δουλειά που γίνεται για τα παιδιά τους είναι σωστή. Ούτε "ευαισθησία" θέλει ο εκπαιδευτικός, ούτε "ειδικά σεμινάρια" για να γνωρίζει τη δουλειά του.

Όλα τα τμήματα ΑΕΙ προσχολικής - έχουν ειδικά μαθήματα για τις μαθησιακές δυσκολίες και πλήρες γνωστικό περιεχόμενο για τη διαχείριση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Υπάρχουν τμήματα Ειδικής Αγωγής και επίσης χρόνια τώρα λειτουργούν δομές ΚΔΑΥ τώρα ΚΕΔΔΥ κτλ.

Δε γίνεται λοιπόν να φτάνεις στο νηπιαγωγείο χωρίς να γνωρίζεις ΤΙ κάνεις και ΠΩΣ λειτουργεις σε διάφορες περιπτώσεις. Αν κάθε εκπαιδευτικός με πιστοποίηση, βρίσκεται σε αίθουσες νηπιαγωγείου, αναιρεί τα ίδια τα προσόντα που δίνονται κατά τη φοίτησή του και αγνοεί πλαίσια εργασίας στο νηπιαγωγείο, τότε δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Εξατομικευμένα προγράμματα και προσεγγίσεις έχουν ενταχθεί και αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ απ΄το 2002 (11 χρόνια πριν)που είναι ο γενικός οδηγός των νηπιαγωγών που ακολουθείται και σήμερα. Όλα τα νηπιαγωγεία έχουν το υπόβαθρο να λειτουργούν άψογα - εφόσον η εκπαιδευτική ομάδα λειτουργεί επιστημονικά.
Τα διαφοροποιημένα προγράμματα, η παράλληλη στήριξη και άλλες υποστηρικτηκές δράσεις που εντάσσονται στο παιδείας έχουν ορισμένη οργάνωση και απαιτούν τόσο διεπιστημονική συνεργασία, όσο και διοικητική συνεργασία.

Οι σημαίες ημιμάθειας για κατάργηση "ειδικών δομών" (σχολείων) δε χρειάζονται, πόσο μάλλον κατάργηση τους με νόμο. :S

Υπάρχουν μέλη ΔΕΠ και ερευνητικές ομάδες που δίνουν κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα στη λειτουργία της εκπαίδευσης.

ίσως υπάρξει κάποια στιγμη στην τέλεια εκπαιδευτική μας καριέρα ένας μαθητής που ίσως μας κάνει να σηκωσουμε τα χέρια ψηλα ... οπως βρέθηκε και η νηπιαγωγος που για χάρη της ανοιχτηκε το θεμα.. και που ίσως χρειαζεται κάτι να ψαξουμε παραπανω απο τις ηδη πολυτιμες γνωσεις που έχουμε.., η γνωση και η ερευνα δεν έβλαψε ποτε και κανεναν.......

τωρα για τα επίθετα ειναι ενα θεμα πολυ λεπτο και αν δεν το ζησεις στο πετσί σου δεν μπορεις να γνωρίζεις πως νιωθει ένα ατομο που το μονο που ακουει απο τους γυρω τους ειναι χαρακτηρισμους!!

για την καταργηση των ειδ σχολειων μαλλον σας μπερδεψαν τα λόγια μου .. δεν ανεφερα ότι ξερω οτι θα καταργηθουν αλλα έτσι πως ειναι τα πραγματα στην Ελλάδα ισως ακουσουμε περι κατάργησης και με νόμο... κάποια στιγμη!

όσο για τα εξατομικευμενα προγράμματα μπορει να λειτουργουν απο το 2002 αλλα μονο στα αναλ προγράμματα γιατι έγω οπου εχω δουλεψει μεχρι τώρα κανενας συναδελφος δεν τα εχει ακολουθήσει.. ίσως ειναι μονο στα χαρτια γιατι ίσως υπάρχουν συνάδελφοι που βάζουν μπροστα τους νομους και τα παρεμποδίζουν οπως στα προγράμματα συνεκπαίδευσης..!! ΙΣΩΣ λεω , εικασίες κάνω !!!
ούτως ή άλλως πως μπορεί να συγκριθεί η γνώση ενός πρωτου πτυχίου που ίσως το έχουμε πάρει πριν 10- 15-20 χρόνια μπροστα στις νέες έρευνες που σουν δίνουν τα μαστερ και τα διδακτορικά!!

Αποσυνδεδεμένος Nora Kak

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 02:26:18 πμ »
ούτως ή άλλως πως μπορεί να συγκριθεί η γνώση ενός πρωτου πτυχίου που ίσως το έχουμε πάρει πριν 10- 15-20 χρόνια μπροστα στις νέες έρευνες που σουν δίνουν τα μαστερ και τα διδακτορικά!!

Μια απορία, τι σχέση έχει το μεταπτυχιακό της συγκεκριμένης συνοδού του παιδιού με τα ΔΕΠΠΣ του νηπιαγωγείου; Δεν είναι τυχαίο που το ίδιο το υπουργείο βάζει νηπιαγωγούς σε παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης του νηπιαγωγείου. Αν είναι έτσι, τότε άιντε, ας μπαίνει ο καθένας σε οποιαδήποτε τάξη.
Το κακό είναι ότι οι αμαθείς υποτιμούνε το νηπιαγωγείο και το βλέπουνε παιδότοπο. Ακόμη και η πιο παλιά νηπιαγωγός δεν είναι αμαθής, άσχετο που υπάρχουν πολλοί τεμπέληδες. Εγώ προσωπικά σε κανένα νηπιαγωγείο δεν έχω συναντήσει νηπιαγωγό που να μην ακολουθεί τα ΔΕΠΠΣ και το αναλυτικό πρόγραμμα. Και σε παράλληλη στήριξη, είχα το καλό να κάνω συνδιδασκαλία με την μόνιμη νηπιαγωγό.
Ο καθένας δεν ξέρει τι θα συναντήσει στην δουλειά του.

Αν κάθε εκπαιδευτικός με πιστοποίηση, βρίσκεται σε αίθουσες νηπιαγωγείου, αναιρεί τα ίδια τα προσόντα που δίνονται κατά τη φοίτησή του και αγνοεί πλαίσια εργασίας στο νηπιαγωγείο, τότε δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.

Εκεί ήθελα να καταλήξω...
Η παιδική ηλικία δείχνει τον άνθρωπο, όπως η αυγή την ημέρα..

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αυτιστικό παιδί σε ολοήμερο νηπιαγωγείο
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 02:57:17 πμ »
ίσως υπάρξει κάποια στιγμη στην τέλεια εκπαιδευτική μας καριέρα ένας μαθητής που ίσως μας κάνει να σηκωσουμε τα χέρια ψηλα ... οπως βρέθηκε και η νηπιαγωγος που για χάρη της ανοιχτηκε το θεμα.. και που ίσως χρειαζεται κάτι να ψαξουμε παραπανω απο τις ηδη πολυτιμες γνωσεις που έχουμε.., η γνωση και η ερευνα δεν έβλαψε ποτε και κανεναν.......

τωρα για τα επίθετα ειναι ενα θεμα πολυ λεπτο και αν δεν το ζησεις στο πετσί σου δεν μπορεις να γνωρίζεις πως νιωθει ένα ατομο που το μονο που ακουει απο τους γυρω τους ειναι χαρακτηρισμους!!

για την καταργηση των ειδ σχολειων μαλλον σας μπερδεψαν τα λόγια μου .. δεν ανεφερα ότι ξερω οτι θα καταργηθουν αλλα έτσι πως ειναι τα πραγματα στην Ελλάδα ισως ακουσουμε περι κατάργησης και με νόμο... κάποια στιγμη!

όσο για τα εξατομικευμενα προγράμματα μπορει να λειτουργουν απο το 2002 αλλα μονο στα αναλ προγράμματα γιατι έγω οπου εχω δουλεψει μεχρι τώρα κανενας συναδελφος δεν τα εχει ακολουθήσει.. ίσως ειναι μονο στα χαρτια γιατι ίσως υπάρχουν συνάδελφοι που βάζουν μπροστα τους νομους και τα παρεμποδίζουν οπως στα προγράμματα συνεκπαίδευσης..!! ΙΣΩΣ λεω , εικασίες κάνω !!!
ούτως ή άλλως πως μπορεί να συγκριθεί η γνώση ενός πρωτου πτυχίου που ίσως το έχουμε πάρει πριν 10- 15-20 χρόνια μπροστα στις νέες έρευνες που σουν δίνουν τα μαστερ και τα διδακτορικά!!

Κάποιος που ενδιαφέρεται για την εργασία του, ενημερώνεται σχετικά με τις νέες έρευνες. Νέες γνώσεις δεν αποκτούνται μόνο σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Η θέλεις να μου πεις ότι σκοπεύεις κάθε 10 χρόνια να κανεις καινούριο μαστερ για να σου μαθαίνουν τις καινούριες έρευνες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 536
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.