*

Ψηφοφορία

Προγραμματίζουμε γενική συνάντηση όλων των αναπληρωτών νηπιαγωγών το Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 11:00 στην Αθήνα, στα γραφεία της ΔΟΕ. Π

Ναι
22 (78.6%)
Όχι
6 (21.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 27

Η ψηφοφορία έληξε: Ιανουαρίου 11, 2014, 08:36:40 am

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 192312 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Roula_S

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #728 στις: Ιουλίου 30, 2014, 03:11:08 pm »
Η θέση της Δ.Ο.Ε. και της ΟΛΜΕ για το "ξεκλείδωμα" των πινάκων των αναπληρωτών :

ΔΟΕ ( 16/1/2012) : Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και μετά τις 30-6-2010

Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,
Στο άρθρο 9 , παρ. 2 του Ν. 3848/2010 προβλέπονται τα εξής :"... Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3..."
Όπως έχουμε επισημάνει, πολλές φορές, η διάταξη αυτή δημιουργεί τεράστιες αδικίες αφού, συνάδελφοί μας αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν και εργάζονται μετά την 1η Ιουλίου 2010 κατατάσσονται στους πίνακες των αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία που είχαν ως τις 30-6-2010. Ουσιαστικά, δηλαδή, η προϋπηρεσία τους χάνεται και υπολογίζεται μόνο μετά την επιτυχία τους στον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο, συνάδελφοί μας που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις άκρες της χώρας να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία. Ο πλήρης δηλαδή παραλογισμός του συστήματος διορισμών.
Είναι γνωστό ότι η Δ.Ο.Ε. με απόφαση Γενικής Συνέλευσης ζητάει την κατάργηση του N.3848/2010. Μέχρι να συμβεί αυτό και με δεδομένο το γεγονός ότι, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, στη Συνάντηση με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 22/12/2011, δε θα διεξαχθεί φέτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ (πλην ειδικής αγωγής), όπως ο Ν.3848 προέβλεπε, η διάταξη αυτή πρέπει άμεσα να καταργηθεί και να υπολογίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών και ωρομισθίων, μετά την 1-7-2010 , όπως υπολογιζόταν και πριν την ψήφιση του Ν.3848/2010.

Ευτυχώς κάπως αντέδρασε η ΔΟΕ....μήπως θα έπρεπε να κινητοποιηθεί και ο δικός μας ο σύλλογος αφού υποτίθεται συμπορευόμαστε και είμαστε κάτω απο την ίδια ομπρέλα με τη ΔΟΕ;
Επίσης να τονίσω οτι η αναγνώριση της προϋπηρεσίας δεν είναι ημίμετρο αλλά αυτονόητο δικαίωμα μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 30, 2014, 03:13:05 pm από Roula_S »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:20 »

Αποσυνδεδεμένος Marinip

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #729 στις: Ιουλίου 31, 2014, 02:30:42 pm »
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει στα μέλη του οτι το πρόβλημα των προηγούμενων ημερών σχετικά με την ανεύρεση έδρας επιλύθηκε με τον καλύτερο και συμφερότερο, για τον Σύλλογο,τρόπο.Αύριο ολοκληρώνονται όλες οι διαδικασίες για το θέμα αυτό.

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #730 στις: Ιουλίου 31, 2014, 03:50:14 pm »
ήρθαν και τα καλά, τα νέα!!!!!!!!! εύχομαι να έρθουν κι άλλα το συντομότερο  ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #731 στις: Αυγούστου 01, 2014, 05:29:06 pm »
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος (Φυσικής Αγωγής) στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:20 »

Αποσυνδεδεμένος Marinip

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Marinip

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #733 στις: Αυγούστου 01, 2014, 07:48:46 pm »
     Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


    Διαβάζοντας σήμερα μία δήλωση του υφυπουργού παιδείας κ. Κουκοδήμου οτι “στο νηπιαγωγείο τα παδιά δεν μαθαίνουν” μου δημιουργηθήκε η εξής απορία: τα ονόματα άραγε των Piaget, Vygotsky, Bruner, Gardner , Montessori και άλλων μεγάλων  ψυχολόγων και παιδαγωγών , τα ξέρει  ο υφυπουργός  ή άραγε του διαφεύγουν καθώς  είναι πρώην αθλητής και όχι παιδαγωγός. Όλοι οι παραπάνω αναφέρουν τη σπουδαιότητα και σημαντικότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, καθώς όπως λαϊκά μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” γιατί εξερευνούν κάθε χιλιοστό του κόσμου γύρω τους. Έχουν χίλιες ερωτήσεις και εμείς  ως παιδαγωγοί τους ,έχουμε χίλιες  απαντήσεις να δώσουμε ,και όχι σε ένα  αλλά σε 20 και 25 παιδιά ανά τμήμα.
    “Η περίοδος των πρώτων έξι χρόνων του παιδιού είναι η πιο σημαντική και  κρύβονται σε αυτά τα περισσότερα  μυστικά  και  η δύναμη της ανθρώπινης ανάπτυξης σε σχέση με οποιαδήποτε  άλλη  φάση ανάπτυξης. Τότε καθορίζονται  οι συνήθειες στις κινήσεις του σώματος και οι συνήθειες στον τρόπο σκέψης... Το κριτήριο  για μία  αποτελεσματική εκπαίδευση και  αγωγή είναι η δυνατότητα που δίνεται  στα παιδιά  να κατανοούν αυτά  που διδάσκονται. Η ποιοτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση είναι  πρωταρχικό θέμα όλων μας”( Κουτσουβάνου, 2006). 
    Στο βιβλίο  “Οδηγός Νηπιαγωγού  -  Εκπαιδευτικοί  Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” ( 2003) αναφέρει το “πως μαθαίνουν τα μικρά παιδιά :
   καθώς βλέπουν , αγγίζουν, μυρίζουν, γεύονται και κινούνται στο  χώρο
   καθώς πειραματίζονται με μία  ευρεία ποικιλία υλικών
   καθώς μιλούν, ακούν τους άλλους, παρακολουθούν, ρωτούν και απαντούν
   καθώς προσπαθούν να επιλύουν προβλήματα και να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους, ακόμη και αν κάνουν λάθη
   καθώς δοκιμάζουν σε διάφορες καταστάσεις τις  λύσεις που δίνουν και  αξιολογούν τα αποτελέσματα των πράξεων τους
   καθώς συνδέουν πράγματα όμοια  και ανόμοια και ανακαλύπτουν  τις σχέσεις  και την αλληλεπίδρασή τους
   καθώς συνεργάζονται με τους άλλους, ενηλίκους και συνομιλήκους, και  ενεργούν από κοινού
   καθώς μιμούνται και  αντιγράφουν  τις πράξεις,  τις  στάσεις και τη γλώσσα των άλλων
   καθώς προσποιούνται  και δοκιμάζουν ρόλους.
  Τα παιδιά προβαίνουν σε όλες  τις παραπάνω ενέργειες όταν παίζουν. Το  παιχνίδι τους είναι  αυθόρμητο, ευχάριστο και δημιουργίκό. Όταν παίζουν , τα  παιδιά  δε χάνουν χρόνο  ούτε απλώς  γεμίζουν το  χρόνο τους.  Μέσω του παιχνιδιού τα παιδιά  μπορούν να  διερευνήσουν τον περιβάλλοντα  χώρο, να πειραματιστούν, να αντιμετωπίσουν προβλήματα και να προσπαθήσουν να τα επιλύσουν, να  συνεργαστούν  αλληλεπιδρώντας  με άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα παιδιά ή με ενηλίκους”.
    Σύμφωνα  με τον Piaget “τα παιδιά μαθαίνουν επενεργώντας  στο περιβάλλον τους.” Στο σχεδιασμό  του ημερήσιου προγράμματος  ο/η  νηπιαγωγός λαμβάνει υπόψη τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τις  προηγούμενες μαθησιακές και κοινωνικές  τους  εμπειρίες  και τις αξιοποιεί θετικά ως αφορμές για περαιτέρω επεξεργασία.  Η μάθηση θεωρείται κοινωνική δραστηριότητα, είναι  δηλαδή μία διαδικασία  που αναπτύσσεται κατά τη συναναστροφή του ατόμου με άλλους και σε  αλληλεπίδρασή με το περιβάλλον του. Κατα συνέπεια ευνοείται και ενθαρρύνεται η ανάπτυξη  αλληλεπιδράσεων  τόσο ανάμεσα στους ενηλίκους και τα παιδιά,  όσο και  των παιδιών μεταξύ τους, με τα  υλικά και το χώρο. “Οδηγός Νηπιαγωγού  -  Εκπαιδευτικοί  Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” ( 2003).
    Σύμφωνα με τα παραπάνω ακόμα  και με την πλαστελίνη ( ένα ευρέως  διαδεδομένο υλικό στο νηπιαγωγείο) όταν παίζουν τα παιδιά πάλι μαθαίνουν. Κατ'  αρχήν εξασκούν τη λεπτή τους κινητικότητα. Κατά δεύτερον τη συμβολική τους σκέψη ( για παράδειγμα ένα κομμάτι πλαστελίνη πολλές  φορές γίνεται τούρτα, πίτσα κ.α. )  και  κατά τρίτον προωθείται η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των παιδιών όταν παίζουν σε ζευγάρια ή ομάδες.
    Κανένα υλικό στο νηπιαγωγείο δεν έχει μόνο μία  χρήση. Ο μαρκαδόρος δεν είναι ποτέ  μόνο μαρκαδόρος. Θα γίνει  και κουτάλι, θα γίνει και ξίφος, θα  γίνει ο τρόπος έκφρασης του παιδιού να σου πει σ΄αγαπώ , ζωγραφίζοντας όπως μπορεί μία καρδιά.
    Τα παιδιά στο  νηπιαγωγείο έρχονται για πρώτη φορά ,  συνήθως, αντιμέτωπα με τον αποχωρισμό από την οικογένεια τους. Αυτό τους δημιουργεί άγχος αρχικά  , αλλά  σταδιακά και  με τις αλληλεπιδράσεις που αναφέραμε παραπάνω αυτό ξεπερνιέται. Γίνονται μέλος  μιας ομάδας,  μαθαίνουν κανόνες συμπεριφοράς, αρχές και αξίες. Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση τους και η φαντασία τους. Τελειώνοντας το νηπιαγωγείο είναι κατάλληλα προετοιμασμένα  για το  δημοτικό σχολείο από άποψη μαθησιακή ( ξέρουν να πιάνουν μολύβι,  τα γράμματα τουλάχιστον του ονόματος  τους, αριθμούς μέχρι το 10 ) καθώς και κοινωνική ( έχουν αναπτύξει φιλίες,  μπορούν να  επιχειρηματολογήσουν για ό,τι τα ενδιαφέρει, να  επιλύσουν προβλήματα).
    Απ όλα τα  παραπάνω δε νομίζω οτι ισχύει  τελικά η άποψη του υφυπουργού..είμαι  αναπληρώτρια 5 χρόνια  και έχω  δει πόσα  πράγματα  κατορθώνουν οι μικροί μου μαθητές  καθημερινά  και πόσο περήφανα νιώθουν και οι ίδιοι και εγώ γι' αυτά.
    Αλήθεια μήπως θα θέλε ο κ. Υφυπουργός  να  έρθει σε μία τάξη νηπιαγωγείου να δει πόσα  θα μάθει και ο ίδιος μαζί με τα παιδιά μας;;;

Αποσυνδεδεμένος giotadgk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εχω επιλεξει το καλυτερο επαγγελμα του κοσμου!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #734 στις: Αυγούστου 01, 2014, 09:44:48 pm »
     Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


    Διαβάζοντας σήμερα μία δήλωση του υφυπουργού παιδείας κ. Κουκοδήμου οτι “στο νηπιαγωγείο τα παδιά δεν μαθαίνουν” μου δημιουργηθήκε η εξής απορία: τα ονόματα άραγε των Piaget, Vygotsky, Bruner, Gardner , Montessori και άλλων μεγάλων  ψυχολόγων και παιδαγωγών , τα ξέρει  ο υφυπουργός  ή άραγε του διαφεύγουν καθώς  είναι πρώην αθλητής και όχι παιδαγωγός. Όλοι οι παραπάνω αναφέρουν τη σπουδαιότητα και σημαντικότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, καθώς όπως λαϊκά μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” γιατί εξερευνούν κάθε χιλιοστό του κόσμου γύρω τους. Έχουν χίλιες ερωτήσεις και εμείς  ως παιδαγωγοί τους ,έχουμε χίλιες  απαντήσεις να δώσουμε ,και όχι σε ένα  αλλά σε 20 και 25 παιδιά ανά τμήμα.
    “Η περίοδος των πρώτων έξι χρόνων του παιδιού είναι η πιο σημαντική και  κρύβονται σε αυτά τα περισσότερα  μυστικά  και  η δύναμη της ανθρώπινης ανάπτυξης σε σχέση με οποιαδήποτε  άλλη  φάση ανάπτυξης. Τότε καθορίζονται  οι συνήθειες στις κινήσεις του σώματος και οι συνήθειες στον τρόπο σκέψης... Το κριτήριο  για μία  αποτελεσματική εκπαίδευση και  αγωγή είναι η δυνατότητα που δίνεται  στα παιδιά  να κατανοούν αυτά  που διδάσκονται. Η ποιοτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση είναι  πρωταρχικό θέμα όλων μας”( Κουτσουβάνου, 2006). 
    Στο βιβλίο  “Οδηγός Νηπιαγωγού  -  Εκπαιδευτικοί  Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” ( 2003) αναφέρει το “πως μαθαίνουν τα μικρά παιδιά :
   καθώς βλέπουν , αγγίζουν, μυρίζουν, γεύονται και κινούνται στο  χώρο
   καθώς πειραματίζονται με μία  ευρεία ποικιλία υλικών
   καθώς μιλούν, ακούν τους άλλους, παρακολουθούν, ρωτούν και απαντούν
   καθώς προσπαθούν να επιλύουν προβλήματα και να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους, ακόμη και αν κάνουν λάθη
   καθώς δοκιμάζουν σε διάφορες καταστάσεις τις  λύσεις που δίνουν και  αξιολογούν τα αποτελέσματα των πράξεων τους
   καθώς συνδέουν πράγματα όμοια  και ανόμοια και ανακαλύπτουν  τις σχέσεις  και την αλληλεπίδρασή τους
   καθώς συνεργάζονται με τους άλλους, ενηλίκους και συνομιλήκους, και  ενεργούν από κοινού
   καθώς μιμούνται και  αντιγράφουν  τις πράξεις,  τις  στάσεις και τη γλώσσα των άλλων
   καθώς προσποιούνται  και δοκιμάζουν ρόλους.
  Τα παιδιά προβαίνουν σε όλες  τις παραπάνω ενέργειες όταν παίζουν. Το  παιχνίδι τους είναι  αυθόρμητο, ευχάριστο και δημιουργίκό. Όταν παίζουν , τα  παιδιά  δε χάνουν χρόνο  ούτε απλώς  γεμίζουν το  χρόνο τους.  Μέσω του παιχνιδιού τα παιδιά  μπορούν να  διερευνήσουν τον περιβάλλοντα  χώρο, να πειραματιστούν, να αντιμετωπίσουν προβλήματα και να προσπαθήσουν να τα επιλύσουν, να  συνεργαστούν  αλληλεπιδρώντας  με άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα παιδιά ή με ενηλίκους”.
    Σύμφωνα  με τον Piaget “τα παιδιά μαθαίνουν επενεργώντας  στο περιβάλλον τους.” Στο σχεδιασμό  του ημερήσιου προγράμματος  ο/η  νηπιαγωγός λαμβάνει υπόψη τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τις  προηγούμενες μαθησιακές και κοινωνικές  τους  εμπειρίες  και τις αξιοποιεί θετικά ως αφορμές για περαιτέρω επεξεργασία.  Η μάθηση θεωρείται κοινωνική δραστηριότητα, είναι  δηλαδή μία διαδικασία  που αναπτύσσεται κατά τη συναναστροφή του ατόμου με άλλους και σε  αλληλεπίδρασή με το περιβάλλον του. Κατα συνέπεια ευνοείται και ενθαρρύνεται η ανάπτυξη  αλληλεπιδράσεων  τόσο ανάμεσα στους ενηλίκους και τα παιδιά,  όσο και  των παιδιών μεταξύ τους, με τα  υλικά και το χώρο. “Οδηγός Νηπιαγωγού  -  Εκπαιδευτικοί  Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” ( 2003).
    Σύμφωνα με τα παραπάνω ακόμα  και με την πλαστελίνη ( ένα ευρέως  διαδεδομένο υλικό στο νηπιαγωγείο) όταν παίζουν τα παιδιά πάλι μαθαίνουν. Κατ'  αρχήν εξασκούν τη λεπτή τους κινητικότητα. Κατά δεύτερον τη συμβολική τους σκέψη ( για παράδειγμα ένα κομμάτι πλαστελίνη πολλές  φορές γίνεται τούρτα, πίτσα κ.α. )  και  κατά τρίτον προωθείται η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των παιδιών όταν παίζουν σε ζευγάρια ή ομάδες.
    Κανένα υλικό στο νηπιαγωγείο δεν έχει μόνο μία  χρήση. Ο μαρκαδόρος δεν είναι ποτέ  μόνο μαρκαδόρος. Θα γίνει  και κουτάλι, θα γίνει και ξίφος, θα  γίνει ο τρόπος έκφρασης του παιδιού να σου πει σ΄αγαπώ , ζωγραφίζοντας όπως μπορεί μία καρδιά.
    Τα παιδιά στο  νηπιαγωγείο έρχονται για πρώτη φορά ,  συνήθως, αντιμέτωπα με τον αποχωρισμό από την οικογένεια τους. Αυτό τους δημιουργεί άγχος αρχικά  , αλλά  σταδιακά και  με τις αλληλεπιδράσεις που αναφέραμε παραπάνω αυτό ξεπερνιέται. Γίνονται μέλος  μιας ομάδας,  μαθαίνουν κανόνες συμπεριφοράς, αρχές και αξίες. Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση τους και η φαντασία τους. Τελειώνοντας το νηπιαγωγείο είναι κατάλληλα προετοιμασμένα  για το  δημοτικό σχολείο από άποψη μαθησιακή ( ξέρουν να πιάνουν μολύβι,  τα γράμματα τουλάχιστον του ονόματος  τους, αριθμούς μέχρι το 10 ) καθώς και κοινωνική ( έχουν αναπτύξει φιλίες,  μπορούν να  επιχειρηματολογήσουν για ό,τι τα ενδιαφέρει, να  επιλύσουν προβλήματα).
    Απ όλα τα  παραπάνω δε νομίζω οτι ισχύει  τελικά η άποψη του υφυπουργού..είμαι  αναπληρώτρια 5 χρόνια  και έχω  δει πόσα  πράγματα  κατορθώνουν οι μικροί μου μαθητές  καθημερινά  και πόσο περήφανα νιώθουν και οι ίδιοι και εγώ γι' αυτά.
    Αλήθεια μήπως θα θέλε ο κ. Υφυπουργός  να  έρθει σε μία τάξη νηπιαγωγείου να δει πόσα  θα μάθει και ο ίδιος μαζί με τα παιδιά μας;;;
Απλα αψογο!!!!!!!!!Συγχαρητηρια!!!Και συλλυπητηρια για τον απαραδεκτο υφυπουργο (ακομη ενας στο σακουλι τους).Σιγα μη διεφερε απ'τους αλλους.

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #735 στις: Αυγούστου 01, 2014, 11:28:26 pm »
Φαίνεται ότι ο υφυπουργός μας σαν μαθητής πήγε κατευθείαν στο πανεπιστήμιο χωρίς να περάσει από το νηπιαγωγείο! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11734
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #736 στις: Αυγούστου 01, 2014, 11:33:38 pm »
MAITS μην το γελάς. Παλιά το νηπιαγωγείο δεν ήταν υποχρεωτικό! 8) 8) 8)

Αποσυνδεδεμένος vickara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Να ζεις, ν' αγαπάς και να μαθαίνεις!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #737 στις: Αυγούστου 02, 2014, 09:28:44 am »
Αν επικρατεί αυτή η άποψη στο υπουργείο, σκεφτείτε πόσο λίγο μας υπολογίζουν...
Να έχεις τα μάτια ανοιχτά στις ομορφιές του κόσμου, να έχεις το μυαλό ανοιχτό στη γνώση, να έχεις την καρδιά ανοιχτή στην αγάπη...

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #738 στις: Αυγούστου 02, 2014, 10:32:31 am »
MAITS μην το γελάς. Παλιά το νηπιαγωγείο δεν ήταν υποχρεωτικό! 8) 8) 8)

 ;D ;D ;D Γι` αυτό έχει κενά! ;D ;D ;D
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος LIAV

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #739 στις: Αυγούστου 02, 2014, 08:19:56 pm »
Δεν πρεπει να κάνει και η ΔΟΕ μια δήλωση; Στο κάτω κάτω είμαστε μέλη της.

Αποσυνδεδεμένος Marinip

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #740 στις: Αυγούστου 05, 2014, 01:27:55 pm »
Θέμα: «Aπάντηση του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών στις δηλώσεις του      κ.Κουκοδήμου»         

Κύριε Υφυπουργέ,
Έχουμε την τιμή να σας ενημερώσουμε ότι ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (ΣΑΝ) που ιδρύθηκε στην Αθήνα με την υπ' αριθμ. 268/2014 διαταγή του Ειρηνοδικείου Αθηνών (διαδικασία εκούσιας δικαιοδοσίας) και που εκπροσωπεί, βάσει του καταστατικού του, όλους τους μη μόνιμα διορισμένους αναπληρωτές νηπιαγωγούς γενικής και ειδικής αγωγής, δημιουργήθηκε με σκοπό να εκπροσωπήσει τα επαγγελματικά συμφέροντα τους, με την ανάδειξη των δίκαιων αιτημάτων τους και τον αγώνα για τη δικαίωσή τους. Για το σκοπό αυτό, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών δραστηριοποιείται στα πλαίσια της γενικότερης δράσης της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας  Ελλάδος (ΔΟΕ) και σε συνεργασία με αυτή.
Με τη σημερινή μας επιστολή,
Θα θέλαμε να δηλώσουμε την αντίθεσή μας στις δηλώσεις σας στη

Αποσυνδεδεμένος Roula_S

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ60 : προτάσεις, απόψεις, σχολιασμός
« Απάντηση #741 στις: Αυγούστου 05, 2014, 01:47:58 pm »
Μια χαρά κείμενο! :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.