0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά πράγματα : ο γονέας πλέον εμπιστεύεται ΜΟΝΟ το ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ και όχι τον καθηγητή του σχολείου για την πρόοδο του παιδιού του διότι δεν μπάινει καν στον κόπο να συζητήσει την ουσία του διαγωνίσματος με τον καθηγητή του σχολείου παρά αγνοόντας και παρακάμπτοντας τον πλήρως ζητάει το διαγώνισμα για τον φροντιστή τον οποίο και εμπιστεύεται για να συζητήσει τα θέματα του παιδιού (λάθη, παραλέιψεις κτλ)Αντί λοιπόν να μας απασχολεί το ΓΙΑΤΙ ζητάει αυτή η μάνα το διαγώνισμα για να το δείξει στο φροντιστή, γιατί το δημόσιο σχολείο έχει πέσει τόσο χαμηλά στα μάτια των γονέων, ασχολόυμαστε αν έχει νομικά το δικάιωμα να το κάνει.....
Η συγκεκριμένη μητέρα έχει κάθε δικαίωμα να αμφισβητεί όποιον θέλει και να αποδέχεται όποιον θέλει. Η "αξία" του γιου της ως μαθητή θα κριθεί σε λίγα χρόνια με αντικειμενικές εξετάσεις και με το όνομά του καλυμμένο .
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει ή διαδικασία είναι ο υποψήφιος και ο γονέας του ή ο κηδεμόνας του εφόσον παρευρίσκεται, να παραδώσουν στον αρμόδιο υπάλληλο την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριό τους και το κινητό τους τηλέφωνο. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να αναγνώσει τη φωτοτυπία του γραπτού του δοκιμίου και να κρατήσει, εάν επιθυμεί, σύντομες σημειώσεις από τις απαντήσεις του. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης απαγορεύεται η με οποιοδήποτε τρόπο λήψη της εικόνας του γραπτού(φωτογραφία με κινητό, βιντεοσκόπηση κλπ) καθώς και η παραλαβή από τον υποψήφιο της φωτοτυπίας του γραπτού δοκιμίου ή μέρους του.
λέει πως επιδίδεται φωτοτυπία εφόσον κρίνεται ότι βλάπτεται το πρωτότυπο.
Πόσο εύστοχο το σχόλιό σου! Κακό να το ομολογεί κανείς, αλλά, όταν την ημέρα που αναρτώνται οι βαθμοί των Πανελλαδικών, ακούς από κάποιους γονείς που βλέπουν τα 40άρια, 50άρια, 60άρια να λένε "Μα στο φροντιστήριο έγραφε πάντα πάνω από 85!"...δεν μπορεί...σκας ένα μειδίαμα, όχι χαιρεκακίας, αλλά του στυλ "Όταν σου τα λέγαμε τότε που ήρθες για τον έλεγχο του Α' τετραμήνου..."Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο ελληνικό σχολείο είναι η έλλειψη αυτογνωσίας. Γονέων και μαθητών.
Η νομολογία που έχει παρατεθεί πιο πάνω και η ερμηνεία που της γίνεται δεν είναι σε ευθεία αντίθεση με το γεγονός ότι τα γραπτά των πανελλαδικών μπορούν να τα δουν μετά από αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι αλλά απαγορεύεται ρητά να πάρουν αντίγραφο ή να τα αντιγράψουν ακόμη και με την κάμερα του κινητού τους;www.alfavita.gr/old/5812Και στα γραπτά των πανελλαδικών , επικυρωμένες φωτοτυπίες στέλνουν, για επίδειξη όμως και όχι για επίδοση.
Πόσο εύστοχο το σχόλιό σου! Κακό να το ομολογεί κανείς, αλλά, όταν την ημέρα που αναρτώνται οι βαθμοί των Πανελλαδικών, ακούς από κάποιους γονείς που βλέπουν τα 40άρια, 50άρια, 60άρια να λένε "Μα στο φροντιστήριο έγραφε πάντα πάνω από 85!"...δεν μπορεί...σκας ένα μειδίαμα, όχι χαιρεκακίας, αλλά του στυλ "Όταν σου τα λέγαμε τότε που ήρθες για τον έλεγχο του Α' τετραμήνου..."
Όχι και στο σχολείο πολλές φορές οι βαθμοί δεν έχουν σχέση με την πραγματική εικόνα του μαθητή. Στο σχολείο όμως όταν θα έρθει να ρωτήσει ο γονέας θα ακούσει την πραγματικότητα για το παιδί του, χωρίς ωραιοποιήσεις. Στο φροντιστήριο και το ιδιαίτερο πολλές φορές ο συνάδελφος εκπαιδευτικός θα λειτουργήσει και ως επαγγελματίας που πρέπει να βγάλει το μεροκάματο του (και κακά τα ψέμματα καλά κάνει) και θα ωραιοποιήσει την εικόνα του παιδιού για να απομακρύνει το ενδεχόμενο να σταματήσιε τα μαθήματα το παιδί. Ο γονέας προτιμά να ακούει αυτόν που του χαϊδεύει τα αυτιά, παρά αυτόν που του λέει την αλήθεια που δεν του αρέσει. Ο ρόλος μας στο σχολείο είναι τέτοιος που μας δίνει τη δυνατότητα να γινόμαστε δυσάρεστοι (άρα και χρήσιμοι θα πω εγώ), χωρίς επιπτώσεις για εμάς.