*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74118 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 02, 2014, 10:26:43 μμ »
Τελικά είναι θέμα πλειοψηφίας και μειοψηφίας;

ή η αυτοαξιολόγηση της μονάδας γίνεται έστω και λίγοι ψηφίσουν ΝΑΙ;

και τότε τι γίνεται; τραβάνε το κουπί της διαδικασίας αυτοί οι λίγοι και οι υπόλοιποι εντάξει δεν τρέχει τίποτα και είναι αραχτοί;


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 02, 2014, 11:31:56 μμ »
Είναι θέμα πεποιθήσεως η οποιαδήποτε άρνηση επί του θέματος.
Και δεν είσαι και τόσο αρακτός ξέροντας τι μπορεί να πάθεις...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 07:29:06 πμ »
και αν ας πουμε 5 άτομα πουν ΝΑΙ και οι υπόλοιποι 20 πουν ΟΧΙ, θα γίνει η αυτοξιολόγηση από αυτούς τους 5;

και κάτι ακόμα. Συντάσσεται πρακτικό με ονόματα για το ποιοί είπαν ΝΑΙ και ποιοί ΟΧΙ?

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 01:13:13 μμ »
Πολύ κακό για το τίποτα... Σάμπως είτε αυτοαξιολογηθούμε είτε δεν αυτοαξιολογηθούμε η παιδεία θα αναβαθμιστεί... Τα παιδιά δεν θα χρειάζονται φροντιστήριο για να ανταπεξέλθουν στο επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων των Πανελλαδικών... Δεν θα τσουβαλιάζονται στις τάξεις κατά 30... Οι εκπαιδευτικοί από τον ΣΤ' βαθμό που είναι στα πλαίσια της εξαθλίωσης θα περάσουν στον Ε βαθμό που είναι το στάδιο της επιβίωσης... Θα ανοίξουν οι βάσεις μετάθεσης και θα "ξεκολλήσουν" οι συνάδελφοι που αισθάνονται Ροβινσώνες πλέον στα νησιά... Η κυβέρνηση απλώς έπαιξε ένα επικοινωνιακό παιχνίδι για τα μάτια της κοινωνίας, περνώντας το μήνυμα πως με την αξιολόγηση τα σχολεία θα γίνουν καλύτερα και ότι οι εκπαιδευτικοί θα γλύφουν άπαντες για να "κρατηθούν" στην εκπαίδευση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 05:34:30 μμ »
Τελικά είναι θέμα πλειοψηφίας και μειοψηφίας;

ή η αυτοαξιολόγηση της μονάδας γίνεται έστω και λίγοι ψηφίσουν ΝΑΙ;

και τότε τι γίνεται; τραβάνε το κουπί της διαδικασίας αυτοί οι λίγοι και οι υπόλοιποι εντάξει δεν τρέχει τίποτα και είναι αραχτοί;

όποιος Δ/ντης φέρει το θέμα της ΑΕΕ σε σύλλογο ως προς ψήφιση κάνει τραγικό λάθος.
Διαβάστε το καθηκοντολόγιο μας. Ο σύλλογος αποφασίζει μόνο για θέματα που τον αφορούν και προβλέπονται.
Η ερώτηση λοιπόν να κάνουμε ή όχι ΑΕΕ είναι άκυρη δεν μπορεί να ρωτηθεί ένας σύλλογος αν θα εφαρμόσει ή όχι νομοθεσία όταν η ίδια δεν δίνει αυτό το δικαίωμα. Έχουμε λοιπόν παράβαση καθήκοντος από όλους όσους υπογράφουν πρακτικό με τέτοια ψηφοφορία.

Ο σύλλογος γίνεται για να ορισθούν οι ομάδες εργασίες και τα μέλη τους. Δεν εξαιρείτε κανένας. Η νομοθεσία είναι σαφέστατη, είναι υποχρεωτική για όλη την σχολική μονάδα. Δεν μπορεί να πει κάποιος εγώ δεν συμμετέχω γιατί δεν με εκφράζει. Μπορεί όμως ο σύλλογος να κρίνει ότι εκπαιδευτικοί είναι πάρα πολλοί (αν έχουν πολλά μέλη) και είναι υπεραρκετοί για τις ομάδες, οπότε ορισμένοι να μείνουν εκτός (π.χ. φόρτος εργασίας). Σίγουρα όμως όλοι συμμετέχουν στην ολομέλεια στην οποία θα υποβληθούν οι προτάσεις των ομάδων εργασιών για διαβούλευση και τελική απόφαση.

Όποιος Δ/ντης αφήσει να γραφτεί το σχέδιο πρακτικού που προτείνει η ΟΛΜΕ είναι επιεικώς άσχετος με διοίκηση και πρέπει να τον στείλουν σπίτι του. Η ΟΛΜΕ δεν ξέρει τι ζητάει και θέλει να χαντακώσει συναδέλφους για να έχουμε να φωνάζουμε.

Αν κάποιοι συνάδελφοι αρνηθούν να συμμετέχουν, τότε το δηλώνουν, αναφέρεται στο πρακτικό η άρνηση τους και πάνε με αναφορά για άρνηση καθήκοντος, όλα τα άλλα είναι άρες μάρες κουκουνάρες.

Έχουμε ορκιστεί πίστη στο σύνταγμα και στους νόμους, όποιος θέλει να πολεμήσει με αυτό τον τρόπο να ξέρει ότι πρέπει να ματώσει. Μην παραμυθιαζόμαστε.

Ο συνάδελφος που δεν έχει οργανική και μοιράζεται σε 2-3-4 σχολεία παίρνει μέρος μόνο στο σχολείο με τις περισσότερες ώρες.

Αυτά...

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2014, 05:36:31 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 05:40:41 μμ »
Σήμερα άκουσα ότι όσοι Δ/ντες ξεκινούσαν πρώτοι την αυτοαξιολόγηση, θα είχαν κάποια μπόνους (για τα σχολεία τους, νομίζω). Το άκουσα από πηγή ράδιο-αρβύλα. Ξέρει καποιος τπτ σχετικά;

εσύ τι πιστεύεις; λες να προβλέπεται μια τέτοια ενέργεια;

καλό είναι όταν ακούμε μια μπαρούφα (γιατί τέτοια είναι) να προσπαθούμε να δούμε πόσο αξιόπιστη είναι η πηγή της. Αν είναι τότε να το λέμε παρακάτω αλλιώς καλύτερα (και για εμάς) είναι να μην το αναμεταδίδουμε.

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 11:32:47 πμ »
Ε΄ ΕΛΜΕ –Θ
Ανακοίνωση
Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
και την πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ

Εδώ και ένα μήνα βρίσκεται σε εξέλιξη η προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να ξεκινήσει τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας   και του εκπαιδευτικού, ξεκινώντας από την Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε  μέσα στον αγώνα για να αποτρέψουμε τις διαθεσιμότητες – απολύσεις  και να εξασφαλίσουμε για τους μαθητές ότι το σχολικό έτος θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη όλων των κενών, ειδικά από τις καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ, και θα αντιμετωπιστούν όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  με ανακοίνωσή του  (08/01/2014), η οποία επικυρώθηκε και από τη ΓΣ των προέδρων στις 25/01/2014, έχει δηλώσει την  αντίθεσή του στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, να επιβάλλει σε όλα τα σχολεία, τον αντιδραστικό θεσμό της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, να την συνδέσει με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού  και υποδεικνύει τον τρόπο της αντίδρασής μας.
Θεωρούμε ότι, με την αξιολόγηση εργαλείο κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών και καλλιέργειας φόβου και υποταγής και με τις σημερινές συνθήκες, της καπιταλιστικής κρίσης και της αποδόμησης και διαφοροποίησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αφού η αξιολόγηση επιχειρεί να μεταφέρει τα ταξικά αποτελέσματα της πολιτικής της Ε.Ε.-επιχειρήσεων-κυβέρνησης στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στο γονιό, στη σχολική μονάδα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ χαιρετίζει όλους τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων που μέχρι σήμερα έχουν συζητήσει και απορρίψει την επιχειρούμενη επιβολή της αξιολόγησης. Χαιρετίζει και τους Διευθυντές που λειτουργώντας ως μέλη των συλλόγων διδασκόντων συμπαρατάχθηκαν με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ.  Θεωρεί ότι  Διευθυντές που διέψευσαν ως ανύπαρκτες αποφάσεις των συλλόγων τους, ενώ κατά πλειοψηφία οι σύλλογοι των σχολείων τους απέρριψαν την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης υπέρ του σχεδίου της ΟΛΜΕ, δε συμβάλλουν στον αγώνα. Ενημερώνει τον κλάδο ότι μόνο τρία σχολεία από αυτά που ανήκουν στη δύναμη της ΕΛΜΕ προχωρούν στη συγκρότηση ομάδων. Στα σχολεία αυτά η συγκρότηση ομάδων γίνεται με την ιδιαίτερη προτροπή των Διευθυντών τους, οι οποίοι όφειλαν τουλάχιστον για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα πριν τις αποφάσεις τους να περιμένουν την ενημέρωση από την  ΕΛΜΕ, όπως τους είχε ζητηθεί. Το Δ.Σ.  θα καταγγείλει προσπάθειες Διευθυντών και Συμβούλων που επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο στην υλοποίηση της εγκυκλίου επιδιώκουν την εφαρμογή της επισείοντας μόνο απειλές. Ακόμη καλεί όλους τους συναδέλφους να συνεχίσουν την προσπάθεια για την συνολική απόκρουση της αντιεκπαιδευτικής  κυβερνητικής πολιτικής.
Δυναμώνοντας τη συσπείρωσή μας, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να μην περάσει η αξιολόγηση και θα την ακυρώσουμε στην πράξη, στηριγμένοι στη συλλογική δράση και στις συλλογικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και  του κλάδου.
Μετά και τις τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Παιδείας ότι «η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου είναι υπέρ της αξιολόγησης» και ότι οι αντιδράσεις που σημειώνονται είναι ο «επιθανάτιος ρόγχος του συντεχνιακού συνδικαλισμού» είναι φανερό ότι η διοίκηση θα εξαντλήσει τις πιέσεις και τους εκβιασμούς, παίζοντας με το φόβο, για να επιβάλλει τις επιλογές της.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους, στα πλαίσια των κατευθύνσεων που έχουν δοθεί, σε συνεργασία όλων των καθηγητών, με όλους τους πρόσφορους τρόπους να αποτρέψουν τη συγκρότηση ομάδων εργασίας, με συλλογική δράση μέσα στους συλλόγους διδασκόντων.
Πιο συγκεκριμένα
1] Να υιοθετηθεί από τους συλλόγους διδασκόντων το κείμενο της ΟΛΜΕ. 2) Σε κάθε περίπτωση να μη συμμετάσχουν οι συνάδελφοι σε ομάδες εργασίας. Αυτή η υποχρέωση δεν αναφέρεται πουθενά  και αν η διοίκηση θέλει να υποχρεώσει κάποιον, οφείλει να επικαλεστεί συγκεκριμένες διατάξεις. 3) Σε περίπτωση που επιχειρηθεί παρά τη θέληση του συλλόγου διδασκόντων η εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης (πχ. συνεδρίαση για τη συγκρότηση ομάδων εργασίας), να ενημερωθεί η ΕΛΜΕ ώστε να παρέμβει με όλους τους πρόσφορους τρόπους (στάση εργασίας, παράσταση διαμαρτυρίας κλπ).
Ιδιαίτερα πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι από πουθενά δεν προκύπτει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να συγκροτήσουμε ομάδες εργασίας ή να συμμετέχουμε σ’ αυτές.   Όπως και αν έχουν τα πράγματα απαιτούμε κάθε εντολή ή απόφαση που λαμβάνει η διοίκηση να δίνεται γραπτά και να αναφέρονται οι νόμοι και οι διατάξεις στις οποίες στηρίζονται οι εντολές αυτές.
 Όπως είναι εξ αρχής φανερό, η απόκρουση της εφαρμογής της αξιολόγησης με όποια μορφή και αν εμφανίζεται σε κάθε φάση, είναι κυρίως συνδικαλιστική και πολιτική διαδικασία, στηρίζεται στον συλλογικό και ενιαίο αγώνα μας, που είναι και η μόνη εγγύηση για την επιτυχία της. Συζητάμε πλατειά στο σχολείο, με τους μαθητές μας και τους γονείς τους, συγκροτούμε ένα μεγάλο μέτωπο υποστήριξης του δημόσιου σχολείου, ανοίγουμε το δρόμο για την εγκαθίδρυση του σχολείου των αναγκών της νεολαίας και του λαού μας.
Η αξιολόγηση δεν θα περάσει με τον ενιαίο συλλογικό μας αγώνα.
Παλεύουμε για ένα ενιαίο, δωδεκάχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο αντίστοιχο των αναγκών και των ονείρων της νεολαίας
Είμαστε ενάντια στο σχολείο της αγοράς και των επιχειρήσεων, της απόρριψης, της μαθητείας και της απλήρωτης εργασίας.
Κανένας μαθητής , κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.
Πάνω απ' όλα η συσπείρωση στο σωματείο και η επικοινωνία με τις  ΕΛΜΕ είναι το όπλο μας. Με συλλογικό αγώνα η αξιολόγηση δε θα περάσει! ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ  ΤΗ  ΣΧΕΤΙΚΗ  ΜΕ  ΤΟ  ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Ν. 1566/85, άρθρο 11 Όργανα, επιλογή, τοποθέτηση, υπηρεσιακή κατάσταση, καθήκοντα. ΣΤ’ Σύλλογοι διδασκόντων.
«1. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολείου αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και έχει ως πρόεδρο το διευθυντή του σχολείου2. Ο σύλλογος των διδασκόντων συνεδριάζει, ύστερα από πρόσκληση του προέδρου το………., ή το ζητήσει εγγράφως για συγκεκριμένα θέματα τουλάχιστον το ένα τρίτο των μελών του. Οι συνεδριάσεις γίνονται  μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων. 3. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο για τη χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του ωρολογίου και αναλυτικού προγράμματος, την υγεία και προστασία των μαθητών, την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την οργάνωση της σχολικής ζωής. Ιεραρχεί τις σχολικές ανάγκες και φροντίζει για την αντιμετώπιση τους. Αξιοποιεί τις δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους κοινωνικούς φορείς του τόπου. Μπορεί να αποφασίσει το χωρισμό των μελών του σε τομείς γνώσεων, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας και της εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων.
----------------------------------------------
Παρατήρηση 1η .: Ο σύλλογος διδασκόντων δεν υποχρεούται «να αποφασίσει χωρισμό των μελών του σε τομείς» ή αλλιώς «ομάδων εργασίας» σε κανένα άλλο ζήτημα εκτός «σε τομείς γνώσεων», «καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας» και «εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων». Οι ομάδες εργασίας σε άλλα θέματα, όπως για «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας κλπ, ευρίσκονται πέραν του Νόμου πλαισίου, ενώ οι ΥΑ είναι κατώτερες των Νόμων, αλλά και των ΠΔ. Μόνο αν αυτοχειριαστεί ένας σύλλογος μπορεί να το κάνει. Μπορεί όμως η Διοίκηση, Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης, ο Δ/ντής του σχολείου ή ακόμα και πλειοψηφικά ο Σύλλογος Διδασκόντων να υποχρεώσει συλλογικά ή ατομικά μέλη του να κάνουν πράγματα που δεν επιβάλλει ο Νόμος (πλαίσιο) χωρίς να κάνουν «παράβαση καθήκοντος»;
Παρατήρηση 2η.: Ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί ο ίδιος να συνεδριάσει έξω από το ωράρια εργασίας το οποίο δεν μπορεί να υπερβεί τις 6 ώρες. Π.χ. Εάν ένα σχολείο αρχίζει την πρωινή αναφορά στις 8.00 πμ δεν μπορεί να υποχρεωτικά να συνεχίσει πέραν των 2..00μμ ή αν αρχίζει 8.15 πμ, δεν μπορεί πέραν των 2.15μμ, αφού «…οι συνεδριάσεις γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων». Πόσο μάλλον να ορίσει συμμετοχή μελών του υποχρεωτικά και μάλιστα μη σύννομες (σ’ αυτή τουλάχιστον τη φάση) και για τις οποίες δεν ορίζεται υπερωριακή αμοιβή (όπως π.χ. στις πανελλαδικές εξετάσεις): «… μπορεί να συνεδριάσει και σε ώρες που ο ίδιος θεωρεί κατάλληλες, εκτός ωραρίου εργασίας…».
 Παρατήρηση 3η: Με ποια επιστημονική μέθοδο θα χωριστούν οι ομάδες της «Εγκυκλίου Σ. Κεδίκογλου», δηλ. της υπ. αρ. πρωτ. 190089/Γ1/10-12-2013) ; Ποιος θα ορίσει την μέθοδο; Ποιοι τους σκοπούς; Πόσο χρόνο θα εργαστούν;

Για το Δ.Σ.
                                         Ο πρόεδρος                                         Η γραμματέας


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 12:51:41 μμ »
 Ας ελπίσουμε να μην προλάβουν να προχωρήσουν τέτοιες διαδικασίες (λόγω εκλογών κλπ)
  

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 03:04:03 μμ »
Έχουμε ορκιστεί πίστη στο σύνταγμα και στους νόμους,
Πίστη στο σύνταγμα και στους νόμους είχαν ορκιστεί και οι δημόσιοι υπάλληλοι που βρέθηκαν να υπηρετούν κατά την διάρκεια της χούντας.
Η μόνη ασφαλιστική δικλίδα που υπάρχει ενάντια σε άδικους ή/και απολυταρχικούς νόμους και συντάγματα, είναι η συνεχής κριτική τους από τους πολίτες που καλούνται να τους εφαρμόσουν (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάθε κριτική πρέπει να καταλήγει σε απόρριψη).

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 05:33:41 μμ »
Πίστη στο σύνταγμα έχουν ορκιστεί και οι κυβερνώντες αλλά παρόλα αυτά έχουμε την καραμέλα πως οτιδήποτε αποτελεί μνημονιακη υποχρέωση , (εκτός απο τα προνόμια των δικαστών ως διαχειριστών των νόμων και των ένστολων ως εφαρμοστών)  είναι και συνταγματικα κατοχυρωμένο. Αξιολόγηση πρακτικά για τους κυβερνωντες σημαίνει οτι ξυλωνουμε κάποιους για να βάλουμε τα δικά μας παιδιά όπως βλεπουμε τα τελευταια 40+ χρόνια και εξακολουθουμε να βλέπουμε και τώρα(βλέπε ΕΡΤ).
Να θυμησω κάποιο έγγραφο προς εκπαιδευτικούς 40+ χρόνια πριν https://www.dropbox.com/s/z5k9wplnbsp5jc9/334E6877-6B7E-4C33-A8B6-FA1D0CA2F211.jpg
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 07:06:10 μμ »
Συνάδελφοι εσείς να κάνετε ότι κριτική θέλετε στους νόμους και στο σύνταγμα αλλά με ευπρέπεια πάντα.

Από εκεί και πέρα εκτελούμε ότι προβλέπεται σύμφωνα με την νομοθεσία, σε όποιον δεν αρέσει αυτό μόνο προβλήματα θα έχει αφού δεν έχει καταλάβει ότι είναι δημόσιος υπάλληλος. Το αν οι κυβερνώντες δεν είναι από την μεριά τους όπως πρέπει να είναι και να δίνουν το καλό παράδειγμα αυτό δεν δικαιολογεί την ανομία εκ μέρους μας.

Δημοκρατία έχουμε, ο λαός τους έβγαλε, στις άλλες εκλογές ας τους αλλάξουν και ας έρθουν οι άλλοι να διορθώσουν τους "κακούς" νόμους. Ο κάθε ένας έχει ένα ρόλο.

Αν κάποιος διαφωνεί, ας κάνει την επανάσταση του και να γνωρίζει ότι πολύ πιθανόν να ματώσει. Μπράβο του και καλά κάνει αν έτσι νιώθει. Αλλά ψευτοεπαναστάτες που κάνουν την μαγκιά και μετά σκούζουν δεν τους αντέχω.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ στις ΟΛΜΕ και κάποιες ΕΛΜΕ που με νομικίστικα κολπάκια πάνε να παγιδεύσουν συναδέλφους. Μετά θα σκούζουν και θα λένε, μα η ΕΛΜΕ μας είπε ότι δεν χρειάζεται να μπούμε σε ομάδες εργασίας..... Κριτική σκέψη μηδέν.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 07:25:00 μμ »
Συνάδελφοι εσείς να κάνετε ότι κριτική θέλετε στους νόμους και στο σύνταγμα αλλά με ευπρέπεια πάντα.

Από εκεί και πέρα εκτελούμε ότι προβλέπεται σύμφωνα με την νομοθεσία, σε όποιον δεν αρέσει αυτό μόνο προβλήματα θα έχει αφού δεν έχει καταλάβει ότι είναι δημόσιος υπάλληλος. Το αν οι κυβερνώντες δεν είναι από την μεριά τους όπως πρέπει να είναι και να δίνουν το καλό παράδειγμα αυτό δεν δικαιολογεί την ανομία εκ μέρους μας.

Δημοκρατία έχουμε, ο λαός τους έβγαλε, στις άλλες εκλογές ας τους αλλάξουν και ας έρθουν οι άλλοι να διορθώσουν τους "κακούς" νόμους. Ο κάθε ένας έχει ένα ρόλο.

Αν κάποιος διαφωνεί, ας κάνει την επανάσταση του και να γνωρίζει ότι πολύ πιθανόν να ματώσει. Μπράβο του και καλά κάνει αν έτσι νιώθει. Αλλά ψευτοεπαναστάτες που κάνουν την μαγκιά και μετά σκούζουν δεν τους αντέχω.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ στις ΟΛΜΕ και κάποιες ΕΛΜΕ που με νομικίστικα κολπάκια πάνε να παγιδεύσουν συναδέλφους. Μετά θα σκούζουν και θα λένε, μα η ΕΛΜΕ μας είπε ότι δεν χρειάζεται να μπούμε σε ομάδες εργασίας..... Κριτική σκέψη μηδέν.

Πάνω από όλα είμαι άνθρωπος με συνείδηση και αξιοπρέπεια και δευτερευόντως έχω την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου (την οποία σε ένα βράδυ μπορεί να χάσω εφόσον αξιολογηθεί έτσι από τους κυβερνώντες όπως συνέβη  σε 2.000 συναδέλφους μου και το ονόμασαν αξιολόγηση δομών).
Πάνω από όλα αντιλαμβάνομαι τη δημοκρατία όχι ως μια διαδικασία μιας ημέρας ανά τέσσερα χρόνια αλλά καθημερινή διαπάλη κριτικής, ελέγχου, ελεύθερης έκφρασης και δράσης.
Αν δεν είχαμε αυτά τα μυαλά (μην το πω διαφορετικά και μερικοί θιχτούν) ακόμα Τουρκοκρατία θα είχαμε (όχι ότι έχουμε και ανεξαρτησία σήμερα) ούτε η χούντα θα είχε πέσει.
Όσο για τη στάση της ΟΛΜΕ, κάνει το αυτονόητο που θα έπρεπε να κάνει ένα σωματείο.
Αν είχε διαφορετική στάση και έστρωνε το χαλί για την αυταξιολογήση, τότε άτομα που δεν έχουν πατήσει ποτέ σε συνεδριάσεις Γ.Σ. ΕΛΜΕ, δεν απεργούν αλλά με μεγάλη επιτυχία κριτικάρουν τα πάντα , συνήθως από το πληκτρολόγιο, να δω τη θα καταλόγιζαν στην ΟΛΜΕ       

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 08:04:07 μμ »
Πάνω από όλα είμαι άνθρωπος με συνείδηση και αξιοπρέπεια και δευτερευόντως έχω την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου (την οποία σε ένα βράδυ μπορεί να χάσω εφόσον αξιολογηθεί έτσι από τους κυβερνώντες όπως συνέβη  σε 2.000 συναδέλφους μου και το ονόμασαν αξιολόγηση δομών).

το ένα δεν αναιρεί το άλλο συνάδελφε. Η διαφορά είναι ότι η δική σου συνείδηση και αξιοπρέπεια μπορεί να εκφραστεί σύννομα με συγκεκριμένους τρόπους και όχι όπως εσύ νομίζεις. Αν δεν τους γνωρίζεις τους τρόπους αυτούς αυτό είναι άλλο θέμα που όμως έχει την ίδια κατάληξη για εσένα γιατί δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου.

Πάνω από όλα αντιλαμβάνομαι τη δημοκρατία όχι ως μια διαδικασία μιας ημέρας ανά τέσσερα χρόνια αλλά καθημερινή διαπάλη κριτικής, ελέγχου, ελεύθερης έκφρασης και δράσης.

το πως αντιλαμβάνεσαι εσύ την Δημοκρατία είναι η δική σου "αλήθεια". Αλλά λυπάμαι που θα στο πω, η πιο σημαντική στιγμή της είναι η ημέρα των εκλογών, μετά δύσκολα αλλάζουν οι καταστάσεις όπως μας δείχνει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Πρόσεξε δεν διαφωνώ με την θέση σου σε αυτό, αυτό είναι το ιδεατό. Δυστυχώς δεν δουλεύει.


Αν δεν είχαμε αυτά τα μυαλά (μην το πω διαφορετικά και μερικοί θιχτούν) ακόμα Τουρκοκρατία θα είχαμε (όχι ότι έχουμε και ανεξαρτησία σήμερα) ούτε η χούντα θα είχε πέσει.
Όσο για τη στάση της ΟΛΜΕ, κάνει το αυτονόητο που θα έπρεπε να κάνει ένα σωματείο.
Αν είχε διαφορετική στάση και έστρωνε το χαλί για την αυταξιολογήση, τότε άτομα που δεν έχουν πατήσει ποτέ σε συνεδριάσεις Γ.Σ. ΕΛΜΕ, δεν απεργούν αλλά με μεγάλη επιτυχία κριτικάρουν τα πάντα , συνήθως από το πληκτρολόγιο, να δω τη θα καταλόγιζαν στην ΟΛΜΕ     

Λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Με πορδές δεν βάφονται αυγά. Μου συγκρίνεις τους Έλληνες που μάτωσαν στην Επανάσταση του 21 και την Χούντα με αερολογίες της ΟΛΜΕ και τις μπούρδες ανακοινώσεις που βγάζουν οι ΕΛΜΕ. Ύβρης συνάδελφε.
Η ΟΛΜΕ μας λέει να γράψουμε πρακτικό, το οποίο δεν προβλέπεται να το γράψουμε, μας λέει αέρα πατέρα ότι και καλά δεν είναι υποχρεωτικό να μπούμε σε ομάδες εργασίες. Γελάει και το παρδαλό κατσίκι συνάδελφε, στην δική μου ΕΛΜΕ στην γενική συνέλευση οι συνδικαλιστές είτε φωναχτά είτε χαμηλόφωνα κατακρίνανε το σχέδιο πρακτικού.
Αν αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει ΟΛΜΕ θα στο συγκρίνω με τα Ορλφωφικά επί Τουρκοκρατίας.


Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 08:30:48 μμ »
Kinegire, η διαφορά αντίληψης των πραγμάτων μεταξύ μας είναι χαοτική και δεν πρόκειται να γεφυρωθεί ό,τι και να πει ο καθένας μας. Επιπρόσθετα, έχεις προβεί σε βιαστικά συμπεράσματα, υπεραπλουστεύσεις και παρερμηνεία των λεγομένων μου που δεν προκύπτουν από πουθενά, με προφανή ότι συγκρίνω την ΟΛΜΕ με την Επανάσταση του '21 και τον αγώνα κατά της χούντας (περαιτέρω παράθεση στοιχείων δεν κάνω, είναι περιττή και κουραστική για τους υπόλοιπους εδώ στο forum να παρακολουθούν προσωπικές αντιπαραθέσεις).
Αλλά επειδή από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι είσαι φιλόλογος, αν έχει τύχει ποτέ να διδάξεις το μάθημα "Πολιτική και Δίκαιο", ήθελα να ήξερα στο δεύτερο κεφάλαιο που τίθενται το θέμα "dura lex, sed lex", δηλαδή κατά τους Ρωμαίους "Αυστηρός νόμος, αλλά νόμος" ή εναλλακτικά η δεσμευτικότητα του νόμου να βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός της επιβολής του, τι λες στους μαθητές σου;
Ελπίζω η απάντηση να μην είναι "υπομονή, σε 4 χρόνια που έχουμε εκλογές, βλέπουμε"
(Και ειλικρινά, στο λέω χωρίς να υπονοώ κάτι αρνητικό για τις ικανότητες σου ως καθηγητής μέσα στην αίθουσα)
Και προφανώς όταν ένας νόμος δεν έχει την αποδοχή (ούτε καν τη σιωπηρή ανοχή της πλειοψηφίας του "δήμου" - λαού) αλλά επιβάλλεται από την δεσμευτικότητα του και τις απειλές για συνέπειες από τη μη υπακοή του από διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, κάτι έχει να λέει αυτό.
Και μια σημαντική παρατήρηση. Η άρνηση μου στην αυταξιολόγηση, δεν είναι ατομική, αλλά βαθύτατα συλλογική. Υπακούω στις αποφάσεις του σωματείου μου. Δεν δίνω το σήμα στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να θεωρεί όπως ισχυρίζεται και επίσημα ο Αρβανιτόπουλος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι υπέρ της αξιολόγησης και αυτό θα σημάνει το θάνατο του συντεχνιακού συνδικαλισμού.               

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.