0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΛΕΟΝΤΑ ταξιδιάρη... επειδή σεντόνια κουράζουν μέχρι να σκεφτείς για το ματσάκι (δια ροπάλου όχι κωπηλασία) ψάξε να βρεις που αγωνιζόντουσαν και διέπρεπαν τα καλά παλιά χρόνια οι σκιριτοαετοί. Τα ζουλάπια που τρουπώνουν τα κρεμούσαν στο αρχαίο δάσος προς παραδειγματισμό κάτι σαν το ραντεβού στα γουναράδικα.... βρες θα σου χρειαστεί στη μάχη οσονούπω...
Δε θα είχε κάποιο νόημα αυτό. Οι ΔΠΕ δε θα είχε νόημα να ζητήσουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά καθώς οι ΔΔΕ ποτέ δε διαβίβασαν τις εκτυπωμένες αιτήσεις στις αντίστοιχες ΔΠΕ μετάταξης των υπαλλήλων τους.Αν τυχόν κάποια ΔΔΕ το έχει κάνει, τότε ΝΑΙ ο έλεγχος μπορεί να γίνει από τις ΔΠΕ.Αμφιβάλω όμως ότι έγινε κάτι τέτοιο.Κανένας δεν έλαβε γνώση των μορίων ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ των μεταταγμένων.Οι ΔΠΕ υπάκουσαν απλά στις διαταγές (φεκ και εγκύκλιος μεταθέσεων) και μετέτρεψαν τα μόρια ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ σε Αθμιας
Κάνοντας μια εκτίμηση, θεωρώ ότι το υπουργείο πάει να κερδίσει χρόνο μέχρι να γνωμοδοτήσει το ΣΤΕ.Δεδομένου ότι οι μεταθέσεις για το καλό όλων πρέπει να αργήσουν (οι συνταξιοδοτήσεις είναι ως 30-4, ενώ μέχρι 1 μήνα η ανάκλησή τους) πάμε για μεταθέσεις που θα ανακοινωθούν Ιούνιο.Αν το ΣΤΕ τελικά γνωμοδοτήσει όντως Μάιο, μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο εκτιμώ ότι θα διαρρέουν προσχέδια και προτάσεις επί προτάσεων και λύσεις επί λύσεων και θα ψαρεύονται αντιδράσεις.Μετά, καταλύτης θα είναι το ΣΤΕ.Απλά θεωρώ ότι οι υφιστάμενοι κλάδοι της Αθμιας θα χάσουν τελικά την μάχη επικαλούμενοι μόνο την ασυμβατότητα με το υφιστάμενο πλαίσιο και την προτεραιότητα στην κάλυψη οργανικών αναγκών.Θα πρέπει επιπρόσθετα να επισυνάψουν όποιο στοιχείο μπορούν να βρουν που θα αποδεικνύει το διάτρητο της διαδικασίας, ακόμα κι αν αυτό είναι μόνο το πλήθος των ενστάσεων και κάποια δειγματοληπτικά ερωτήματα περί ασυμβατότητας τελικών μετατάξεων με τις διαπιστωτικές. Ο 4172 αναφέρει ότι τα ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ προσδιορίζουν τα κενά πλεονάσματα σε αυτή την "εκτακτη" διαδικασία και εν τέλει το υπουργείο δε λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες τους (ειδικά τα πυσδε με μηδενικό πλεόνασμα τα οποία άφησε χωρίς προσωπικό, νησιά χωρίς καθηγητές) καταστρατηγώντας τον 4172.ΠαράθεσηΝΟΜΙΜΕ λυπάμαι, δεν μπορώ να διευκρινίσω τίποτα περισσότερο. Δεν υφίστανται ηθικά θέματα εννοώ, δεν ψάχνω ανηθικότητες. Δεν τίθεται το θέμα σε ηθική βάση εννοώ, όχι τι είναι ηθικό και τι ανήθικο. Κανόνες-νόμοι είναι. Παραπάνω δεν μπορώ να πω, παιδάκι του Δημοτικού μάλλον καταλαβαίνει τι θέλω να πω.Και θέλει θράσος να απαιτείς από τον άλλο να απαντά σε ό,τι θες εσύ (σε λίγο θα μου πεις και τι να λέω;), όταν εσύ ο ίδιος δεν το κάνεις.skiritissa δεν είμαστε δικηγόροι. Υπάλληλοι είμαστε που έχουμε ΧΡΕΟΣ να γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο στο οποίο κινούμαστε. Για το λόγο αυτό κοινοποιούνται οι νόμοι και οι εγκύκλιοι και άγνοια νόμου δε συγχωρείται.Το αν οι περισσότεροι βαριούνται να διαβάσουν και ερμηνεύουν το νόμο κατά το δοκούν ή ακόμα χειρότερα θεωρούν νόμο το "εκτέλεσθαι" του κάθε υπουργού-διευθυντή ή τη συμβουλή-παρότρυνση του αιρετού, δε με κάνει εμένα ούτε δικολάβο ούτε wanabe δικηγόρο
ΝΟΜΙΜΕ λυπάμαι, δεν μπορώ να διευκρινίσω τίποτα περισσότερο. Δεν υφίστανται ηθικά θέματα εννοώ, δεν ψάχνω ανηθικότητες. Δεν τίθεται το θέμα σε ηθική βάση εννοώ, όχι τι είναι ηθικό και τι ανήθικο. Κανόνες-νόμοι είναι. Παραπάνω δεν μπορώ να πω, παιδάκι του Δημοτικού μάλλον καταλαβαίνει τι θέλω να πω.Και θέλει θράσος να απαιτείς από τον άλλο να απαντά σε ό,τι θες εσύ (σε λίγο θα μου πεις και τι να λέω;), όταν εσύ ο ίδιος δεν το κάνεις.
Για το λόγο αυτό κατ εμέ ο φόβος της απόλυσης δε συνιστά διαπραγματευτικό χαρτί των υποχρεωτικώς μεταταγμένων. Ούτε κατ ουσίαν, ούτε και ηθικά.
Ενάντια της ψηφοθηρικής πολιτικής την οποία ασκούν όλοι αυτοί που πλαισιώνουν τα κέντρα αποφάσεων.Δικάζουν εμάς, χωρίς εμάς. Θα μας βρουν όλους απέναντι τους!!!