0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα συμφωνήσω σε όλα που γράφεις με εξαίρεση φυσικά την συγκεκριμένη παράγραφο που φυσικά δε στηρίζεται κάπου, δηλαδή οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ φταίνε και για τα σημερινά χάλια των σχολείων ;;;;;;;;;;;;;;;;;;ενώ όσοι διορίστηκαν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο πλην ΑΣΕΠ δεκαετίες νωρίτερα από τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ ουδεμία ευθύνη φέρουν για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία;;;;;;;;;;;;;;;;Πολύ απλοϊκό και βολικό.
Απόλυτα σωστός.Επιπλεον προτασεις: ολα τα θεματα να πεφτουν απο την τραπεζα θεματων, οι διορθωσεις να γινονται απο εκπαιδευτικους διαφορετικων σχολειων με καλυμμενο το ονομα του μαθητη , οι εξετασεις στην γ' γυμνασιου να γινονται επισης απο την τραπεζα θεματων..
Η γενιά μου έδινε εξετάσεις Ε και ΣΤ Δημοτικού, και εισαγωγικές από γυμνάσιο σε λύκειο, λίγα χρόνια νωρίτερα έδιναν εισαγωγικές και από δημοτικό σε γυμνάσιο, αυτή η γενιά μόνο ζημιωμένη δε βγήκε στη μετέπειτα σχολική ζωή της, επίσης δεν απέκτησε ψυχολογικά τραυμάτα, επιτέλους το σχολείο και οι εξετάσεις του να πάψουν να είναι μάπετ σόου, και οι εκπαιδευτικοί να αποβάλλουν τη γνωστή δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία του "διορίστηκα για να αράξω".
θα έπρεπε να υπάρχουν εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.Κάθε νομός χρειάζεται το πολύ 1-2 Λύκεια & Γυμνάσια! άντε να είχε καμιά 10αριά Λύκεια & Γυμνάσια ολόκληρη η Αθήνα!Εξηγούμαι:1. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι δεν θα συνέχιζαν στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο είναι "Άχρηστοι". Μπορεί να είναι πολύ καλοί σε άλλους τομείς τεχνικούς, καλλιτεχνικούς κλπ. Για αυτό θα πρέπει να ισχυροποιηθούν και άλλες δομές εκπαίδευσης. Να το πω με απλά λόγια: "Δεν είναι δυνατόν ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ να κάνουν Μαθηματικά κατεύθυνσης ή Αρχαία Κατεύθυνσης μέχρι την Γ Λυκείου". Τα παιδιά χάνουν τον καιρό τους στο σημερινό σύστημα.Εξάλλου βλέπετε φαντάζομαι και από τα σχολεία σας ότι το 50% ή και παραπάνω δεν δίνει Πανελλήνιες. Αυτό τι σημαίνει; Ότι έχασαν τον χρόνο τους που τους υποχρεώνει να παρακολουθούν Κατεύθυνση και να τους βομβαρδίζει 5 ώρες Μαθηματικά κατεύθυνσης την εβδομάδα στην Γ τάξη.2. Μας συμφέρει το παραπάνω; φυσικά και ΟΧΙ! Μας συμφέρει κουτσοί στραβοί να έρχονται στο Λύκειο γιατί έτσι έχουμε μαθητικό δυναμικό ("άχρηστο" μεν αλλά βολεύει εμάς) και έτσι έχουμε πολλά τμήματα πολλά σχολεία και έχουμε δουλειά, πολλούς διορισμούς!Είμαι σίγουρος ότι αν αύριο ο Υπουργός πει "Τα μαθηματικά αυξάνονται σε 10 ώρες την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Λυκείου, γιατί τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν περισσότερα!" θα το χαιρετίσουν οι Μαθηματικοί και θα πανηγυρίζουν γιατί αυτό σημαίνει θα έχουμε δουλειά, περισσότεροι διορισμοί .Πρέπει να αποφασίσουμε κάποια στιγμή αν θέλουμε ποιότητα ή ποσότητα στην εκπαίδευση.
Το εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτή τη χώρα δεν ήταν ποτέ αυτό που έπρεπε να είναι, ήταν πάντα πολύ λίγο σε σχέση με τις ανάγκες για μια πραγματική παιδεία. Ότι "καλύτερο" αναπολείτε από τα παλιά εκπαιδευτικά συστήματα είναι μάλλον ότι ήταν "καλύτερο" στη ζωή και στη κοινωνία μας γενικότερα. Το σχολείο αντανακλά ότι ακριβώς συμβαίνει έξω από αυτό... τα παιδιά είναι αδιάφορα, ανάγωγα, φυγόπονα, βαθμοθήρες κ.ά. πολλά, όπως ακριβώς είναι οι ενήλικες σήμερα. Το σχολειό, η παιδεία, η γνώση είναι απαξιωμένα στο βαθμό που η ανταλλακτική τους αξία είναι υποτιμημένη στην αγορά.