*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 214367 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 06, 2014, 12:25:31 am »
Αν λάβουμε υπόψιν ότι:

(1) είναι χρονιά με πολλές απεργίες και
(2) πολλά σχολεία (όπως και το δικό μου) είχαν κενά καθηγητών για 1μιση και παραπάνω μήνα.

είναι φανερό ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση παιδιών από σχολείο σε σχολείο, καθώς κάποια παιδιά θα κληθούν να εξεταστούν στην ίδια ύλη με σημαντικά λιγότερες ώρες διδασκαλίας.

Για το (1), είδικότερα, να προσθέσω ότι κάποιος που απεργεί στερείται ενάμιση μεροκάματο τη μέρα και δεν βλέπω το λόγο να πρέπει να τρέχει και να μη φτάνει, για να κάνει τα ίδια κεφάλαια στις μισές ώρες.

Αλλά φαίνεται ότι τα θέλουν όλα δικά τους: Και πετσοκομμένους μισθούς από τις απεργίες και η ύλη, ύλη.

Και, εντάξει, επειδή εμείς είμαστε και μαλακοί (να το πω κόσμια) παίρνουμε ώρες από άλλους και κάνουμε 6 ώρες τη μέρα μάθημα για να προλάβουμε.
Τα κακόμοιρα τα παιδάκια τι φταίνε; 5 ώρες Μαθηματικά λέει το πρόγραμμα. Γιατί να κάνουν 7; Και πότε θα προλάβουν να τα διαβάσουν;

Η εκτίμηση μου είναι ότι, όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σε αυτό το κράτος ημιλειτουργίας που ζούμε, θα δοθεί κάποια σιωπηλή μεσοβέζικη λύση.
Π.χ. οι επιτροπές θα επιλέξουν τα πιο βατά από τα προτεινόμενα θέματα για να εισαχθούν στην τράπεζα, δεν θα έχει πολλά θέματα από τελευταία κεφάλαια ή θα σου δίνει επιλογή να πάρεις άλλο, κλπ.

Συμφωνώ με την ιδέα της τράπεζας θεμάτων και με την αυστηροποίηση των όρων προαγωγής.
Αλλά ο σχεδιασμός είναι κλάφτα Χαράλαμπε... Άλλα κάνει ο ένας σύμβουλος, άλλα ο άλλος, γενικά ο καθένας κάνει ότι νομίζει.
Και μερικοί δεν κάνουν τίποτα, ή σχεδόν τίποτα. Όχι απαραίτητα επειδή είναι τεμπέληδες, αλλά επειδή δεν ξέρουν τι να κάνουν!
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:51 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 06, 2014, 12:31:05 am »
Εμείς το 1ο και 3ο θέμα και από τράπεζα θεμάτων το 2ο και 4ο θέμα. Αν από την τράπεζα θεμάτων σου τύχει θέμα που δεν πρόλαβες να διδάξεις θα έχεις την επιλογή να ζητήσεις ένα νέο θέμα. Η τράπεζα θεμάτων θα είναι έτοιμη μία βδομάδα πριν τις εξετάσεις.

Τα παραπάνω από σχολικό σύμβουλο ΠΕ04 προχθές. Αυτές τις πληροφορίες έχει προς το παρόν...

νομιζω οτι η σχετικη εγκυκλιος ειναι σαφεστατη με οδηγιες για καθε μαθημα στο τι θα τεθει απο τον διδασκοντα και τι απο την τραπεζα.πχ για τα θετικα μαθηματα αναφερει: Το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους διδάσκοντες (ή τον διδάσκοντα) το μάθημα. Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων.
Πουθενα δεν αναφερεται το δικαιωμα επιλογης θεματος.αν ισχυει αυτο τοτε κανουμε ο καθενας μεχρι οπου νομιζει ή προλαβαινει και θα ζηταμε  αλλαγες θεματων.τοτε θα ειναι τα πραγματα οπως και μεχρι περσι

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 06, 2014, 08:22:24 am »
Αν υπάρχει το ενδεχόμενο να κληρωθούν θέματα από ύλη που δεν πρόλαβες να διδάξεις κάνεις και το άλλο ...μπαίνεις στην τάξη και τους λες τις απαντήσεις, αλλά τους λες πως δεν θα τους βάλεις 20 σε όλους για να μην ''σας κράξουν'' αλλά οι βαθμοι θα κυμαινονται από 15/16-19 κι αν τους αρέσει αλλιώς θα πάρουν όλοι κάτω από τη βάση...Έχει συμβεί σε μικρά σχολεία της επαρχίας στις απολυτήριες της γ λυκ τον Ιούνιο...με ανοχή αν όχι με προτροπή του διευθυντή

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 06, 2014, 08:38:09 am »
Έτσι όμως δεν έχουν νόημα οι εξετάσεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:02:51 »

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 06, 2014, 08:43:29 am »
Το νόημά τους το έχουν χάσει από τη στιγμή που το κράτος εμένα με έστειλε να διδάξω  εξεταζόμενο μάθημα με θέματα από τράπεζα θεμάτων,τον Δεκέμβρη,  την ύλη μου την έδωσε Φλεβάρη, και έχω χάσει ώρες σε περιπάτους, εκδρομές στο εξωτερικό, πρόβες για παρέλαση κλπ κλπ κλπ......Εδώ τι κάνουμε;

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 06, 2014, 10:36:13 am »
Το ίδιο έχω πάθει και γω συνάδελφε και η ύλη δεν βγαίνει υπό φυσιολογικές συνθήκες!
Το θέμα δεν είναι μόνο να την γράψω στο βιβλίο ύλης αλλά να βγει κανονικά!

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 06, 2014, 12:35:34 pm »
Αν υπάρχει το ενδεχόμενο να κληρωθούν θέματα από ύλη που δεν πρόλαβες να διδάξεις κάνεις και το άλλο ...μπαίνεις στην τάξη και τους λες τις απαντήσεις, αλλά τους λες πως δεν θα τους βάλεις 20 σε όλους για να μην ''σας κράξουν'' αλλά οι βαθμοι θα κυμαινονται από 15/16-19 κι αν τους αρέσει αλλιώς θα πάρουν όλοι κάτω από τη βάση...Έχει συμβεί σε μικρά σχολεία της επαρχίας στις απολυτήριες της γ λυκ τον Ιούνιο...με ανοχή αν όχι με προτροπή του διευθυντή

κατι τετοιο συναδελφε ισοδυναμει με αυτοκτονια.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΙ

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 936
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 06, 2014, 12:44:43 pm »
Το να είμαστε ειλικρινείς είναι ότι πιο σημαντικό... Άλλωστε δεν βγήκε ακόμη καμία καταδικαστική εγκύκλιος που να λέει ότι όσοι δεν ολοκλήρωσαν την ύλη θα έχουν κάποιου είδους κυρώσεις... Συνεννοηθείτε με διευθυντές και συμβούλους, κάντε και καμία ώρα εξτρά αν χρειαστεί... Πάνω απ' όλα ειλικρίνεια απέναντι στους μαθητές σας και στους προϊσταμένους... Πιστεύω πως κανείς δεν θα πάει φυλακή επειδή δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ένα κεφάλαιο... Ούτε θα αποτελέσει πρόβλημα στο ζήτημα των εξετάσεων...

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 06, 2014, 01:26:04 pm »
Αν δεν ολοκληρώσει την ύλη φυλακή δεν θα τον στείλουν. Αν όμως κληρωθούν θέματα από ενότητες που δεν διδάχθηκαν τότε θα εισπράξει την οργή γονέων και μαθητών για την πιθανή χαμηλή βαθμολογία που επηρεάζει την εισαγωγή στα ΑΕΙ....

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 936
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 06, 2014, 01:33:28 pm »
Κατ' αρχήν δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη πως θα γίνει η επιλογή και με ποιόν τρόπο... Αν θα διαφέρει από σχολείο σε σχολείο, όπως και το γεγονός ότι το 2ο και το 3ο Θέμα αν θα έχουν ποικιλία από διάφορα κεφάλαια ή αν θα συνδιάζουν πολλά κεφάλαια... Έχουν πολλούς τρόπους να σου την φέρουν αν θέλουν... Προς το παρόν κρίνω πως η όλη διαδικασία, αν κινηθεί τελικά, θα κινηθεί κάπως πιλοτικά και με ευέλικτο τρόπο... Απ' του χρόνου δεν ξέρω...

Αποσυνδεδεμένος elean

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 06, 2014, 01:53:24 pm »
Το νόημά τους το έχουν χάσει από τη στιγμή που το κράτος εμένα με έστειλε να διδάξω  εξεταζόμενο μάθημα με θέματα από τράπεζα θεμάτων,τον Δεκέμβρη,  την ύλη μου την έδωσε Φλεβάρη, και έχω χάσει ώρες σε περιπάτους, εκδρομές στο εξωτερικό, πρόβες για παρέλαση κλπ κλπ κλπ......Εδώ τι κάνουμε;
Kατά τη γνώμη μου την ύλη πρέπει να τη βγάλουμε και ουσιαστικά, στην τάξη, γιατί, με δεδομένο την προσμέτρηση της βαθμολογίας της Α Λυκείου στην εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, έστω και σε μικρό ποσοστό, οι πρώτοι που θα ξεσηκωθούν σε περίπτωση κλήρωσης θεμάτων από ενότητες που δεν έχουμε διδάξει θα είναι οι μαθητές (και περισσότερο οι ¨καλοί¨) και οι γονείς τους.
Μπορείς καταρχήν να "τρέξεις" την ύλη και να διδάσκεις 2 ενότητες αντί για μία σε κάθε διδακτική ώρα, εξηγώντας στους μαθητές τους λόγους που το κάνεις αυτό.
Μπορείς επίσης, να ζητήσεις από το Διευθυντή να γίνει μία συνεννόηση με συναδέρφους, που διδάσκουν μαθήματα είτε που δεν εξετάζονται στο τέλος (γυμναστική, πρότζεκτ), είτε που δεν θα έχουν θέματα από την τράπεζα (μαθήματα επιλογής) και να πάρεις ώρες από τους συναδέρφους αυτούς (δεν νομίζω ότι θα αρνηθούν).

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 936
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 06, 2014, 02:13:25 pm »
Kατά τη γνώμη μου την ύλη πρέπει να τη βγάλουμε και ουσιαστικά, στην τάξη, γιατί, με δεδομένο την προσμέτρηση της βαθμολογίας της Α Λυκείου στην εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, έστω και σε μικρό ποσοστό, οι πρώτοι που θα ξεσηκωθούν σε περίπτωση κλήρωσης θεμάτων από ενότητες που δεν έχουμε διδάξει θα είναι οι μαθητές (και περισσότερο οι ¨καλοί¨) και οι γονείς τους.
Μπορείς καταρχήν να "τρέξεις" την ύλη και να διδάσκεις 2 ενότητες αντί για μία σε κάθε διδακτική ώρα, εξηγώντας στους μαθητές τους λόγους που το κάνεις αυτό.
Μπορείς επίσης, να ζητήσεις από το Διευθυντή να γίνει μία συνεννόηση με συναδέρφους, που διδάσκουν μαθήματα είτε που δεν εξετάζονται στο τέλος (γυμναστική, πρότζεκτ), είτε που δεν θα έχουν θέματα από την τράπεζα (μαθήματα επιλογής) και να πάρεις ώρες από τους συναδέρφους αυτούς (δεν νομίζω ότι θα αρνηθούν).
... Μα εκεί έγκειται ο παραλογισμός... στο "βγάζω την ύλη"... Το κατά πόσο θα αποδώσουν οι μαθητές είναι το άλλο θέμα... Στα σχολεία όπου η πλειονότητα των μαθητών πηγαίνουν φροντιστήρια δεν θα υπάρξουν ιδιαίτερες αντιδράσεις γιατί οι μαθητές θα τα έχουν διδαχθεί... με τα υπόλοιπα τι γίνεται? Επίσης αφού τα γραπτά θα τα διορθώσουμε οι ίδιοι νομίζω πως η βαθμολόγηση δεν θα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αν όμως μελλοντικά το πάνε στο Γερμανικό μοντέλο δηλ. τα γραπτά να τα διορθώνουν άλλοι εκεί την έχουμε "κάτσει όλοι την βάρκα"... Ολοκληρώσαμε δεν ολοκληρώσαμε την ύλη... Έχει πολλές διαστάσεις το όλο ζήτημα και νομίζω πως όσο δεν έχουν δωθεί διευκρινήσεις ότι κι' αν λέμε είναι άτοπο...
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 06, 2014, 02:52:58 pm από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος elean

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 06, 2014, 02:33:14 pm »
Συμφωνώ. Εννοείται το ότι "βγάζω" την ύλη έτσι, γρήγορα, σημαίνει ότι δεν θα καταφέρουν οι μαθητές να την κάνουν κτήμα τους.
Επειδή όμως αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί καθόλου το υπουργείο μας, πιστεύω ότι εμείς πρέπει, για το δικό μας συμφέρον, να έχουμε τα νώτα μας καλυμμένα. Και γι' αυτό πιστεύω ότι καλόν είναι να είμαστε κατοχυρωμένοι και "ουσιαστικά" και τυπικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις αντιδράσεις γονιών και μαθητών..

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 06, 2014, 02:44:06 pm »
.. Πιστεύω πως κανείς δεν θα πάει φυλακή επειδή δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ένα κεφάλαιο...

συναδελφε εγω δεν ανεφερα αυτο.εδω ακουστηκε οτι θα λεγονται οι απαντησεις των θεματων μεσα στις ταξεις..αυτο εννοουσα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.