0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταρχήν ως συνάδελφος να συγχαρώ τους φωστήρες εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που προσπαθούν μέσα από την τράπεζα να ξεπεράσει ο ένας τον άλλον, παρουσιάζοντας το επίπεδο φαντασίας που διαθέτουν. Έχω την απορία πόσες παρόμοιες με τις προτεινόμενες τους έμαθαν να λύνουν οι μαθητές τους (ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι έδειξαν, αλλά τους δίδαξαν);;;;;;Ως γονέας να τους συγχαρώ που στις πλάτες των παιδιών προσπαθούν να τονώσουν το υπερεγώ τους!
knkn υπήρχαν θέματα που έστειλες και κόπηκαν;Αν ναι, ήταν πιο δύσκολα από αυτά που πέρασαν, πιο εύκολα, ή παρόμοιας δυσκολίας;Ρωτάω από περιέργεια, μπας και καταλάβουμε τίποτα για τα κριτήρια επιλογής.
Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει;
.....................................................................Άραγε τι έκανε η επιτροπή αξιολόγησης των θεμάτων; Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει; Τι θα συμβεί αν κληρωθούν θέματα με λάθη;
Κάποιοι συνάδελφοι, στην προσπάθειά τους να τα λύσουν, έχουν εντοπίσει σοβαρά λάθη στις εκφωνήσεις. Για παράδειγμα, το θέμα 4-2082 της Άλγεβρας έχει λάθος στη σχέση που ζητείται να αποδειχτεί στο τελευταίο ερώτημα. Δείτε εδώ το σχόλιο του συναδέλφου Γ. Ρίζου:http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=44429&start=20Άραγε τι έκανε η επιτροπή αξιολόγησης των θεμάτων; Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει; Τι θα συμβεί αν κληρωθούν θέματα με λάθη;