0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...............................................Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει το όλο πλαίσιο στο Λύκειο και επιτέλους οι εκπαιδευτικοί να αξιολογούν τον μαθητή για αυτό που μπορεί να κάνει και όχι για αυτό που δεν μπορεί. Οι μισοί (και είμαι επιεικής) μαθητές δεν έπρεπε να είναι στο Λύκειο, όχι τόσο γιατί το νοητικό τους επίπεδο είναι ανεπαρκές αλλά για την στάση που έχουν απέναντι στο μάθημα/εκπαιδευτικό/σχολείο. Άποψη μου είναι ότι το νέο σύστημα είναι μια ευκαιρία να πάρει το μήνυμα ο μαθητής αυτός και ή να σοβαρευτεί ή να την κάνει με ελαφρά........................................................
Είμαι πάντα της άποψης ότι ο καλός πρέπει να επιβραβεύεται και να ξεχωρίζει. Όμως όχι να επιβραβεύεται η παραπαιδεία, ή η οικονομική ευρωστία της οικογένειας. Γιατί τελικά καλός μαθητής δεν είναι αυτός που οι γονείς του μπορούν οικονομικά να τον έχουν με έξτρα μαθήματα από την αρχή της χρονιάς!
Πολύ μεγάλο άγχος παρατηρώ.Στην Ελλάδα είμαστε.Αφού όλοι γνωρίζουμε καλά ότι κάθε θεσμός έχει καταργηθεί.Είμαι πεπεισμένος ότι οι ίδιοι οι καθηγητές της τάξης θα απαντούν για τα παιδιά μέσα στην αίθουσα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.Μη μου πει κανείς ότι πέφτει από τα σύννεφα.
Να υποθέσω μόνο στα μαθηματικά;Για αλλα μαθήματα έχουμε πληροφόρηση;Μήπως να αρχίσουμε τον έλεγχο;
Έτυχε να ανοίξω κάποια θέματα στην Άλγεβρα και να πετύχω ένα δικό μου . Είναι αυτό ( άλγεβρα θ 4 ) με τον αριθμό 8217 . Ας ρίξει μια ματιά ένας μαθηματικός να μου πει αν το μισό θέμα είναι από το σχολικό βιβλίο ή όχι ; Ε , το άλλο μισό θα ξεκαθαρίσει το 18 , το 19 και το 20 , αλλά δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό ; Σκέψεις κάνω , δεν είμαι σίγουρος αν έχω δίκιο ή όχι .
Σωστό να διαβάσεις την ύλη του Υπουργείου αλλά και ο καθηγητής του σχολείου έπρεπε να κάνει τη δουλειά του ορθά.Πρέπει οι μαθητές να είναι προετοιμασμένοι καλά και όχι << μη σας νοιάζει θα σας τα πούμε εμείς όλα>>.
Και στο 10791 της Φυσικής έχει λάθος: οριζόντιες και κάθετες μεταξύ τους ταυτοχρόνως δεν γίνεται.