*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 188819 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #196 στις: Μάιος 26, 2014, 09:28:28 μμ »
Συνάδελφοι κάτι πρέπει να γίνει!!
Είναι σοβαρό το θέμα!!
Αν υπάρχουν λάθη και πέσει ένα τέτοιο θέμα τι θα κάνει ο διδάσκων καθηγητής;;
Θα το ακυρώσει;;
Κι αν το αντιληφθεί αφού έχουν ξεκινήσει να γράφουν οι μαθητές;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:03:51 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #197 στις: Μάιος 26, 2014, 09:35:37 μμ »
...............................................
Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει το όλο πλαίσιο στο Λύκειο και επιτέλους οι εκπαιδευτικοί να αξιολογούν τον μαθητή για αυτό που μπορεί να κάνει και όχι για αυτό που δεν μπορεί. Οι μισοί (και είμαι επιεικής) μαθητές δεν έπρεπε να είναι στο Λύκειο, όχι τόσο γιατί το νοητικό τους επίπεδο είναι ανεπαρκές αλλά για την στάση που έχουν απέναντι στο μάθημα/εκπαιδευτικό/σχολείο. Άποψη μου είναι ότι το νέο σύστημα είναι μια ευκαιρία να πάρει το μήνυμα ο μαθητής αυτός και ή να σοβαρευτεί ή να την κάνει με ελαφρά.
.......................................................
@ kinegiros, συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που λες και πιστεύω οτι λίγοι, πού λίγοι θα θελήσουν να σοβαρευτούν και πάρα πολλοί θα την κάνουν με ελαφρά ή με βαριά..
  

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #198 στις: Μάιος 26, 2014, 09:38:08 μμ »
Έχουν γίνει επίσημες αναφορές από φορείς;
π.χ. η Μαθηματική Εταιρεία δεν μπρορεί να αναλάβει το θέμα;
ή οι άλλες ενώσεις;

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #199 στις: Μάιος 26, 2014, 09:47:55 μμ »
Εκτός αν το λανθασμένο θέμα τεθεί ως εξής: "Στην παρακάτω άσκηση, να βρείτε το λάθος στην εκφώνηση και στη συνέχεια να τη λύσετε". ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:03:51 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #200 στις: Μάιος 26, 2014, 09:50:52 μμ »
Με μια πρόχειρη ματιά είναι πολύ κοντινά τα θέματα GE_A_FYS_0_10184.pdf και GE_A_FYS_0_9483.pdf
της Φυσικής Α Τάξης Εσπερινά... :-\
Αυτό δεν θα έπρεπε να αποφευχθεί;  ???

http://exams-repo.cti.gr/category/40-fusiki?Itemid
Φυσική - Όλα τα θέματαΓΕ_Α_ΦΥΣ

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #201 στις: Μάιος 26, 2014, 10:52:45 μμ »
Είμαι πάντα της άποψης ότι ο καλός πρέπει να επιβραβεύεται και να ξεχωρίζει. Όμως όχι να επιβραβεύεται η παραπαιδεία, ή η οικονομική ευρωστία της οικογένειας. Γιατί τελικά καλός μαθητής δεν είναι αυτός που οι γονείς του μπορούν οικονομικά να τον έχουν με έξτρα μαθήματα από την αρχή της χρονιάς!

Οι επιδόσεις δεν είναι ανάλογες των χρημάτων που δαπανά η οικογένεια .
Τώρα ότι παίζει κάποιο ρόλο και αυτό , ναι παίζει . 
Αλλά αυτό πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει .
Ας μείνουμε στη συμφωνία πως ο καλός πρέπει να ξεχωρίζει από τον λιγότερο καλό .
Η διαβάθμιση στη δυσκολία λοιπόν δεν είναι κακό να υπάρχει .

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #202 στις: Μάιος 26, 2014, 11:52:14 μμ »
Πολύ μεγάλο άγχος παρατηρώ.Στην Ελλάδα είμαστε.Αφού όλοι γνωρίζουμε καλά ότι κάθε θεσμός έχει καταργηθεί.Είμαι πεπεισμένος ότι οι ίδιοι οι καθηγητές της τάξης θα απαντούν για τα παιδιά μέσα στην αίθουσα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.Μη μου πει κανείς ότι πέφτει από τα σύννεφα. 
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #203 στις: Μάιος 26, 2014, 11:59:20 μμ »
...και όμως στο σχολείο του παιδιού μου ΚΑΝΕΙΣ (μα κανείς) δεν τους "έδωσε" ούτε ΣΟΣ!!!Η οδηγία τους ήταν διαβάστε όλη την ύλη (τυπικά σωστό) και το σχόλιο ενός εκ των εκπαιδευτικών (δευτερεύοντος μαθήματος) "σιγά μην περάσετε"!!!!
Ως εκπαιδευτικός δεν θέλω ούτε να πατήσω στο κτίριο!!!!Ο κύριος αυτός παίρνει και 2ο πτυχίο και θεωρεί τον εαυτό του σούπερ- επιστήμονα. Από παιδαγωγική κατάρτιση όμως????

Πολύ μεγάλο άγχος παρατηρώ.Στην Ελλάδα είμαστε.Αφού όλοι γνωρίζουμε καλά ότι κάθε θεσμός έχει καταργηθεί.Είμαι πεπεισμένος ότι οι ίδιοι οι καθηγητές της τάξης θα απαντούν για τα παιδιά μέσα στην αίθουσα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.Μη μου πει κανείς ότι πέφτει από τα σύννεφα.

Αποσυνδεδεμένος MARIAN03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #204 στις: Μάιος 27, 2014, 12:04:53 πμ »
Να υποθέσω μόνο στα μαθηματικά;
Για αλλα μαθήματα έχουμε πληροφόρηση;
Μήπως να αρχίσουμε τον έλεγχο;

Και στο 10791 της Φυσικής έχει λάθος: οριζόντιες και κάθετες μεταξύ τους ταυτοχρόνως δεν γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #205 στις: Μάιος 27, 2014, 12:13:09 πμ »
Σωστό να διαβάσεις την ύλη του Υπουργείου αλλά και ο καθηγητής του σχολείου έπρεπε να κάνει τη δουλειά του ορθά.Πρέπει οι μαθητές να είναι προετοιμασμένοι καλά και όχι << μη σας νοιάζει θα σας τα πούμε εμείς όλα>>.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #206 στις: Μάιος 27, 2014, 12:14:15 πμ »
Έτυχε να ανοίξω κάποια θέματα στην Άλγεβρα και να πετύχω ένα δικό μου . Είναι αυτό ( άλγεβρα θ 4 ) με τον αριθμό 8217 . Ας ρίξει μια ματιά ένας μαθηματικός να μου πει αν το μισό θέμα είναι από το σχολικό βιβλίο ή όχι ;  Ε , το άλλο μισό θα ξεκαθαρίσει το 18 , το 19 και το 20 , αλλά δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό ; 
Σκέψεις κάνω , δεν είμαι σίγουρος αν έχω δίκιο ή όχι .
Πολύ καλό το θέμα σου, έξυπνα ερωτήματα, όχι δύσκολα (με την έννοια το κοιτάω και δεν ξέρω τι να κάνω),  και όντως βασίζεται σε ασκήσεις του σχολικού,
συμφωνώ με το ξεκαθάρισμα των μέτριων από καλούς και άριστους,
αλλά δεν μπορεί στο γυμνάσιο οι εξετάσεις να είναι "μάπετ σόου" και ξαφνικά στο λύκειο να ανεβάζουμε τόσο ψηλά τον πήχυ,
είναι υποχρεωτική η φοίτηση στο γυμνάσιο αλλά να είναι σωστή φοίτηση.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #207 στις: Μάιος 27, 2014, 12:21:20 πμ »
Συνάδελφε enkm,

Καταλαβαίνω απόλυτα το άγχος και την επιπλέον αβεβαιότητα που δημιουργείται φέτος σε σένα και στο παιδί σου.
(Όπως και σε κάθε γονιό που το παιδί του θα γίνει πειραματόζωο).
Επίσης, δεν ξέρω τον καθηγητή του παιδιού σου που αναφέρεις, όπως, άλλωστε ούτε και το παιδί σου.
Αρχικά, να σου πω όμως, ότι SOS ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να σου δώσει κάποιος για το 2ο και το 4ο θέμα, αφού και εμείς σήμερα μαθαίνουμε τι θα πέσει. Και τα άλλα 2 θέματα εξαρτώνται από αυτά που θα μας έρθουν.

Αλλά, το πιο σημαντικό, κάποιες συμβουλές, από έναν άγνωστο, και κάνε τις ότι θέλεις:
Μη μαθαίνεις το παιδί στα SOS. Το υποτιμάς, και σταδιακά υποτιμάει και το ίδιο τον εαυτό του.
Μη ρίχνεις ευθύνες σε άλλους, ακόμα και αν πιστεύεις ότι τους αξίζουν. Το παιδί καταλαβαίνει ότι πάντα θα έχει άλλοθι και ρίχνει στροφές.
Και τέλος, μην κρίνεις την προσπάθεια του παιδιού από το νούμερο που θα δεις στο τέλος. Να κρίνεις την στάση και την δουλειά του κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #208 στις: Μάιος 27, 2014, 12:28:42 πμ »
Σωστό να διαβάσεις την ύλη του Υπουργείου αλλά και ο καθηγητής του σχολείου έπρεπε να κάνει τη δουλειά του ορθά.Πρέπει οι μαθητές να είναι προετοιμασμένοι καλά και όχι << μη σας νοιάζει θα σας τα πούμε εμείς όλα>>.

Το γράφεις και το ξαναγράφεις...
Αυτό το έχω ΑΚΟΥΣΕΙ, εδώ μέσα μάλιστα, για ιδιωτικά σχολεία.
Αλλά ακόμα και αυτό είναι ανεπιβεβαίωτο.
Δεν νομίζω ότι γίνεται αυτό που λες.
Στο σχολείο μου δεν το κάνει κανένας και σε όσα σχολεία έχω φίλους, δεν έχω ακούσει τέτοια περίπτωση.
Όποιος το κάνει αυτό καταστρέφει το μοναδικό σωστό της όλης προσπάθειας: Το αδιάβλητο και τη (σχετική) ισονομία.
Αν έχεις συγκεκριμένα στοιχεία, να τα καταθέσεις στην οικεία διεύθυνση
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #209 στις: Μάιος 27, 2014, 12:42:23 πμ »
Και στο 10791 της Φυσικής έχει λάθος: οριζόντιες και κάθετες μεταξύ τους ταυτοχρόνως δεν γίνεται.
Γίνεται.Είναι και οι δύο δυνάμεις σε οριζόντιο επίπεδο και καθετες μεταξύ τους

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159544
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 271
Σύνολο: 278

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.