*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 188994 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #448 στις: Ιούνιος 16, 2014, 05:50:10 πμ »
Από την άλλη μεριά , αν περιμένουμε να γίνουν όλα τέλεια και μετά να ζητήσουμε από τα παιδιά ένα 10 , τότε δεν θα τους το ζητήσουμε ποτέ.  Και στο τέλος θα τους πούμε "αν δεν βαριέσαι γράψε το όνομά σου , αν όχι δεν πειράζει, θα το γράψω εγώ" .


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:51 »

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #449 στις: Ιούνιος 16, 2014, 11:27:16 πμ »
Απο την τραπεζα θεματων στα μαθηματικα γινετε ο κακος χαμος οπως ειναι τα θεματα. Τεραστιες διαφορες στο βαθμο δυσκολιας των θεματων. Στη φυσικη παλι τα θεματα ειναι σχετικα καλα αλλα τα παιδια δεν εχουν μαθει να δουλευουν με αυτο τον τροπο. Τα θεματα ειναι στο στυλ των πανελληνιων. Αποψη μου θα επρεπε αυτη η αλλαγη να γινει απο του χρονου μιας και φετος δεν ηταν ετοιμη η τραπεζα απο την αρχη της χρονιας. Για να δουν και οι καθηγητες  το ειδος των θεματων και να δουλεψουν αναλογα. Και μια απορρια τα θεματα ποιος τα εβγαλε γιατι σιγουρα αυτοι που τα εβγαλαν δεν πρεπει να εχουν μπει σε ταξη. Καμια σχεση ο τροπος αντιμετωπισεις των θεματων με τον τροπο που δουλευουν στα σχολεια.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #450 στις: Ιούνιος 16, 2014, 12:10:50 μμ »
Και τελικά, αφού βιάζονταν τόσο πολύ να εισάγουν την τ.θ. από φέτος (κακώς για μένα, και βλέπουμε την προχειρότητα με την οποία έγινε), ας γινόταν πιλοτικά, χωρίς οι φετινοί βαθμοί να επηρεάζουν τους τελικούς βαθμούς για εισαγωγή στην τριτοβάθμια σε 2 χρόνια από τώρα (άλλο φρούτο κι αυτό, που χωράει τεράστια συζήτηση, αλλά σε άλλο θέμα).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #451 στις: Ιούνιος 16, 2014, 12:46:16 μμ »
Ο Λομβέρδος είπε ότι θα επανεξετάσει το θέμα της τράπεζας..τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δηλαδή...δώστε απολυτήρια στο λαό ρεεεε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:28:51 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #452 στις: Ιούνιος 16, 2014, 01:49:53 μμ »
Αφού η τράπεζα θεμάτων χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά κονδύλια, πρέπει να δούμε αν υπάρχει κάποια δέσμευση χρονική για την υλοποίησή της  ή τέλος πάντων με ποιο καθεστώς πρέπει ή μπορεί να διατηρηθεί. Θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει η τράπεζα θεμάτων για να την συμβουλεύονται καθηγητές και μαθητές και ως εκεί. Πάντως ας μην ξεχνάμε ότι στο site του KEE υπάρχει από παλιά τράπεζα θεμάτων για τα μαθήματα του Λυκείου, ενώ είχαν εκδοθεί και σχετικά βιβλία:http://www.iep.edu.gr/kee/html/themata_main.php

guestteacher

  • Επισκέπτης

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #454 στις: Ιούνιος 16, 2014, 02:28:18 μμ »
Ενοείται ότι θα αλλάξει! Κάθε καινούργιος που έρχεται στο Υπαιθ φέρνει και το δικό του "όραμα" για την εκπαίδευση! Ο Λοβερδος θα αποτελούσε εξαίρεση;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #455 στις: Ιούνιος 16, 2014, 03:11:08 μμ »
Ο Λομβέρδος είπε ότι θα επανεξετάσει το θέμα της τράπεζας..τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δηλαδή...δώστε απολυτήρια στο λαό ρεεεε!

Φίλε μου η υπόθεση βαθμού και πριν αλλά και μετά την τράπεζα θεμάτων εξαρτάται από την ακεραιότητα και την σοβαρότητα α) του σχολείου και β) του εκπιαδευτικού.
Το θέμα δεν είναι να πάρει κάποιος πτυχίο Λυκείου (φοβερό προσόν!!!! ) με 10. Πλέον στην εποχή μας ακόμα και το μεταπτυχιακό κοντεύει να το πάρει και η κουτσή Μαρία.
το θέμα είναι ένα σχολείο που προσφέρει στην ανάπτυξη και στην καλλιέργεια του ατόμου που το προετοιμάζει για την ομαλή κοινωνική του ένταξη.... και εδώ το σχολείο έχει αποτύχει ακόμα και με τους άριστους... θες παραδείγματα; Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #456 στις: Ιούνιος 16, 2014, 03:59:33 μμ »
Τόση φασαρία για την τράπεζα και να την καταργήσουν... 
Όταν στο ίδιο τμήμα υπάρχει μαθητής του 20 και του 5 δεν μπορεί να γίνει μάθημα, πρέπει να απομονωθούν οι αδύναμοι μαθητές και οι αριστούχοι για να βοηθηθούν αλλά και για να μην παρασυρθούν οι υπόλοιποι…. Δεν είναι τόσο δύσκολο να χωρίζονται τα τμήματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών. Μπορούν να απαγορεύσουν την πρόσβαση στο λύκειο στους μαθητές κάτω από 13 και στο γυμνάσιο κάτω από 7 μετά από εισαγωγικές εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων. Η καλύτερη λύση θα ήταν να υποχρεώσουν τους αδύναμους μαθητές να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα αλλά αυτό κοστίζει.
 Τα θέματα απ΄όπου κι αν προέρχονται δεν λύνουν το πρόβλημα, οι εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν για να αξιολογηθούν οι μαθητές και να βγαίνουν κάποια συμπεράσματα ανεξάρτητα από το βαθμό, θα πρέπει το 25% χαρακτηρίζονται ως αδύναμοι μαθητές και να περνούν από επιμόρφωση για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της επόμενης χρονιάς!  :)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #457 στις: Ιούνιος 16, 2014, 04:02:44 μμ »
Τόση φασαρία για την τράπεζα και να την καταργήσουν... 
Όταν στο ίδιο τμήμα υπάρχει μαθητής του 20 και του 5 δεν μπορεί να γίνει μάθημα, πρέπει να απομονωθούν οι αδύναμοι μαθητές και οι αριστούχοι για να βοηθηθούν αλλά και για να μην παρασυρθούν οι υπόλοιποι…. Δεν είναι τόσο δύσκολο να χωρίζονται τα τμήματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών. Μπορούν να απαγορεύσουν την πρόσβαση στο λύκειο στους μαθητές κάτω από 13 και στο γυμνάσιο κάτω από 7 μετά από εισαγωγικές εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων. Η καλύτερη λύση θα ήταν να υποχρεώσουν τους αδύναμους μαθητές να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα αλλά αυτό κοστίζει.
 Τα θέματα απ΄όπου κι αν προέρχονται δεν λύνουν το πρόβλημα, οι εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν για να αξιολογηθούν οι μαθητές και να βγαίνουν κάποια συμπεράσματα ανεξάρτητα από το βαθμό, θα πρέπει το 25% χαρακτηρίζονται ως αδύναμοι μαθητές και να περνούν από επιμόρφωση για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της επόμενης χρονιάς!  :)

Δυστυχώς ο διαχωρισμός σε τμήματα (που θα βοηθούσε όλους) νομίζω κολλάει σε νομική άποψη (δεν επιμένω) αλλά και σε λογική βάση (π.χ. δεν έχουν όλοι τους ιδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα). Από κει και περα δεν είπαμε να μην υπάρχουν και εξετάσεις αλλά δεν μπορεί ένα σχολείο να στηρίζεται μόνο στις εξετάσεις και στην βαθμοθηρία...διότι και παρενέργειες έχει και πολλούς πειρασμούς.  ;) Τώρα για το 25% που προτείνεις νομίζω κάνεις πλάκα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2014, 04:04:44 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #458 στις: Ιούνιος 16, 2014, 05:39:59 μμ »
Δυστυχώς ο διαχωρισμός σε τμήματα (που θα βοηθούσε όλους) νομίζω κολλάει σε νομική άποψη (δεν επιμένω) αλλά και σε λογική βάση (π.χ. δεν έχουν όλοι τους ιδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα). Από κει και περα δεν είπαμε να μην υπάρχουν και εξετάσεις αλλά δεν μπορεί ένα σχολείο να στηρίζεται μόνο στις εξετάσεις και στην βαθμοθηρία...διότι και παρενέργειες έχει και πολλούς πειρασμούς.  ;) Τώρα για το 25% που προτείνεις νομίζω κάνεις πλάκα...
Παρόλα αυτά θα μπορούσαν να κάνουν το ελάχιστο προς αυτή την κατεύθυνση, τουλάχιστον στη Β' και Γ' Λυκείου:
1. Γενικά Λύκεια: Τμήματα χωρισμένα σύμφωνα με τις κατευθύνσεις και όχι αλφαβητικά στα μαθήματα Γενικής Παιδείας.
2. ΕΠΑΛ: Τμήματα σύμφωνα με τις ειδικότητες και όχι αλφαβητικά στα μαθήματα Γενικής Παιδείας.

 Θα ήταν καλύτερο δηλαδή οι μαθητές των κατευθύνσεων (ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ) να είναι στα ίδια τμήματα και στα μαθήματα Γενικής Παιδείας, επιτυγχάνοντας μία σε πρώτο βαθμό καλύτερη ομοιογένεια τμημάτων.
  

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #459 στις: Ιούνιος 16, 2014, 05:50:26 μμ »
Δυστυχώς ο διαχωρισμός σε τμήματα (που θα βοηθούσε όλους) νομίζω κολλάει σε νομική άποψη (δεν επιμένω) αλλά και σε λογική βάση (π.χ. δεν έχουν όλοι τους ιδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα). Από κει και περα δεν είπαμε να μην υπάρχουν και εξετάσεις αλλά δεν μπορεί ένα σχολείο να στηρίζεται μόνο στις εξετάσεις και στην βαθμοθηρία...διότι και παρενέργειες έχει και πολλούς πειρασμούς.  ;) Τώρα για το 25% που προτείνεις νομίζω κάνεις πλάκα...

Μπορούν σε κάθε μάθημα να είναι διαφορετικά χωρισμένοι με κριτήριο το επίπεδο. Έτσι πχ μπορεί ένας μαθητής στα Μαθηματικά να είναι στο Ισχυρό τμήμα, ενώ στα ΑΡχαία να είναι στο αδύνατο τμήμα.

Εξάλλου αυτή δεν είναι και η διαφήμιση των φροντιστήρίων; "Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα"!
Ποιός θα ήθελε το παιδί του που είναι του 20 να είναι σε ένα τμήματα με μαθητές του 5; Κανείς! στο δημόσιο σχολείο όμως το δεχόμαστε.
Πότε θα το καταλάβουν και στο δημόσιο σχολείο αυτό;
Αντι να δαπανούν χρήματα σε διαδραστικούς πίνακες, ας διορίσουν κόσμο και να κάνουν ολιγομελή & ομοιογενή τμήματα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2014, 05:57:02 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #460 στις: Ιούνιος 16, 2014, 06:34:03 μμ »
........
το θέμα είναι ένα σχολείο που προσφέρει στην ανάπτυξη και στην καλλιέργεια του ατόμου που το προετοιμάζει για την ομαλή κοινωνική του ένταξη.... και εδώ το σχολείο έχει αποτύχει ακόμα και με τους άριστους... θες παραδείγματα; Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Πόσο δίκιο έχεις...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #461 στις: Ιούνιος 16, 2014, 10:10:10 μμ »
Μπορούν σε κάθε μάθημα να είναι διαφορετικά χωρισμένοι με κριτήριο το επίπεδο. Έτσι πχ μπορεί ένας μαθητής στα Μαθηματικά να είναι στο Ισχυρό τμήμα, ενώ στα ΑΡχαία να είναι στο αδύνατο τμήμα.

Εξάλλου αυτή δεν είναι και η διαφήμιση των φροντιστήρίων; "Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα"!
Ποιός θα ήθελε το παιδί του που είναι του 20 να είναι σε ένα τμήματα με μαθητές του 5; Κανείς! στο δημόσιο σχολείο όμως το δεχόμαστε.
Πότε θα το καταλάβουν και στο δημόσιο σχολείο αυτό;
Αντι να δαπανούν χρήματα σε διαδραστικούς πίνακες, ας διορίσουν κόσμο και να κάνουν ολιγομελή & ομοιογενή τμήματα

Φίλε μου όπως τα λες αλλά και κτίρια πλέον δεν υπάρχουν αλλά και καθηγητές.
Πολλά θα μπορούσαν αλλά .... εδώ βλέπεις ότι και τα βασικά τα κόβουν οπότε...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.