0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο Λομβέρδος είπε ότι θα επανεξετάσει το θέμα της τράπεζας..τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δηλαδή...δώστε απολυτήρια στο λαό ρεεεε!
Τόση φασαρία για την τράπεζα και να την καταργήσουν... Όταν στο ίδιο τμήμα υπάρχει μαθητής του 20 και του 5 δεν μπορεί να γίνει μάθημα, πρέπει να απομονωθούν οι αδύναμοι μαθητές και οι αριστούχοι για να βοηθηθούν αλλά και για να μην παρασυρθούν οι υπόλοιποι…. Δεν είναι τόσο δύσκολο να χωρίζονται τα τμήματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών. Μπορούν να απαγορεύσουν την πρόσβαση στο λύκειο στους μαθητές κάτω από 13 και στο γυμνάσιο κάτω από 7 μετά από εισαγωγικές εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων. Η καλύτερη λύση θα ήταν να υποχρεώσουν τους αδύναμους μαθητές να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα αλλά αυτό κοστίζει. Τα θέματα απ΄όπου κι αν προέρχονται δεν λύνουν το πρόβλημα, οι εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν για να αξιολογηθούν οι μαθητές και να βγαίνουν κάποια συμπεράσματα ανεξάρτητα από το βαθμό, θα πρέπει το 25% χαρακτηρίζονται ως αδύναμοι μαθητές και να περνούν από επιμόρφωση για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της επόμενης χρονιάς!
Δυστυχώς ο διαχωρισμός σε τμήματα (που θα βοηθούσε όλους) νομίζω κολλάει σε νομική άποψη (δεν επιμένω) αλλά και σε λογική βάση (π.χ. δεν έχουν όλοι τους ιδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα). Από κει και περα δεν είπαμε να μην υπάρχουν και εξετάσεις αλλά δεν μπορεί ένα σχολείο να στηρίζεται μόνο στις εξετάσεις και στην βαθμοθηρία...διότι και παρενέργειες έχει και πολλούς πειρασμούς. Τώρα για το 25% που προτείνεις νομίζω κάνεις πλάκα...
........το θέμα είναι ένα σχολείο που προσφέρει στην ανάπτυξη και στην καλλιέργεια του ατόμου που το προετοιμάζει για την ομαλή κοινωνική του ένταξη.... και εδώ το σχολείο έχει αποτύχει ακόμα και με τους άριστους... θες παραδείγματα; Κυκλοφορούν ανάμεσα μας...
Μπορούν σε κάθε μάθημα να είναι διαφορετικά χωρισμένοι με κριτήριο το επίπεδο. Έτσι πχ μπορεί ένας μαθητής στα Μαθηματικά να είναι στο Ισχυρό τμήμα, ενώ στα ΑΡχαία να είναι στο αδύνατο τμήμα.Εξάλλου αυτή δεν είναι και η διαφήμιση των φροντιστήρίων; "Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα"!Ποιός θα ήθελε το παιδί του που είναι του 20 να είναι σε ένα τμήματα με μαθητές του 5; Κανείς! στο δημόσιο σχολείο όμως το δεχόμαστε.Πότε θα το καταλάβουν και στο δημόσιο σχολείο αυτό;Αντι να δαπανούν χρήματα σε διαδραστικούς πίνακες, ας διορίσουν κόσμο και να κάνουν ολιγομελή & ομοιογενή τμήματα