*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 191044 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #490 στις: Ιούνιος 18, 2014, 12:44:05 πμ »
Η μαθηματικός στο σχολείο μας μας είπε ότι η ελληνική μαθηματική εταιρεία προσφέρθηκε να στείλει δωρεάν θέματα για την τράπεζα θεμάτων αλλά δεν έγινε δεκτό!! Και μάλιστα ελεγμένα..
Εξάλλου έχουμε λεφτά...!!! :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2014, 11:13:06 πμ από KONSTANTINOS30 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:57:51 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #491 στις: Ιούνιος 18, 2014, 12:54:30 πμ »
η τραπέζα θεμάτων έγινε απλά και μόνο από γινάτι του απερχόμενου υπουργού (μαγκιά σαν να λέμε), αλλά και να μας θυμίζει την φράση του ελληνικού έργου ¨φάγανε και φάγανε¨. από ουσία μηδέν. τα ζήσαμε τα τραγελαφικά φέτος σε όλο τους το μεγαλείο , δυστυχώς για τα παιδάκια. καληνύχτα σας.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #492 στις: Ιούνιος 18, 2014, 01:06:54 πμ »
Η μαθηματικός στο σχολείο μας μας είπε ότι η ένωση Ελλήνων μαθηματικών ή η ελληνική μαθηματική εταιρεία προσφέρθηκε να στείλει δωρεάν θέματα για την τράπεζα θεμάτων αλλά δεν έγινε δεκτό!!
Εξάλλου έχουμε λεφτά...!!! :P

Τι εννοείς δωρεάν; Κάτσε, γιατί έχασα επεισόδια.. όποιος έστελνε θέματα, έπαιρνε ευρά;;;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #493 στις: Ιούνιος 18, 2014, 07:52:05 πμ »
Τι εννοείς δωρεάν; Κάτσε, γιατί έχασα επεισόδια.. όποιος έστελνε θέματα, έπαιρνε ευρά;;;
Όχι όποιος καθηγητής ή όποιος άλλος έστελνε θέματα έπαιρνε ευρά. Μη τρελαθούμε κι όλας... Τα λεφτά ήταν 4ευρώπουλα το θέμα για την επιτροπή που θα έκανε την επεξεργασία-έλεγχο στα θέματα του κάθε μαθήματος δηλαδή, για τα "δικά μας παιδιά"  ;)
Όλοι οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί που έστειλαν θέματα όχι μόνο ευρά δεν πήραν αλλά ούτε απάντηση για το τι έγιναν τα θέματα τους...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:57:51 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #494 στις: Ιούνιος 18, 2014, 09:46:33 πμ »
Ναι τώρα κατάλαβα (διαβάζοντας και για το κόστος του έργου). Και ήταν, φυσικά, τόσο δύσκολο να δημιουργηθούν μη αμειβόμενες επιτροπές (είτε από τις αντίστοιχες ενώσεις, είτε από αποσπασμένους στην ΚΥ εκπαιδευτικούς κλπ).
Καλά τα έφαγαν πάλι κάποιοι..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #495 στις: Ιούνιος 18, 2014, 10:27:31 πμ »
Αυτό ήταν το όλο θέμα, αλλά και το να δημιουργήσει ο απερχόμενος "ντόρο", για τη "μαγκιά", όπως πολύ σωστά ειπώθηκε παραπάνω!
  

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #496 στις: Ιούνιος 19, 2014, 08:55:20 πμ »
10 και στα αρχαία , λογοτεχνία ? Τι δώρο ήταν αυτό στους μαθητές, ως ελληνική γλώσσα πίστευα πως ήταν μόνο η νέα ελληνική γλώσσα… ???
Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας?
Πως υπολογίζεται ο βαθμός προαγωγής αν ένας μαθητής έχει 12 και 14  πρέπει να γράψει 4 ή 7?
http://didefth.gr/mathimata/6950/pote-enas-mathitis-proagete-i-aporrip/

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #497 στις: Ιούνιος 19, 2014, 05:42:50 μμ »
10 και στα αρχαία , λογοτεχνία ? Τι δώρο ήταν αυτό στους μαθητές, ως ελληνική γλώσσα πίστευα πως ήταν μόνο η νέα ελληνική γλώσσα… ???
Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας?
Πως υπολογίζεται ο βαθμός προαγωγής αν ένας μαθητής έχει 12 και 14  πρέπει να γράψει 4 ή 7?
http://didefth.gr/mathimata/6950/pote-enas-mathitis-proagete-i-aporrip/
7, πιστεύω. Είχα κάνει παρόμοια ερώτηση εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?topic=30621.0

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #498 στις: Ιούνιος 20, 2014, 12:00:41 πμ »
Ερέθισμα για το σημερινό σημείωμα μου έδωσε (μόνο) ο φίλος της στήλης (γνωστός και από παλαιότερες τοποθετήσεις του) συνταξιούχος φυσικός κ. Θανάσης Παπαδημητρίου που ζητάει ευθέως από τον κ. Λοβέρδο συγκεκριμένο δείγμα υπουργικής γραφής στην παιδεία.

Απολαύστε την αναμφίβολα ενδιαφέρουσα τοποθέτησή του.

«Ο νέος υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος δεν βλέπει με καλό μάτι την Τράπεζα Θεμάτων και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να την καταργήσει.

Στην πράξη αυτό θα σημαίνει ότι το νέο σύστημα που θα ίσχυσε από το 2015 - 2016 ίσως δεν εφαρμοστεί.

Ο λόγος;

Mα... υπήρξαν αντιδράσεις από μαθητές και εκπαιδευτικούς, που ζητούσαν να εφαρμοστεί το μέτρο πιλοτικά και στη συνέχεια να γίνουν οι αναγκαίες βελτιώσεις! (Δηλαδή παραπομπή στις καλένδες μέχρι που να ξεχαστεί το θέμα).

Και πότε δεν είχαμε αντιδράσεις από μαθητές και εκπαιδευτικούς, όταν επρόκειτο να εφαρμοστεί κάτι που είχε ως σκοπό να τους βγάλει από την περίφημη αδράνεια τους και να τους θυμίσει το ρητό «τα αγαθά κόποις κτώνται»;

Αν ο κύριος υπουργός επιθυμεί να ασχοληθεί με τα «κακώς έχοντα» στην εκπαίδευση ας κάνει πρώτα απ’ όλα τον κόπο να δει τι συμβαίνει με το σύστημα που ισχύει σήμερα.

Τα μαθήματα της Γ΄ τάξης του Λυκείου χωρίζονται σε:

• Έξι (6) Πανελλαδικώς εξεταζόμενα (πράγμα που, σε απλά Ελληνικά, σημαίνει αντικειμενική αξιολόγηση του μαθητή) και,

• Οκτώ (8) μαθήματα Γενικής Παιδείας ενδοσχολικώς εξεταζόμενα, για τα οποία το 95% των μαθητών δεν κάνει τον κόπο ούτε να ανοίξει τα αντίστοιχα βιβλία, το σύνολο των γονέων απαιτεί από τους καθηγητές «βαθμούς ασφαλείας» και οι περισσότεροι καθηγητές και καθηγήτριες δηλώνουν ανερυθρίαστα ότι «έτσι που είναι φτιαγμένο το σύστημα εγώ ξεκινώ τη βαθμολογία μου από το 14 και πάνω».

Τόσα χρόνια και τόσες ώρες γιατί να ταλαιπωρούνται. Μαθητές – Γονείς – Εκπαιδευτικοί, υποκρινόμενοι πως στα σχολεία μας γίνονται μαθήματα, με στόχο να αποδώσουν στην κοινωνία νέους και νέες με ολοκληρωμένη προσωπικότητα;

Η ερώτηση δεν απευθύνεται μόνο στο σημερινό υπουργό αλλά, και σε όλους τους υπουργούς που πέρασαν από το Υπουργείο (της δήθεν) Παιδείας και νομοθέτησαν με αποκλειστικό γνώμονα την άγραν των ψήφων.

Ο νόμος που διέπει τη λειτουργία των σχολείων μας ψηφίστηκε επί υπουργίας Τρίτση. Προέβλεπε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Γνωρίζει ο σημερινός υπουργός πότε αξιολογήθηκαν οι εκπαιδευτικοί για τελευταία φορά; Αν δεν το γνωρίζει ας μου επιτραπεί να του το θυμίσω εγώ . Ήταν το 1980!

Την περιβόητη αξιολόγηση , που η Πολιτεία με «προφάσεις εν αμαρτίαις» δεν την επέβαλε, την θέλαμε εμείς οι εκπαιδευτικοί;

Επισήμως λέγαμε ΝΑΙ και, ταυτόχρονα, βάζαμε τέτοιες προϋποθέσεις ώστε το ΝΑΙ γινόταν ΟΧΙ.

• Εις ουδένα αναγνωρίζαμε το δικαίωμα να είναι αξιόπιστος και  αντικειμενικός κριτής.

• Απαιτούσαμε να λυθεί πρώτα το κτιριακό.

• Απαιτούσαμε πρώτα να μετεκπαιδευτούν ουσιαστικά -με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει- όλοι οι εκπαιδευτικοί.

• Απαιτούσαμε πρώτα να εισαχθούν ως υποχρεωτικά μαθήματα , στα Πανεπιστήμια, τα μαθήματα της παιδαγωγικής και διδακτικής του κάθε επιστημονικού αντικειμένου.

• Απαιτούσαμε – απαιτούσαμε- απαιτούσαμε και, «όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει», λέει μια παροιμία!

Ας μου επιτραπεί να ενημερώσω τον σημερινό υπουργό για τα στατιστικά στοιχεία της τελευταίας έκθεσης του ΟΟΣΑ:

• Μόνο το 3.9% των μαθητών στην Ελλάδα βρίσκεται στην κατηγορία των «καλών» μαθητών. Ο μέσος όρος στον ΟΟΣΑ είναι 12.5% ενώ μερικές χώρες όπως η Κορέα είχαν 31%.

• Αντίστοιχα ο αριθμός των «κακών» μαθητών στην Ελλάδα είναι 35% ενώ ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ είναι 23%. Σε χώρες όπως η Πολωνία είναι 24% ενώ στην Κορέα μόλις το 9%.

• Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη για τα παιδιά μεταναστών πρώτης και δεύτερης γενιάς (10% του συνόλου), όπου 6 στους 10 μαθητές είναι στην τελευταία βαθμίδα.
Τα σχολεία μας δεν υστερούν ούτε σε έμψυχο υλικό ούτε σε υλικοτεχνική υποδομή.
Τα σχολεία μας υστερούν σε έλεγχο – αξιολόγηση - και λογοδοσία.

Αν ο σημερινός υπουργός θέλει το καλό των σχολείων μας και των παιδιών μας ας ασχοληθεί με αυτά τα τρία προαπαιτούμενα.»


Γ.Κράλογλου
capital.gr

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #499 στις: Ιούνιος 20, 2014, 06:39:23 πμ »
Για Πολιτική Παιδεία μιλάω. Το τελικό είναι ότι το 1/3 από το σύνολο είναι κάτω από την βάση, άλλο ένα τρίτο είναι μεταξύ 50-79 και το υπόλοιπο 1/3 είναι μεταξύ 80-100. Αν και τα 100 ήταν μόνο 2.
Τα θέματα ήταν μέτρια θα έλεγα, ούτε πολύ δύσκολα, ούτε πολύ εύκολα.

Πόσοι μένουν ; Ποσοστό ;

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #500 στις: Ιούνιος 20, 2014, 12:14:03 μμ »
 Νομίζω οτι το κυριότερο αγκάθι (στα Γενικά Λύκεια) είναι το τουλάχιστον δέκα που πρέπει να έχουν σε γλώσσα μαθηματικά. Εξαιτίας αυτής της ρύθμισης θα μείνουν πάρα πολλοί.
 Βέβαια κάτι αντίστοιχο  ίσχυε και παλιά (προ Αρσένη) με το τουλάχιστον 9,5 σε κάθε μάθημα, όπως ισχύει στο Γυμνάσιο, αλλά στις εξετάσεις του Ιουνίου οι μαθητές δεν έγραφαν όλα τα θέματα, αλλά επέλεγαν, όπως στο Γυμνάσιο! Νομίζω οτι αυτό το σύστημα ήταν το καλύτερο (για προαγωγικές εξετάσεις), τόσο για Γυμνάσιο όσο και για Λύκειο.
  

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #501 στις: Ιούνιος 20, 2014, 12:26:34 μμ »
Μια άλλη προσέγγιση για την Τράπεζα Θεμάτων...

Παρακολουθώ το νήμα εδώ με μεγάλη προσοχή (όσο μπορώ βέβαια) και μου δημιουργούνται κάποια ερωτήματα που θα ήθελα κάποιες καλόπιστες απαντήσεις...

1) Πως γίνεται ένας μαθητής να μην μπορεί να γράψει ένα 5 ή 6 για να προαχθει στην επόμενη τάξη του Λυκείου και να έχει περάσει από το Γυμνάσιο? Μήπως αυτό δεν οφείλεται στους "αδιάφορους" καθηγητές αλλά στα διαφορετικά συστήματα προαγωγής μεταξύ Λυκείου και Γυμνασίου?
2) Γιατί πρέπει ακριβώς (αν πρέπει να εφαρμοστεί)  η Τράπεζα θεμάτων να εφαρμοστεί στην Α' Λυκείου και όχι π.χ. από την Α Γυμνασίου?
3) Αν ο μαθητής αποτύχει στην Α' Λυκείου (ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ) τι δυνατότητες υπάρχουν να υποδεχθούν άλλες δομές το πλήθος των συγκεκριμένων μαθητών?

===============================================================================================================

Πριν μου απαντήσετε επειδή το κλούβιο μυαλό μου κάνει παράξενους συνειρμούς θα ήθελα να λάβετε υπόψη τα εξής

1) Μέχρι ποια τάξη είναι η υποχρεωτική (άρα και Δωρεάν Δημόσια Εκπαίδευση) στην Ελλάδα ; (εγώ ξέρω εσείς ξέρετε όλοι; ).
2) Γιατί σε κάποιες δηλώσεις ο Υπουργός είχε πει ότι σχεδιάζει την άυξηση των πειραματικών σχολείων (http://www.e-dimosio.gr/ekpedefsi/60-nea-protipa-piramatika-scholia-mechri-ke-2020/) και ποιο το καθεστώς τωρινής και μελλοντικής λειτουργίας αυτών. Επίσης ποιο θα ήταν το κτιριακό τους υπόβαθρο, ο τρόπος θήτευσης εκπαιδευτικών καθώς και ο τρόπος χρηματοδότησης και διοίκησης τους? (προσοχή δεν αναφέρομα στην ποιότητα εκπαίδευσης που παρέχεται στα συγκεκριμένα σχολεία ή στα προσόντα του ανθρωπινου δυναμικού που εργάζεται σε αυτά)
3) Γιατί οι εκπαιδευτικοί της Δβθμιας εκπαίδευσης μειώνονται με δραματικούς ρυθμούς σε σχέση με αυτούς της αβθμιας; Δηλαδή η φυσιολογική μείωση των μαθητών (υπογεννητικότητα και μετανάστευση) ποια σχολεία λογικά θα "χτυπούσε" πρώτα?

ΥΓ. Δεν υποστηρίζω κάτι συγκεκριμένο γιατί δεν έχω στοιχεία... απλά μια σκέψη κάνω και ζητάω τεκμηριωμένες (εφόσον υπάρχουν) απαντήσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2014, 01:14:58 μμ από guestteacher »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #502 στις: Ιούνιος 20, 2014, 12:49:59 μμ »
Αξιοπιστία τράπεζας θεμάτων και άλλα δαιμόνια.... (τα σενάρια που ακολουθούν είναι φανταστικά και δεν αναφέρονται σε πραγματικά γεγονότα)

Μαθητής Α (του 4 στα 20).

1) Τον Μάιο γνωρίζει (τυχαίο γεγονός) τα 2 από τα 4 ενδοσχολικά θέματα (όχι της τράπεζας θεμάτων)
2) Τον Ιούνιο κατεβαίνει να δώσει εξετάσεις και τυγχάνει μιας μη επικεντρωμένης επιτήρησης (λόγω κούρασης επιτηρητών)
3) Το γραπτό του βαθμολογείται με επιείκια λόγω κάποιον προσωπικών προβλημάτων του μαθητή (υπαρκτών γιατί όλα τα προβλήματα είναι υπαρκτά και έχουν τύχει διεξοδικής μελέτης)

Αυτό συνεχίζεται μέχρι και την Γ Λυκείου και δίνει Πανελλήνιες και γράφει 001/100 ....

Μαθητής Β (μεταξύ 8 και 9 στα 20)

Δίνει με αυτά που προβλέπει το νέο σύστημα και με τον τρόπο που πρέπει να εξεταστεί και γράφει 6 στα 10 στην τράπεζα θεμάτων και έχει 13 στα προφορικά (το οποίο όντως το αξίζει)....

Θα γράψει ποτέ Πανελλήνιες?

=================================

Αφού το Υπουργείο θέλει να κάνει πιο αξιοκρατικό το όλο σύστημα, να δώσει νέα πνοή στο Λύκειο και να καταπολεμήσει την Παραπαιδεία (νόμιμη ή παράνομη) γιατί δεν ξεκίνησε από το λογικότατο να βάλει και την βάση στην εισαγωγή στα Πανεπιστήμια???? Διότι το να έχω καθηγητές ή άλλους πτυχιούχους να έχουν μπει σε σχολες με Μ.Ο. κάτω από 10 (και σε μερικές περιπτώσεις πολύ πολύ κάτω από το 10) και να μου λένε για  αξιοκρατία του Λυκείου με το νέο σύστημα ή υποκριτές και άσχετοι είναι ή τα παντελονιάζουν χοντρά... αναμένω να πέσουν και άλλες μάσκες εδώ μέσα.... (όχι όλοι βέβαια αλλά κάποιοι είσαστε πλέον τόσο φανεροί που δεν κρύβετε καν τον ενθουσιασμό σας για αύξηση του τζίρου σας.... ).

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2014, 03:59:51 μμ από guestteacher »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #503 στις: Ιούνιος 20, 2014, 01:04:15 μμ »
Και ένας επίλογος...

Αν θέλετε αναβάθμιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και δεν είσαστε συμφεροντολόγοι κύριοι τότε σε κάθε σύστημα αλλαγών (σωστό ή λάθος θα δείξει η πορεία) οφείλετε να παρουσιάσετε ένα σύστημα που θα μεριμνά και για αυτούς που πλήττονται (και να μεριμνήσουν όσο πιο νωρίς γίνεται για αυτά τα άτομα). ΟΛΟΙ γνωρίζουμε ότι κάθε χρονιά που περνάει τα παιδιά και οι νέοι διαβάζουν λιγότερο ή καθόλου. Λύση για αυτό θα βρει κάποιος ή θα μου πει απλά τον κόβω στα 15 του από οποιοδήποτε δομή εκπαίδευσης και τον καθιστώ άχρηστο να σηκώσει κεφάλι (βιοτικά) μέχρι τον θάνατο του... γιατί μην μου πείτε θα παέι σε δομή δεξιοτήτων άμα δεν ξέρει να γράφει ούτε και το όνομα του γιατί μάλλον απέχετε πολύ από το τι απαιτείται από οποιοδήποτε χειρωνακτικό επάγγελμα στην αγορά εργασία του 2014 και όχι του λούστρου και του τσαγκάρη του 1950-1960.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2014, 03:58:52 μμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 757

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.