*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #546 στις: Ιούνιος 27, 2014, 03:55:30 μμ »
Όλα τα λεφτά στο παρόν άρθρο (το βρήκα και αλλού)... είναι

Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση. Κατόπιν αυτού, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.


Τελικά η εκτεταμένη κατάχρηση της παλινδρομικής κίνησης ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του Υπουργείου και επεκτείνεται....

ΥΓ. Γιατί βρε ζούδια καθηγητές δεν χρησιμοποιείτε τον σωστό αλγόριθμο (ή μήπως λογαριθμο) για να διορθώνετε γραπτά?  ;D ;D ;D ;D Να τις κάνετε χειρόγραφες τις διορθώσεις γραπτών...   ;D ;D ;D ;D ;D    . τελικά καλά το είπα κάποτε σε λίγο ΟΛΟΙ θα μιλάνε για Εκπαίδευση εκτός από τους Εκπαιδευτικούς και επειδή η ζέστη βαράει κόκκινο πάμε όλοι μαζί .... 

Πίνω και μεθώ
οφ αμάν μέρα νύχτα τραγουδώ
και το ντέρτι μου
οφ αμάν στο μπουζούκι μου ξεσπώ

Γένηκα μπεκρής
οφ αμάν χασικλής και μερακλής
γιατί όλο λες
οφ αμάν κούκλα μου πως δε με θες

Τα ματάκια σου
οφ αμάν και τα κορδελάκια σου
με τουμπάρανε
οφ αμάν και με κογιονάρανε

Πώς μου τα ‘φερες
οφ αμάν και μου τη κατάφερες
και μου το ‘σκασες
οφ αμάν με το μάγκα το ‘στριψες

ΥΓ. Και άλλο ένα άρθρο από "μυρωδιά" και "αμπαλο" (στα περί εκπαίδευσης) δημοσιογράφο.... το αφήνω ασχολίαστο... εξάλλου τι να πρωτοπω....

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231330302

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 04:13:27 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:51:24 »

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #547 στις: Ιούνιος 27, 2014, 04:44:08 μμ »
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=312114&catid=3

τι εννοεί ο ποιητής?
Προφανώς ο ποιητής μπλοφάρει και προσπαθεί να παραπλανήσει την κοινή γνώμη με παραμύθια...

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #548 στις: Ιούνιος 27, 2014, 04:54:40 μμ »
Δηλαδή θα στείλουν νέο αλγόριθμο για τη βαθμολόγηση; Οπότε, βαθμολόγηση από την αρχή των γραπτών, εκ νέου έκδοση αποτελεσμάτων, νέο μοίρασμα ελέγχων κλπ.  Προβλέπω νέα παράταση για άλλη μια βδομάδα 7-11 Ιουλίου... ;D

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #549 στις: Ιούνιος 27, 2014, 05:12:02 μμ »
Προφανώς ο ποιητής μπλοφάρει και προσπαθεί να παραπλανήσει την κοινή γνώμη με παραμύθια...

Δεν είναι απλά παραμύθια !

Είναι ολοκληρωτικό θέατρο του παραλόγου !

Να διορθώνουμε χειρόγραφα το γραπτό που διορθώνουμε χειρόγραφα !!

Και να μην χρησιμοποιείται αλγόριθμος  !!! 

Ποιός αλγόριθμος ?????

Δηλαδή ΟΛΙΚΗ μεταφορά της ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ προγραμματισμού του λογισμικού myschool στους πλέον ανεύθυνους για αυτό !

Αυτή η γελοιότητα ισοδυναμεί εύκολα με την καφρίλα του βορειοκορεάτη τυρράνου που κατηγορεί τους μετεωρολόγους ότι φταίνει αυτοί που δεν βρέχει (ελπίζω να μην τους
έχει ήδη θυσιάσει για να βρέξει) !

Ευτυχώς φάνηκαν τι είναι σε χρόνο dt .....


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:51:24 »

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #550 στις: Ιούνιος 27, 2014, 06:47:32 μμ »
Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι συνέβη;;;;Είμαι βλέπετε στην πρωτοβάθμια. Δηλαδή τα παιδιά που σήμερα πήραν τους βαθμούς της Α΄λυκείου είναι λανθασμένοι;;;;Είναι όλοι λανθασμένοι ή κάποιοι-κάπου;;;;ΣΟΣΣΣΣ

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #551 στις: Ιούνιος 27, 2014, 06:52:01 μμ »
Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι συνέβη;;;;Είμαι βλέπετε στην πρωτοβάθμια. Δηλαδή τα παιδιά που σήμερα πήραν τους βαθμούς της Α΄λυκείου είναι λανθασμένοι;;;;Είναι όλοι λανθασμένοι ή κάποιοι-κάπου;;;;ΣΟΣΣΣΣ

Επειδή το myschool είναι κεντρική υπηρεσία μπορείτε να απευθυνθείτε εκέι...

Για προβλήματα ή απορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 8012008040 (Ωράριο Λειτουργίας 8:30-16:30). Μπορείτε επίσης, να χρησιμοποιείτε και το online σύστημα καταγραφής προβλημάτων στη διεύθυνση http://helpdesk.sch.gr.

Το επίπεδο ευγένειας σας στον τρόπο επικοινωνίας το καθορίζετε κατά το δοκούν...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 07:00:38 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #552 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:08:04 μμ »
Αυτό που παραθέτεις το διάβασα νωρίτερα. Όμως δεν κατάλαβα αν το πρόβλημα ήταν στην εξαγωγή του τελικού βαθμού ή στη βαθμολόγηση των γραπτών. Υποθέτω στο πρώτο, αλλά θα ήθελα να γνωρίζω...

Επειδή το myschool είναι κεντρική υπηρεσία μπορείτε να απευθυνθείτε εκέι...

Για προβλήματα ή απορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 8012008040 (Ωράριο Λειτουργίας 8:30-16:30). Μπορείτε επίσης, να χρησιμοποιείτε και το online σύστημα καταγραφής προβλημάτων στη διεύθυνση http://helpdesk.sch.gr.

Το επίπεδο ευγένειας σας στον τρόπο επικοινωνίας το καθορίζετε κατά το δοκούν...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #553 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:14:38 μμ »
Επειδή από τότε που γνωρίζω το σχολείο η βαθμολόγηση γίνεται με τον ίδιο τρόπο δηλαδή χειρόγραφα αποκλείεται κάποιος καθηγητής να έκανε λάθος στον αλγόριθμο διόρθωσης (πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει αλγόριθμος διόρθωσης). Και επειδή το Υπουργείο και οι δημοσιογράφοι αρέσκονται σε ωραίες λεξούλες παραθέτω κάποια ενδιαφέροντα πράγματα

"
Ως αλγόριθμος ορίζεται μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε πεπερασμένο χρόνο, που στοχεύουν στην επίλυση ενός προβλήματος. Πιο απλά αλγόριθμο ονομάζουμε μία σειρά από εντολές που έχουν αρχή και τέλος, είναι σαφείς και εκτελέσιμες που σκοπό έχουν την επίλυση κάποιου προβλήματος.

Η έννοια του αλγορίθμου γίνεται ευκολότερα αντιληπτή με το παρακάτω παράδειγμα. Αν κάποιος επιθυμεί να γευματίσει θα πρέπει να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένα βήματα: να συγκεντρώσει τα υλικά, να προετοιμάσει τα σκεύη μαγειρικής, να παρασκευάσει το φαγητό, να στρώσει το τραπέζι, να ετοιμάσει τη σαλάτα, να γευματίσει, να καθαρίσει το τραπέζι και να πλύνει τα πιάτα. Προφανώς, η προηγούμενη αλληλουχία οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν είναι όμως η μοναδική για την επίτευξη του σκοπού, αφού μπορεί να αλλάξει η σειρά των βημάτων (π.χ. πρώτα να ετοιμάσει τη σαλάτα και μετά να στρώσει το τραπέζι). Ωστόσο το νόημα είναι πως η κατάτμηση μιας σύνθετης εργασίας σε διακριτά βήματα που εκτελούνται διαδοχικά, είναι ο πιο πρακτικός τρόπος επίλυσης πολλών προβλημάτων

Τα βήματα δημιουργίας αλγόριθμου είναι:

    Διατύπωση του προβλήματος
    Κατανόηση του προβλήματος
    Λύση του προβλήματος
    Διατύπωση του αλγόριθμου
    Έλεγχος της λύσης


Ακουλουθεί κανένας εκπαιδευτικός αλγόριθμο βαθμολόγησης???

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #554 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:20:31 μμ »
εγω παντως μου φαινεται οτι παει να πεσει ενα ΦΤΑΙΞΙΜΟ στους εκπαιδευτικους. ποιος αμφιβαλλει οτι οι πληροφορες περι "αλγοριθμου" αφορα τους ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ? δηλαδη και καλα, οτι αυτοι που διορθωσαν τα γραπτα των παιδιων εκαναν λαθος.... ουτε λεξη δηλαδη για το φταιξιμο του συστηματος myschool...  >:(
We are so many...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #555 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:27:10 μμ »
Ας μας ρίξουν όσο φταίξιμο θέλουν ας μας διώξουν ας πάρουν όποιους θέλουν μπας και πάμε σε μια άλλη χώρα να ησυχάσουμε και λίγο γιατί όσοι μείνουν εδώ είτε απολυθούν οι καθηγητές του δημοσίου είτε όχι θα διαπιστώνουν κάθε μέρα αυτό...

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231330452

ΥΓ. Και δεν τα γράφουν εφημερίδες αντισυστημικές... μια χαρά ΔΟΛ τα αναφέρει...  ;)

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #556 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:34:06 μμ »
Άρα σύμφωνα με τα γραφόμενα, το λάθος είναι στην βαθμολόγηση των γραπτών! Και ξαναρωτώ: σήμερα παιδιά πήραν βαθμούς. Έχουν διορθωθεί; ενδέχεται να έχουν λάθη; Έχουν όλοι λάθη; τι συμβαίνει;


Όλα τα λεφτά στο παρόν άρθρο (το βρήκα και αλλού)... είναι

Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση. Κατόπιν αυτού, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.


Τελικά η εκτεταμένη κατάχρηση της παλινδρομικής κίνησης ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του Υπουργείου και επεκτείνεται....

ΥΓ. Γιατί βρε ζούδια καθηγητές δεν χρησιμοποιείτε τον σωστό αλγόριθμο (ή μήπως λογαριθμο) για να διορθώνετε γραπτά?  ;D ;D ;D ;D Να τις κάνετε χειρόγραφες τις διορθώσεις γραπτών...   ;D ;D ;D ;D ;D    . τελικά καλά το είπα κάποτε σε λίγο ΟΛΟΙ θα μιλάνε για Εκπαίδευση εκτός από τους Εκπαιδευτικούς και επειδή η ζέστη βαράει κόκκινο πάμε όλοι μαζί .... 

Πίνω και μεθώ
οφ αμάν μέρα νύχτα τραγουδώ
και το ντέρτι μου
οφ αμάν στο μπουζούκι μου ξεσπώ

Γένηκα μπεκρής
οφ αμάν χασικλής και μερακλής
γιατί όλο λες
οφ αμάν κούκλα μου πως δε με θες

Τα ματάκια σου
οφ αμάν και τα κορδελάκια σου
με τουμπάρανε
οφ αμάν και με κογιονάρανε

Πώς μου τα ‘φερες
οφ αμάν και μου τη κατάφερες
και μου το ‘σκασες
οφ αμάν με το μάγκα το ‘στριψες

ΥΓ. Και άλλο ένα άρθρο από "μυρωδιά" και "αμπαλο" (στα περί εκπαίδευσης) δημοσιογράφο.... το αφήνω ασχολίαστο... εξάλλου τι να πρωτοπω....

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231330302

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #557 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:37:35 μμ »
Άρα σύμφωνα με τα γραφόμενα, το λάθος είναι στην βαθμολόγηση των γραπτών! Και ξαναρωτώ: σήμερα παιδιά πήραν βαθμούς. Έχουν διορθωθεί; ενδέχεται να έχουν λάθη; Έχουν όλοι λάθη; τι συμβαίνει;

Το λάθος είναι στο σύστημα που υπολογίζει τους Μ.Ο. των μαθημάτων και κυρίως στις συνθέσεις των μαθημάτων!!!
Δεν είναι λάθος της βαθμολόγησης των γραπτών... Η βαθμολόγηση είναι ιδια και γίνεται με άριστα το 100.
Πως θα κάνει λάθος ο Καθηγητής στην βαθμολόγηση των γραπτών δηλαδή άμα κάθε θέμα παίρνει τόσες μονάδες...

ΥΓ1. Το μήνυμα που παραθέτεις είναι απλή ειρωνία... οι καθηγητές μια χαρά έκαναν την δουλειά τους, το σύστημα που έφτιαξαν και χρυσοπλήρωσε ο ελληνικός λαός και η Ε.Ε. είναι για τα μπάζα...
ΥΓ2. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΓΩ. Ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος μόνο να καταχωρεί τους βαθμούς και να κάνει έλγχο αν καταχωρήθηκαν σωστά. Δεν κάνει έλεγχο στους υπολογισμούς του προγράμματος γιατί πολύ απλά μέχρι τώρα που το πρόγραμμα το έφτιαχνε μια εταιρία που λέγεται ΕΠΑΦΟΣ δεν ήταν για τα ΜΠΑΖΑ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 07:44:16 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #558 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:43:18 μμ »
εγω καλα λεω οτι θα παραπληροφορηθει ο κοσμος... η συκοφαντια στο μεγαλειο της!!!
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #559 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:47:07 μμ »
ΟΚ: άλλη σχετική ερώτηση: η βαθμολογία του γραπτού του παιδιού μου στην άλγεβρα είναι 12.8. (προσοχή: .8!!!) Σε κανένα άλλο μάθημα βαθμός γραπτού του δεν ήταν με δεκαδικό. Δηλαδή όλα ήταν .0. Δεν είναι περίεργο να είναι ΟΛΑ τόσο στρογγυλεμένα; Ή το .8 να είναι λάθος; Δεν ξέρω και προσπαθώ να μάθω!



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 364
Σύνολο: 365

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.