*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 188224 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #714 στις: Δεκέμβριος 02, 2014, 10:13:17 μμ »
πολυ σωστα τα λες.
και κατι αλλο η τραπεζα εχει θεματα με πολυ διαφορετκη δυσκολια.
Αν ειναι να γινει η τραπεζα ας δίνουν ολα τα σχολεια με κοινα θεματα.
Αυτο θα ήταν δικαιο !



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:07 »

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #715 στις: Δεκέμβριος 02, 2014, 10:48:12 μμ »
Κι εγώ την πάτησα με το 0,004444 και το 1/225.Είναι δυνατόν οι μαθητές να ασχοληθούν αναλυτικά με τη διαίρεση εν ώρα εξετάσεων; Έλεος! Ο,τι θέλει βάζει ο καθένας...

Αποσυνδεδεμένος ntisios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #716 στις: Δεκέμβριος 02, 2014, 10:54:49 μμ »
Και στο σχολειο να την ελυναν ποιος ειναι ο διδακτικος στοχος της ασκησης...

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #717 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 06:16:17 μμ »
http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/V__TAXI/FYSIKI/GI_V_FYS_2_15294.pdf

προς φυσικους η ερωτηση
 στο παραπανω θεμα ( στο Β2 ερωτημα) εγω βρισκω σαν σωστη απαντηση οτι
Ρ2 = 4 Ρ1 .  ειναι κατι που κανω λαθος??
 το παραπανω θεμα δεν εχει αποσυρθει απο την τραπεζα
οπως εγινε με αλλα λαθος θεματα



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:07 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #718 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 07:21:52 μμ »
πολυ σωστα τα λες.
και κατι αλλο η τραπεζα εχει θεματα με πολυ διαφορετκη δυσκολια.
Αν ειναι να γινει η τραπεζα ας δίνουν ολα τα σχολεια με κοινα θεματα.
Αυτο θα ήταν δικαιο !
Aυτοί δεν βλέπουν δίκαιο και άδικο, κάποιες (πολλές) χιλιάδες ευρώ έπρεπε να φαγωθούν από ημετέρους.....   
  

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #719 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 09:02:18 μμ »
http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/V__TAXI/FYSIKI/GI_V_FYS_2_15294.pdf

προς φυσικους η ερωτηση
 στο παραπανω θεμα ( στο Β2 ερωτημα) εγω βρισκω σαν σωστη απαντηση οτι
Ρ2 = 4 Ρ1 .  ειναι κατι που κανω λαθος??
 το παραπανω θεμα δεν εχει αποσυρθει απο την τραπεζα
οπως εγινε με αλλα λαθος θεματα

Η σωστή απάντηση είναι Ρ2 = Ρ1 / 4, δηλαδή η (β).
Αν R η αντίσταση στο σχήμα Ι και R' στο σχήμα 2, προφανώς η R΄ = R / 4  (παράλληλη συνδεσμολογία 2 αντιστάσεων R/2, αφού η αρχική R σπάει σε 2 ίσες, και η αντίσταση είναι ευθέως ανάλογη του μήκους του σύρματος). Έτσι, εύκολα προκύπτει ότι σωστή απάντηση είναι η (β) όπως προανέφερα.
Σωστό, λοιπόν, το θέμα...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #720 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 03:39:55 μμ »
  η θερμαστρα πριν και μετα το κοψιμο ειναι στην ιδια ταση V .
Αρα αν παρω τον τυπο Ρ = V2/R 
και R' = R/4 θα βρω οτι  Ρ2 = 4  Ρ1



Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #721 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:25:24 μμ »
  η θερμαστρα πριν και μετα το κοψιμο ειναι στην ιδια ταση V .
Αρα αν παρω τον τυπο Ρ = V2/R 
και R' = R/4 θα βρω οτι  Ρ2 = 4  Ρ1
P2 = 4P1 ειναι το σωστο, που δεν υπαρχει, ετσι το καταλαβαινω εγω.

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #722 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 09:12:34 μμ »
Ευχαριστώ Touristakos για την άμεση απάντηση



Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #723 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 11:14:03 μμ »
Ναι, έχει δίκιο τελικά ο Touristakos.. είχα πάρει ίδιο Ι και όχι ίδιο V.
Αν δεν τους ξέφυγε κάτι άλλο στην εκφώνηση, τότε στις απαντήσεις τα μπέρδεψαν.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #724 στις: Δεκέμβριος 11, 2014, 09:54:03 μμ »
Η σωστή απάντηση είναι Ρ2 = Ρ1 / 4, δηλαδή η (β).
Αν R η αντίσταση στο σχήμα Ι και R' στο σχήμα 2, προφανώς η R΄ = R / 4  (παράλληλη συνδεσμολογία 2 αντιστάσεων R/2, αφού η αρχική R σπάει σε 2 ίσες, και η αντίσταση είναι ευθέως ανάλογη του μήκους του σύρματος). Έτσι, εύκολα προκύπτει ότι σωστή απάντηση είναι η (β) όπως προανέφερα.
Σωστό, λοιπόν, το θέμα...

Αναφέρουν:
"...σπάει ακριβώς στη μέση..."
επειδή R=ρl/s, αφού l1=l2=l/2 έχουμε και R1=R2=R/2 προφανώς.
και η άσκηση συνεχίζεται όπως έχει ήδη αναφερθεί.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #725 στις: Ιανουάριος 08, 2015, 10:57:09 μμ »
Σταματάει η τροφοδότηση της Τράπεζας Θεμάτων για Α' και Β' Λυκείου

http://www.koutipandoras.gr/article/130798/stamataei-i-trofodotisi-tis-trapezas-thematon-gia-kai-v-lykeioy


Μετά την θόρυβο αλλά και το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις που προκάλεσε η περίφημη Τράπεζα Θεμάτων ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος ανακοίνωσε τη διακοπή τροφοδότησης της Τράπεζας Θεμάτων για το τρέχον σχολικό έτος και το περιορισμό του αριθμού θεμάτων ανά μάθημα για την Α' και Β' Λυκείου.

Σύμφωνα με την απόφαση:

1. Από 21 Ιανουαρίου 2015, ημερομηνία έναρξης του Β΄ Τετραμήνου, να διακοπεί η τροφοδότηση της τράπεζας θεμάτων με νέα θέματα.
Μέχρι την ημερομηνία αυτή:
α) Να πρέπει να εξορθολογιστεί ο αριθμός των θεμάτων, με βάση τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθήματος, τη διδακτέα ύλη και τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας.
Αυτή τη στιγμή ο αριθμός των θεμάτων σε κάποια μαθήματα κρίνεται υπερβολικά μεγάλος.
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, παρατηρούνται επαναλήψεις και ασάφειες, ενώ αντλούνται θέματα από μη σημαντικά τμήματα της ύλης, με αποτέλεσμα να υποστηρίζεται μηχανιστική μάθηση (αποστήθιση), να ακυρώνεται μερικώς η φιλοσοφία του Νέου Λυκείου και να οδηγείται μεγάλος μέρος μαθητών στα φροντιστήρια.
Για παράδειγμα: «Για το μάθημα «Φιλοσοφία» της Β΄ Γενικού Λυκείου, που διδάσκεται δύο ώρες εβδομαδιαίως, η Τράπεζα περιέχει 299 θέματα. Στο συγκεκριμένο μάθημα θα μπορούσε με 70 περίπου θέματα να καλυφθεί επαρκώς το σύνολο της διδακτέας ύλης. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε σχέση με πολλά άλλα μαθήματα της Β΄ Τάξης».
β) Να ολοκληρωθεί, όπου δεν έχει γίνει αυτό, η κάλυψη του συνόλου  της διδακτέας ύλης.


2. Μετά την 21η Ιανουαρίου και μέχρι το τέλος του Μαρτίου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και αναπροσαρμογές, ώστε να αποφευχθεί η περίπτωση λανθασμένων ή ασαφών θεμάτων αλλά και τα ζητούμενα των θεμάτων να σχετίζονται απόλυτα με τις οδηγίες διδασκαλίας.


3. Τα θέματα να ταξινομηθούν κατά κεφάλαιο ή κατά διδακτική ενότητα, ώστε να είναι ευχερέστερη η αξιοποίησή τους κατά τη διδασκαλία.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #726 στις: Ιανουάριος 11, 2015, 04:50:34 μμ »
Χρόνια πολλά καλή χρονιά,αναμενόμενο.
ήταν πολλά και ανεξέλεγκτα τα θέματα στην Τράπεζα.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #727 στις: Ιανουάριος 28, 2015, 05:18:09 πμ »
Παρελθόν αποτελεί πλέον η τράπεζα θεμάτων, σύμφωνα με τις χθεσινές δηλώσεις Κουράκη:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231380882

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 316
Σύνολο: 326

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.