*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Β' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 210048 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #168 στις: Απρίλιος 13, 2011, 12:40:11 μμ »
σωστα!

(μη στεναχωριεσαι ομως, ουτε η καθηγητρια τους δεν ξερει. θα τους πει ο,τι γραφει το ΔΙΚΟ της βοηθημα!)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:42:00 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #169 στις: Απρίλιος 13, 2011, 12:43:56 μμ »
Μάρκο, αμφιβάλλω αν εχεις και βιβλίο να τους δεις εκεί που είσαι τώρα και με δουλεύεις ψιλό γαζί!!!

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #170 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:15:14 μμ »
Αν μείνουμε σε ορισμούς, θα έπρεπε να πω πως η έκφραση του καλλιτέχνη δεν παύει ποτέ να είναι και πολιτική και υπαρξιακή. Η πρώτη είναι εξαρτημένη από το περιβάλλον του, η δεύτερη απ’ αυτά που φέρνει μέσα του και που διαμορφώνονται στα χρόνια της ζωής του. Για να πάρουμε δυο μεγάλους αντίποδες, τον Μπρέχτ και τον Μπέκετ. Ο πρώτος ασχολείται περισσότερο με την κοινωνικο- πολιτική τοποθέτηση του ανθρώπου, με το δίκιο και το άδικο του περιβάλλοντος, χωρίς όμως να λείπουν οι υπαρξιακές προεκτάσεις. Τον δεύτερο τον απασχολεί αυτή καθεαυτή, η ύπαρξη του ανθρώπου, χωρίς όμως να ξεχνά το περιβάλλον όπου κινείται και διαμορφώνεται. Αλλά, πάντα, ο άνθρωπος και το περιβάλλον του μέσα στο χρόνο αποτελούν τον ολοκληρωμένο πίνακα της σύνθεσης του καλλιτέχνη

Τι θα λέγατε για τους τρόπους ανάπτυξης της παραπάνω παραγράφου;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #171 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:25:00 μμ »
αιτιολογηση.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:42:00 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #172 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:38:20 μμ »
αιτιολογηση.


Μόνο αιτιολόγηση; Εγώ βλέπω κι άλλα... :P

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #173 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:41:23 μμ »
οπως?
Ολοκληρη η παραγραφος ειναι μια αιτιολογηση της θεματικης την οποια και στηριζει με παραδειγματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2011, 02:43:46 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #174 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:42:21 μμ »
οπως? παραδειγμα? το σκεφτηκα αλλα δεν στεκει.

Γιατί δε στέκει;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #175 στις: Απρίλιος 14, 2011, 02:44:49 μμ »
οπως? παραδειγμα? το σκεφτηκα αλλα δεν στεκει.

Γιατί δε στέκει;

Ολοκληρη η παραγραφος ειναι μια αιτιολογηση της θεματικης την οποια και στηριζει με παραδειγματα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #176 στις: Απρίλιος 14, 2011, 03:03:26 μμ »
Μάρκο, ευχαριστώ πολύ...

Επίσης εκεί που λέει, η πρώτη...  η δεύτερη ... ,  δεν είναι σαν να συγκρίνει τις δυο εκφράσεις;
Καπου επίσης αναφέρουν και τη διαίρεση( οτι διαιρεί  την έκφραση του καλλιτέχνη σε πολιτική και υπαρξιακή).

Οποιαδήποτε άποψη συναδέλφων ευπρόσδεκτη...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #177 στις: Απρίλιος 14, 2011, 03:10:05 μμ »
νομιζω πως η θεματικη ειναι παντα ο "μπουσουλας" στο να χαρακτηρισεις μια παραγραφο.Αυτο εχοντας κατα νου, μιλησα για αιτιολογηση.
Ισως, να κανω και λαθος.

(εχω ενα κεφαλι καζανι γιατι φτιαχνω ισολογισμο....!!!)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #178 στις: Απρίλιος 14, 2011, 03:16:45 μμ »
Ευχαριστώ Φαίδρα!!  Τους καταλαβαίνω τους ορισμούς, έτσι νόμιζα δηλαδή μέχρι που ειδα τοσες διαφορετικες απαντήσεις στα διαφορα βόηθήματα που έχω που μπερδεύτηκα!!

Αρα λοιπόν,  στη σελίδα 226, ο πρωτος και ο τελευταίος ορισμός είναι συνθετικοί και οι άλλοι αναλυτικοί;

Σωστά!
Όσο για τον τρόπο ανάπτυξης εγώ σκέφτηκα και τη διαίρεση....

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #179 στις: Απρίλιος 14, 2011, 07:04:42 μμ »
Φαίδρα και Μάρκο, ευχαριστώ πολύ!!!

Αν κάποιος έχει να προσθέσει κάτι για τους τρόπου ανάπτυξης, θα με βοηθούσε πολύ!!

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #180 στις: Απρίλιος 14, 2011, 07:21:47 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι είναι σύγκριση - αντίθεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2011, 07:28:25 μμ από morgan »
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #181 στις: Απρίλιος 14, 2011, 07:44:23 μμ »
Χαχα... το πρόβλημα είναι ότι εγω τα σκέφτηκα όλα αυτα που λέτε... σίγουρα πρόκειται για συνδυασμό μεθόδων, αλλά ποιοι είναι το θεμα :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160971
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 535
Σύνολο: 566

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.