0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ. Ναι μου φαίνονται τελείως διαφορετικά και πιο απαιτητικά. Τα άγνωστα κείμενα λογοτεχνίας πολύ δύσκολα.
Στην αρχή, μου φαινόταν άλλο μάθημα. Θέλει πολλή δουλειά και είναι και πάρα πολύ δύσκολη η αλλαγή νοοτροπίας από τη δική μας πλευρά. Καλή υπομονή
Καλησπέρα σε όλους. Έχει προκύψει μία απορία και αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα. Βλέποντας την ύλη της β’ και γ’ λυκείου, δεν κατάφερα να κατανοήσω αν οι μαθητές διδάσκονται πια τρόπους πειθούς συνοπτικά ή με περισσότερη ανάλυση, τύπου να βρίσκουν πχ την επίκληση στη λογική και να πρέπει να καταλάβουν τα μέσα πειθούς όπως και την ορθότητα, την εγγύτητα κτλ. Είναι ένα σημείο που με δυσκολεύει αρκετά στην κατάνοηση για το αν πρέπει να το διδάξω και δε βρίσκω την ύλη ξεκάθαρη. Σας ευχαριστώ πολύ!
Καλά, λίγη τσίπα δεν έχουν απάνω τους οι θεματοδότες της Τ. Θ. της Ν. Γλώσσας Β΄ Λυκείου; Πώς ζητάνε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων που περιλαμβάνονται στην ύλη (Φάκελο Υλικού) της Γ΄; Με βάση ποιο εγχειρίδιο θα διδαχτούνε στη Δευτέρα; Και η Λογοτεχνία; Κάνουμε σύγχρονη ποίηση στη Δευτέρα και δεν το καταλάβαμε; Και το εγχειρίδιο της λογοτεχνίας το πετάμε στα σκουπίδια; Και τα τόσο περισπούδαστα προγράμματα σπουδών; Και αυτά στον κάλαθο;Ρητορικές φυσικά οι ερωτήσεις. Η οδηγία, αν και υπόρρητη, είναι σαφής: μην κάνετε τίποτε άλλο παρεκτός κείμενα από την Τράπεζα...