*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση  (Αναγνώστηκε 226138 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elena.p

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2008, 10:51:49 pm »
Καλά βοηθήματα  είναι του Μπατζίνα και του Λούλου εκδ. Ζήτη και τα δυο. Περιλαμβάνουν διαγράμματα των εννοιών και κριτήρια αξιολόγησης. Σχετικά με την ερώτησή σου για την ύλη της β΄λυκείου καλό είναι εκτός από το σχολικό βιβλίο να κάνεις και ανάλυση των εννοιών (γλώσσα, ελέυθερος χρόνος, είδηση, ΜΜΕ, εργασία, ανεργία, εξειδίκευση, στερεότυπα, ρατσιμός,τέχνη, κριτική, αξιολόγηση). Πρώτα διδάσκεται η 4η ενότητα στο σχολικό βιβλίο (σημειώσεις - περίληψη). Τέλος, νομίζω ότι πρέπει να αφιερώσεις κάποιες ώρες και στη διδασκαλία για τη δομή της έκθεσης (δομή παραγράφου, τρόποι ανάπτυξης, μεταβάσεις, επικοινωνικο πλαίσιο, αποδεικτικό υλικό). Καλή αρχή!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:49:17 »

Αποσυνδεδεμένος marcy

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 05:45:21 pm »
Γεια σας,είμαι μαθήτρια β'λυκειου και μπαίνω απο το λογαριασμό της αδελφής μου.
Έχω μια απορία:Σ' ένα θέμα έκθεσης αναφέρει κάπου "τι ρόλο παίζει το σχολείο στην άμβλυνση του φαινομένου.".
Το "άμβλυνση" τι σημαίνει όμως;Η καθηγήτρια μου,μου είπε οτι σημαίνει διόγκωση-αύξηση του φαινομένου ενώ εγώ νόμιζα ότι σημαίνει ελλάττωση-εξασθένιση.Το λεξικό του Τριανταφυλλίδη όμως λέει.


αμβλύνω [amvlíno] -ομαι P8.1 : κάνω κτ. αμβλύ. ANT οξύνω. 1. (σπάν.) αφαιρώ την αιχμηρότητα, την οξύτητα από κάποιο αιχμηρό ή κοφτερό αντικείμενο. 2α. (ιδ. για τις αισθήσεις και τις πνευματικές λειτουργίες) χειροτερεύω κτ. έτσι ώστε αυτό να είναι λιγότερο αποτελεσματικό: Aμβλύνεται η όραση / η όσφρηση / η ακοή. H γήρανση αμβλύνει τις πνευματικές ικανότητες. β. κάνω λιγότερο έντονο κτ. ανεπιθύμητο ή δυσάρεστο: Φάρμακα που αμβλύνουν αλλά δεν εξαφανίζουν τον πόνο. Προοδευτικές μεταρρυθμίσεις που δε λύνουν, απλώς αμβλύνουν τις κοινωνικές αντιθέσεις. [λόγ. < αρχ. ἀμβλύνω]

Τελικά τι ισχυεί;;;;; :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 05:59:33 pm από mary_c »
Ζωή είναι αυτό που συμβαίνει την ώρα που εσύ κάνεις σχέδια για το μέλλον.

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #30 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 05:49:02 pm »
Είναι το ακριβώς αντίθετο από τις γωνίες!!! Αμβλύνω=μειώνω, ελαττώνω.  Οξύνω=αυξάνω, μεγαλώνω
πχ. όξυνση του φαινομένου= το φαινόμενο βρίσκεται σε έξαρση/είναι εντονότερο από πριν

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #31 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 05:51:51 pm »
στο παράδειγμα που ανέφερες= τι ρόλο θα παίξει το σχολείο ώστε να μειωθεί(αμβλυνθεί) το μέγεθος του πρβ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:49:17 »

Αποσυνδεδεμένος marcy

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #32 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 05:55:18 pm »
Ευχαριστώ πολυ.Και εγώ επέμενα σ αυτό!Και η καθηγήτρια μου έλεγε ότι είναι ακριβώς το ίδιο με τις γωνίες δηλαδή αμβλύνω=μεγαλώνω...
Ήθελα να λύσω αυτή την απορία γιατί αν έπεφτε κάτι τέτοιο στις πανελλήνιες...
Ζωή είναι αυτό που συμβαίνει την ώρα που εσύ κάνεις σχέδια για το μέλλον.

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #33 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 06:23:46 pm »
όπως τα λες εσύ είναι.. μην αγχώνεσαι.. απλά μάλλον μπερδεύτηκε.. όλοι κάνουμε λάθη. δεν πειράζει

Αποσυνδεδεμένος mariagal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 07:10:40 pm »
ειναι οπως τα λετε...και ολα τα παιδια μπερδευονται! γι αυτο το παραδειγμα με τις γωνιες, οτι δηλ. ισχυει το αντιθετο, ειναι πολυ χρησιμο!!!

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2009, 04:01:35 pm »
Καλησπέρα σας.
Μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει για το μάθημα της Ἐκθεσης

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #36 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2009, 05:49:07 pm »
καλησπέρα για την έκθεση β θα σε βοηθήσουν οι θεματικοι κυκλοι ,έμφαση δωσε σε θέματα όπως ΜΜΕ.τηλεοραση vs βιβλίο ,δημοσιογραφία,κριτική,τέχνη.Επίσης ,καλό θα ήταν να δώσεις έμφαση σ΄ασκήσεις τρόπου αναπτυξης παραγράφου,συνοχη-αλληλουχία κειμένου.Αν μπορουσε κάποιος ας σου πρότεινε κάποια βιβλιογραφία,εγώ δουλεύω με σημειώσεις.Αντιγόνη θα κάνω φέτος πρώτη φορά σε ιδιαίτερο ,ηθογράφηση και ερμηνευτικά θα κοιτάξω.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #37 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2009, 06:17:16 pm »
Οι θεματικές ενότητες της

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #38 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2009, 06:18:13 pm »
Καλησπέρα σας.
Μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει για το μάθημα της Ἐκθεσης

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #39 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2009, 11:30:14 am »
Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Άλλη μια ερώτηση έχω! Θα διδάξω και έκθεση Α λυκείου σε φροντιστήριο.... στο πρώτο μάθημα μου είπαν να κάνω για την παράγραφο και όλους τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου! Τα παιδιά γνωρίζουν ήδη κάποιους από αυτούς ή έρχονται σε επαφή με αυτό για πρώτη φορά?

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #40 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2009, 11:43:38 am »
Κάποια πράγματα τα έχουν κάνει και στη γ' γυμνασίου, αν θυμάμαι καλά. Καλό όμως είναι να τα κάνεις ολοκληρωμένα και συγκεντρωτικά πλέον!  :)

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2009, 12:17:10 pm »
Πιστεύεις ότι αρκεί ένα μάθημα μόνο για αυτό ή να το χωρίσω σε δύο??? Από το φριοντιστήριο που μου έδωσαν αναλυτικά τι πρέπει να κάνω σε κάθε μάθημα ( είναι το στυλ δουλειάς τους >:( )  μου έδωσαν να πω για παράγραφο , τρόποι ανάπτυξης και να μιλήσουμε και για τη γλώσσα. Είναι 45 λεπτά όμως! Πιστεύεις θα προλάβω??

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.