0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στη θεωρία τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών σχολείων - αλλά και πανεπιστημίων- είναι υψηλού επιπέδου, ίσως και υψηλότερου από άλλες χώρες, αλλά νομίζω λείπει 1ον η ειδική μέριμνα για όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν, επομένως καταλήγουμε σε αναλφάβητους αποφοίτους Δημοτικού που είναι αδύνατον να προχωρήσουν στην ύλη του Γυμνασίου και 2ον η τεχνική του να μαθαίνουμε πώς να διαβάζουμε και πώς να μαθαίνουμε, η ελεύθερη σκέψη και η αυτενέργεια, στοιχεία που καλλιεργούνται σε μεγαλύτερο βαθμό σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Γι' αυτό και υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία που έχουν παρατηρήσει πολλοί, ότι ξένοι μαθητές ή φοιτητές έχουν διδαχθεί λιγότερα πράγματα από τους δικούς μας, αλλά παρόλα αυτά έχουν καλύτερες επιδόσεις σε τέτοιες μετρήσεις. Επιπλέον, οι Έλληνες που προκόβουν έξω είναι οι μαθητές που είχαν τις ικανότητες ή την ενίσχυση να παρακολουθήσουν χωρίς κενά τη σχολική ύλη και απέκτησαν πολλά εφόδια. Στο εξωτερικό τα πάντα για τους φοιτητές είναι τακτοποιημένα. Αν δεν έχεις πρόβλημα βιοπορισμού, ασχολείσαι μόνο με το διάβασμά σου, με βιβλιοθήκες που λειτουργούν πολλές ώρες, με άψογες εγκαταστάσεις και διάφορες άλλες παροχές. Ειδικά όποιος έχει αποφοιτήσει από τη ζούγκλα του ελληνικού πανεπιστημίου έχει μάθει να ανταποκρίνεται σε δύσκολες συνθήκες επιβίωσης (που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με τη μάθηση, όπως κλειστές βιβλιοθήκες, απουσία υλικοτεχνικής υποδομής, ανοργανωσιά, καταλήψεις κλπ), είναι αδύνατον να μην τα πάει καλά έξω που όλα αυτά είναι τακτοποιημένα.
Tελείωσε η υπομονή μας ( )http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=33873