*

Αποστολέας Θέμα: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών  (Αναγνώστηκε 23666 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 28, 2014, 12:16:32 μμ »
και ειναι δυσκολο να βρουν πρακτικες λυσεις? Νομιζω απο τα πιο ευκολα να απαντησουν.
Βεβαια, για τη γαιδουριά θα ευρισκαν πιο ευκολα, γιατι ανθρωπια που να την βρουν και να την δουν αραγε? Αλλά θεωρητικα μπορουν να φανταστουν λύσεις... ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 12:18:52 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 28, 2014, 12:20:41 μμ »
Sxolarxe...στο 2ο ζητούμενο διαφωνώ....ζητάει να αναφερθούν σε δραστηριότητες ατομικές και συλλογικές που αποσκοπούν στον περιορισμό του ελλείμματος...δηλαδή σε απτά παραδείγματα απ'την καθημερινότητα που ήδη υφίστανται και όχι στο τι θα ήταν καλό να γίνει...στο τέλος σαφώς σαν επίλογο μπορούν να γράψουν (κατά τη γνώμη μου) και το τι θα ήταν καλό να γίνεται και από κοινωνία, σχολείο, οικογένεια...εξάλλου το να λες τι θα ήταν καλό να γίνει και να κάνεις προτάσεις είναι ένας καλός τρόπος για επίλογο μια και έτσι αποφεύγουν την επανάληψη στον επίλογό τους και τη στεγνή ανακεφαλαίωση των όσων είπαν....
Εγώ σαν οδηγίες συγγραφής αυτό είναι απ'τα βασικά που τους λέω για τον επίλογο.

Το 2ο ζητούμενο όμως θεωρώ πως θέλει παραδείγματα...και εκεί έγκειται η οξυδέρκεια κι η αντιληπτική ικανότητα που θα κάνει τη διαφορά....τα παραδείγματα καμιά φορά αποδεικνύονται πολύ δύσκολη υπόθεση σε μερικά θέματα....σαφέστατα όχι απλή παράθεση παραδειγμάτων, αλλά συνοδευμένα με κάποιο σχολιασμό ίσως και επεξήγηση σε κάποιες περιπτώσεις...!
Η ταπεινή μου γνώμη... ???

Δεν διαφωνώ. Τα όσα έγραψα, κατά βάσιν, ήταν μια πρόχειρη καταγραφή ιδεών. Εννοείται πως θα πρέπει να υπάρχουν παραδείγματα για όλα αυτά.
Κάτι άλλο. Ξαναδιαβάζω την εκφώνηση. Αυτό το "αποσκοπούν" εννοεί προφανώς ήδη υπαρκτές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες. Δεν έχει "θα μπορούσαν να...". Εκτός κι αν δεν καταλαβαίνω καλά, αλλά μήπως υπάρξει σύγχυση εδώ; Γιατί συνήθως, αν όχι πάντα, ζητείται τί θα μπορούσε / θα έπρεπε να  γίνει και όχι τί γίνεται, προκειμένου να αντιμετωπιστεί κάτι...


Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 28, 2014, 12:22:33 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι οι κλασικές προτάσεις θα είναι καλές, αλλά και οι πιο πρακτικές καλοδεχούμενες.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι διορθωτές θα περιμένουν μόνο πρακτικές λύσεις σε ένα ζήτημα μάλιστα που δεν έχουν βρει λύση οι ενήλικοι.

Άσε που, για να είμαστε ειλικρινείς, οι πραγματικές πρακτικές λύσεις έχουν άμεση σχέση με τον τρόπο άσκησης εξουσίας. Πόσες πρακτικές λύσεις να προτείνει δηλ. ένα παιδί για την παιδική εργασία, την εργασιακή εκμετάλλευση, το ρατσισμό, την περιβαλλοντική ρύπανση κλπ, όταν ολόκληρες οικονομίες ισχυρών κρατών είναι στηριγμένες σ' αυτά; ::)

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 28, 2014, 12:30:13 μμ »
Πάντως κάτι που έγινε στην πράξη και αποσκοπούσε στην μείωση του ελλείματος ανθρωπιάς ήταν και αυτό με το κοινωνικό μέρισμα πρόσφατα. 500 ευρώ στο χέρι, εκτός κι αν σε φιλοξενούν...Και πιο παλιά αυτό με τα σχεδόν ληγμένα που έπεφτε η τιμή τους. Χόρτασε ο φτωχός κοσμάκης κιτρινοπράσινο μακαρόνι. ;D  ;D  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 28, 2014, 12:33:39 μμ »
Εγώ apri δεν,μίλησα για πρακτικές λύσεις, αλλά για απτά παραδείγματα....εφόσον λέει "αναφερθείτε σε δραστηριότητες ατομικές και συλλογικές που αποσκοπούν...." Και λέει "αναφερθείτε"...όχι "προτείνετε"!
Και όπως λέει και ο sxolarxos...με τον ενεστώτα "αποσκοπούν" παραπέμπει σε ήδη υπάρχουσες και εφαρμόσιμες ενέργειες και πρακτικές...π.χ κινήματα εθελοντισμού, τα κοινωνικά ιατρεία που προαναφέρθηκαν, δωρεές ατομικές και συλλογικές κ.τ.λ...
Και έχουν υπάρξει θέματα στο παρελθόν που απαιτούσαν να σκεφτούν τα παιδιά παραδείγματα και να τα αναφέρουν....γιατί έτσι εξετάζουν την αντιληπτική τους ικανότητα και την ικανότητά τους παρατήρησης και επεξεργασίας των κοινωνικών δρώμενων...το συζητούσα μάλιστα αυτό τυχαία με μια καθηγήτρια στο σχολείο (παλιά καραβάνα κι απ'τις καλές) που έχει τύχει να τους τα πουν αυτά και στις οδηγίες διόρθωσης που τους δίνουν όταν είναι διορθωτές....!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 12:38:12 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 28, 2014, 12:33:44 μμ »
Πάντως τα συνώνυμα αντώνυμα δεν ήταν και ό,τι πιο εύκολο. Ειδικά εκείνο το αναλίσκεται!

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 28, 2014, 12:35:04 μμ »
Γιατί το πάμε τόσο μακριά; “Ανθρωπιά στο γείτονα που έχει ανάγκη”. Γιατί πρέπει να μιλήσουν για τα συνήθη βαρύγδουπα;Μάρκο, συμφωνώ μαζί σου.  Είναι σαφώς πιο εύκολο να βρουν πρακτικές λύσεις. Το θέμα είναι : έχουμε μάθει τα παιδιά να σκέφτονται πρακτικά και να παρατηρούν γύρω τους; Ή αρκούμαστε στην ευκολία του “παπαγάλισε ένα σχεδιάγραμμα” κι όλα “κολλούν παντού”;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 12:42:09 μμ από sopedesp »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 28, 2014, 12:35:08 μμ »
Πάντως τα συνώνυμα αντώνυμα δεν ήταν και ό,τι πιο εύκολο. Ειδικά εκείνο το αναλίσκεται!

Εκει θα κάηκε η φλάντζα...μόνο η θεωρητικής κατεύθυνσης θα το πάλεψαν...!  ::)
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος edward

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 28, 2014, 12:37:15 μμ »
Δεν θα σκάσουν κιόλας οι περισσότεροι. 1 μόριο είναι.

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 28, 2014, 12:39:15 μμ »
Στη Β.2.α. ποιους τρόπους βλέπετε; Ορισμός, παραδείγματα, αιτιολόγηση;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 12:41:05 μμ από sxolarxos »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 28, 2014, 12:43:08 μμ »
Στη Β.2.α. ποιους τρόπους βλέπετε; Ορισμός, παραδείγματα, αιτιολόγηση;

Με μια πρώτη ματιά με παραπέμπει σε ορισμό και παραδείγματα....δεν παίρνω και όρκο...!  ::) ::)
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 28, 2014, 12:43:55 μμ »
Εγώ apri δεν,μίλησα για πρακτικές λύσεις, αλλά για απτά παραδείγματα....εφόσον λέει "αναφερθείτε σε δραστηριότητες ατομικές και συλλογικές που αποσκοπούν...."
Και όπως λέει και ο sxolarxos...με τον ενεστώτα "αποσκοπούν" παραπέμπει σε ήδη υπάρχουσες και εφαρμόσιμες ενέργειες και πρακτικές...π.χ κινήματα εθελοντισμού, τα κοινωνικά ιατρεία που προαναφέρθηκαν, δωρεές ατομικές και συλλογικές κ.τ.λ...

Mα δεν διαφωνώ μ' αυτά που λες. Ίσα-ίσα που αυτό που υποστηρίζω είναι ότι στην ηλικία που είναι τα παιδιά μπορούν να αναφερθούν μόνο στους θεσμούς που καλλιεργούν την ιδέα της αλληλλεγγύης και την προτεραιότητα των πνευματικών αγαθών, και σε κάποιες μορφές εθελοντισμού σαν αυτές που αναφέρεις, που λύνουν μερικώς το πρόβλημα, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην καλλιέργεια αλληλλεγγύης μέσα στην κοινωνία.
Αυτό που λέω είναι πως είναι δύσκολο γι' αυτά να προχωρήσουν παραπέρα, όπως ίσως θα έκανε ένας ενήλικος, συσχετίζοντας την απανθρωπιά με ζητήματα πολιτικής και εξουσίας. Δεν πιστεύω όμως και ότι κάποιος διορθωτής θα έχει τέτοια απαίτηση.


......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 28, 2014, 12:47:56 μμ »
Mα δεν διαφωνώ μ' αυτά που λες. Ίσα-ίσα που αυτό που υποστηρίζω είναι ότι στην ηλικία που είναι τα παιδιά μπορούν να αναφερθούν μόνο στους θεσμούς που καλλιεργούν την ιδέα της αλληλλεγγύης και την προτεραιότητα των πνευματικών αγαθών, και σε κάποιες μορφές εθελοντισμού σαν αυτές που αναφέρεις, που λύνουν μερικώς το πρόβλημα, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην καλλιέργεια αλληλλεγγύης μέσα στην κοινωνία.
Αυτό που λέω είναι πως είναι δύσκολο γι' αυτά να προχωρήσουν παραπέρα, όπως ίσως θα έκανε ένας ενήλικος, συσχετίζοντας την απανθρωπιά με ζητήματα πολιτικής και εξουσίας. Δεν πιστεύω όμως και ότι κάποιος διορθωτής θα έχει τέτοια απαίτηση.

Ούτε κι εγώ....εκεί πάει πολύ το θέμα...!!
ΥΓ: Έκανα μια διευκρίνιση γιατί εγώ μίλησα για παραδείγματα εφαρμόσιμα και υφιστάμενα απ'την καθημερινότητα και όχι τόσο σε πρακτικές λύσεις γιατί εκεί πιστεύω θα είχε άλλη διατύπωση...και το να βρουν παραδείγματα είναι ίσως πιο δύσκολο πολλές φορές...θέλει σκέψη και αντίληψη και όχι απλή αναπαραγωγή αυτών που μαθαίνουν στα φροντιστήρια....εκεί όντως θα ξεχωρίσουν οι καλοί....!!!
ΥΓ2: Μακάρι να κρίνονταν έτσι και όλοι οι εργαζόμενοι....τι λέω τώρα....;;; Παραπέμπω σε θέματα που ούτε εγώ όρεξη να επεκταθώ.... :D :D :D
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος edward

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Έκθεσης πανελλαδικών 2014 και σχολιασμός αυτών
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 28, 2014, 12:50:15 μμ »
Με μια πρώτη ματιά με παραπέμπει σε ορισμό και παραδείγματα....δεν παίρνω και όρκο...!  ::) ::)

Ορισμός και παραδείγματα είναι.


Και να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι η έκθεση ήθελε και ΤΙΤΛΟ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 01:02:08 μμ από edward »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.