*

Αποστολέας Θέμα: Θέματα Ανάπτυξης Εφαρμογών Τεχνολογικής Κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών  (Αναγνώστηκε 2959 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολλές εύκολες και αντίστοιχα πολλές δύσκολες μονάδες

Δύσκολα σημεία το Α1-2, Α4α,

Αποσυνδεδεμένος giotafyt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
στο θεμα Γ η αδερφη μου το έλυσε όλο φτιάχνοντας τρεις μονοδιάστατους πίνακες για τον κωδικό, τον αριθμό τεμαχίων και την τιμή τεμαχίου. Επειδή όλες οι λύσεις το δίνουν χωρίς πίνακα αυτό είναι σωστό σαν λύση;

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;

Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
στο θεμα Γ η αδερφη μου το έλυσε όλο φτιάχνοντας τρεις μονοδιάστατους πίνακες για τον κωδικό, τον αριθμό τεμαχίων και την τιμή τεμαχίου. Επειδή όλες οι λύσεις το δίνουν χωρίς πίνακα αυτό είναι σωστό σαν λύση;

Η χρήση πινάκων δεν είναι σωστή γιατί δεν γνωρίζουμε τον αριθμό των στοιχείων.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;

Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω

Οι εκφράσεις αποτελούνται από τελεστέους (μεταβλητές και σταθερές) και τελεστές (πράξεις)

Οι πίνακες είναι λάθος στο θέμα Γ

Αποσυνδεδεμένος giotafyt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χρησιμοποιούμε μία μεταβλητή και κάθε φορά που προσθέτεται ένα προιόν(κωδικός διάφορος του μηδενός) η μεταβλητή αυξάνεται κατά ένα και στην θέση αυτή μπαίνει το αντίστοιχο στοιχείο..

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει μέγεθος πίνακα όταν έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων κι επειδή ο πίνακας είναι στατική δομή, είναι λάθος
Αντίστοιχο θέμα είχε δημιουργηθεί με το 3ο θέμα του 2010, όπου μάλιστα η άσκηση ήταν με Για
Τελικά, για λύση με πίνακα κόπηκαν 2 μονάδες

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;

Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω

είναι τελεστές

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα θέματα στο σύνολό τους ήταν κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας με αρκετά ερωτήματα να απαιτούν ιδιαίτερη συγκέντρωση και μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες, προκειμένου να μην χάσουν μονάδες. Η κάλυψη της διδαχθείσας ύλης για μια ακόμη χρονιά δεν ήταν πλήρης αφού απουσίαζε σχεδόν τελείως το κεφάλαιο 10, ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για τους στόχους του μαθήματος του Προγραμματισμού, που πολλές φορές δεν καλύπτεται επαρκώς στα σχολεία λόγω του περιορισμένου χρόνου του μαθήματος στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
Τα παραπάνω τονίζει η Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Πληροφορικής , στο γενικό σχόλιο για τα θέματα του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον,που διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ, Τεχνολογικής κατεύθυνσης και υπογραμμίζει τα εξής: «Ενώ η πρώτη εικόνα από τα θέματα ήταν πως είναι ευκολότερα από τα προηγούμενα των τελευταίων ετών, αυτή η εικόνα ανατρέπεται από διεξοδικότερη ματιά και από τα σχόλια των μαθητών, καθώς τα θέματα κρίνονται σε λεπτομέρειες τους  απαιτητικά.
Μια πρώτη εκτίμηση είναι ότι οι βαθμολογίες θα συγκεντρωθούν στα δύο άκρα (κάτω από 30 και πάνω από 70) δηλαδή μια αντιστροφή της καμπύλης Gauss».

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.