0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
O καθηγητής λοιπον, δεν επρεπε να αναζητήσει τους πιθανους τρόπους και την "λύση" της ασκησης; Διαβαζουμε κατι, έναν τυφλοσουρτη και μενουμε εκει? Δεν αναρωτιόμαστε; Ένα σχολικό ειναι σχολικό. Από κει και περα πολλα ΔΕΝ γραφουν τα σχολικα και όμως τους τα λέμε,γιατι πρεπει να τους τα πουμε. Κανω λάθος?Ακομα και στην Ιστορια , ακομα και στα αρχαια, ποτέ δεν μενουμε στο σχολικο και μονο.(βλ.πραγματολογικες στο διδαγμένο. Αρκουν οι δυο αράδες του σχολικου?)Τί το ιδιαιτερα δυσκολο, περιεργο και ανεφάρμοστο ζητουσε η συμπτυξη μιας προτασης σε μετοχή? (ας πουμε αυτό)
Ήδη υπάρχει απάντηση στις μετατροπές του Μεταίχμιου. Εμένα η μαθήτρια μου έγραψε ne και μετά mavis...Θεωρείτε ότι μπορεί να της δοθούν κάποια μόρια;
Δεν θα κρίνω τα θέματα αν ηταν δυσκολα ή ευκολα. όμως το μαθημα των λατινικων δεν μπορει να ειναι "περίπατος" ουτε εκτος υλης ζητηματα τέθηκαν και ενα- δυο σημεια ηθελαν σκέψη, οχι ομως κατι το "άπιαστο"
Mavisne είναι το σωστό.
Αν δεν θέλουν να είναι περίπατος, τότε να αλλάξουν την ύλη που μας έχει στοιχειώσει τόσα χρόνια... ας βάλουν άγνωστο... όχι όμως με τα ίδια κειμενάκια να προσπαθούν να βρουν πώς θα ξεχωρίσει ο μαθητής με κρίση!!! Και ψειρίζουν κάθε χρόνο τη μαιμού! Και καταλήγουν κάθε χρόνο να κάνουν τραγικά λάθη. Αν ξυπνούσαν οι Λατίνοι θα μας "βάραγαν"!