*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ και ΣΕΚ ΟΑΕΔ 2014-2015  (Αναγνώστηκε 374754 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος @@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
    • Προφίλ
Αν κοιτούσατε  τι σημαίνουν τα ακρωνύμια ΑΣΠΑΙΤΕ και τα τμήματα που έχει δε θα γράφατε τα παραπάνω  συμπεράσματα.
Και αναρωτιέμαι ένας που σπουδάζει στο πολυτεχνείο σπουδάζει για να γίνει εκπαιδευτικός;     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Αν κοιτούσατε  τι σημαίνουν τα ακρωνύμια ΑΣΠΑΙΤΕ και τα τμήματα που έχει δε θα γράφατε τα παραπάνω  συμπεράσματα.
Και αναρωτιέμαι ένας που σπουδάζει στο πολυτεχνείο σπουδάζει για να γίνει εκπαιδευτικός;
Ξέρω τι σημαίνει ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά αν κάνει αίτηση για εκπαιδευτικός σημαίνει ότι θέλει κι αφού πέρασε πολυτεχνείο γιατί να μη μπορεί να κάνει κι αυτό και να τελειώσει και 10 ΑΣΠΑΙΤΕ κι ότι άλλο θέλει... Η διδασκαλία είναι μία δεξιότητα που αποκτάται κι αυτή...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2014, 11:37:18 πμ από Lasid »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος dim12

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
  • Φύλο: Άντρας
  • Μητέρα της μάθησης είναι η επανάληψη
    • Προφίλ
Επειδή λοιπόν έχουμε μπει και σε συγκρίσεις να πω ότι η απαραβίαστη σχέση (δεδομένου ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι μόρια, κλήρωση ή άλλου αμφιβόλου) είναι:

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΕΙ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙ

Στην τελική αν οι απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ ήθελαν να γίνουν καθηγητές ας πήγαιναν εξαρχής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά γιατί η προκήρυξη κάθε χρόνο να κόβεται και να ράβεται κατά το δοκούν.
Η φτώχεια μεγαλώνει τις ήδη υπάρχουσες διαφορές σε ακαδημαϊκό επίπεδο.
Ο καθένας ας εκφράζει τη γνώμη του χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Επειδή λοιπόν έχουμε μπει και σε συγκρίσεις να πω ότι η απαραβίαστη σχέση (δεδομένου ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι μόρια, κλήρωση ή άλλου αμφιβόλου) είναι:

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΕΙ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙ

Στην τελική αν οι απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ ήθελαν να γίνουν καθηγητές ας πήγαιναν εξαρχής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά γιατί η προκήρυξη κάθε χρόνο να κόβεται και να ράβεται κατά το δοκούν.
Η φτώχεια μεγαλώνει τις ήδη υπάρχουσες διαφορές σε ακαδημαϊκό επίπεδο.
Ο καθένας ας εκφράζει τη γνώμη του χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Δεν αντιλέγει κανείς οτι το να έχεις παιδαγωγική επάρκεια ειναι σημαντικό. Αλλά δε μπορώ να συγκρίνω τη δυσκολία του να μπεις και να βγεις απο το Πολυτεχνειο με αυτή των ΤΕΙ,κοκ. Ειναι αδικο για τους αποφοιτους αυτούς ρε παιδιά. Τωρα όσο για την φτώχεια που μεγαλώνει τις διαφορές σε ακαδημαικό επίπεδο οι αποφοιτοι των πολυτεχνείων θα τρέχουν για ΑΣΠΑΙΤΕ... οι άλλοι που δουλεύουν εχουν τρελά μορια προυπηρεσίας που αυξάνονται οσο ξαναπροσλαμβάνονται. Κρίνοντας από τη δική μου ειδικότητα επειδή ζητησα αναλυτικά τα μόρια, εγώ που ποτέ δεν είχα προυπηρεσια (ελάχιστη εχω) ετρεχα να κανω μεταπτυχιακα και επιμορφωσεις σε ανεργια μαλιστα και χρωστώντας. Οι άλλοι εδώ που είμαι αραχτοι δεν έχουν κάνει τιποτα και προσλαμβάνονται από προυπηρεσία. Κι εγώ φτωχαινω πιο πολύ και το χασμα στα μορια αντι να μικραινει μεγαλωνει...Οποτε τι να λέμε τωρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2014, 10:04:47 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fake

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή λοιπόν έχουμε μπει και σε συγκρίσεις να πω ότι η απαραβίαστη σχέση (δεδομένου ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι μόρια, κλήρωση ή άλλου αμφιβόλου) είναι:

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΕΙ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙ

Στην τελική αν οι απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ ήθελαν να γίνουν καθηγητές ας πήγαιναν εξαρχής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά γιατί η προκήρυξη κάθε χρόνο να κόβεται και να ράβεται κατά το δοκούν.
Η φτώχεια μεγαλώνει τις ήδη υπάρχουσες διαφορές σε ακαδημαϊκό επίπεδο.
Ο καθένας ας εκφράζει τη γνώμη του χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Συμφωνώ απόλυτα! και για να μην παρεξηγηθώ δεν ανήκω στην 1η κατηγορία  :)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα! και για να μην παρεξηγηθώ δεν ανήκω στην 1η κατηγορία  :)

Με επιχειρήματα να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε. Λοιπόν;
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος aposperitis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Δεν αντιλέγει κανείς οτι το να έχεις παιδαγωγική επάρκεια ειναι σημαντικό. Αλλά δε μπορώ να συγκρίνω τη δυσκολία του να μπεις και να βγεις απο το Πολυτεχνειο με αυτή των ΤΕΙ,κοκ. Ειναι αδικο για τους αποφοιτους αυτούς ρε παιδιά. Τωρα όσο για την φτώχεια που μεγαλώνει τις διαφορές σε ακαδημαικό επίπεδο οι αποφοιτοι των πολυτεχνείων θα τρέχουν για ΑΣΠΑΙΤΕ... οι άλλοι που δουλεύουν εχουν τρελά μορια προυπηρεσίας που αυξάνονται οσο ξαναπροσλαμβάνονται. Κρίνοντας από τη δική μου ειδικότητα επειδή ζητησα αναλυτικά τα μόρια, εγώ που ποτέ δεν είχα προυπηρεσια (ελάχιστη εχω) ετρεχα να κανω μεταπτυχιακα και επιμορφωσεις σε ανεργια μαλιστα και χρωστώντας. Οι άλλοι εδώ που είμαι αραχτοι δεν έχουν κάνει τιποτα και προσλαμβάνονται από προυπηρεσία. Κι εγώ φτωχαινω πιο πολύ και το χασμα στα μορια αντι να μικραινει μεγαλωνει...Οποτε τι να λέμε τωρα...

Το 1996, με την εισαγωγή του θεσμού των ΤΕΕ στον ΟΑΕΔ, τα σχολεία του μεγάλωσαν κατά πολύ. Ο αριθμός των τμημάτων ήταν τουλάχιστον διπλός για κάθε ειδικότητα. Την περίοδο αυτή και έπειτα, μπορούσες να έρθεις, να συμμετάσχεις στις προκηρύξεις και με μια μικρή επαγγελματική προϋπηρεσία να προσληφθείς ως ωρομίσθιος σφού η ζήτηση ήταν τεράστια σε δυναμικό λόγω πολύ μεγάλης προσέλευσης μαθητών. Να φανταστείς αγαπητε συνάδελφε και λοιποί, ότι "παρακαλούσαν" κόσμο και δεν ερχότανε.

Ερώτηση:
Εσείς λοιπόν που διαμαρτύρεστε, το ποιός προηγείται, το πως πρέπει κάποιος να αποκτήσει διδακτική προϋπηρεσία και γενικά το ποιός έχει μεγαλύτερη μόρφωση, άρα αυτός πρέπει να δουλεύει....τότε....τότε γιατί δεν κάνατε τα χαρτιά σας εκείνη την περίοδο που η ζήτηση ήτανε μεγάλη, έτσι ώστε το 2014 να έχετε μια επαρκή διδακτική προϋπηρεσία και όπως λέει ο φιλος παραπάνω να είσασταν τώρα αραχτοί (εγώ δεν συμφωνώ με αυτόν τον ορισμό) και να ξαναπροσλαμβάνοσταν;;;;

Καλημέρααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
Ένα μονάχα κράτησε και ξέχασέ τα όλα,
βαθιά ψυχή να τα χωράει όλα.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Ακόμη σχολείο πηγαίναμε καλέ τότε!!!  :-\ ::) ??? Συγγνώμη που δεν είχαμε γεννηθεί νωρίτερα! Επίσης οι συνυποψήφιοί μου πήγαιναν στο σχολείο τότε...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2014, 11:07:48 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος fake

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οκ τότε!!! Να εξηγηθώ... Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μια καθαρά παιδαγωγική σχολή... οι απόφοιτοι του είναι προορισμένοι να γίνουν εκπαιδευτικοί! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα έπρεπε να προηγούνται έναντι των άλλων... Απο την άλλη μεριά όλες οι σχολές έχουν την δυσκολία τους.... όχι μόνο το πολυτεχνείο!

και ναι το 1996 οι περισσότεροι είμασταν μαθητές!

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Οκ τότε!!! Να εξηγηθώ... Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μια καθαρά παιδαγωγική σχολή... οι απόφοιτοι του είναι προορισμένοι να γίνουν εκπαιδευτικοί! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα έπρεπε να προηγούνται έναντι των άλλων... Απο την άλλη μεριά όλες οι σχολές έχουν την δυσκολία τους.... όχι μόνο το πολυτεχνείο!

και ναι το 1996 οι περισσότεροι είμασταν μαθητές!

Ε κανένας δεν αντιλέγει ότι όλα χρειάζονται κόπο. Απλά κάποια πολύ περισσότερο από κάποια άλλα. Τώρα στην πορεία υπάρχει κι η λεγόμενη εργασιακή κινητικότητα. Δεν είναι ανάγκη να ξέρεις από την αρχή τι θα κάνεις-διαμορφώνεται με το πέρας των ετών και των συνθηκών. Αν έχεις μπει σε μια τόσο δυνατή σχολή θεωρητικώς τουλάχιστον έχεις δυνατότητες να κάνεις ότι θες. Αφού μπορούν οι άλλοι από σχολές με πολύ λιγότερες απαιτήσεις και χαλαρότερα κριτήρια εισαγωγής (πχ βαθμολογία) φαντάσου τι μπορείς να κάνεις εσύ από Πολυτεχνείο αν όντως το θες. Σημείωση εγώ είμαι της Αγγλικής (καμία σχέση με αυτές τις σχολές) αλλά βρε παιδιά μην τα ισιπεδώνουμε όλα...έλεος δηλαδή!
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα! και για να μην παρεξηγηθώ δεν ανήκω στην 1η κατηγορία  :)

Ανήκεις όμως (στοιχηματίζω) στη 2η κατηγορία :)

Απόφοιτος ασετεμ με επιπλέον ετήσια επαγγελματική επάρκεια και απόφοιτος τει με επιπλέον ετήσια παιδαγωγική επάρκεια είναι το ίδιο και το αυτό...

Οι περισσότεροι απόφοιτοι ΤΕΙ (δυστυχώς για σας) έχουν ετήσια παιδαγωγική κατάρτιση εδώ και 10-15 χρόνια (με τον ίδιο τρόπο που αποκτούν οι ασετεμ την επαγγελματική επάρκεια κάνοντας έναν επιπλέον χρόνο) και ασχολούνται ενεργά με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τουλάχιστον μια δεκαετία, πολύ πριν δηλαδή μας χτυπήσει η κρίση (τότε που οι απόφοιτοι του πολυτεχνείου δεν καταδεχόντουσαν να κάνουν ώρες εκεί)...
Επίσης συνέχισαν ξεχωριστά ή παράλληλα να καταρτίζονται κάνοντας μεταπτυχιακά, γλώσσες, υπολογιστές και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, την ώρα που άλλοι απλώς υπέγραφαν τις εύκολες έτοιμες άδειες...
Κατα συνέπεια λοιπόν βρίσκονται σήμερα με ταβάνι στα μόρια με όποιο τρόπο κι αν αξιολογηθούν (ΕΠΑΣ/ΣΕΚ/ΠΣΕΚ/ΙΕΚ). Και αυτό είναι κάτι που δύσκολα αλλάζει για τα επόμενα 5-10 χρόνια (προσωπική μου εκτίμηση αυτή) αν δεν επιστρατευθούν ανεκδιήγητοι μέθοδοι τύπου "χιαστί"...
Αυτή είναι η πικρή και μοναδική αλήθεια...

Και για να μη παρεξηγηθώ κι εγώ, σας προλαβαίνω λέγοντάς σας ότι λόγω πρωτιάς δεν επηρρεάζομαι ούτε με το χιαστί...

Εξάλλου κύριοι... μιλάμε για δευτεροβάθμια εκπαίδευση...

Καλημέρα σας
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2014, 11:34:49 πμ από porcupinetree »
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Το θέμα συζήτησης εδώ είναι η προκήρυξη και οι προσλήψεις σε ΕΠΑΣ και ΣΕΚ ΟΑΕΔ. Υπάρχουν άλλα θέματα στο φόρουμ που έχει συζητηθεί το θέμα με τους αποφοίτους Πολυτεχνείου στην εκπαίδευση! Ας τα αναζητήσουμε και ας γράψουμε εκεί τις απόψεις μας. Παρακαλώ ας επανέλθουμε στο θέμα!

Αποσυνδεδεμένος smart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Φύλο: Άντρας
  • To be or not to be? That's the question
    • Προφίλ
Για πες μας ρε συνάδελφε, εσύ που γνωρίζεις τόσο καλά, και θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό, ποιός τελικά είναι ο ισχυρός πίσω από τον Αμπατζόγλου και την Α2;

Υ.Γ. Θα σε παρακαλούσα να μην παροτρείνεις τους συναδέλφους να κάνουνε τις "κότες", αλλά να τους συμβουλεύεις πως να είναι δίκαιοι και έντιμοι. Σε εκπαιδευτικούς απευθύνεσαι.

Υ.Γ. Το δίκαιο και σωστό είναι να προσλαμβάνεται ο εκπαιδευτικός που έχει τα περισσότερα μόρια (δηλ. προσόντα) και όχι όπως μας συμφέρει τον καθένα. Εαν είναι έτσι όπως το θέτετε ορισμένοι, εγώ θεωρώ σωστό να προσλαμβάνεται πρώτα αυτός που δεν έχει προϋπηρεσία ( ο τελευταίος) για να αποκτήσει μια εμπειρία, μετά ο 1ος, έπειτα ο προτελευταίος κ.ο.κ.
Τι εκφράζεται ρε συνάδελφοι εδώ μέσα; Θα μας τρελάνεται; Αυτός που έχει λιγότερα προσόντα να προηγείται του άλλου, επειδή είναι σε άλλο πίνακα;

Μακάρι, μακάρι, μακάρι. Μαζί σου με τα χίλια. Στην ειδικότητα μου είμαι 1ος στον εννιαίο πίνακα και θα πάρει 3-4. Λες να μην τα θέλω όλα αυτά; Αλλά δεν είναι έτσι. Εξηγούμαι:

1. Μίλησα για προστασίες ρε φίλε (που είναι εκτός ΟΑΕΔ). Και ο Αμπατζόγλου ένας υπάλληλος είναι. Τι δεν καταλαβαίνεις; Τον μπελά μου θες να βρω; Ρε φίλε στην επαρχία όλα μαθαίνονται. Δεν είναι Αθήνα.
2. Δεν είπα να κάνουν τις κότες. Είπα όμορφα και ωραία να αναζητήσουν τι έγινε με την ΕΠΑ.Σ. πρώτα, και μετά να πάρουν στην Διοίκηση. Εκεί θα κουραστούν να βγάλουν γραμμή, αλλά πίστεψε με, θα βγάλουν μια άκρη.
3. Δεν πάνε με την σειρά. Σου είπα και το παραθυράκι της εγκυκλίου. Το παραθυράκι είναι υπαρκτό. Βαφτίζω κάποιον βοηθό εργαστηρίου και τον προσλαμβάνω απο την κατηγορία ΤΕ, αγνωόντας τους ΠΕ. Για πόσους το κάνει; ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΕΙ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΕΙ. Τώρα από κει και πέρα κάνε σου λέει ο,τι θέλεις. Στέιλε 500 εξώδικα. Είναι καλυμμένος.

ΥΓ Αυτήν την φορά δεν πιστεύω να ήμουν προσβλητικός
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δεν φοβάμαι τίποτα.
Είμαι λέφτερος.

N. Kαζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος smart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Φύλο: Άντρας
  • To be or not to be? That's the question
    • Προφίλ
Για να είμαστε ακριβείς οι τίτλοι έχουν ως εξής, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης:

ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγος.
ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δεν φοβάμαι τίποτα.
Είμαι λέφτερος.

N. Kαζαντζάκης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 374
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.