*

Αποστολέας Θέμα: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων  (Αναγνώστηκε 19294 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 13, 2014, 08:19:19 μμ »
Συνάδελφοι, είναι αλήθεια, μπορεί να έχει αναβαθμολογήσεις αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις μαθητή που κυμαίνεται στο 13-14 και να σου φέρει 18. Επίσης δεν μπορείς να έχεις μαθητή που κυμαινόταν στο 17-18 και να σου φέρει 13. Εκτός και αν πάθει κανέναν πανικό. Μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις, αλλά όσα χρόνια διδάσκω την έκθεση δε μου έχει έρθει ποτέ με τους μαθητές μου κάποιον βαθμό που να μην περίμενα.

Για παράδειγμα, φέτος είχα μια κοπέλα που κυμαινόταν στο 15, το πολύ 16. Παρόλη τη δουλειά που έκανε και τις συζητήσεις που κάναμε για το πώς θα μοιράσει το χρόνο της, έκατσε μία ώρα στην περίληψη, άλλη τόση στη θεωρία και στα συνώνυμα-αντώνυμα και άφησε για την έκθεση 30 λεπτά. Ξέρω λοιπόν ότι ενώ μαζί μου κυμαινόταν στο 15-16, θα μου φέρει από 14 και κάτω. Τώρα ποσο; Ο Θεός και η ψυχή της..δεν ξέρω τί μπόρεσε να γράψει σε μισή ώρα, ούτε και τί έκανε στην περίληψη που απ'ότι λέει την δυσκόλεψε. (?)

Όσο για την αντικειμενικότητα των θετικών μαθημάτων είναι και αυτό σχετικό συνάδελφοι. Ίσως όχι τόσο όσο η έκθεση, αλλά είναι και αυτά σχετικά. Για να φερω ένα παράδειγμα, όταν ήμουν μαθήτρια, είχα έναν καλό φίλο ο οποίος ήταν μια πραγματιλή διάνοια. Εϊχε απίστευτο μυαλό. Στόχευε για ηλεκτρολόγος μηχανολόγος Αθήνας. Λοιπόν, δεν μπήκε! Πέρασε στην Πάτρα..και αυτό γιατί έλυσε και στη φυσική και στα μαθηματικά ασκήσεις με δικό του τρόπο. Βρήκε το σωστό αποτέλεσμα αλλά είχε ακολουθήσει άλλη λογική. Τί ακριβώς δεν ξέρω να σας πω, αλλά οι φυσικομαθηματικοί στο φροντιστήριο ήταν πολύ προβληματισμένοι.

Ο άνθρωπος αυτός τέλειωσε το Πολυτεχνείο με αριστείο και στο καπάκι τον πήραν για διδακτορικό στην Αμερική με υποτροφία. Σήμερα είναι στη Νασα.

Και όμως, πήρε 15άρια γιατί έλυσε θέματα με δικό του τρόπο, αλλά όχι με τον προτεινόμενο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:52:07 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 13, 2014, 08:22:24 μμ »
  Στο θέμα μας τώρα, σχετικά με το μάθημα της έκθεσης, όπου πολύ σωστά ειπώθηκε οτι μεγάλο μέρος των ζητούμενων είναι θεωρία και σίγουρα διαφέρει από αυτό που γράφαμε εμείς, δηλ. ένα ξερό θέμα και να το αναπτύξουμε.
 Βέβαια δεν έχει το χαρακτηριστικό των μαθηματικών όπου ή την έλυσες σωστά την άσκηση ή όχι. Υπάρχει σε μεγάλο βαθμό πιθανότητα το ίδιο γραπτό να βαθμολογηθεί διαφορετικά από διαφορετικούς διορθωτές, αλλά και πάλι είναι πολύ καλύτερα τώρα από ότι ήταν παλιά.
Η άποψη που προσεγγίζει περισσότερο την αλήθεια και την πραγματικότητα!

Αποσυνδεδεμένος andreas18.02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 23, 2014, 06:23:31 μμ »
Ειναι τυχαιο που καθε χρονο οι αναβαθμολογησεις και το τσεκουρι στη εκθεση πανε συννεφο?
Κομπλεξισμος φιλολόγων στο μεγαλειο του!
Απαραδεκτο ενας μαθητης να αριστευει σε μαθηματικα,φυσικη κλπ και να παιρνει 12 στην εκθεση.
Και εχουν και το θρασος να λενε 1 στους 2 φετος πηρε κατω απο τη βαση.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 23, 2014, 06:54:40 μμ »
Δεν νομίζω πως είναι θέμα κομπλεξισμου, οσο αφορα το μαθημα της εκθεσης. Μαθητες άριστοι στα άλλα μαθηματα εγραψαν όπως λες γυρω στο 12. Το εχω δει και γω αυτό που λες. Από προσωπική εμπειρια σου λεω πως δεν διαβάζουν. Δινουν το βαρος στα άλλα μαθηματα-  Η Εκθεση θελει "διάβασμα" καλό, θελει χρόνο να αφιερώσεις, θελει υπομονή. Το γλωσσικό μαθημα παντα δυσκολευει όλους μας.
Σιγουρα τωρα πλεον η Εκθεση δεν είναι σε δοκιμιακή μορφη κατι που κανει την αξιολογηση του μαθηματος ακομα πιο αντικειμενική. Τελευταια, μειωσαν και την βαρυτητα της εκθεσης και από 50 μοναδες πήγε στις 40.
Τυχαιο φυσικα δεν είναι το ότι εχουμε ένα λεξιλογιο των 500 λεξεων και μονον!! Από κει και περα δυσκολευει κάθε κειμενο από οποιαδήποτε πηγη και αν προέρχεται. Το διαδικτυο και η τεχνολογια εν γενει απομακρύνει από τον γραπτο λόγο, αν δεν προσεξει κανεις.
Και το πιο τραγικο από όλα: δεν εχουμε μαθει να ακουμε τον αλλον, πόσο μαλλον να διαβάζουμε ....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:52:07 »

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 24, 2014, 02:13:05 πμ »
Δεν νομίζω πως είναι θέμα κομπλεξισμου, οσο αφορα το μαθημα της εκθεσης. Μαθητες άριστοι στα άλλα μαθηματα εγραψαν όπως λες γυρω στο 12. Το εχω δει και γω αυτό που λες. Από προσωπική εμπειρια σου λεω πως δεν διαβάζουν. Δινουν το βαρος στα άλλα μαθηματα-  Η Εκθεση θελει "διάβασμα" καλό, θελει χρόνο να αφιερώσεις, θελει υπομονή. Το γλωσσικό μαθημα παντα δυσκολευει όλους μας.
Σιγουρα τωρα πλεον η Εκθεση δεν είναι σε δοκιμιακή μορφη κατι που κανει την αξιολογηση του μαθηματος ακομα πιο αντικειμενική. Τελευταια, μειωσαν και την βαρυτητα της εκθεσης και από 50 μοναδες πήγε στις 40.
Τυχαιο φυσικα δεν είναι το ότι εχουμε ένα λεξιλογιο των 500 λεξεων και μονον!! Από κει και περα δυσκολευει κάθε κειμενο από οποιαδήποτε πηγη και αν προέρχεται. Το διαδικτυο και η τεχνολογια εν γενει απομακρύνει από τον γραπτο λόγο, αν δεν προσεξει κανεις.
Και το πιο τραγικο από όλα: δεν εχουμε μαθει να ακουμε τον αλλον, πόσο μαλλον να διαβάζουμε ....

Μάρκο τα είπες όλα. Όταν μεγάλο μέρος των παιδιών είναι κολλημένα από μικρά μπροστά από μια οθόνη και δεν έχουν επαφή με ένα βιβλίο ή αργότερα με μια εφημερίδα, πώς να αναπτύξουν το λόγο τους και την κριτική τους σκέψη; Διαβάζοντας ένα κείμενο την εβδομάδα σε ένα κριτήριο έκθεσης μαζί με το φιλόλογο; Μεγάλο ποσοστό παιδιών διαβάζει ένα κείμενο ή ένα άρθρο και έχει δυσκολία μετά την πρώτη ανάγνωση να βρει το κεντρικό άξονα και να σου πει με δυο λόγια τί λέει το κείμενο. Η έκθεση δεν είναι μαθηματική εξίσωση, ούτε μετάφραση αρχαίων ή λατινικών. Απαιτεί πολλές συνθετικές και κριτικές ικανότητες. Κάτι που δυστυχώς δυσκολεύει τα παιδιά.

Πάντως χαρακτηρισμοί όπως "κομπλεξισμοί" κτλ και γενικά παίρνουμε ένα τσουβάλι και τα πετάμε όλα μέσα είναι επικίνδυνο. Είτε μιλάμε για κλάδο εκπαιδευτικών, είτε για οποιαδήποτε άλλη κοινωνική κατηγορία..

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 01, 2014, 10:26:26 πμ »
Συνάδελφοι στο σχολείο που είμαι και από τα 5 παιδιά της θετικής, μόνο μία μαθήτρια πέρασε τη βάση στη χημεία.. Και συγκεκριμένα η μαθήτρια αυτή έδινε για 2η φορά!
Σε σας τι ποσοστά επιτυχίας υπάρχουν;

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 01, 2014, 01:58:07 μμ »
Καλημέρα, παιδιά! Πώς εγραψαν οι μαθητές σας στα μαθήματα της θεωρητικης κατευθυνσης;  Οι δικοί μου -εκτός από έναν- δεν πηγαν οσο καλα αναμέναμε σε γενικές γραμμές. Είμαστε απογοητευμένοι..:-(
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».
Βολταίρος

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 01, 2014, 02:57:51 μμ »
Σε συνέχεια της συζήτησης περί τζόγου στην έκθεση...

http://www.pde.gr/index.php?topic=30584.28
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 01, 2014, 03:05:27 μμ »
Να εξετάζουν όλα τα μαθηματα με  σύστημα πολλαπλών επιλογών.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 01, 2014, 03:13:32 μμ »
Να εξετάζουν όλα τα μαθηματα με  σύστημα πολλαπλών επιλογών.

 :o :o :o :o :o :o
1-2-Χ;
Σοβαρά;
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 01, 2014, 03:21:42 μμ »
Καλημέρα, παιδιά! Πώς εγραψαν οι μαθητές σας στα μαθήματα της θεωρητικης κατευθυνσης;  Οι δικοί μου -εκτός από έναν- δεν πηγαν οσο καλα αναμέναμε σε γενικές γραμμές. Είμαστε απογοητευμένοι..:-(

Εμένα εγραψαν χειρότερα από ότι περίμενα στα αρχαία κυρίως αλλά και στα λατινικά. Αν και μπορούσαν να γράψουν και καλύτερα ευτυχώς κινήθηκαν σε σχετικά καλό επίπεδο που τους ανοίγει αρκετές επιλογές κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5717
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 01, 2014, 03:23:13 μμ »
Ειναι τυχαιο που καθε χρονο οι αναβαθμολογησεις και το τσεκουρι στη εκθεση πανε συννεφο?
Κομπλεξισμος φιλολόγων στο μεγαλειο του!

Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να είναι και κόμπλεξ. Κυρίως όμως είναι η υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση.

Η γλωσσική ικανότητα μπορεί να ελεγχθεί με διάφορους τρόπους (έκθεση, περίληψη, ερωτήσεις κατανόησης κειμένου, γραμματικές ασκήσεις). Από όλους αυτούς, η έκθεση είναι αυτή που υπόκειται στην υποκειμενικότερη αξιολόγηση (ως προς το περιεχόμενο και την έκφραση) και γι' αυτό, κατά τη γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να αποτελεί αντικείμενο των πανελληνίων εξετάσεων καθορίζοντας έτσι την εισαγωγή ή όχι στο πανεπιστήμιο.
Όλοι οι υπόλοιποι τρόποι γλωσσικής εξέτασης είναι υπεραρκετοί για την περίσταση και δίνουν πιο αντικειμενικά αποτελέσματα.



Από προσωπική εμπειρια σου λεω πως δεν διαβάζουν. Δινουν το βαρος στα άλλα μαθηματα-  Η Εκθεση θελει "διάβασμα" καλό, θελει χρόνο να αφιερώσεις, θελει υπομονή.


Γλωσσικά προβλήματα υπήρχαν και υπάρχουν σ' αυτές τις ηλικίες (αλλά και σε μεγαλύτερες). Δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερα απ' ό,τι σε άλλες εποχές, παρά τη μόνιμη γκρίνια περί λεξιπενίας των νέων.
Ούτε πιστεύω ότι το διαδίκτυο απομακρύνει τις νεότερες γενιές από το γραπτό λόγο. Ίσα-ίσα, που ως μέσο έχει δώσει τη δυνατότητα συχνότερης επαφής με το γραπτό λόγο και άσκησης σ' αυτόν (μέσω αναρτήσεων, μηνυμάτων κλπ).

Αν υπάρχει ένα πρόβλημα, αυτό δεν είναι τόσο ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν, αλλά ότι δεν είναι υψηλής ποιότητας ο γραπτός λόγος στον οποίο εκτίθενται ανεξαρτήτως του μέσου που επιλέγουν (διαδίκτυο, τηλεόραση, βιβλία, εφημερίδες, σχολικά εγχειρίδια κλπ). Είναι ένας λόγος που εκφράζει την πολιτιστική παρακμή των καιρών μας και χαρακτηρίζεται από προχειρότητα, παραλογισμό, χαμηλού επιπέδου επιχειρήματα και έλλειψη καλαισθησίας. Χρειάζεται να έχει κάποιος μεγάλες αντιστάσεις και εφόδια, για να ξεπεράσει τέτοιου είδους γλωσσικά πρότυπα, ειδικά αν είναι σε μικρή ηλικία. ???
 

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 01, 2014, 03:30:29 μμ »
Αν υπάρχει ένα πρόβλημα, αυτό δεν είναι τόσο ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν, αλλά ότι δεν είναι υψηλής ποιότητας ο γραπτός λόγος στον οποίο εκτίθενται ανεξαρτήτως του μέσου που επιλέγουν (διαδίκτυο, τηλεόραση, βιβλία, εφημερίδες, σχολικά εγχειρίδια κλπ). Είναι ένας λόγος που εκφράζει την πολιτιστική παρακμή των καιρών μας και χαρακτηρίζεται από προχειρότητα, παραλογισμό, χαμηλού επιπέδου επιχειρήματα και έλλειψη καλαισθησίας. Χρειάζεται να έχει κάποιος μεγάλες αντιστάσεις και εφόδια, για να ξεπεράσει τέτοιου είδους γλωσσικά πρότυπα, ειδικά αν είναι σε μικρή ηλικία. ???

Σωστό!!!!
Αλλά, προσθεσε και την αδιαβασιά τους (στο συγκεκριμένο μαθημα) ....οι αιτιες αυτης, πολλές...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 01, 2014, 04:10:18 μμ »
 :)  Eλπίζω η εργοθεραπεία να μην ανέβει πάνω από 215 μόρια φέτος ( μέχρι 15550 έφτασε το 2010 όπου τα θέματα ήταν πιο εύκολα σε όλες τις κατευθύνσεις σε σχέση με τα επόμενα χρόνια ). Έχω 15612 στο τρίτο πεδίο και στο πρώτο πεδίο 16900 για αυτό το λέω χαχα :) Καλά αποτελέσματα στους μαθητές σας !!
i <3 occupational therapy

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160946
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.