0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Πριν την νέα διατύπωση, όμως, προάγονταν και δεν παραπέμπονταν και οι έχοντες 7,5 Άλγεβρα και 12,5 Γεωμετρία (αντιστοίχως και σε κλάδους της Γλώσσας αν έβγαζαν στο μάθημα >=10 και σε κλάδους των Φυσικών Επιστημών αν έβγαζαν στο μάθημα >=8). Τώρα έχει καταλάβει κάποιος τι ισχύει;
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄. Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!