0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα αυτονόητο δεν είναι οτι θα έπρεπε στις δυσπρόσιτες περιοχές να προηγείται κάποιος που έχει εντοπιότητα και επιθυμεί να πάει; Το θέμα είναι πόσοι τέτοιοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν για τις αυξημένες ανάγκες των δυσπρόσιτων (κυρίως νησιωτικών) περιοχών. Μακάρι να μπορούσαν όλες οι ακριτικές και νησιωτικές περιοχές να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς που έχουν την εντοπιότητα και θέλουν να πάνε για να μείνουν!
εντοπιότητα αυτονόητο και σωστό μέτρο, το οποίο ισχύει σε όλο τον Δημόσιο τομέα, πόσο μάλλον στην Εκπαίδευση.Ο καθένας στον τόπο του......
Εντάξει. Αλλά δεν καταλαβαίνω την προϋπόθεση της εντοπιότητας. Δηλαδή αν ο άλλος είναι από την Αθήνα ή την Κόρινθο ή τη Λαμία και παρόλα αυτά είναι διατεθειμένος να πάει στη Χάλκη (έστω και με το δέλεαρ των παραπάνω μορίων), γιατί να μην μπορεί και πρέπει σώνει και καλά να είναι κάποιος από εκεί κοντά; Πολύ περισσότερο αφού μιλάμε για μία σύμβαση που έτσι και αλλιώς θα λήξει σε 8 μήνες και όχι για μόνιμη θέση. Το bonus των παραπάνω μορίων θα ήταν αρκετό ως κίνητρο. Τα υπόλοιπα περί εντοπιότητας μόνο νέες αδικίες και ανισότητες θα φέρουν.Το εφεύρημα της εντοπιότητας είναι αντισυνταγματικό καθώς δεν αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες, αλλά τους διαχωρίζει σε κατηγορίες άλλων ευκαιριών και αντιμετώπισης ανάλογα με το που έχει τύχει να γεννηθούν και να διαμένουν. Με το να δίνει αυτή η διάταξη το δικαίωμα στην απόκτηση παραπάνω μορίων μόνο στους εκπαιδευτικούς που μένουν κοντά σε ακριτικές/δυσπρόσιτες περιοχές, ουσιαστικά τους προτάσσει και στο κριτήριο της απόκτησης προϋπηρεσίας (άρα και εν τέλει του μελλοντικού διορισμού) έναντι όλων των υπολοίπων συναδέλφων τους. Μίας προϋπηρεσίας που δεν διασφαλίζει κανείς στο κράτος ότι οι εν λόγω εκπαιδευτικοί δεν θα την χρησιμοποιήσουν μεθαύριο για να διοριστούν στην Αθήνα ή σε άλλο μεγάλο αστικό κέντρο, και όχι στο ακριτικό μέρος που την απέκτησαν ως αναπληρωτές.