0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν ενδιαφέρονται για την μονιμοποίησή σας...άλλαξαν τα δεδομένα δυστυχώς!
Αναφερει ο biov κι αλλοι εδω μεσα να συσπειρωθουμε και να διεκδικησουμε και δικιο εχουν. Ωστοσο, η ΟΛΜΕ τι κανει; Δεν ειδα καμια ανακοινωση ουτε συναντηση με τον κυριο, που κανει τον υπουργο παιδειας, ουτε διεκδικει κατι. Πηγε διακοπες; Εχω την εντυπωση και πειτε μου, αν κανω λαθος, οτι μ' εμας τους αναπληρωτες δεν ασχοληθηκε ποτε σοβαρα και δε μας υπερασπιστηκε.
Κανονικά δεν θα είχαμε καμία δουλειά να οργανώνουμε συλλόγους αναπληρωτών τύπου "ΠΕΑΔ" και "ΠΑΣΑΦ" . Εκπροσώπους έχουμε, υποτίθεται, τους ψηφίζουμε κάθε χρόνο, τους ενισχύουμε με τη συνδρομή μας κ.ο.κ.Οι άνθρωποι βέβαια είναι αισχροί, ανεπαρκείς και διατεθειμένοι να προβούν σε κάθε είδους άδικη απόφαση, προκειμένου να μην θιγούν τα συμφέροντα των μονίμων. Μετά τα περσινά, που μείναμε άνεργοι 10.000 αναπληρωτές και δεν κουνήθηκε φύλλο στην ΟΛΜΕ, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...
Αυτοί οι σύλλογοι που κατά τη γνώμη σας δεν κάνουν τίποτα είχαν πετύχει στο παρελθόν χιλιάδες διορισμούς. Π.χ. ΠΕΑ. Οι αναπληρωτές πρέπει να εκπροσωπούνται επιπλέον από την ΟΛΜΕ για να διεκδικούν, όπως η ΠΕΑΔ τώρα.
Παληγιάννης Βασίλειος Αθήνα,05/08/2014Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε. Τηλ. 6974750409Fax: 2103442287 e-mail: paligiannis@hotmail.gr Πρόχειρη και αποσπασματικήη ρύθμιση για το διπλασιασμό της μοριοδότησης των εκπαιδευτικώνπου υπηρετούν σε σχολικές μονάδες κατηγοριών Θ και Ι Φυσικά ,οι δάσκαλοι διορίστηκαν όλοι και πιέζουν να ξεκλειδωσουν όλοι οι πίνακες.Το κακό είναι πως κάθε αιρετός οπότε του κατεβει(για να είμαι ευγενική)ζητά να του ικανοποιηθούν τα αιτήματα του και απευθύνεται στον υπουργό σαν εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών,ειδικοτήτων δημιουργώντας την εντύπωση της μαζικοτητας και ενότητας ,δηλ.μια ψευδή εικόνα που κάθε άσχετος θα εντυπωσιαζοταν.Έλεος πια με αυτούς τους αιρετούς!αποτελούν τελικά σιχαμενο είδος!Το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή «Ίδρυση και Οργάνωση Συμβουλίου Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρύθμιση σχετικά με τον διπλασιασμό των μορίων συνθηκών διαβίωσης των εκπαιδευτικών από το 2014-2015 εφόσον υπηρετήσουν σε σχολεία των κατηγοριών Θ και Ι για δύο χρόνια.Η συγκεκριμένη ρύθμιση καταδεικνύει περίτρανα την προχειρότητα και αποσπασματικότητα στην αντιμετώπιση των θεμάτων εκπαίδευσης και δημιουργεί ιδιαίτερη ανησυχία και προβληματισμό για την γενικότερη εκπαιδευτική πολιτική που θα εφαρμοστεί.Ο υπουργός Παιδείας κ. Λοβέρδος μετά τις δηλώσεις για την «εντοπιότητα» προωθεί τη ρύθμιση για τον διπλασιασμό των μορίων εν αγνοία των εκπαιδευτικών.Αν ο κ. Υπουργός Παιδείας συζητούσε το όλο θέμα της πρόσληψης αναπληρωτών σε συνδυασμό με την προσπάθεια κάλυψης όλων των κενών εκπαιδευτικών στα σχολεία της χώρας μας, θα ενημερώνονταν πως η ΔΟΕ ζητούσε κι εξακολουθεί να ζητά την άμεση αναμοριοδότηση των συνθηκών διαβίωσης όλων των σχολικών μονάδων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.Ταυτόχρονα, θα ενημερώνονταν για την αδήριτη ανάγκη «ξεκλειδώματος» των πινάκων αναγνώρισης προϋπηρεσίας των αναπληρωτών μετά την 1/7/2010.Αν ο Υπουργός Παιδείας συζητούσε με τους εκπαιδευτικούς, είμαι σίγουρος ότι δεν θα «έπαιζε» με την αγωνία και την αξιοπρέπειά τους και θα κατανοούσε πως «ημίμετρα» και «προχειρότητες» όχι μόνο δε δίνουν λύσεις, αλλά προσθέτουν προβλήματα.Αλήθεια προβληματίστηκε κανείς για τις επιπτώσεις των αλλαγών μοριοδότησης στις υπηρεσιακές μεταβολές όλων των εκπαιδευτικών;Αναλογιστήκατε τις αδικίες που θα δημιουργήσει μια τέτοια μοριοδότηση τη στιγμή που δεν είναι αντικειμενική η κατάταξη των σχολικών μονάδων στις κατηγορίες Θ και Ι;Πώς «ελαφρά την καρδία» προχωράτε σε μια τέτοια ρύθμιση;Αν ο υπουργός Παιδείας συζητούσε με τη ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ, θα ενημερώνονταν πως η κάλυψη των 12.000 κενών (5.000 οργανικών και 7.000 λειτουργικών) με προσλήψεις αναπληρωτών δεν αποτελεί λύση για ποιοτική εκπαίδευση.Πιστεύουμε πως έστω και τώρα επιβάλλεται:1. Σύσταση επιτροπής για την αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων με συγκεκριμένα κριτήρια.2. Καταγραφή με αυστηρά και αντικειμενικά κριτήρια των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων με παροχή κινήτρων.3. «Ξεκλείδωμα» των πινάκων προϋπηρεσίας μετά την 1/7/2010.4. Η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών να πραγματοποιείται με βάση το σύνολο των κενών και πριν την έναρξη του σχολικού έτους.5. Κατάργηση της ποινής της διαγραφής των δύο ετών από τους πίνακες αναπληρωτών αν δεν αποδέχονται την πρόσληψή τους.6. Δρομολόγηση διαγωνισμού ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς στη Γενική και Ειδική Αγωγή.7. Σύσταση επιτροπής για την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου που διέπει όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. Πάντα στη διάθεσή σας Παληγιάννης Βασίλειος
Έλεος πια με κάθε αιρετό της πρωτοβάθμιας!υπάρχουν και αδιοριστοι της δευτεροβάθμιας που γιαυτους χε....και προσπαθούν να βολεψουν τα δικά τους παιδια.
Έλα , παίρνει μπροστά http://xenesglosses.eu/2014/08/olme-sxetika-me-to-neo-nomosxedio-pou/Καμία αναφορά στο 1 προς 10 και τα λόγια του υπουργού.
Η πεαδ δεν αντιπροσωπευει την πλειοψηφια των αναπληρωτωνννδεν ξερουμε καν ποσα μελη εχει ...και αν κρινω αο τα μελη στο facebook δεν ξεπερνα τα 250 μελη...οι αναπλβρωτες ανερχονται σε 70.000 περιπου οποτε βγαλε τα ποσοστα...Οσο για την ΠΕΑ παλιοτερα...πολυ παλιοτερα ειχε πετυχει κατι...μετα ομως καποιοι εκμεταλλευτηκανε τον συλλογο για την βολη τους...Η διεκδικηση πια πρεπει να ειναι ...μονιμοι διορισμοι και εδω που φτασαμε εφαρμογη του νεου νομου μετα με τροποποιησεις....