0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Γι αυτό υπάρχει το Σύνταγμα, ο νόμος και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ,για να μην γίνεται ότι βολεύει τον καθένα!
Διαίρεσε και
Συναδελφε, αν εχεις σπουδασει νομικη, απαντησε σε παρακαλω στο εξης ερωτημα: ειναι ορθη η διατυπωση της νομοθετικης ρυθμισης για τον διπλασιασμο προυπηρεσιας δυσπροσιτων που παει να περασει τωρα ο Λοβερδος; Γραφει οτι αν η θεση δεν καλυφθει με "τις γενικες διαταξεις", θα προσλαμβανεται αναπληρωτης μετα απο αιτηση του. Μπορει να ερμηνευτει ως: μετα τον πρωτο αναπληρωτη που δεν θα παει, θα γινουν αιτησεις; Κανονικα δεν πρεπει να ερμηνευτει ως: οταν κληθουν ολοι οι αναπληρωτες που εχουν δηλωσει την περιοχη και δεν πανε (αρα δεν καλυφθηκε με τις γενικες διαταξεις), τοτε θα γινουν αιτησεις; Διοτι οταν ρωτησα νομικο, μου ειπε οτι δεν της ακουγεται παραλογο τα δυσπροσιτα να καλυφθουν απο την αρχη της χρονιας, χωρις ομως ν'απαντησει στο επιμαχο "ποτε εξαντλουνται οι γενικες διαταξεις;"
Αλλά το ξέχασα εγώ είμαι αισιόδοξο άτομο , έξυπνος και σίγουρα θα γράψω δεν με ενδιαφέρει για τους άλλους οι καλύτεροι επιβραβεύονται. οκ και γράφω αλλά απλά επειδή θα πάρει 100 άτομα ενώ έχουμε δώσει 7-8 χιλιάδες στον κλάδο μου δεν πειράζει θα με πάρει αναπληρωτή (μεγάλη επιτυχία). Μετά από 3 χρόνια όπως λέει ο 3848 ξανά ΑΣΕΠ.
Πάντως αν είναι να καλέσει όλο τον πίνακα σιγά σιγά στο τέλος θα λήξει η σχολική χρονιά και μπορεί να μην κάνουν καθόλου μάθημα τα παιδιά. Πιστεύω ότι αν καλέσει τον πρώτο και δεν πάει, θα ζητάει να κάνουν αίτηση όσοι ενδιαφέρονται μόνο για το σχολείο που δίνει 11 ή 12 μόρια και θα παίρνει από εκεί. Ωστόσο, αν κάποιος ενδιαφέρεται και βρίσκεται ψηλά στον πίνακα θα μπορεί να κάνει κι εκείνος αίτηση και να διεκδικεί τη θέση.
Τώρα για το κατά πόσο είναι έγκυρη η διάταξη από νομική άποψη θα σου απαντήσει ο typos72. Επειδή, όμως, ο υπουργός παιδείας είναι συνταγματολόγος δε νομίζω ότι θα περνούσε κάτι που στερείται νομικού υπόβαθρου.
Aυτές είναι άλλες αλήθειες ....οι πικρές!Τι προτείνεις λοιπόν εσύ;Γιατί να κατακρίνουμε τις απόψεις κάποιων έτσι απλά,καλύτερα να τον ρωτάμε τι προτείνει.....
Συναδελφε, η σχολικη χρονια δεν θα ληξει διοτι αν ενας αναπληρωτης αρνηθει (με ποινη να μην ξανακληθει για 2 χρονια...), θα παει ο επομενος. Το πολυ ο μεθεπομενος. Κι αν απλα την καταληκτικη ημερομηνια αναληψης υπηρεσιας, το υπουργειο ενημερωθει οτι καποιοι δεν εχουν εμφανιστει, μπορει να κανει αμεσα μινι-φαση προσληψεων γι'αυτα τα κενα, αντι να περιμενει την επομενη μεγαλη φαση!!! Το να γινουν ξεχωριστες αιτησεις θα φαει τον ιδιο χρονο. Αν μαλιστα ενας αναπληρωτης δεν μπορει να διαλεξει πανω απο 1 σχολειο, τοτε αυτος που ειναι ψηλοτερα κι εχει διαλεξει το ιδιο σχολειο θα παρει δικαιως τη θεση, αλλα αυτος που ειναι χαμηλοτερα κι εχει δηλωσει διαφορετικο σχολειο, θα το παρει στερωντας τη θεση απο τον ανωτερο! Αυτο ακριβως που εγινε με τα ΣΚΕΔ, ομως εδω μιλαμε για αναπληρωτές!
Και μονο που συζηταει ν'ανοιξει την ...επετηριδα και ισχυριζεται οτι οι αναπληρωτες δεν πανε στα δυσπροσιτα (οταν το υπουργειο δεν προσλαμβανει), δειχνει οτι μπορει να εχει το υποβαθμο αλλα να μη γνωριζει τις γενικες διαταξεις του Παιδειας! Μονο με μια κληση, εξαντλουνται οι γενικες διαταξεις; Οχι βεβαια, πρεπει να γινει κληση στον επομενο που το εχει δηλωσει!
Δεν κατακρίνω απλά βλέπω πως πολλοί κόπτονταν για άνοιγμα πινάκων και τι κατάφεραν αν ανοίξουν όπως είπε ο Λοβέρδος θα ανοίξουν από εδώ και πέρα... (και τώρα δεν τους συμφέρει, αν και ήξεραν ότι τα μόρια μετράνε μόνο για το νέο πίνακα που όταν γινει ΑΣΕΠ με βάση τον 3848 ...)κόπτονται να γίνει ΑΣΕΠ και όταν γίνει πάλι θα αντιδράσουν γιατί δεν θα τους συμφέρει (θα διορίσει λίγα άτομα με μεγάλο ανταγωνισμό και βάση πιθανοτήτων θα μείνουν απ΄έξω + θα χάσουν ότι έχουν κερδίσει με κόπο αυτά τα χρόνια)Αλλά όπως πολύ σωστά είπες πρέπει να καταθέτουμε και προτάσεις για το τι πρέπει να γίνει αλλά και εδώ πάλι θα πούνε τι λες τώρα και δεν με πειράζει η διαφορετική άποψη αλλά όταν αυτόν γίνεται με επιχειρήματα το στιλ, τι λες τώρα αποκλείεται αφού το λέω εγώ δεν πρόκειται να γίνει, σε καμία χώρα δεν συμβαίνει αυτό φοβερίζεις τον κόσμο, πάψε να νομοθετείς κτλ (σχόλια τα οποία άκουσα όταν μετέφερα άποψη για το άνοιγμα των πινάκων από εδώ και πέρα, θα τα δεις αν ανατρέξεις σε πιο πίσω μνμ). Το να αντιδρά κάποιος σε μια άποψη είναι σεβαστό αλλά ας καταθέτει τη δικιά του με επιχειρήματα που πατούν σε μια κοινή λογική, μορφωμένα άτομα είμαστε σε αυτό το φόρουμ και μάλιστα πολύ από εμάς με εξαιρετικές σπουδές και εμπειρία. (Αυτά ως παρένθεση).Κατά την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε έστω και από του χρόνου να δημιουργήσει ΕΝΑ και μόνο πίνακα με όλη την προϋπηρεσία όπου θα τη λάμβανε υπόψη με αρκετά καλό συντελεστή (για να μην αδικεί τα άτομα που όλα αυτά τα χρόνια έχουν τρέξει και καλύψει πάγιες ανάγκες), + ακαδημαϊκά κριτήρια (μτε/κο ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΟΝΟ με την εκπαίδευση) + παιδαγωγική κατάρτιση (για ειδικότητες που δεν έχουν παιδαγωγικά στο πρόγραμμα σπουδών και δεν είναι μόνο οι τεχνικές...). Όχι κοινωνικά κριτήρια τριτεκνοι κτλ αλλά ποσόστωση π.χ 5%. Σε περίπτωση ισοβαθμίας όχι βαθμό πτυχίου (όπου όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι πάντα αντικειμενικός αλλά ημερομηνία πτυχίου).Εδώ δημιουργείται μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ και οι νέοι πτυχιούχοι; Να διεξάγεται διαγωνισμός ΑΣΕΠ κάθε 2-3 χρόνια αλλά μόνο στο αντικείμενο των παιδαγωγικών (εξαιρώ το γνωστικό αντικείμενο από τις εξετάσεις γιατί απαξιώνει εντελώς το πτυχίο μας αν δεν το ξέρουμε τότε τι αξία έχει για το κράτος το πτυχίο;) Οι εξετάσεις όχι μόνο γραπτά θεωρίες μάθησης κτλ αλλά και παρουσίαση μικροδιδασκαλίας και να δίνει μόρια με αυτό τον τρόπο και σε νέους πτυχιούχους. Για τους νέους δεν θέλω να φανώ ΑΔΙΚΟΣ λέγοντας να δίνουν αυτές τις εξετάσεις αλλά από προσωπική εμπειρία και όχι μόνο, όταν και εγώ βρέθηκα μέσα σε μια τάξη πρώτη φορά το δύσκολο δεν ήταν αν κατείχα το αντικείμενο αλλά πως θα μεταδώσω τη γνώση.Οι παλαιότεροι με εμπειρία π.χ 18 μήνες να μην αποτελεί προϋπόθεση αυτή η εξέταση αλλά να περνούν αξιολόγηση όπως και οι μόνιμοι.
Μου άρεσαν οι προτάσεις σου,υψηλού επιπέδου και στοχευμένου περιεχομένου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν είναι θέμα αν σε κάποιους αρέσουν ή όχι σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις απλά καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία μετά από 9 περίπου χρόνια σε αυτή την κατάσταση και ζώντας όλες αυτές τις αλλαγές που έκανε κάθε τόσο το υπουργείο...