0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν διαφωνώ, αλλά το ίδιο (όχι στον ίδιο βαθμό και με ίδια δυσκολία ίσως) συμβαίνει και σε δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, που ο εφημερεύων πρέπει να κοιτάζει 150 παιδιά, μη τυχόν κάποιο από αυτά κάνει καμιά συνηθισμένη βλάκεια και σπάσει το κεφάλι του.Αυτά τα θέματα πρέπει να επιλύονται έτσι κι αλλιώς με άλλους τρόπους (π.χ. περισσότερα άτομα ανά νηπιαγωγείο κλπ).Τέλος, για να μην το κουράζουμε το θέμα, μπορεί ο Κουκοδήμος να είναι αυτός που είναι και να πέταξε την ιδέα για άλλους λόγους, αλλά δεν παύει να είναι σημαντική η εισαγωγή της φυσικής αγωγής και στην προσχολική ηλικία. Καταντήσαμε χώρα με τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην ευρώπη (σύμφωνα με επίσημες στατιστικές), θα έπρεπε να υπάρχει εθνικό πρόγραμμα χρόνια τώρα. Αλλά έστω κι αυτό θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά, αν εφαρμοστεί σωστά.
Κακό δεν είναι να θολώνεις τα νερά... κακό είναι να ψαρεύεις σε θολωμένα νερά... Love: "Υπάρχουν ακόμη 360 αδιόριστοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ξένων φιλολογιών οι περισσότεροι, από τον ΑΣΕΠ προ του 2010. Με βάση την αναλογία 1 προς 10 θα έχουμε τη δυνατότητα να προσλάβουμε το 2015-16 μόλις 450 άτομα. Να κάνουμε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να προσλάβουμε τελικά 200 άτομα ενώ έρχονται 30.000 άνθρωποι.;"Τουτέστιν…Το 2015 μπορεί 450… Να κάνει διαγωνισμό για καμιά 200αριά;;;(450-200=250)Οι εναπομείναντες όμως είναι 650 650-250=; (μην το πεις, γιατί θα θυμηθείς ότι το νούμερο αυτό το έχεις ξανακούσει πολλές φορές)PS: Τόσοι πιστεύω ότι θα διοριστούν φέτος το χειμώνα… Μέσα σ αυτούς θεωρώ φαβορί τους εναπομείναντες της ειδικότητάς σου και της ειδικότητάς μου... Για του χρόνου βλέπουμε…
Περιμενουν την αποφαση,συναδερφε,κι εχει παρει φωτια ο κ... τους