*

Αποστολέας Θέμα: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις  (Αναγνώστηκε 860681 φορές)

0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος d@pe70

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3822 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:42:14 μμ »
παιδιά, να πω κάτι άσχετο; έχει σκεφτεί κανείς σας ότι αν κι εμείς είχαμε αμοιβαίες μεταθέσεις σαν τους μόνιμους μπορεί και να ήταν λίγο καλύτερα ή μόνο το δικό μου μυαλό κατεβάζει τέτοιες αρρωστημένες ιδέες; :P
εννοώ δηλαδή αν κάποιος για τον χ, ψ λόγο τοποθετούνταν π.χ. Βοιωτία και ήθελε ν αλλάξει με κάποιον που τοποθετήθηκε στην ίδια φάση στην Άρτα (τυχαία τα παραδείγματα) να μπορούσε. όχι; βλακεία; ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:38:36 »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3823 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:44:50 μμ »
Τι βλακεία; Τέλειο θα ήταν!!! Θα ήμασταν όλοι πιο ικανοποιημένοι. Δυστυχώς, όμως, δε νομίζω να συμβεί...
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3824 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:45:24 μμ »
παιδιά, να πω κάτι άσχετο; έχει σκεφτεί κανείς σας ότι αν κι εμείς είχαμε αμοιβαίες μεταθέσεις σαν τους μόνιμους μπορεί και να ήταν λίγο καλύτερα ή μόνο το δικό μου μυαλό κατεβάζει τέτοιες αρρωστημένες ιδέες; :P
εννοώ δηλαδή αν κάποιος για τον χ, ψ λόγο τοποθετούνταν π.χ. Βοιωτία και ήθελε ν αλλάξει με κάποιον που τοποθετήθηκε στην ίδια φάση στην Άρτα (τυχαία τα παραδείγματα) να μπορούσε. όχι; βλακεία; ???

Όχι και αρρωστημένη ιδέα. Αυτό είναι (θα ήταν) μία θετική εξέλιξη. Αλλά μάλλον θα γινόταν πολλές και δεν θα τους βόλευε............. :-[

Σαν ιδέα TOP!!!

Αποσυνδεδεμένος Stef_Thess!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3825 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:45:52 μμ »
Ρε παιδιά πού είδατε ότι ο διπλασιασμός των μορίων από δισπρόσιτο θα μετρήσει στον πίνακα αναπληρωτών; Αφού σε προηγούμενο μήνυμά μου παρέθεσα το συγκεκριμένο εδάφιο από την εγκύκλιο που έφερε χθες το υπουργείο και αναφέρει ρητά πως θα μετρήσει για τη διαμόρφωση των τελικών πινάκων μετά τη διενέργεια ΑΣΕΠ, όποτε αυτός γίνει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:38:36 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3826 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:47:44 μμ »
παιδιά, να πω κάτι άσχετο; έχει σκεφτεί κανείς σας ότι αν κι εμείς είχαμε αμοιβαίες μεταθέσεις σαν τους μόνιμους μπορεί και να ήταν λίγο καλύτερα ή μόνο το δικό μου μυαλό κατεβάζει τέτοιες αρρωστημένες ιδέες; :P
εννοώ δηλαδή αν κάποιος για τον χ, ψ λόγο τοποθετούνταν π.χ. Βοιωτία και ήθελε ν αλλάξει με κάποιον που τοποθετήθηκε στην ίδια φάση στην Άρτα (τυχαία τα παραδείγματα) να μπορούσε. όχι; βλακεία; ???
ΤΟΠ ιδέα και εύκολη. ΘΑ δεις τώρα σε λίγο που κολάει (γιατί και εγώ δεν θυμάμαι) από αυτούς που θα την απορρίψουν! Νομίζω ήταν διοικητικοί!

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3827 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:49:45 μμ »
Ρε παιδιά πού είδατε ότι ο διπλασιασμός των μορίων από δισπρόσιτο θα μετρήσει στον πίνακα αναπληρωτών; Αφού σε προηγούμενο μήνυμά μου παρέθεσα το συγκεκριμένο εδάφιο από την εγκύκλιο που έφερε χθες το υπουργείο και αναφέρει ρητά πως θα μετρήσει για τη διαμόρφωση των τελικών πινάκων μετά τη διενέργεια ΑΣΕΠ, όποτε αυτός γίνει!

Με το ΟΧΙ εννοώ πως δεν θα μετρήσουν

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3828 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:51:30 μμ »
παιδιά, να πω κάτι άσχετο; έχει σκεφτεί κανείς σας ότι αν κι εμείς είχαμε αμοιβαίες μεταθέσεις σαν τους μόνιμους μπορεί και να ήταν λίγο καλύτερα ή μόνο το δικό μου μυαλό κατεβάζει τέτοιες αρρωστημένες ιδέες; :P
εννοώ δηλαδή αν κάποιος για τον χ, ψ λόγο τοποθετούνταν π.χ. Βοιωτία και ήθελε ν αλλάξει με κάποιον που τοποθετήθηκε στην ίδια φάση στην Άρτα (τυχαία τα παραδείγματα) να μπορούσε. όχι; βλακεία; ???

Μια γνωστή, που την είχαν πάρει μακριά και μετά προέκυψε κενό στην περιοχή της και πήραν άλλη, είχε θέσει τέτοιο ζήτημα στο υπουργείο και της απάντησαν ότι είναι καταστρατήγηση των πινάκων από άποψη αρχής. Επίσης, για πρακτικούς λόγους, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να γίνει, καθώς θα πρέπει να γίνει ανάμεσα σε άτομα που προσλαμβάνονται στην ίδια φάση και σε διάστημα 3 ημερών το πολύ.

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3829 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:53:32 μμ »
Με το ΟΧΙ εννοώ πως δεν θα μετρήσουν
Τελικά μετράει ή όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:59:03 μμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3830 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:54:00 μμ »
Ρε παιδιά πού είδατε ότι ο διπλασιασμός των μορίων από δισπρόσιτο θα μετρήσει στον πίνακα αναπληρωτών; Αφού σε προηγούμενο μήνυμά μου παρέθεσα το συγκεκριμένο εδάφιο από την εγκύκλιο που έφερε χθες το υπουργείο και αναφέρει ρητά πως θα μετρήσει για τη διαμόρφωση των τελικών πινάκων μετά τη διενέργεια ΑΣΕΠ, όποτε αυτός γίνει!

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%85%CF%80%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-1-9-2012-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD

Προσθέσανε μια νομοτεχνική βελτίωση στην εγκύκλιο σήμερα, που λέει ότι η προϋπηρεσία μετράει για τους πίνακες αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3831 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:00:19 πμ »
συνεπώς προτείνω ΑΣΕΠ και προσθήκη όλων των κριτηρίων όπως ήταν η αρχική πρόβλεψη για να μην έχει κανείς πατράπονο!

Ετσι ειναι το σωστο συναδελφισσα, ειτε μας συμφερει προσωπικα ειτε οχι, αλλα δυστυχως σημερα ψηφισαν το εκτρωμα που αλλαζει τα παντα!!!

Αποσυνδεδεμένος Stef_Thess!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3832 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:04:05 πμ »
Γιατί δε μου είναι τόσο ξεκάθαρο αν μετράει τελικά για τους αναπληρωτές ή όχι;
Το συγκεκριμένο εδάφιο αναφέρεται στο ανοιγμα των πινάκων και την προσμέτρηση της προυπηρεσίας απο 1.9.2012 και έπειτα.
Αν αναφερόταν και στα δυσπρόσιτα δε θα έπρεπε με την ίδια λογική να μετρήσουν αναδρομικά και τα διπλά μόρια από 1.9.2012;;
Η δε θα μπορούσε να γίνει τροποποίηση της παραγράφου 1 και να αναφέρεται στο τέλος "για την τροφοδότηση των πινάκων αναπληρωτών με στοιχεία προυπηρεσίας";;

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3833 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:13:04 πμ »
Νομιζω οτι μετα απο 274 σελιδες ατερμονων συζητησεων και ανταλλαγης αποψεων για το πως πρεπει αξιοκρατικα να προσληφθουμε-διοριστουμε ολοι εμεις οι δια βιου αναπληρωτες ηρθε η ωρα να αποφασισουμε αν θα αντιδρασουμε στο σημερινο παρανοικο των ανοιχτων απο το 12 και εξης πινακων.Και να το κανουμε συντομα γιατι πολλοι απο εμας μετα απο τοσα χρονια αγωνα πιθανον του χρονου να ψαχνουμε τα ονοματα μας στους πινακες..

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3834 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:22:46 πμ »
Εγώ  αυτό που κατάλαβα διαβάζοντας  την τροπολογία είναι ότι χωρίς  να γίνει ΑΣΕΠ θα  καταρτιστούν οι πίνακες του άρθρου 3 του νόμου 3848/2010  ,προσμετρώντας τις προυπηρεσίες μέχρι το 2010  και από το 2012 και μετά .Η  προσμέτρηση θα γίνει όπως αναφέρει ρητά ο νόμος 3848/2010.
Αν παρατηρήσετε λέει η αρχική τροπολογία΄΄Μετά το  ΑΡΘΡΟ 5 του νόμου 3848/2010 (φεκ Ά  71) προστίθεται άρθρο 5Α  ως ακολούθως.......http://www.parliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/8494213.pdf
Σήμερα λέει στην τροπολογία .Στο  τέλος του άρθρου 5  προστίθεται παράγραφος 4 ως εξής...........http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%85%CF%80%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-1-9-2012-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-


%CF%84%CE%B7%CF%82-
%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD




Άρθρο 3 (3848/2010)
Τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών

1. Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π., κατά κλάδο και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευ­τικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Π.Ε.Ε.Π.Δ.Ε.), στους οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολο­γική βάση στο διαγωνισμό αυτόν ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς.

Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πί­νακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρω­σαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια ως ακολούθως:

(α) Μονάδες από το διαγωνισμό:

Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρω­σε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψή­φιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσό­τερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.

Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.

Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπο­λογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατά­ξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνο­λογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.

Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγω­γής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του­λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του­λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνω­στικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικό­τητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.

Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρ­μόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην παρούσα περίπτωση.

Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα.

(γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:

- Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά­δες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο­νάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο­νάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο­νάδες για κάθε μήνα

Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες.

Λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγμα­τικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄), όπως ισχύουν. Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γί­νεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας.

(δ) Κοινωνικά κριτήρια:

- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομό­ζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία: επτά (7) μονάδες

- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω τέκνου: πέντε (5) μονάδες

- Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα (10) μονάδες

- Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: πέντε (5) μονάδες.

2. Οι τελικοί πίνακες κατάταξης που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. και του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μά­θησης και Θρησκευμάτων, καθώς και στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, και ελέγχονται από τα αρμόδια τμήματα του Α.Σ.Ε.Π., αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, η οποία ασκείται σε αποκλειστική προθεσμία δέκα ημε­ρών από την επομένη της ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Δεν αποτελεί λόγο ένστασης η αμφισβή­τηση της ορθότητας της βαθμολογίας.



Άρθρο 5(3848/2010)
Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμ­βάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκα­λίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης είναι περισσότερες από τέσ­σερις και λιγότερες από δεκαέξι και δεν δικαιολογούν το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευ­τικών στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτε­ροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται με βάση πίνακες κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκ­παιδευτικοί στους τελικούς πίνακες του άρθρου 3 και τις δηλώσεις προτίμησής τους.

3. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρ­κούν, η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευ­τικών γίνεται με βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση της πα­ραγράφου 5 του άρθρου 2, κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. Για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

4. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις στις οποίες αντικει­μενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρι­νού αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργα­σίας ιδιωτικού δικαίου.

5. Η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις σχο­λικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκ­παίδευσης γίνεται με βάση ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος κατά περιφε­ρειακή διεύθυνση εκπαίδευσης και στον οποίο κατα­τάσσονται οι εκπαιδευτικοί κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. υπό την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στην περιοχή όπου πραγματοποιείται η πρόσληψη.

6. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρ­κούν, η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών γίνεται με βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος και στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση της παραγράφου 5 του άρθρου 2, κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κα­τάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. Για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

7. Η υπηρεσία που προσφέρθηκε με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή του ωρομισθίου σε σχολεία πρωτοβάθμι­ας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λογίζεται ως πραγ­ματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και λαμβάνεται υπόψη μετά το μόνιμο διορισμό τους στη δημόσια εκ­παίδευση και για τη βαθμολογική τους εξέλιξη.

8. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομί­σθιων εκπαιδευτικών στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (Σ.Δ.Σ.Τ.Ε.) για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της από τους πίνακες των πα­ραγράφων 2 και 5 αντίστοιχα.

9. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζονται οι προθεσμίες, τα δικαιολογητικά, ο τρόπος ελέγχου τους, ο αριθμός των δηλώσεων προτίμησης, η διαδικασία κατάρτισης και οριστικοποίησης των πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων, τα όργανα πρόσληψης και τοποθέτησης και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι διατάξεις των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 17 του ν. 1566/1985.



Νομικός  δεν είμαι αλλά αυτό νομίζω ότι εννοεί η ΥΠΟΥΡΓΑΡΑ ΜΑΣ......!!!!! 

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #3835 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:31:18 πμ »
Εγώ  αυτό που κατάλαβα διαβάζοντας  την τροπολογία είναι ότι χωρίς  να γίνει ΑΣΕΠ θα  καταρτιστούν οι πίνακες του άρθρου 3 του νόμου 3848/2010  ,προσμετρώντας τις προυπηρεσίες μέχρι το 2010  και από το 2012 και μετά .Η  προσμέτρηση θα γίνει όπως αναφέρει ρητά ο νόμος 3848/2010.
Αν παρατηρήσετε λέει η αρχική τροπολογία΄΄Μετά το  ΑΡΘΡΟ 5 του νόμου 3848/2010 (φεκ Ά  71) προστίθεται άρθρο 5Α  ως ακολούθως.......http://www.parliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/8494213.pdf
Σήμερα λέει στην τροπολογία .Στο  τέλος του άρθρου 5  προστίθεται παράγραφος 4 ως εξής...........
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%85%CF%80%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-1-9-2012-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD



Άρθρο 3 (3848/2010)
Τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών

1. Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π., κατά κλάδο και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευ­τικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Π.Ε.Ε.Π.Δ.Ε.), στους οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολο­γική βάση στο διαγωνισμό αυτόν ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς.

Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πί­νακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρω­σαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια ως ακολούθως:

(α) Μονάδες από το διαγωνισμό:

Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρω­σε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψή­φιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσό­τερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.

Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.

Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπο­λογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατά­ξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνο­λογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.

Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγω­γής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του­λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του­λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνω­στικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικό­τητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.

Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρ­μόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην παρούσα περίπτωση.

Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα.

(γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:

- Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά­δες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο­νάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο­νάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο­νάδες για κάθε μήνα

Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες.

Λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγμα­τικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄), όπως ισχύουν. Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γί­νεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας.

(δ) Κοινωνικά κριτήρια:

- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομό­ζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία: επτά (7) μονάδες

- Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω τέκνου: πέντε (5) μονάδες

- Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα (10) μονάδες

- Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: πέντε (5) μονάδες.

2. Οι τελικοί πίνακες κατάταξης που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. και του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μά­θησης και Θρησκευμάτων, καθώς και στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, και ελέγχονται από τα αρμόδια τμήματα του Α.Σ.Ε.Π., αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, η οποία ασκείται σε αποκλειστική προθεσμία δέκα ημε­ρών από την επομένη της ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Δεν αποτελεί λόγο ένστασης η αμφισβή­τηση της ορθότητας της βαθμολογίας.



Άρθρο 5(3848/2010)
Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμ­βάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκα­λίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης είναι περισσότερες από τέσ­σερις και λιγότερες από δεκαέξι και δεν δικαιολογούν το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευ­τικών στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτε­ροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται με βάση πίνακες κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκ­παιδευτικοί στους τελικούς πίνακες του άρθρου 3 και τις δηλώσεις προτίμησής τους.

3. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρ­κούν, η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευ­τικών γίνεται με βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση της πα­ραγράφου 5 του άρθρου 2, κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. Για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

4. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις στις οποίες αντικει­μενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρι­νού αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργα­σίας ιδιωτικού δικαίου.

5. Η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις σχο­λικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκ­παίδευσης γίνεται με βάση ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος κατά περιφε­ρειακή διεύθυνση εκπαίδευσης και στον οποίο κατα­τάσσονται οι εκπαιδευτικοί κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. υπό την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στην περιοχή όπου πραγματοποιείται η πρόσληψη.

6. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρ­κούν, η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών γίνεται με βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος και στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση της παραγράφου 5 του άρθρου 2, κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κα­τάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. Για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

7. Η υπηρεσία που προσφέρθηκε με την ιδιότητα του αναπληρωτή ή του ωρομισθίου σε σχολεία πρωτοβάθμι­ας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λογίζεται ως πραγ­ματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και λαμβάνεται υπόψη μετά το μόνιμο διορισμό τους στη δημόσια εκ­παίδευση και για τη βαθμολογική τους εξέλιξη.

8. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομί­σθιων εκπαιδευτικών στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (Σ.Δ.Σ.Τ.Ε.) για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της από τους πίνακες των πα­ραγράφων 2 και 5 αντίστοιχα.

9. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζονται οι προθεσμίες, τα δικαιολογητικά, ο τρόπος ελέγχου τους, ο αριθμός των δηλώσεων προτίμησης, η διαδικασία κατάρτισης και οριστικοποίησης των πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων, τα όργανα πρόσληψης και τοποθέτησης και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι διατάξεις των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 17 του ν. 1566/1985.



Νομικός  δεν είμαι αλλά αυτό νομίζω ότι εννοεί η ΥΠΟΥΡΓΑΡΑ ΜΑΣ......!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160928
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 709
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.