0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολλοί γονείς απλά δεν ενδιαφέρονται για το ποιος και τι διδάσκει στο σχολείο, αρκεί να παίρνουν καλούς βαθμούς, μιας και "το παιδί θα τα μάθει καλύτερα στο φροντιστήριο/ιδιαίτερο". Αυτή είναι η τάση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, και θα έπρεπε να προβληματίζει όλους.Από 'κει και πέρα, προσωπικά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα ότι την ιστορία θα τύχει να τη διδάξει και φιλόλογος γαλλικής/ιταλικής κλπ γλώσσας, αλλά με ενοχλεί περισσότερο το περιεχόμενο των σχολικών εγχειριδίων ιστορίας, και ο τρόπος διδασκαλίας της ιστορίας (ακόμα και από σπουδαγμένους ΠΕ02). Και αυτό θα έπρεπε να σας προβληματίζει..
jimy100 πιστεύεις ότι ένα μεγάλο ποσοστό (μην πω πλειοψηφία) των ΠΕ02 ασχολούνται προσωπικά με την ιστορία και έχουν σπουδάσει σε βάθος το αντικείμενο; Όσοι δεν σπούδασαν στο ιστορικό-αρχαιολογικό, τυπικά δεν έχουν το βάθος αυτό, αλλά κι αυτό δεν θα ήταν εμπόδιο αν ο καθένας ενδιαφερόταν και ασχολούνταν. Αμφισβητώ ότι οι περισσότεροι το κάνουν, δυστυχώς.. Και μετά μας φταίνε οι ξενόγλωσσοι. Μέγιστη υποκρισία, ας μάθουμε να λέμε την αλήθεια, ότι δηλαδή για τις θέσεις γίνεται ο σαματάς.
Ας αφήσουμε τα περαιτέρω κι ας επιστρέψουμε σε αυτό που μας πονάει όλους και καθόμαστε έναν ακόμη Αύγουστο σε αναμμένα κάρβουνα...Αριθμός...Πόσους περίπου να περιμένουμε στην α' φάση???...
Οι πιστώσεις απο το κρατικό δεν είναι 5000;; Αν θυμάμαι καλά, είχαν ζητήσει έγκριση για άλλες 6000 (εκτός απο τις 2000 που είχαν έγκριθεί αρχικά) και εγκρίθηκαν μόνο 3000...Πάντως πέρυσι μέχρη τέλη Οκτώβρη (μέχρι και γ φάση) καλούσε από κρατικό.Το ΕΣΠΑ για προσλήψεις φιλολόγων ξεκίνησε Δεκέμβρη.