0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλα,δεν εχει στειλει κανενας συλλογος ακομη ερωτημα στον Υπουργο για το ποια είναι τα μαθηματα που βγαζει αχρηστα στο δημοτικο;Τι σκατα κανουν οι οσφυοκαμπτες;Εχει "ξαναπρασινισει" ο τοπος παλι γμτ;
Ειπα,μπας και ξεπλυθηκαν λιγο στη κολυμπηθρα του Συριζοσιλωαμ,αλλα αυτοι εχουν επανακαμψει πασοκοτεροι του βασιλεως
Από συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Parapolitika Fm "Θα καλύψουμε τα κενά ζητώντας από καθηγητές και δασκάλους να διδάξουν αυτό που λέμε τα εγγύτερα προς την ειδικότητά τους αντικείμενα. Και μέσα στον χειμώνα η πληθώρα των ειδικοτήτων θα εξορθολογιστεί. Δεν το αντέχουμε να μείνουμε στη σημερινή κατάσταση από πλευρά και εκπαιδευτικής και οικονομικής."Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Εξορθολογισμός=μερική ( μείωση ωρών ), ή ολική κατάργηση ειδικοτήτων και φυσικά διαθεσιμότητες.
Μάλλον θα πάει σε ενοποίηση ειδικοτήτων που είναι πιο ανώδυνο!Είναι αλήθεια ότι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει πολλές ειδικότητες και θέλουν να τις μειώσουν!Σίγουρα θα βάλει το χεράκι του και στην πρωτοβάθμια. Π.χ εξαθέσια δημοτικά μπορεί να γίνονται πενταθέσια αν πέφτουν κάτω από 125 μαθητές ή τετραθέσια αν πέφτουν κάτω από 100 μαθητές. Ένα τέτοιο σενάριο είχε ακουστεί!
Επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών ζητά ο Ανδρ.Λοβέρδος