0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
“Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ. Δεν μπορείς να πάρεις μισή ώρα από αυτήν την ώρα, παρουσία της νηπιαγωγού, και να γίνει και το μάθημα αυτό που σας λέω, το οποίο θα είναι προφορικό ουσιαστικά; Δείχνει αθλητικά αντικείμενα στα παιδιά για να τα προκαλέσει να ασχοληθούν με τον αθλητισμό”. http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/166165/skepseis-gia-eisagogh-ths-fysikhs-agoghs-sta.html
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι ο τύπος το είπε και μάλιστα δεν ξέρει ούτε να μιλά καλά καλά...
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ. Δεν μπορείς να πάρεις μισή ώρα από αυτήν την ώρα, παρουσία της νηπιαγωγού, και να γίνει και το μάθημα αυτό που σας λέω, το οποίο θα είναι προφορικό ουσιαστικά; Δείχνει αθλητικά αντικείμενα στα παιδιά για να τα προκαλέσει να ασχοληθούν με τον αθλητισμό”.
και κάθομαι και μουτζωνομαι για τα ατελειωτα απογευματα και το χρονο που διαθετω για τη δουλεια μου, να φτιαξω εποπτικο υλικο, να φτιαξω φυλλα εργασιας πρωτοτυπα (και άντε μωρε να μην κατεβασω απο το ιντερνετ έτοιμα), που παλευω το μετα πτυχιακό και τις επιμορφώσεις μου, που καθομαι και μιλαω με τους γονεις για τα παιδια τους -δίνω και το κινητο μου μάλιστα για ότι χρειαστούν, που τρέχω στα συνεδρια ,που ετοιμαζω πράγματα για τα οποία δεν θα παρω ποτε φραγκο παραπανω απο αυτα που παιρνω