0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός_ , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά_, από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο. Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά , από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο. Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.
Δεν μπορείς να πάρεις μισή ώρα από αυτήν την ώρα, παρουσία της νηπιαγωγού, και να γίνει και το μάθημα αυτό που σας λέω, το οποίο θα είναι προφορικό ουσιαστικά; Δείχνει αθλητικά αντικείμενα στα παιδιά για να τα προκαλέσει να ασχοληθούν με τον αθλητισμό”.
Μυρίζομαι γυμναστές ΚΑΙ στα νηπιαγωγεία! Εφόσον δεν απορροφήθηκαν στη δευτεροβάθμια, δημοτικά, ας τοποθετηθούν και στα νηπιαγωγεία, για να διδάσκουν εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής . Επίσης, η συνεργασία νηπιαγωγού-γυμναστή πού ακριβώς κολλάει? Ας επαγρυπνούν οι νηπιαγωγοί!
Με τον δείκτη νοημοσύνης που διαθέτει ο Κουκοδήμος.. λέω να τον ξαναστείλουν στο νηπιαγωγείο, μπας και θυμηθεί τι έμαθε..Ή μήπως δεν πήγε καν νηπιαγωγείο;;;
Δεν το καταλαβα αυτο αγαπητη συναδελφισα?θα σας χαλουσε η τοποθετηση μας στα νηπιαγωγεια ?γιατι εγω αλλη εντυπωση εχω απο την 8χρονη εμπειρια μου και συνεργασια με νηπιαγωγους και δασκαλους στο δημοτικο. Νομιζω οτι φανερωνεται πλεον οτι και εσεις και οι δασκαλοι θεωρειται το δημοτικο σχολειο τσιφλικι σας. Οι γυμναστες επισης απο οσο γνωριζω θα μπορουσαν να εχουν απορροφηθει στο δημοτικο οπου δασκαλοι συνεχιζουν παρανομα να κανουν γυμναστικη. Φιλικα παντα απο εναν γυμναστη με8 χρονη προυπηρεσια 2ασεπ επιτυχιες και μεταπτυχιακο στη διατροφη και ασκηση