*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78519 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:25:25 μμ »
Τόσοι μαθηματικοί έχουν πάρει ώρες και οργανικές πληροφορικής, μπαίνοντας στον κλάδο ΠΕ19-20, χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής. Ας γίνει και το αντίθετο τώρα.

Επίσης για όσους έχουν κόλλημα με τα ΤΕΙ: Από τις βάσεις του 2014
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ   ΠΑΝ ΑΙΓΑΙΟΥ   12.471
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΘΗΝΑ)  12.925
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:34:37 μμ από skynyrd »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:11:15 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:40:59 μμ »
Στα γυμνάσια όμως οι περισσότεροι πληροφορικοί έχουν βασικό πτυχίο μαθηματικού και όχι πληροφορικού. Ίσως η πραγματική λύση να είναι η μετάταξή τους στον κλάδο ΠΕ 03. Φαντάζομαι δεν θα είχατε αντίρρηση γι' αυτό, ώστε να διδάσκουν το μάθημα που σπούδασαν.
όλοι να διδάσκουν το μάθημα τους θα μπορούσαν να μειώσουν τις ώρες στα μαθηματικά και να αυξήσουν στην πληροφορική.
Όσοι έχουν πτυχίο μαθηματικού θα έπρεπε να διδάσκουν μαθηματικά αρκεί να μην διορίστηκαν από τον ασεπ για πε19-20…
Στο παρελθόν δεν υπήρχε τόση ανεργία ούτε ασεπ… οι μαθητές το 2000 δεν ήξεραν ούτε να ανοίγουν τον υπολογιστή οπότε αρκούσε ένα σεμινάριο να διδάξουν!
Κάποιοι θα μπορούν να κάνουν πολύ καλά μαθηματικά μπορεί να κάνουν και ιδιαίτερα, αλλά το υπουργείο θα τους υποχρεώσει όλους.
Θα βρεθούν σε πολύ δύσκολη θέση σε περίπτωση που δεν ξέρουν να απαντήσουν στους μαθητές ή στα διαγωνίσματα .
Οι μαθητές που πάνε φροντιστήριο μπορεί να ξέρουν κάτι  παραπάνω και να ζητήσουν βοήθεια σε κάποια άσκηση ή να λύσουν με διαφορετικό τρόπο
Πόσες ώρες είναι η β ανάθεση?
Κατά βάθος με συμφέρει να μην προσλάβουν μαθηματικούς.

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:43:20 μμ »
Εσείς οι τρελοί επιστήμονες μαθηματικοί τι κόλλημα έχετε με τους αποφοίτους ΤΕΙ τι νομίζετε ότι σπουδάσατε πια; Λέτε και μπούρδες
μια συμβουλη να αφήσεις τους μαθηματικούς άλλοι σας έχουν στην μπούκα.

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:46:08 μμ »
Τόσοι μαθηματικοί έχουν πάρει ώρες και οργανικές πληροφορικής, μπαίνοντας στον κλάδο ΠΕ19-20, χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής. Ας γίνει και το αντίθετο τώρα.
Η άποψή μου είναι πως είναι πολύ χειρότερο (οι Μαθηματικοί που διορίστηκαν ως ΠΕ19 με σεμινάριο).
Βέβαια δεν "γίνεται" τίποτα παρόμοιο τώρα.

Για βοηθήστε με όμως λιγάκι, πόσοι με πτυχίου Μαθηματικού εργάζονται ως ΠΕ19 (λόγω σεμιναρίου) ;

Παρεμπιπτόντως, παρακαλώ με ψυχραιμία οι τοποθετήσεις και από τις δύο πλευρές. Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:11:15 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:49:34 μμ »
Τόσοι μαθηματικοί έχουν πάρει ώρες και οργανικές πληροφορικής, μπαίνοντας στον κλάδο ΠΕ19-20, χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής. Ας γίνει και το αντίθετο τώρα.

Επίσης για όσους έχουν κόλλημα με τα ΤΕΙ: Από τις βάσεις του 2014
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ   ΠΑΝ ΑΙΓΑΙΟΥ   12.471
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΘΗΝΑ)  12.925
Το ένα είναι στη Σάμο και το άλλο στην Αθήνα! Το ξέρω και τα ΑΕΙ της πληροφορικής έχουν μεγαλύτερη βάση άρα θα μπορούσαν να σπουδάσουν στο μαθηματικό.
Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να γράψουν στον ασεπ για μαθηματικούς ή να μπουν στην επετηρίδα των μαθηματικών, μετά ας πάρουν τις οργανικές αλλά όχι επειδή περισσεύουν το 2015! Να είναι προαιρετικό και όχι υποχρεωτικό.
 

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:52:36 μμ »
Η ουσία είναι ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ03 θα μειωθούν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:03:22 μμ »
Στέλιο:
Οι μαθηματικοί που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν ως ΠΕ19-20 είναι αρκετές εκατοντάδες. Ακριβή αριθμό δεν μπορεί να ξέρει κανείς, αλλά είναι περισσότεροι από 500, λιγότεροι από 1000, εγώ εκτιμώ 700-800. Συνολικά 1700-1800 πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων διορίστηκαν ως ΠΕ19-20. Οι 200-300 έχουν ήδη βγει στη σύνταξη. Δηλαδή πλέον υπηρετούν περίπου 1500-1600. Η μεγαλύτερη μάζα ήταν μαθηματικοί και μετά έπονται όλοι οι κλάδοι του ΠΕ04.

Κώστα: συγγνώμη, αλλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησες είναι παιδικά. Δηλαδή ότι τότε οι μαθητές δεν ήξεραν, ούτε το κουμπί να πατάνε
άρα δεν πειράζει να διδαχθούν από σεμιναριούχο. Δηλαδή με τη λογική σου, ένας μαθητής που δεν ξέρει τίποτα από μαθηματικά μπορεί να τα διδαχθεί από οποιονδήποτε. Μα ίσα ίσα όσο περισσότερο αγνοείς ένα αντικείμενο, τόσο καλύτερος πρέπει να είναι αυτός που θα σε διδάξει. Προσωπικά δεν έχω καμία διάθεση να διδάξω μαθηματικά και ούτε θεωρώ σωστή τη Β ανάθεση, αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι αν γυρίσουν στον κλάδο τους οι εκατοντάδες μαθηματικοί, τότε τα πράγματα θα αντιστραφούν και θα χρειαζόμαστε αναπληρωτές στους κλάδους ΠΕ19-20, ενώ οι μαθηματικοί θα ψάχνουν για Β αναθέσεις.

Διότι αν είχαν εξ' αρχής όλοι αυτοί διοριστεί στον κλάδο τους, σήμερα κανείς από τους τωρινούς αναπληρωτές ΠΕ03 δεν θα εργαζόταν. Θα πρέπει λοιπόν κάποιοι να είναι πιο προσεκτικοί όταν μιλάνε για άλλους κλάδους (ΠΕ19), όταν μάλιστα μπορούν και εργάζονται σήμερα, επειδή οι παλιότεροι συνάδελφοι τους κατέλαβαν θέσεις σε άλλους κλάδους (ΠΕ19) και αφήσαν ελεύθερο χώρο για τους ίδιους.

Να συμπληρώσω και κάτι τελευταίο. Τα μόρια κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχουν καμία σημασία. Ο καθένας πρέπει να διδάσκει το γνωστικό του αντικείμενο, είτε η σχολή του έχει βάση τα 19.000 μόρια, είτε τα 1000.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:08:36 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:06:38 μμ »
Για βοηθήστε με όμως λιγάκι, πόσοι με πτυχίου Μαθηματικού εργάζονται ως ΠΕ19 (λόγω σεμιναρίου) ;
Φυσικά δεν μπορώ να δώσω ακριβή νούμερα, όμως το 1/3 των ΠΕ1920 (6000 έχουν απομείνει στη ΔΕ) δεν έχει πτυχίο πληροφορικής. Από αυτούς καταλαβαίνεις ότι λόγω της συνάφειας η πλειοψηφία είναι μαθηματικοί. Οπότε τουλάχιστον 1000 άτομα.

Το ένα είναι στη Σάμο και το άλλο στην Αθήνα! Το ξέρω και τα ΑΕΙ της πληροφορικής έχουν μεγαλύτερη βάση άρα θα μπορούσαν να σπουδάσουν στο μαθηματικό.
Δεν παύει όμως το ένα να δίνει πτυχίο 'πανεπιστημίου' και το άλλο 'ΤΕΙ'. Το σχόλιο σε κάθε περίπτωση ήταν απάντηση στην προσπάθεια υποβιβασμού συλλήβδην όλων των ΠΕ20, επειδή ένα πολύ μικρό ποσοστό προέρχεται από σχολές πολύ χαμηλής βάσης.

Κοιτάχτε, δεν γίνεται μεταπτυχιακά και διδακτορικά μαθηματικών στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό να δέχονται αποφοίτους πληροφορικής (και αντίστροφα), αλλά να μην μπορείς να τα διδάξεις στο Γυμνάσιο!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:12:07 μμ από skynyrd »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:22:19 μμ »

αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι αν γυρίσουν στον κλάδο τους οι εκατοντάδες μαθηματικοί, τότε τα πράγματα θα αντιστραφούν και θα χρειαζόμαστε αναπληρωτές στους κλάδους ΠΕ19-20, ενώ οι μαθηματικοί θα ψάχνουν για Β αναθέσεις.

Διότι αν είχαν εξ' αρχής όλοι αυτοί διοριστεί στον κλάδο τους, σήμερα κανείς από τους τωρινούς αναπληρωτές ΠΕ03 δεν θα εργαζόταν. Θα πρέπει λοιπόν κάποιοι να είναι πιο προσεκτικοί όταν μιλάνε για άλλους κλάδους (ΠΕ19), όταν μάλιστα μπορούν και εργάζονται σήμερα, επειδή οι παλιότεροι συνάδελφοι τους κατέλαβαν θέσεις σε άλλους κλάδους (ΠΕ19) και αφήσαν ελεύθερο χώρο για τους ίδιους.




Έτσι όπως τα λες είναι απλά να τονιστεί ότι και οι συνάδελφοι που δεν είναι πε19-20 και διδάσκουν πληροφορική δεν έκαναν κάτι άνομο όλη την ευθύνη την έχει το υπουργείο θα πρέπει να αποκατασταθεί κάποια στιγμή το ΔΙΚΑΙΟ επιστροφή όλων στον κλάδο τους ...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:24:31 μμ »
Συμφωνώ, δεν έχω κάτι με τους συναδέλφους και συνεργάζομαι μαζί τους και ποτέ δεν αντιμετώπισα κανέναν διαφορετικά. Η ευθύνη είναι του υπουργείου. Αν δεν ήταν αυτοί θα ήταν κάποιοι άλλοι. Απλά κάποια πράγματα τα είπα για να μην ξεχνιόμαστε...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:35:59 μμ »
Η ουσία είναι ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ03 θα μειωθούν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ...

Δε νομίζω και εξηγούμαι. Οι περισσότεροι ΠΕ19-20, χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής υπηρετούν σε γυμνάσια. Σε μεγάλες πόλεις τα ποσοστά αυτά φτάνουν σε ποσοστά Λουκασένκο (πρόεδρος της Λευκορωσίας). Αυτοί ήδη είχαν ως δεύτερη ειδικότητα αυτή του ΠΕ03 (ή ΠΕ04). Δηλαδή θέλω να πω ότι πολύ λίγες θα είναι οι πρόσθετες περιπτώσεις σε σχέση με πέρσι.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:53:27 μμ »
Μικρές πικρές αλήθειες.

α) Οι σεμιναριούχοι δεν φεύγουν γιατί δεν θέλουν να φύγουν και γιατί δεν μπορούν να τους διώξουν τόσο απλά. Δεν υπάρχει υποχρεωτική μετάταξη μέχρι στιγμής με την έννοια της καθαρά υποχρεωτικής. Άρα ότι και να λέμε είναι ασκήσεις επί χάρτου για αυτό το θέμα.
β) Η β ανάθεση δεν επηρεάζει ούτε διορισμούς ούτε και μεταθέσεις.
γ) Η β ανάθεση από ότι φάνηκε δεν επηρεασε ούτε και τις φετινές αποσπάσεις.
δ) Η β ανάθεση θα επηρεάσει μόνο τις προσλήψεις αναπληρωτών.

Για το ποιος είναι ικανός να διδάξει τι ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα. Θεωρητικά ο πτυχιούχος μιας σχολής είναι ιδανικότερος να διδάξει τα μαθήματα της σχολής που τελείωσε. Θεωρητικά όμως γιατί στην πράξη υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις...

Αποσυνδεδεμένος demiss

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:49:44 μμ »
Ρε παιδιά τι σχέση έχουν οι βάσεις στις πανελλήνιες με τις γνώσεις που έχει κάποιος??Οι βάσεις διαμορφώνονται καθαρά βάση των προτιμήσεων, δε διαμορφώνονται βάση του ειδικού βάρους της κάθε σχολής! Άρα το θεωρώ άτοπο το να συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα συζήτηση. Πιστεύω οτι η Β ανάθεση Μαθηματικά για τους ΠΕ19-20 θα θέλει διάβασμα  αλλά πιστέψτε οτι γενικά κατέχουν τις βάσεις. Νομίζω οτι το σκεπτικό είναι το ίδιο όπως έδινε και δίνει Β ανάθεση στους Μαθηματικούς τη Φυσική και τη Χημεία. Θέλει διάβασμα αλλά νομίζω οτι οι ΠΕ03 μπορούν να ανταποκριθούν αν υπάρχει ανάγκη. Βέβαια το ιδανικό είναι ο κάθε ένας να πάει στον κλάδο του και στον κλάδο ΠΕ19-20 να μείνουν αυτοί με βασικό πτυχίο πληροφορικής γιατί όπως και να το κάνουμε αυτοί με βασικό πτυχίο θεολόγου , γυμναστή και δε ξέρω και γω με τι άλλο με δυσκολία ανταποκρίνονται γιατί οι εξελίξεις τρέχουν!

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:25:48 πμ »
Νομίζω οτι το σκεπτικό είναι το ίδιο όπως έδινε και δίνει Β ανάθεση στους Μαθηματικούς τη Φυσική και τη Χημεία.
Όχι τη Χημεία. Φυσική και Γεωγραφία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 331
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 316
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.