*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78250 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #140 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 06:52:35 μμ »
Φανταστείτε το σκηνικό στις τάξεις της Α λυκείου από του χρόνου το Σεπτέμβριο όταν θα καταφθάσουν τα πρώτα «φυντάνια» του Γυμνασίου που είχαν την ατυχία να διδαχτούν τα μαθηματικά από άσχετες ειδικότητες…

Φανταστείτε το σκηνικό στις τάξεις της Α λυκείου από του χρόνου το Σεπτέμβριο όταν θα καταφθάσουν τα πρώτα «φυντάνια» του Γυμνασίου που είχαν την ατυχία να διδαχτούν τη Φυσική από άσχετες ειδικότητες…(ΠΕ03)

Φανταστείτε το σκηνικό τόσα χρόνια που οι μαθητές είχαν την ατυχία να διδαχτούν την Πληροφορική από άσχετες ειδικότητες…(ΠΕ03)

Φανταστείτε το σκηνικό τόσα χρόνια που οι μαθητές είχαν την ατυχία να διδαχτούν τα Μαθηματικά από άσχετες ειδικότητες…(ΠΕ04) και όλοι τότε έκαναν τουμπεκί..και τους έπιασε τώρα ο πόνος για την Μαθηματική Παιδεία με τους ΠΕ19 μόνο!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 06:57:34 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:19 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #141 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 07:02:20 μμ »
Ιστορική σημείωση: ο προγραμματισμός και η πληροφορική (κυβερνητική εν γένει) πρωτοαναπτύχθηκαν από μαθηματικούς (μάλιστα για πολλά χρονιά στις περισσότερες χώρες, όπου διδάσκονταν προγραμματισμό στα σχολεία, δίδασκαν μαθηματικοί).
Απλά για τα πρακτικά.. συνεχίστε.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #142 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 07:23:55 μμ »
οση Γεωγραφια και Φυσικη (!!!) εκαναν οι μαθηματικοι στις σχολες τους, αλλα τοσο μαθηματικα (και περισσοτερα μαθηματικα σε πολυτεχνεια και ΑΕΙ πληροφορικης)  εκαναν οι πληροφορικοι. that's all folks...!!!
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος gauskeh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #143 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 07:45:23 μμ »
Επίσης για όσους έχουν κόλλημα με τα ΤΕΙ: Από τις βάσεις του 2014
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ   ΠΑΝ ΑΙΓΑΙΟΥ   12.471
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΘΗΝΑ)  12.925

Επειδή τα μόρια είναι δείκτης περισσότερο για τη ζήτηση ενός τμήματος κι όχι τόσο για την ποιότητά του, δείτε τον πίνακα:

http://delab.csd.auth.gr/~dimitris/papers/PCI08kmm.ppt


Όπως γνωρίζουμε όλοι, τα ΤΕΙ ούτε καν μπορούν να συγκριθούν με τα ΑΕΙ αν και έχουν βγάλει ήδη κάποιες χιλιάδες "καθηγητές" με τις γνωστές πολιτικές επιλογές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:19 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #144 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 08:34:05 μμ »
Και από τις δυο πλευρές ακούγονται αστεία επιχειρήματα. Το ορθό είναι ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, άσχετα με τη συνάφεια των αντικειμένων. Περίπου το 1/3 των μαθημάτων σε αρκετά τμήματα πληροφορικής είναι μαθηματικά ή στατιστική, ωστόσο αντιμετωπίζονται από άλλη οπτική σε σχέση με έναν μαθηματικό.

Από την άλλη βέβαια κάποια στιγμή οι εκατοντάδες μαθηματικοί που εδώ και πάνω από 15 χρόνια κατέχουν οργανικές θέσεις ΠΕ19 πρέπει να μεταταχθούν στον κλάδο τους. Είναι αστεία τα επιχειρήματα "δεν υπήρχαν καθηγητές", "οι πληροφορικοί προτιμούσαν τις εταιρείες" κλπ. Μα αφού οι πληροφορικοί ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  να κάνουν αίτηση για πολλά χρόνια, ενώ οι μαθηματικοί με σεμινάρια είχαν δικαίωμα. Θα έλεγα ότι πέρα από διάφορες συντεχνίες και μαγαζάκια (βλέπε ΕΜΕ και ΕΕΦ) που τα οικονόμησαν χοντρά από τα σεμινάρια της ντροπής και οι ίδιες οι εταιρείες πληροφορικής δεν θέλανε να δοθεί δικαίωμα διορισμού στους πληροφορικούς, για να μην υπάρξουν μαζικές παραιτήσεις από τις εταιρείες και δεν βρίσκουν πληροφορικούς. Αντίθετα λοιπόν από ότι γράφτηκε οι πτυχιούχοι πληροφορικής έδωσαν αγώνα για να μπορούν να διορίζονται με πολλές και μαζικές κινητοποιήσεις για αρκετά χρόνια, γεγονός που απορρίπτει τους ισχυρισμούς αρκετών. Να μην αναφερθώ σε αστεία μεταπτυχιακά και διδακτορικά που βάζαν τον τίτλο πληροφορική μόνο και μόνο για να δίνουν το δικαίωμα διορισμού. Κι εγώ μπορεί να κάνω διδακτορικά στο δίκαιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ή στο δίκαιο ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά αυτό δεν με κάνει δικηγόρο, ούτε θα μπορώ να ασκώ το επάγγελμα του δικηγόρου. Και ένας δάσκαλος που έκανε πχ διδακτορικό στο αντικείμενο της διδακτικής της πληροφορικής, κάλλιστα μπορεί να διδάξει το αντίστοιχο μάθημα (διδακτική της πληροφορικής) σε ένα τμήμα ΑΕΙ πληροφορικής, αλλά επίσης δικαιότατα δεν μπορεί να διοριστεί ως ΠΕ19, γιατί δεν κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής, όπως δεν την κατέχει κανένας από τους εκατοντάδες με σεμινάρια ή μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Και αυτό απαντάει σε κάποιους γιατί ένας μέλος ΔΕΠ σε τμήμα πληροφορικής, χωρίς βασικό πτυχίο δεν μπορεί να διδάξει σε σχολείο. Γιατί πολύ απλά στα σχολεία ένας εκπαιδευτικός ενός κλάδου πρέπει να έιναι σε θέση να διδάξει όλα τα μαθήματα του κλάδου, ενώ ένα μέλος ΔΕΠ πανεπιστημίου διδάσκει ένα πολύ συγκεκριμένο και μικρό υποσύνολο. πχ σε ένα τμήμα φιλολογίας μπορεί ένας μαθηματικός να διδάσκει στατιστική, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να διοριστεί ως φιλόλογος σε σχολείο και δικαίως.

Τέλος για τον Landau. Όλες οι επιστήμες κατάγονται από μία και μοναδική επιστήμη: τη Φιλοσοφία. Επομένως αντί να έχουμε δεκάδες κλάδους να έχουμε ένα τμήμα φιλοσοφίας και να διορίζονται οι απόφοιτοι μόνο του συγκεκριμένου τμήματος, οι οποίοι και θα διδάσκουν όλα τα μαθήματα. Εκτός από τη φιλοσοφία, καμία άλλη επιστήμη δεν προέρχεται από παρθενογένεση και καμία δεν είναι ανεξάρτητη. Όλες έχουν επιρροές και κοινά υποσύνολα με άλλες επιστήμες. πχ η παιδαγωγική (αναφέρομαι στους δασκάλους) βασίζεται πάρα πολύ στην ψυχολογία. Όλες οι διδακτικές θεωρίες έχουν διατυπωθεί από ψυχολόγους ή ψυχιάτρους, επομένως στα δημοτικά να διδάσκουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι. Χάνουμε  την ουσία όμως έτσι.  Διότι η κάθε επιστήμη από διαφορετική σκοπιά μπορεί να χρησιμοποιεί ένα γνωστικό αντικείμενο, δηλαδή ένα τμήμα μιας επιστήμης.

Αποσυνδεδεμένος fyskoz68

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #145 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 08:39:46 μμ »
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις.
Πάντως πρέπει να ΑΠΟΒΛΗΘΕΙ το σάπιο σύστημα που μας οδήγησε εδώ.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #146 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 09:12:57 μμ »
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις.
Πάντως πρέπει να ΑΠΟΒΛΗΘΕΙ το σάπιο σύστημα που μας οδήγησε εδώ.

Δε διαφωνώ, αλλά αυτό πρέπει να γίνει ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Ξέρεις τι γίνεται; ο καθένας βλέπει το μέρος της σαπίλας που τον συμφέρει να αφαιρεθεί, ενώ το κομμάτι που τον βολεύει, είτε κάνει ότι το αγνοεί, είτε βρίσκει δικαιολογίες γιατί πρέπει να ανεχτούμε αυτό το λάθος κομμάτι. Έτσι δικαίως ένας μαθηματικός δεν θέλει να διδάσκουν οι πληροφορικοί τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο, αλλά προσποιείται ότι αγνοεί το επίσης λάθος της διδασκαλίας της γεωγραφίας από τους μαθηματικούς (κάτι που γίνεται σε πολύ μεγάλη έκταση στην επαρχία, γιατί πολλά σχολεία δεν έχουν γεωλόγους, ενώ όλα έχουν μαθηματικό). Επίσης δεν θέλει ούτε να σκέφτεται ότι μπορεί 800 μαθηματικοί να γυρίσουν στον κλάδο τους, γιατί  μπορεί να του δημιουργήσουν πρόβλημα στο διορισμό ή σε κάποια υπηρεσιακή μεταβολή (μετάθεση, απόσπαση κλπ).  Δεν κατανοούν όμως ότι η δική τους ανοχή ή και στήριξη στα φαινόμενα που τους ευνοούν, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε το υπουργείο κάποια στιγμή να πάρει και μέτρα που τους θίγουν. Βολεύτηκε πχ το υπουργείο με τη Β ανάθεση της γεωγραφίας και υπάρχουν εκατοντάδες μικρά γυμνάσια χωρίς γεωλόγο. Ο μαθηματικός έτριψε τα χέρια του, γιατί γλίτωσε πχ τη μετακίνηση σε  άλλο σχολέιο ενώ ο αναπληρωτής μαθηματικός κέρδισε μερικά κενά που θα τα συμπλήρωναν μόνιμοι αν δεν υπήρχε η β ανάθεση. Όμως το υπουργείο πιστό στη λογική του, όταν χρειάστηκε να καλύψει ώρες στα μαθηματικά χρησιμοποίησε την ίδια μέθοδο, αλλά αυτή τη φορά εις βάρος του μαθηματικού που πριν έτριβε τα χέρια του με αυτή την τακτική του υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #147 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 09:25:14 μμ »
Μήπως η καλύτερη πρόταση είναι να διδάσκει ο καθείς αυτό που σπούδασε;...

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #148 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 09:37:03 μμ »
Θα έπρεπε από κοινού οι ενώσεις ΕΜΕ, ΠΕΚΑΠ κτλ, να ζητήσουν το αυτονόητο. Να γίνει υποχρεωτική μετάταξη όσων δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο τους και να μη γίνεται Β ανάθεση σε πληροφορικούς. Όλα τα άλλα είναι λύσεις του στυλ μπαλώνω ένα πρόβλημα με δημιουργία άλλου.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #149 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 10:34:22 μμ »
Παίδες μιας και ηρεμήσατε; λίγο, λύστε μου δύο βασικές απορίες....

1) Οταν λέει βασικό πτυχίο πληροφορικής για μαθηματικά από που εξασφαλίζει το Υπουργείο ότι όντως αυτοί που έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής θα κάνουν Μαθηματικά? Υπάρχει π.χ. στο myschool κάποια ρύθμιση ότι ένας ΠΕ19/20 έχει βασικό πτυχίο Πληροφορικής και ο άλλος όχι; η μήπως ξέρει ο δ/ντης και ο σύλλογος το πτυχίο του καθενός?

2) Ενας μαθηματικός που έχει προσληφθεί ως πληροφορικός ΠΕ19 μπορεί να διδάξει μαθηματικά ως πρώτη ανάθεση δευτερης ειδικότητας (εφόσον βέβαια την έχει ζητήσει και πάρει) άρα έπεται από κάποιον που έχει πτυχίο Πληροφορικής και μπορεί να διδάξει Μαθηματικά ως β ανάθεση πρώτης ειδικότητας....και αυτό για το Υπουργείο είναι λογικότατο? Και για να το επεκτείνω είναι λογικότατο η δεύτερη ανάθεση με "ασχετο" πτυχίο να προηγείται της α ανάθεσης με σχετικό πτυχίο μόνο και μόνο γιατί είναι δεύτερη ειδικότητα?

ΥΓ1. Εγώ πάντως ζω για την ημέρα που σε όλα τα σχολεία ανεξαρτήτου βαθμίδας θα κάνουν σε όλες τις τάξεις 35 ώρες Project και θα μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες...
 Εχει να γίνει  ;D ;D ;D ;D ;D
ΥΓ2. Επίσης να θυμίσω ότι οι αποσπάσεις έγιναν σε λειτουργικά κενά με βάση τις παλιές τοποθετήσεις και τα σχολεία από 11/9 θα καταρτίσουν προγράμματα με βάσει τις νέες... Πάμε μια πρόβα για εκείνη την μέρα και γενικά για όλη την σχολική χρονιά....

Σώσον, Κύριε, τον λαόν σου, και εύλόγησον την κληρονομίαν σου....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:08:03 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #150 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:08:53 μμ »
Θα έπρεπε από κοινού οι ενώσεις ΕΜΕ, ΠΕΚΑΠ κτλ, να ζητήσουν το αυτονόητο. Να γίνει υποχρεωτική μετάταξη όσων δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο τους και να μη γίνεται Β ανάθεση σε πληροφορικούς. Όλα τα άλλα είναι λύσεις του στυλ μπαλώνω ένα πρόβλημα με δημιουργία άλλου.
Η ΕΜΕ φίλτατε δεν ασχολείται με ανοησίες. Δες τι κάνει και τι έχει καταφέρει και επισκέψου και ένα από τα συνεδριά της και θα δεις περι τίνος πρόκειται!!!

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #151 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:13:59 μμ »
Η ΕΜΕ φίλτατε δεν ασχολείται με ανοησίες.

Είσαι σίγουρος;;;

Προσέξτε συνάδελφοι αναπληρωτές μαθηματικοί τι καλά που σας αδειάζει η Μαθηματική Εταιρία.

Από την ανακοίνωση της:

" Για τους παραπάνω λόγους η ΕΜΕ καλεί
το Υπουργείο Παιδείας να ακυρώσει το παραπάνω έγγραφο και ζητάει να παραμείνει
σε ισχύ η προηγούμενη απόφαση για Β ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους
καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού."

Οι ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού λέει να συνεχίσουν να βολεύονται διδάσκοντας και μαθηματικά όταν δε συμπληρώνουν ωράριο.. καλύπτοντας βεβαία τις ώρες των μαθηματικών για τις οποίες θα διοριζόταν κάποιος ΠΕ03 αναπληρωτής για να τις διδάξει!!!!!!

Και πληροφορική με σεμινάρια... και αφού μπήκαν σαν ΠΕ19 να κάνουν και μαθηματικά από το παράθυρο, και οι αναπληρωτές ΠΕ03 να μη δουλέψουν ποτέ..

Σωστή η ΕΜΕ!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:17:16 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #152 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:16:31 μμ »
Είσαι σίγουρος;;;

Προσέξτε συνάδελφοι αναπληρωτές μαθηματικοί τι καλά που σας αδειάζει η Μαθηματική Εταιρία.

Από την ανακοίνωση της:

" Για τους παραπάνω λόγους η ΕΜΕ καλεί
το Υπουργείο Παιδείας να ακυρώσει το παραπάνω έγγραφο και ζητάει να παραμείνει
σε ισχύ η προηγούμενη απόφαση για Β ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους
καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού."

Οι ΠΕ19 με πτυχίο μαθηματικού λέει να συνεχίσουν να βολεύονται διδάσκοντας και μαθηματικά όταν δε συμπληρώνουν ωράριο.. καλύπτοντας βεβαία τις ώρες των μαθηματικών για τις οποίες θα διοριζόταν κάποιος ΠΕ03 αναπληρωτής για να τις διδάξει!!!!!!
μου φαίνεται κανεις οτι δεν καταλαβαίνεις. για πολιτικός καλός είσαι :D. η θέση της ΕΜΕ είναι οτι μαθηματικά διδάσκει κάτοχος πτυχίου μαθηματικού. δεν επεκτείνεται σε άλλες μικρότητες.

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #153 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:20:48 μμ »
μου φαίνεται κανεις οτι δεν καταλαβαίνεις. για πολιτικός καλός είσαι :D. η θέση της ΕΜΕ είναι οτι μαθηματικά διδάσκει κάτοχος πτυχίου μαθηματικού. δεν επεκτείνεται σε άλλες μικρότητες.

Η ΕΜΕ ξεκάθαρα αδειάζει τους αναπληρωτές ΠΕ03 που περιμένουν για μια θέση , κάνοντας πλάτες τους γιαλαντζί πληροφορικούς με πτυχίο μαθηματικου... που ναι μεν μπήκαν για πλάκα στην εκπαίδευση σαν ΠΕ19..  και τώρα τους υποστηρίζει στο να διδάσκουν μαθηματικά όπως όλοι οι άλλοι συνάδελφοι τους ΠΕ03 που μόχθησαν για να μπουν στη εκπαίδευση

Σκέψου να είσαι αναπληρωτής ΠΕ03! Θέλεις η ένωση σου να στηρίζει του μαθηματικούς ΠΕ19 που μπήκαν από το παράθυρο στην εκπαίδευση και οι οποίοι σου τρώνε εσένα τώρα τη δουλειά;;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:27:22 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 508
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.