0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αρα ο καθένας να σώσει το τομάρι του....
Ο ένας συμμετέχει σε γραπτό διαγωνισμό γιατί δεν έχει ή δεν θέλει να έχει πρόσβαση στο πελατειακό κράτος, ενώ ο άλλος κλέβει τον συνάδελφό του μέσω διευθυντή εκπαίδευσης, βουλευτή ,εκκλησίας,κτλ.Το συμπέρασμα είναι ότι και οι δύο σώζουν το ''τομάρι'' τους.Ωραία εξίσωση!!
Έρχονται πολλοί διορισμοί!!! Να πιάσουμε θέσεις παιδιά!!!Ένας -ένας όλοι θα πάρουμε !!!Θέλω δύο θέσεις εγώ.. Μία για μένα και μια για το τομάρι μου!!!
ολόκληρος ο βαθμός του ΑΣΕΠ όμως!
Ξαναυπογραμίζω και υπερθεματίζω και ναι γίνομαι κουραστικός!!Το επάγγελμα που διαλέξατε δεν είναι δουλεία ταμεία, λογιστή, γραφειά κ.λ.π. Είναι πολυδιάστατο.Απαιτεί γνώσεις τόσο ειδικές όσο και γενικές που δεν ελέγχονται από μια γραπτή δοκιμασία. Μπορεί ένας κεκές να διδάξει; μπορεί ένας που δεν μπορεί να αρθρώσει, ένας που δεν μπορεί να εμπνεύσει, να διδάξει; Εχω δει κοριτσάκια να μπαίνουν στη τάξη, αφού διορίστηκαν με γραπτό ΑΣΕΠ (πρώτευσαν), και να βγαίνουν κλαίγοντας. Οσοι δεν τα βλέπουν αυτά ή είναι άσχετοι με το χώρο ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Υπάρχει τρόπος αξιολόγησης, και μπορούμε να συζητήσουμε τα κριτήρια. Αλλά να εμμένουμε σε έναν ανούσιο γραπτό διαγωνισμό είναι πλέον ανευ σημασίας.