0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρα η προυπηρεσία περισσότερο ή λιγότερο βαραίνει σε όλους τους πιθανούς τρόπους διορισμού. Άρα ουσιαστικά και πάλι άνθρωποι που δεν πρόλαβαν τις "καλές εποχές" για να μαζέψουν προυπηρεσία αποκλείονται απόλυτα από το να μπορέσουν με κάποιο τρόπο να διοριστούν ως εκπαιδευτικοί.
Η εκπαίδευση είναι βιοπορισμός, δεν είναι χόμπυ όπως το είχαν καταντήσει μερικοί, "κάνω άλλη δουλίτσα αλλά αν μου κάτσει μεταπηδώ έτσι ξαφνικά και γίνομαι καθηγητής με μια εξετασούλα και μηδέν προυπηρεσία". Υπάρχουν τεράστιες προυπηρεσίες σε όλους τους κλάδους, πώς να το κάνουμε. Είναι επάγγελμα πρωτίστως και η εμπειρία στην τάξη έχει τεράστια σημασία για να το ασκήσεις. Όσοι δεν έχουν προυπηρεσία στην ουρά... όπως και οι προηγούμενοι. Θέλει υπομονή η Ελληνική εκπαίδευση (και εντός και εκτός τάξης) δεν είναι ασανσέρ προς το βόλεμα.
Θεωρώ ότι ο ποιο σωστός πίνακας είναι υποχρεωτική επιτυχία σε ΑΣΕΠ και η σειρα στον πίνακα με βάση την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα του καθενός . ( λίγο διαφορετικά απο το παλιό 24 μηνο )