0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι κρίμα το ξεκινάει από νωρίτερα ε; Όχι από εκεί που σας συμφέρει; Θα βάλω το σκύλο μου να κλάψει
Και η πδς έχει καταργηθεί ουσιαστικά τα τελευταία χρόνια, δε γίνεται παντού ούτε σε όλα τα μαθήματα είναι ηθικό και νόμιμο να καταργηθούν τα μόρια από αυτή;
Και κάτι άλλο: με πολύ μεγάλη πίεση οι απλά επτυχόντες-μη διοριστέοι ΑΣΕΠ και μή έχοντες άλλα προσόντα μπορεί να πετύχετε κάτι σαν μεταβατική-σταδιακά μειούμενη προσμέτρηση των μορίων της επιτυχίας σας στους πίνακες ανπληρωτών. Και αυτό τό λέω για να σας δώσω μία αχτίδα ελπίδας γιατί καταλαβαίνω τον πόνο σας. Εσείς όμως οι επιτυχόντες οι έχοντες πολλά προσόντα και μεγάλη προυπηρεσία (και ακόμα περισσότερο οι επιτυχόντες τρίτεκνοι-πολύτεκνοι) σας συμφέρει η άμεση εξάλειψη.
Μα ο Κουράκης μιλάει για ΑΣΕΠ!Τι είναι αυτά που ισχυρίζονται κάποιοι περί κατάργησής του?Διακαής πόθος....
Η προυπηρεσία στο δημόσιο σχολείο δεν καταργήθηκε ως προσόν. Ο γραπτός ΑΣΕΠ καταργήθηκε. Η επετηρίδα καταργήθηκε. Το πολυτονικό σύστημα καταργήθηκε! C' est la vie! Kαι au revoir μέχρι να γίνει επιτέλους καμιά επίσημη ανακοίνωση από το υπουργείο!
Πώς θα λυθεί το θέμα των χιλιάδων κενών στα σχολεία; Ο προηγούμενος υπουργός επέμενε μέχρι τέλους ότι ήταν έτοιμη η ανατροπή του 1/10. Ο πρωθυπουργός δεν αναφέρθηκε ούτε σε ΑΣΕΠ ούτε σε μόνιμους διορισμούς. Ποιο είναι το σχέδιο;Το 1/10 αποτελούσε πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης. Εμείς έχουμε άλλους σχεδιασμούς συνολικά για τον δημόσιο τομέα και φυσικά για το υπουργείο Παιδείας. Εντούτοις δεν θα ήθελα να μιλήσω για αριθμούς προσλήψεων πριν από την ολοκλήρωση της δύσκολης διαπραγμάτευσης που διεξάγει αυτή τη στιγμή η κυβέρνησή μας. Σε κάθε περίπτωση είναι αξιακή μας θέση ότι τα σχολεία πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες τους κατά προτεραιότητα με μόνιμους εργαζόμενους και οπωσδήποτε εγκαίρως και σε αξιοπρεπείς εργασιακές συνθήκες. Με αυτά τα δεδομένα έχουμε δύο προτεραιότητες: η πρώτη, που είναι άμεση, αφορά την κάλυψη των κενών της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, τα οποία είναι δυστυχώς περισσότερα από τις διαθέσιμες πιστώσεις, αλλά διερευνούμε ήδη όλες τις δυνατές λύσεις. Η δεύτερη αναφέρεται στον σχεδιασμό της σχολικής χρονιάς 2015-16, για την οποία πρόθεσή μας είναι να προχωρήσουμε σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών. Για τον τρόπο πρόσληψης θα συζητήσουμε λίγο αργότερα. Σας λέω όμως ότι αναγνωρίζουμε, μεταξύ άλλων, πως οι αναπληρωτές με πολύχρονη προϋπηρεσία και εμπειρία, πολλοί δε απ’ αυτούς όντας επιτυχόντες προηγουμένων ΑΣΕΠ και μη διορισθέντες επειδή δεν άνοιξαν θέσεις, σε κάθε δε περίπτωση άνθρωποι οι οποίοι μπήκαν στην εκπαίδευση στο πλαίσιο προηγούμενων διατάξεων που καταργήθηκαν αιφνιδιαστικά εκ των υστέρων, είναι δίκαιο εργασιακά και χρήσιμο για τη δημόσια εκπαίδευση να ενταχθούν μόνιμα στη δημόσια εκπαίδευση και αναζητούμε τους τρόπους.