*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί Επιτυχόντων ΑΣΕΠ για την Αντισυνταγματικότητα 40%+24μηνου+30μηνου  (Αναγνώστηκε 1242012 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Σου ειπε να κανεις την παραπανω ασκηση επαναληπτικα.Εσυ κανεις τη δικη σου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Κώστας 1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Η διχόνοια χαρακτηριστικό του κλάδου γιατί είμαστε πολλοί. Όπου υπάρχουν πολλοί ,πολλά και τα συμφέροντα !
Ο καθένας γράφει ότι του αρέσει γιατί αυτό τον συμφέρει. Είμαι 2 φορές επιτυχών ΑΣΕΠ και φέτος πάω 40+ μήνες προϋπηρεσίας.
Τι να πω....Αρχικά εύχομαι να γίνουν διορισμοί και να ληφθούν υπ`όψιν σε μοριοδότηση όλοι οι ΑΣΕΠ. Το καλύτερο θα ήταν ένας ξεκάθαρος πίνακας και όχι 3-4 κατηγορίες. Δεν μπορώ όμως να πω ότι δεν θέλω να  διοριστούν οι έχοντες μόνο μεγάλη προϋπηρεσία. Καλό θα ήταν όλοι οι άνθρωποι που έχουν κάνει μεγάλο αγώνα να διοριστούν αλλά και να ληφθεί και ο ΑΣΕΠ υπ`όψιν ...τόσος αγώνας και κόπος δεν πρέπει να πάει χαμένος ! Περιμένουμε ....

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Σου ειπε να κανεις την παραπανω ασκηση επαναληπτικα.Εσυ κανεις τη δικη σου

Χαχαχαχαχα! Από τα καλύτερα..... ;D ;D

Εκτός θέματος αλλά μην το σβήσετε....πρέπει να γελάσουμε και λίγο.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Σου ειπε να κανεις την παραπανω ασκηση επαναληπτικα.Εσυ κανεις τη δικη σου
Αστειάκια κάνουμε. Επι της ουσίας μηδέν.
Υ.Γ Γέλασα και εγώ, αν αυτό σε παρηγορεί!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
θα πρεπει να καταλογιστουν ευθυνες σε πολιτικους που νομοθετούν αντισυνταγματικα
εδώ έχουμε φάει το συνταγματικό μνημόνιο και δεν άνοιξε μύτη...

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προσωπικα καταλαβα τα εξης1)το 24 μηνο τελος..για τον ιδιο λογο που επαναλαμβανα εδω κ πολλοι εκαναν οτι δεν καταλαβαιναν*ελπιζω κ εδω καπου οτι πρεπει επιτελους να σταματησει κ η επιθυμια για διευρυμενα 24μηνα* 2)οποια προυπηρεσια αποκτηθηκε εκτος ασεπ ειναι εκτος -οχι, γιατι  αυτη δεν πραγματοποιηθηκε αλλα γιατι ηταν εκτος ελεγκτικου μηχανισμου κ αρα δεν μπορουμε να ξερουμε τις συνθηκες  κατω απο τις οποιες αποκτηθηκε 3) γινεται αναφορα στο Συνταγμα κ οχι σε  νομο πραγμα που δινει μεγαλυτερη νομιζω βαρυτητα.αυτα ...συμπερασμα δισταζω να εξαγω γιατι νομικος δεν ειμαι/θα μας πει ο δικηγορος

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Πάμε ξανά λοιπόν.....
Αντε τώρα πες μου, πως στο καλό θα κρίνει ο ΑΣΕΠ την προυπηρεσία από εργασία στον ιδιωτικό τομέα.
Δηλαδη όλες οι προσλήψεις που έγιναν στο Δημόσιο με διαγωνισμούς υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ είναι παράτυπες.
Δηλαδή ο ΑΣΕΠ αυτοαναιρείται!!!! ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ;;;;;
Η απόφαση δεν έχει κανένα νόημα και θα εκπέσει για πλάκα με μια νομοθετική ρύθμιση.

ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ;;

Δεν βλεπετε ότι σας κάνουν μπαλάκι;

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως οι αλλαγές και οι προθέσεις αρχίζουν να προδιαγράφονται...
Παράθεση
Η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης που περιγράφεται στο άρθρο 72 του νόμου 4316/2014, σύμφωνα με την οποία μεταξύ εκπαιδευτικών που απέκτησαν το πτυχίο τους στην ίδια εξεταστική περίοδο προηγούνται, στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό πτυχίου, δεν βρίσκει σύμφωνη τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία και προτίθεται να την καταργήσει, μέσα στο πλαίσιο μιας συνολικότερης επανεξέτασης του τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%BC%CE%B1-%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-0

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κοιταξε να σου πω κατι πανπαν.Ειπα οτι δεν θα εξαγω κανενα συμπερασμα γιατι δεν ειμαι νομικος.Το μονο που μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας ειναι οτι ο γραπτος διαγωνισμος σε εναν φορεα δεν ειναι ακριβως  το ιδιο με προσληψεις που γινονται υπο την εποπτεια του ασεπ.πχ.νομιμοποιηση οσων δουλευαν στα  κεπ.Πως μπηκαν?με βυσμα/ολοι ανεξαιρετως ειχαν μοριοδοτηση εντοπιοτητας*hello ???* και στις''εξετασεις ''που εγιναν ολοι αντεγραφαν με τη σιωπηρη συναινεση του επιτηρητη.Τι εγινε μετα?Προηγηθηκαν στις προκηρυξεις με εκεινο το περιβοητο τοτε διαταγμα του Πακη οι εχοντες προυπηρεσια αφου αυτη μοριοδοτηθηκε τρελα.Ο διαγωνισμος διεξηχθη υπο την εποπτεια του  ασεπ.
Οταν εγινε γραπτος διαγωνισμος για το Ικα δεν υπηρχε κανενα μπονους για τις θεσεις...ουτε εντοπιοτητες ,ουτε εμπειρια σε προηγουμενες διοικητικες θεσεις.Ειναι ιδια η μορφη του διαγωνισμου?εγω κρινω πως οχι.Αν εσυ βλεπεις ομοιοτητες απλα διαφωνουμε...και σε αυτο

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
να σε ρωτήσω κάτι έτσι για να προβοκάρω...πως είσαι σίγουρη πως ο ασεπ που πέρασες είναι αδιάβλητος ; :P ;D ;D ;D ;D

Παράθεση
*Υπάρχουν σοβαρές δημόσιες καταγγελίες που φανερώνουν ότι ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς είναι διαβλητός. Από τα στοιχεία που υπάρχουν προκύπτει ότι είναι διαγωνισμός κατάταξης, οι εξετάσεις δεν διεξάγονται επί ίσις όροις.
* Είναι απόλυτα σίγουρο ότι η 7μελης επιτροπή των εξετάσεων δεν καθορίζει τα θέματα, όπως επίσης κανένας δεν γνωρίζει ποιοι αποτελούν τις υποεπιτροπές που καθορίζουν τα θέματα και πως επιλέγονται αυτές οι επιτροπές ( είναι γνωστό ότι σε κάθε κλάδο τα θέματα είναι διαφορετικά).
*Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχει έλλειψη διδασκαλίας της παιδαγωγικής- διδακτικής σε όλες τις ειδικότητες κατά τη διάρκεια των σπουδών, επίσης υπάρχει αδυναμία συγκεκριμένου προσδιορισμού της ύλης στην παιδαγωγική-διδακτική, ενώ δεν επιβάλετε από καμιά κανονιστικού χαρακτήρα διάταξη παραπομπή σε βιβλιογραφικές πηγές.
*ο χρόνος ανάπτυξης – απάντησης ( έχει καθοριστεί σε 4 ώρες) των θεμάτων δεν είναι επαρκής.
* Μέχρι σήμερα μόνο η επιτροπή του διαγωνισμού γνωρίζει ποιοι αξιολογούν τα γραπτά, ενώ είναι σίγουρο ότι υπάρχει και υποκειμενική αξιολόγηση της διδακτικής, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν διενεργείται πάντοτε από άρτια καταρτισμένους βαθμολογητές. Επίσης κανένας δεν δεσμεύει την αξιολογική κρίση των βαθμολογητών. Έτσι η βαθμολόγηση δεν είναι ούτε ομοιόμορφη, ούτε αντικειμενική,  δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια πρόσληψης των βαθμολογητών, δεν έχει την ευθύνη της διόρθωσης το ΑΣΕΠ.
https://vasiliostsamis.wordpress.com/2009/10/01/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD/

Παράθεση
Στην Ελευθεροτυπία διαβάζω:

Μόνον ένας στους δέκα υποψήφιους πιστεύει ότι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ είναι αδιάβλητος, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Συμβούλων Εκπαίδευσης EMPLOY.

Μου κάνει εντύπωση ότι ένα τέτοιο εύρημα δεν προκαλεί καμιάν αντίδραση από τον ΑΣΕΠ, την κυβέρνηση, ή οποιονδήποτε άλλο. Με ποιόν τρόπο πιστεύουν οι διαγωνιζόμενοι ότι ο διαγωνισμός είναι διαβλητός: διαρροή θεμάτων, πλημμελής επιτήρηση, ή κάτι άλλο; Ποιοί βάζουν τα θέματα; Έχουν αυτοί που βάζουν τα θέματα σύγκρουση συμφερόντων, π.χ. εκδίδουν βιβλία ή εμπλέκονται σε φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ; Δεν πρέπει να γίνει τουλάχιστον μια επιτροπή να μελετήσει το πρόβλημα και να εμπνεύσει περισσότερη εμπιστοσύνη στον σημαντικό αυτό θεσμό;
https://greekuniversityreform.wordpress.com/2008/12/18/%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%80/
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 20, 2015, 08:59:52 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Κοιταξε να σου πω κατι πανπαν.Ειπα οτι δεν θα εξαγω κανενα συμπερασμα γιατι δεν ειμαι νομικος.Το μονο που μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας ειναι οτι ο γραπτος διαγωνισμος σε εναν φορεα δεν ειναι ακριβως  το ιδιο με προσληψεις που γινονται υπο την εποπτεια του ασεπ.πχ.νομιμοποιηση οσων δουλευαν στα  κεπ.Πως μπηκαν?με βυσμα/ολοι ανεξαιρετως ειχαν μοριοδοτηση εντοπιοτητας*hello ???* και στις''εξετασεις ''που εγιναν ολοι αντεγραφαν με τη σιωπηρη συναινεση του επιτηρητη.Τι εγινε μετα?Προηγηθηκαν στις προκηρυξεις με εκεινο το περιβοητο τοτε διαταγμα του Πακη οι εχοντες προυπηρεσια αφου αυτη μοριοδοτηθηκε τρελα.Ο διαγωνισμος διεξηχθη υπο την εποπτεια του  ασεπ.
Οταν εγινε γραπτος διαγωνισμος για το Ικα δεν υπηρχε κανενα μπονους για τις θεσεις...ουτε εντοπιοτητες ,ουτε εμπειρια σε προηγουμενες διοικητικες θεσεις.Ειναι ιδια η μορφη του διαγωνισμου?εγω κρινω πως οχι.Αν εσυ βλεπεις ομοιοτητες απλα διαφωνουμε...και σε αυτο
Δηλαδή υπάρχει ΑΣΕΠ δύο- τριών ταχυτήτων; Αλλού επιβάλλει αξιοκρατία και αλλού όχι;
Οχι βέβαια!!!!
Κάτι δεν πάει καλά στην υπόθεση - απόφαση. Αυτο θα φανεί τις επόμενες μέρες-μήνες.
Αυτο που λέω είναι μη βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα. Εμένα ειλικρινά η πολύκροτη απόφαση του ΣτΕ δεν μου είπε τίποτα.
Ο ΑΣΕΠ είναι ένας.

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα μπορούσε να μού πει κάποιος γιατί  οι ΟΑΕΔίτες δικαιώθηκαν στα δικαστήρια και στέρησαν θέσεις από επιτυχόντες του 2006, όταν αίφνης προσγειώθηκαν στους πίνακες σαν αλεξιπτωτιστές;

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ειδικες κατηγοριες πολυτεκνοι να σε συμπληρωσω
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
σωστά κάποιοι επειδή έχουν ως μόνο προσόν ό,τι είναι καρπεροί διορίζονταν έτσι...είχα πετύχει μια τετρατεκνη της ειδικότητάς μου που ήταν με αδεια ανατροφής και εγώ την αναπλήρωνα ως ωρομίσθιος μετά από επιτυχία σε ασεπ κι όταν της είπα το διάβασμα που είχα ρίξει και την αγωνία μου για να διορισθώ, εκείνη απάντησε:...'έχει ο θεός''...
(αυτή δεν είχε περάσει ούτε απ' έξω από εξαταστικό κέντρο ασεπ.. μόνο από μαιευτήριο... ;D ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.