0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σου ειπε να κανεις την παραπανω ασκηση επαναληπτικα.Εσυ κανεις τη δικη σου
θα πρεπει να καταλογιστουν ευθυνες σε πολιτικους που νομοθετούν αντισυνταγματικα
Η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης που περιγράφεται στο άρθρο 72 του νόμου 4316/2014, σύμφωνα με την οποία μεταξύ εκπαιδευτικών που απέκτησαν το πτυχίο τους στην ίδια εξεταστική περίοδο προηγούνται, στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όσοι έχουν υψηλότερο βαθμό πτυχίου, δεν βρίσκει σύμφωνη τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία και προτίθεται να την καταργήσει, μέσα στο πλαίσιο μιας συνολικότερης επανεξέτασης του τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών.
*Υπάρχουν σοβαρές δημόσιες καταγγελίες που φανερώνουν ότι ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς είναι διαβλητός. Από τα στοιχεία που υπάρχουν προκύπτει ότι είναι διαγωνισμός κατάταξης, οι εξετάσεις δεν διεξάγονται επί ίσις όροις.* Είναι απόλυτα σίγουρο ότι η 7μελης επιτροπή των εξετάσεων δεν καθορίζει τα θέματα, όπως επίσης κανένας δεν γνωρίζει ποιοι αποτελούν τις υποεπιτροπές που καθορίζουν τα θέματα και πως επιλέγονται αυτές οι επιτροπές ( είναι γνωστό ότι σε κάθε κλάδο τα θέματα είναι διαφορετικά).*Είναι γνωστό σε όλους ότι υπάρχει έλλειψη διδασκαλίας της παιδαγωγικής- διδακτικής σε όλες τις ειδικότητες κατά τη διάρκεια των σπουδών, επίσης υπάρχει αδυναμία συγκεκριμένου προσδιορισμού της ύλης στην παιδαγωγική-διδακτική, ενώ δεν επιβάλετε από καμιά κανονιστικού χαρακτήρα διάταξη παραπομπή σε βιβλιογραφικές πηγές.*ο χρόνος ανάπτυξης – απάντησης ( έχει καθοριστεί σε 4 ώρες) των θεμάτων δεν είναι επαρκής.* Μέχρι σήμερα μόνο η επιτροπή του διαγωνισμού γνωρίζει ποιοι αξιολογούν τα γραπτά, ενώ είναι σίγουρο ότι υπάρχει και υποκειμενική αξιολόγηση της διδακτικής, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν διενεργείται πάντοτε από άρτια καταρτισμένους βαθμολογητές. Επίσης κανένας δεν δεσμεύει την αξιολογική κρίση των βαθμολογητών. Έτσι η βαθμολόγηση δεν είναι ούτε ομοιόμορφη, ούτε αντικειμενική, δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια πρόσληψης των βαθμολογητών, δεν έχει την ευθύνη της διόρθωσης το ΑΣΕΠ.
Στην Ελευθεροτυπία διαβάζω:Μόνον ένας στους δέκα υποψήφιους πιστεύει ότι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ είναι αδιάβλητος, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Συμβούλων Εκπαίδευσης EMPLOY.Μου κάνει εντύπωση ότι ένα τέτοιο εύρημα δεν προκαλεί καμιάν αντίδραση από τον ΑΣΕΠ, την κυβέρνηση, ή οποιονδήποτε άλλο. Με ποιόν τρόπο πιστεύουν οι διαγωνιζόμενοι ότι ο διαγωνισμός είναι διαβλητός: διαρροή θεμάτων, πλημμελής επιτήρηση, ή κάτι άλλο; Ποιοί βάζουν τα θέματα; Έχουν αυτοί που βάζουν τα θέματα σύγκρουση συμφερόντων, π.χ. εκδίδουν βιβλία ή εμπλέκονται σε φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ; Δεν πρέπει να γίνει τουλάχιστον μια επιτροπή να μελετήσει το πρόβλημα και να εμπνεύσει περισσότερη εμπιστοσύνη στον σημαντικό αυτό θεσμό;
Κοιταξε να σου πω κατι πανπαν.Ειπα οτι δεν θα εξαγω κανενα συμπερασμα γιατι δεν ειμαι νομικος.Το μονο που μπορω να σου πω μετα βεβαιοτητας ειναι οτι ο γραπτος διαγωνισμος σε εναν φορεα δεν ειναι ακριβως το ιδιο με προσληψεις που γινονται υπο την εποπτεια του ασεπ.πχ.νομιμοποιηση οσων δουλευαν στα κεπ.Πως μπηκαν?με βυσμα/ολοι ανεξαιρετως ειχαν μοριοδοτηση εντοπιοτητας*hello * και στις''εξετασεις ''που εγιναν ολοι αντεγραφαν με τη σιωπηρη συναινεση του επιτηρητη.Τι εγινε μετα?Προηγηθηκαν στις προκηρυξεις με εκεινο το περιβοητο τοτε διαταγμα του Πακη οι εχοντες προυπηρεσια αφου αυτη μοριοδοτηθηκε τρελα.Ο διαγωνισμος διεξηχθη υπο την εποπτεια του ασεπ.Οταν εγινε γραπτος διαγωνισμος για το Ικα δεν υπηρχε κανενα μπονους για τις θεσεις...ουτε εντοπιοτητες ,ουτε εμπειρια σε προηγουμενες διοικητικες θεσεις.Ειναι ιδια η μορφη του διαγωνισμου?εγω κρινω πως οχι.Αν εσυ βλεπεις ομοιοτητες απλα διαφωνουμε...και σε αυτο