*

Αποστολέας Θέμα: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό  (Αναγνώστηκε 206701 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #364 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:16:43 μμ »
έχει γίνει κακέκτυπο των πανελληνίων...συνάδελφός μου παπαγάλισε 2 σχέδια μαθημάτων από φροντιστήριο τύπου Μπόνια της συμπρωτεύουσας και έγραψε 90...η παπαγαλία 90...μετά πές μου εσύ τι ανιχνεύει...

Αν τα σχέδια μαθήματος που "παπαγάλισε" ήταν αρτιότατα και θα τα εφαρμόσει στην τάξη, γιατί ακριβώς αυτό είναι χειρότερο από τους μη αξιολογημένους που μπαίνουν κάθε μέρα στις τάξεις και μπορεί να κάνουν ένα άναρχο και ενδεχομένως κακό μάθημα; Δεν είναι ιστορία να την παπαγαλίσεις η διδακτική. Μέσω έστω της παπαγαλίας μαθαίνεις πάρα πολλά πράγματα. Για τη δομή ενός μαθήματος, για τα εποπτικά μέσα, για τις μεθόδους διδασκαλίας, για για για... Ξέρω, ψιλά γράμματα. Σαν την εμπειρία στην τάξη δεν έχει. Τα πρώτα 20 χρόνια είναι δύσκολα. Μετά βγάζεις δικές σου μεθόδους διδασκαλίας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:29:22 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #365 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:19:27 μμ »
Εμείς στην ειδική δώσαμε ένα σκασμό λεφτά σε μεταπτυχιακά για να κατοχυρώσουμε μια θέση στην εκπαίδευση, δεν μπορεί να πετά ο καθένας ότι μπούρδα του έρθει για γραπτούς διαγωνισμούς. Κάπου πρέπει να εκτιμώνται οι θυσίες που κάνανε κάποιοι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα.

Αν θεωρείς ότι έχει κατοχυρώσει οτιδήποτε, όντας αδιόριστος, είσαι οικτρά γελασμένος. Οι θυσίες είναι προσωπική σου επιλογή και κανείς δε σου έχει υποσχεθεί τίποτα για αυτές. Άλλωστε αν είσαι τόσο εξαιρετικά καταρτισμένος, γιατί υποθέτω αφού το μεταπτυχιακό σου κάνει ένα σκασμό λεφτά, είναι και από τα καλύτερα, είμαι σίγουρος ότι θα διαπρέψεις στο γραπτό διαγωνισμό, έναντι όλων των άλλων που θα έχουν ένα απλό πτυχίο ή ένα πτωχό μεταπτυχιακό...

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #366 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:20:02 μμ »
Αν τα σχέδια μαθήματος που "παπαγάλισε" ήταν αρτιότατα και θα τα εφαρμόσει στην τάξη, γιατί ακριβώς αυτό είναι χειρότερο από τους μη αξιολογημένους που μπαίνουν κάθε μέρα στις τάξεις και μπορεί να κάνουν ένα άναρχο και ενδεχομένως κακό μάθημα; Δεν είναι ιστορία να την παπαγαλίσεις η διδακτική. Μέσω έστω της παπαγαλίας μαθαίνεις πάρα πολλά πράγματα. Για τη δομή ενός μαθήματος, για τα εποπτικά μέσα, για τις μεθόδους διδασκαλίας, για για για... Ξέρω, ψιλά γράμματα. Σαν την εμπειρία στην τάξη δεν έχει. Τα πρώτα 20 χρόνια είναι δύσκολα. Μετά βγάζεις δικές σου μεθόδους διδασκαλίας...
υπήρχαν στα σχολέια που δούλεψα άνθρωποι με χαμηλό ασεπ ή καθόλου ασεπ αλλά με τεχνογνωσία από την φροντιστηριακή εκπαίδευση οι οποίοι απογείωναν τις τάξεις τους και άλλοι μα βαθμάρες σε γνωστικο και παιδαγωγικό που μίλαγαν πάνω από τα κεφάλια των μαθητών...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #367 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:24:47 μμ »
υπήρχαν στα σχολέια που δούλεψα άνθρωποι με χαμηλό ασεπ ή καθόλου ασεπ αλλά με τεχνογνωσία από την φροντιστηριακή εκπαίδευση οι οποίοι απογείωναν τις τάξεις τους και άλλοι μα βαθμάρες σε γνωστικο και παιδαγωγικό που μίλαγαν πάνω από τα κεφάλια των μαθητών...

Και υπάρχουν και άτομα με 15 χρόνια προϋπηρεσία που δε ξέρουν πού πάνε τα 4. Με περιπτωσιολογία θα μιλάμε; Προφανώς ο ΑΣΕΠ δεν είναι αλάνθαστο σύστημα επιλογής. Αλλά τέτοιο είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει. Ωστόσο είναι το καλύτερο σύστημα από τα υπάρχοντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:29:22 »

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #368 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:26:14 μμ »
υπήρχαν στα σχολέια που δούλεψα άνθρωποι με χαμηλό ασεπ ή καθόλου ασεπ αλλά με τεχνογνωσία από την φροντιστηριακή εκπαίδευση οι οποίοι απογείωναν τις τάξεις τους και άλλοι μα βαθμάρες σε γνωστικο και παιδαγωγικό που μίλαγαν πάνω από τα κεφάλια των μαθητών...
Πόσο δίκιο έχεις. Οι πιο πολλοί με υψηλό βαθμό ΑΣΕΠ είναι απόμακροι, κλεισμένοι στα διαβάσματα τους και κολλημένοι με το γνωστικό. Ενώ έχω γνωρίσει συνάδελφο που απέτυχε και στους τρεις ΑΣΕΠ που έδωσε και ήταν έξω καρδιά. Τα παιδιά τον λάτρευαν και φυσικά όλοι οι συνάδελφοι. Παιδιά ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να εφαρμοστεί πιά, είμαστε ένα σορό κόσμος ειδικά από την ειδική, που δουλεύουμε τόσο καιρό και δεν προλάβαμε καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #369 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:30:11 μμ »
Πόσο δίκιο έχεις. Οι πιο πολλοί με υψηλό βαθμό ΑΣΕΠ είναι απόμακροι, κλεισμένοι στα διαβάσματα τους και κολλημένοι με το γνωστικό. Ενώ έχω γνωρίσει συνάδελφο που απέτυχε και στους τρεις ΑΣΕΠ που έδωσε και ήταν έξω καρδιά. Τα παιδιά τον λάτρευαν και φυσικά όλοι οι συνάδελφοι. Παιδιά ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να εφαρμοστεί πιά, είμαστε ένα σορό κόσμος ειδικά από την ειδική, που δουλεύουμε τόσο καιρό και δεν προλάβαμε καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.

Με έπεισες. Ξεκινάω καμπάνια να προστεθεί το "έξω καρδιά" στα κριτήρια της μοριοδότησης. Η αλήθεια είναι ότι είναι σημαντικό προσόν στον εργασιακό χώρο. Και γω δεν τους μπορώ αυτούς τους "κλεισμένους στα διαβάσματα τους και κολλημένους στο γνωστικό". Μια ζωή την έχουμε βρε αδερφέ...

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #370 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:33:29 μμ »
Παπακωνσταντίνου Γιώργος, Επίκουρος Καθηγητής Οργάνωσης, Διοίκησης και Οικονομίας της Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.«Απόψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις αλλαγές στο τρόπο επιλογής μόνιμου διδακτικού προσωπικού στην Ελλάδα».
Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο «Τυπική, μη τυπική και άετυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα –Βηματισμοί αλλαγής της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της», Πανεπιστήμιο Πατρών & ΚΕΔΕΚ, Αθήνα 28-30 Νοεμβρίου, Τόμος ΙΙ, σελ. 19-26.

[...]Είναι γνωστό ότι ο τρόπος στελέχωσης των εκπαιδευτικών οργανισμών ποικίλει και εξαρτάται από το μοντέλο διοίκησης των εκπαιδευτικών συστημάτων. Είναι επίσης σαφές ότι η σωστή στελέχωση δεν είναι από μόνη της αρκετή να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού. Βρίσκεται σε αποδόμηση η θεωρία που υποστηρίζει ότι αρκεί να επιλεχθεί το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό και να υπάρξει μαζί του ένα «ψυχολογικό συμβόλαιο» ικανοποιητικό για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού.  [...]Τα κυριότερα επιχειρήματα υπέρ του νέου τρόπου επιλογής εκπαιδευτικού δυναμικού υποστηρίζουν ότι βασίζεται στις γνώσεις των υποψηφίων, παρέχει την ευκαιρία συμμετοχής και επιλογής εκπαιδευτικών όλων των ηλικιών – σε αντίθεση με την επετηρίδα όπου η μακροχρόνια αναμονή σήμαινε και διορισμό σε μεγαλύτερη ηλικία, διασφαλίζει το αδιάβλητο της εξέτασης και ενισχύει το κύρος το κλάδου των εκπαιδευτικών (Χαρίσης, Α. (2007), Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου – αξιολόγηση της σχολικής μάθησης και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.  Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων.  τ. 12, σε.λ.159-169)[...]

Η μακροχρόνια αυτή παραμονή στη λίστα αναμονής είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του ορίου ηλικίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (Stylianidou, F., Bakakis, G., Stavoulasis, D. (2004), Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers. Country Report for Greece. OECD Activity.).  Η επετηρίδα λειτουργούσε πολλές φορές και ως μέσο επέκτασης της ανεργίας. Πολλοί εκπαιδευτικοί που είχαν κουραστεί από τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, στρέφονταν σε αλλά επαγγέλματα διατηρώντας παράλληλα τη θέση στους πίνακες διοριστέων, μειώνοντας έτσι τη πιθανότητα πρόσληψης νεότερων υποψηφίων.[...]
Παρόλα αυτά, και αυτός ο τρόπος επιλογής δεν έμεινε στο απυρόβλητο κυρίως λόγω των παραπόνων πολλών διαγωνιζόμενων για ζητήματα όπως η διαδικασία, τα θέματα και η βαθμολόγηση των γραπτών εξετάσεων και της κριτικής που υπάρχει για τη θεωρούμενη αποτελεσματικότητα του στην επιλογή των καλύτερων εκπαιδευτικών.  Στον 1ο διαγωνισμό του 1998, το ποσοστό των επιτυχόντων (25,1%) κρίθηκε ως πολύ χαμηλό. Στα ίδια περίπου πλαίσια κινήθηκε και ο 2ο διαγωνισμός το 2000, με 66.271 υποψήφιους και 14.395 επιτυχόντες (21,72%). Το πολύ χαμηλό ποσοστό επιτυχίας προκάλεσε έντονο προβληματισμό για το κατά πόσο οφειλόταν στην αποτυχία των ίδιων των εκπαιδευτικών ή της μεθόδου των γραπτών εξετάσεων (Δρετάκης, Μ.Γ. (1998), Προβληματικός ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών, Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - E on line.Σαϊτης, Χ. Θ. (2002), Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Αθήνα: Ατραπός)Σημαντικός αριθμός των επιτυχόντων τελικά δεν διορίζεται και οι υποψήφιοι αναγκάζονται είτε να ξαναδώσουν εξετάσεις είτε να συμπεριληφθούν στον πίνακα των αναπληρωτών καθηγητών δημιουργώντας μια άτυπη λίστα αναμονής και ουσιαστικά μια νέα μορφή επετηρίδας. Κριτική έχει εκφραστεί και για την αποτελεσματικότητα των γραπτών εξετάσεων ως μέσο επιλογής. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη γραπτή δοκιμασία ελέγχει τις ακαδημαϊκές γνώσεις και όχι τη μεταδοτικότητα, τη διδακτική ικανότητα και την παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων δεδομένου ότι τα μαθήματα Παιδαγωγικής δεν προσφέρονται ως υποχρεωτικά σε όλες τις πανεπιστημιακές σχολές και περιορίζονται σε θεωρητικό επίπεδο (Κασσωτάκης, Μ., Κουτούζης, Μ. (2002), Ανάλυση των αποτελεσμάτων του πρώτου διαγωνισμού πρόσληψης εκπαιδευτικών.  Στο: Βερέμης, Α. (επιμ.) Το έργο «έρευνα» 1997-2000. Συνοπτική παρουσίαση. Σελ. 519-543. ΚΕΕ: Αθήνα.)[...]

Επιπλέον, υπάρχει γενικός προβληματισμός για την αποτελεσματικότητα του γραπτού διαγωνισμού ως μέσο επιλογής των καταλληλότερων εκπαιδευτικών. Σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου η επιλογή γίνεται σε κεντρικό - εθνικό επίπεδο, υπάρχει η εναλλακτική διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών όπου η επιλογή γίνεται σε τοπικό, περιφερειακό επίπεδο από τις ίδιες σχολικές μονάδες ή τα τοπικά συμβούλια εκπαίδευσης (Μ. Βρετανία, Καναδάς). Πλεονεκτήματα υπάρχουν τόσο στο κεντρικά όσο και στο τοπικά  προσανατολισμένο σύστημα επιλογής ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση. Η αυτονομία, η αξιοπιστία, η ταχύτητα της διαδικασίας, η δυνατότητα επιλογής ανάλογα με τις ανάγκες και ιδιαίτερες απαιτήσεις της κάθε σχολικής μονάδας  είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα της επιλογής διδακτικού προσωπικού σε τοπικό επίπεδο, ενώ η αδιαβλητότητα του συστήματος και ο καλύτερος έλεγχος της διαδικασίας αξιολόγησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα της επιλογής σε κεντρικό επίπεδο. [...]

Ο τρόπος επιλογής εκπαιδευτικών όπως έχει θεσμοθετηθεί την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, έχει προβληματίσει τους ειδικούς της διοίκησης κυρίως για την αποτελεσματικότητα του ως μέσο επιλογής των καταλληλότερων εκπαιδευτικών, αφού περιορίζεται στην εξέταση των ακαδημαϊκών γνώσεων των υποψήφιων και όχι στην αξιολόγηση άλλων απαιτούμενων χαρακτηριστικών και ικανοτήτων όπως είναι η διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, ικανότητα επικοινωνίας,  η κοινωνικότητα και η ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις (Σαίτης 2002). Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι απαιτούμενες ικανότητες του υποψήφιου, θα μπορούσαν να διερευνηθούν κατά την διάρκεια της προσωπικής συνέντευξης όπου δίνεται η δυνατότητα της προσωπικής επαφής και της αμφίδρομης επικοινωνίας. Η χρήση της συνέντευξης, ως επιβοηθητική – συμβουλευτική μέθοδος επιλογής των εκπαιδευτικών που έχουν επιτύχει στις γραπτές εξετάσεις, θα έχει θετικό ρόλο αν ξεπεραστεί ο σκόπελος της χρονοβόρας διαδικασίας της συνέντευξης όλων των επιτυχόντων και διασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της διαδικασίας ώστε να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα των καταγγελιών που δημοσιοποιούνται όπως έγινε στη περίπτωση των συνεντεύξεων κατά την πρόσφατη διαδικασία επιλογής των  στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2017, 06:38:11 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #371 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:37:41 μμ »
Με έπεισες. Ξεκινάω καμπάνια να προστεθεί το "έξω καρδιά" στα κριτήρια της μοριοδότησης. Η αλήθεια είναι ότι είναι σημαντικό προσόν στον εργασιακό χώρο. Και γω δεν τους μπορώ αυτούς τους "κλεισμένους στα διαβάσματα τους και κολλημένους στο γνωστικό". Μια ζωή την έχουμε βρε αδερφέ...
Επειδή διακρίνω μια ειρωνία, καλύτερα να ξέρεις πριν μιλάς. Ο συνάδελφος αυτός μετά τις αποτυχίες του, είχε το κουράγιο να δουλέψει τρία χρόνια τυλιχτής σε μεγάλο γυράδικο της πόλης μας, για να βγάλει τα λεφτά για το μεταπτυχιακό στη Κύπρο και τώρα καταρτισμένος και αξιόλογος δουλεύει εδώ και τέσσερα χρόνιο στην εκπαίδευση, προσφέροντας μεγάλη υπηρεσία στη κοινωνία. Τί θα του πεις αυτού του ανθρώπου, ξέρεις τί είναι να κόβεις γύρο στους 45 βαθμούς Αύγουστο μήνα, μόνο για την αγάπη σου στα παιδιά;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #372 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:42:06 μμ »
Παπακωνσταντίνου Γιώργος, Επίκουρος Καθηγητής Οργάνωσης, Διοίκησης και Οικονομίας της Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.«Απόψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις αλλαγές στο τρόπο επιλογής μόνιμου διδακτικού προσωπικού στην Ελλάδα».
Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο «Τυπική, μη τυπική και άετυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα –Βηματισμοί αλλαγής της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της», Πανεπιστήμιο Πατρών & ΚΕΔΕΚ, Αθήνα 28-30 Νοεμβρίου, Τόμος ΙΙ, σελ. 19-26.

[...]Είναι γνωστό ότι ο τρόπος στελέχωσης των εκπαιδευτικών οργανισμών ποικίλει και εξαρτάται από το μοντέλο διοίκησης των εκπαιδευτικών συστημάτων. Είναι επίσης σαφές ότι η σωστή στελέχωση δεν είναι από μόνη της αρκετή να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού. Βρίσκεται σε αποδόμηση η θεωρία που υποστηρίζει ότι αρκεί να επιλεχθεί το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό και να υπάρξει μαζί του ένα «ψυχολογικό συμβόλαιο» ικανοποιητικό για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού.  [...]Τα κυριότερα επιχειρήματα υπέρ του νέου τρόπου επιλογής εκπαιδευτικού δυναμικού υποστηρίζουν ότι βασίζεται στις γνώσεις των υποψηφίων, παρέχει την ευκαιρία συμμετοχής και επιλογής εκπαιδευτικών όλων των ηλικιών – σε αντίθεση με την επετηρίδα όπου η μακροχρόνια αναμονή σήμαινε και διορισμό σε μεγαλύτερη ηλικία, διασφαλίζει το αδιάβλητο της εξέτασης και ενισχύει το κύρος το κλάδου των εκπαιδευτικών (Χαρίσης, Α. (2007), Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου – αξιολόγηση της σχολικής μάθησης και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.  Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων.  τ. 12, σε.λ.159-169)[...]

Η μακροχρόνια αυτή παραμονή στη λίστα αναμονής είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του ορίου ηλικίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (Stylianidou, F., Bakakis, G., Stavoulasis, D. (2004), Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers. Country Report for Greece. OECD Activity.).  Η επετηρίδα λειτουργούσε πολλές φορές και ως μέσο επέκτασης της ανεργίας. Πολλοί εκπαιδευτικοί που είχαν κουραστεί από τα χρόνια αναμονής στην επετηρίδα, στρέφονταν σε αλλά επαγγέλματα διατηρώντας παράλληλα τη θέση στους πίνακες διοριστέων, μειώνοντας έτσι τη πιθανότητα πρόσληψης νεότερων υποψηφίων.[...]
Παρόλα αυτά, και αυτός ο τρόπος επιλογής δεν έμεινε στο απυρόβλητο κυρίως λόγω των παραπόνων πολλών διαγωνιζόμενων για ζητήματα όπως η διαδικασία, τα θέματα και η βαθμολόγηση των γραπτών εξετάσεων και της κριτικής που υπάρχει για τη θεωρούμενη αποτελεσματικότητα του στην επιλογή των καλύτερων εκπαιδευτικών.  Στον 1ο διαγωνισμό του 1998, το ποσοστό των επιτυχόντων (25,1%) κρίθηκε ως πολύ χαμηλό. Στα ίδια περίπου πλαίσια κινήθηκε και ο 2ο διαγωνισμός το 2000, με 66.271 υποψήφιους και 14.395 επιτυχόντες (21,72%). Το πολύ χαμηλό ποσοστό επιτυχίας προκάλεσε έντονο προβληματισμό για το κατά πόσο οφειλόταν στην αποτυχία των ίδιων των εκπαιδευτικών ή της μεθόδου των γραπτών εξετάσεων (Δρετάκης, Μ.Γ. (1998), Προβληματικός ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών, Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - E on line.Σαϊτης, Χ. Θ. (2002), Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Αθήνα: Ατραπός)Σημαντικός αριθμός των επιτυχόντων τελικά δεν διορίζεται και οι υποψήφιοι αναγκάζονται είτε να ξαναδώσουν εξετάσεις είτε να συμπεριληφθούν στον πίνακα των αναπληρωτών καθηγητών δημιουργώντας μια άτυπη λίστα αναμονής και ουσιαστικά μια νέα μορφή επετηρίδας. Κριτική έχει εκφραστεί και για την αποτελεσματικότητα των γραπτών εξετάσεων ως μέσο επιλογής. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη γραπτή δοκιμασία ελέγχει τις ακαδημαϊκές γνώσεις και όχι τη μεταδοτικότητα, τη διδακτική ικανότητα και την παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων δεδομένου ότι τα μαθήματα Παιδαγωγικής δεν προσφέρονται ως υποχρεωτικά σε όλες τις πανεπιστημιακές σχολές και περιορίζονται σε θεωρητικό επίπεδο (Κασσωτάκης, Μ., Κουτούζης, Μ. (2002), Ανάλυση των αποτελεσμάτων του πρώτου διαγωνισμού πρόσληψης εκπαιδευτικών.  Στο: Βερέμης, Α. (επιμ.) Το έργο «έρευνα» 1997-2000. Συνοπτική παρουσίαση. Σελ. 519-543. ΚΕΕ: Αθήνα.)[...]

Επιπλέον, υπάρχει γενικός προβληματισμός για την αποτελεσματικότητα του γραπτού διαγωνισμού ως μέσο επιλογής των καταλληλότερων εκπαιδευτικών. Σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου η επιλογή γίνεται σε κεντρικό - εθνικό επίπεδο, υπάρχει η εναλλακτική διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών όπου η επιλογή γίνεται σε τοπικό, περιφερειακό επίπεδο από τις ίδιες σχολικές μονάδες ή τα τοπικά συμβούλια εκπαίδευσης (Μ. Βρετανία, Καναδάς). Πλεονεκτήματα υπάρχουν τόσο στο κεντρικά όσο και στο τοπικά  προσανατολισμένο σύστημα επιλογής ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση. Η αυτονομία, η αξιοπιστία, η ταχύτητα της διαδικασίας, η δυνατότητα επιλογής ανάλογα με τις ανάγκες και ιδιαίτερες απαιτήσεις της κάθε σχολικής μονάδας  είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα της επιλογής διδακτικού προσωπικού σε τοπικό επίπεδο, ενώ η αδιαβλητότητα του συστήματος και ο καλύτερος έλεγχος της διαδικασίας αξιολόγησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα της επιλογής σε κεντρικό επίπεδο. [...]

Ο τρόπος επιλογής εκπαιδευτικών όπως έχει θεσμοθετηθεί την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, έχει προβληματίσει τους ειδικούς της διοίκησης κυρίως για την αποτελεσματικότητα του ως μέσο επιλογής των καταλληλότερων εκπαιδευτικών, αφού περιορίζεται στην εξέταση των ακαδημαϊκών γνώσεων των υποψήφιων και όχι στην αξιολόγηση άλλων απαιτούμενων χαρακτηριστικών και ικανοτήτων όπως είναι η διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, ικανότητα επικοινωνίας,  η κοινωνικότητα και η ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις (Σαίτης 2002). Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι απαιτούμενες ικανότητες του υποψήφιου, θα μπορούσαν να διερευνηθούν κατά την διάρκεια της προσωπικής συνέντευξης όπου δίνεται η δυνατότητα της προσωπικής επαφής και της αμφίδρομης επικοινωνίας. Η χρήση της συνέντευξης, ως επιβοηθητική – συμβουλευτική μέθοδος επιλογής των εκπαιδευτικών που έχουν επιτύχει στις γραπτές εξετάσεις, θα έχει θετικό ρόλο αν ξεπεραστεί ο σκόπελος της χρονοβόρας διαδικασίας της συνέντευξης όλων των επιτυχόντων και διασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της διαδικασίας ώστε να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα των καταγγελιών που δημοσιοποιούνται όπως έγινε στη περίπτωση των συνεντεύξεων κατά την πρόσφατη διαδικασία επιλογής των  στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης.

Με λίγα λόγια ο κύριος προτείνει τη δομημένη συνέντευξη που ανέφερε και ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ. Καμία σχέση με αυτά που επιθυμείτε εσείς... Εσείς επιθυμείτε να διοριστείτε με την προϋπηρεσία που έχετε αποκτήσει, με αδιαφανείς διαδικασίες (σύμφωνα με το ΣτΕ), που δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ, χωρίς καμία άλλη διαδικασία. Πώς ακριβώς η μονιμοποίηση του 36μηνου, ελέγχει "τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, την ικανότητα επικοινωνίας,  την κοινωνικότητα και την ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις"; Εσύ ειδικά προσωπικά ξέρεις ότι πολλοί από τους "36μηνίτες", αν δεν παίξει βύσμα στη συνέντευξη, θα κοπούν χαλαρά, γιατί οι ικανότητες επικοινωνίας τους περιορίζονται στις βρισιές και τις απειλές...

Επειδή διακρίνω μια ειρωνία, καλύτερα να ξέρεις πριν μιλάς. Ο συνάδελφος αυτός μετά τις αποτυχίες του, είχε το κουράγιο να δουλέψει τρία χρόνια τυλιχτής σε μεγάλο γυράδικο της πόλης μας, για να βγάλει τα λεφτά για το μεταπτυχιακό στη Κύπρο και τώρα καταρτισμένος και αξιόλογος δουλεύει εδώ και τέσσερα χρόνιο στην εκπαίδευση, προσφέροντας μεγάλη υπηρεσία στη κοινωνία. Τί θα του πεις αυτού του ανθρώπου, ξέρεις τί είναι να κόβεις γύρο στους 45 βαθμούς Αύγουστο μήνα, μόνο για την αγάπη σου στα παιδιά;

Όταν δούλευε τυλιχτής θα του έλεγα "3 πίτα γύρο απ'όλα (με μουστάρδα και κέτσαπ)". Τώρα ομολογώ πως δεν έχω κάτι να του πω, πέραν του ότι έπρεπε ήδη να έχει διοριστεί. Καμία ειρωνία. Αφού είναι καταρτισμένος και αξιόλογος και πάνω απ'όλα "έξω καρδιά", να το διορίσουμε το παιδί και να το κεράσουμε και μια πάστα...

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #373 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:45:01 μμ »
Με λίγα λόγια ο κύριος προτείνει τη δομημένη συνέντευξη που ανέφερε και ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ. Καμία σχέση με αυτά που επιθυμείτε εσείς... Εσείς επιθυμείτε να διοριστείτε με την προϋπηρεσία που έχετε αποκτήσει, με αδιαφανείς διαδικασίες (σύμφωνα με το ΣτΕ), που δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ, χωρίς καμία άλλη διαδικασία. Πώς ακριβώς η μονιμοποίηση του 36μηνου, ελέγχει "τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, την ικανότητα επικοινωνίας,  την κοινωνικότητα και την ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις"; Εσύ ειδικά προσωπικά ξέρεις ότι πολλοί από τους "36μηνίτες", αν δεν παίξει βύσμα στη συνέντευξη, θα κοπούν χαλαρά, γιατί οι ικανότητες επικοινωνίας τους περιορίζονται στις βρισιές και τις απειλές...

Όταν δούλευε τυλιχτής θα του έλεγα "3 πίτα γύρο απ'όλα (με μουστάρδα και κέτσαπ)". Τώρα ομολογώ πως δεν έχω κάτι να του πω, πέραν του ότι έπρεπε ήδη να έχει διοριστεί. Καμία ειρωνία. Αφού είναι καταρτισμένος και αξιόλογος και πάνω απ'όλα "έξω καρδιά", να το διορίσουμε το παιδί και να το κεράσουμε και μια πάστα...
ο πρόεδρος ασεπ μίλησε για μονιμοποίηση όσων καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες επίσης...Επίσης η το παπαγαλισμένο σχέδιο μαθηματος ,που εγκωμιάζεις, δεν συνάδει απαραίτητα  με τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, ικανότητα επικοινωνίας,  η κοινωνικότητα και η ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις...επιφανειακή γνώση μαρτυρά και ψεύτικη σοφία για την οποία επαίρονται συχνά οι βαθμάρες όπως εσύ ξέρεις καλύτερα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2017, 06:49:05 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #374 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:48:29 μμ »
ο πρόεδρος ασεπ μίλησε για μονιμοποίηση όσων καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες επίσης...

Και για ένα μικρό προβληματάκι με το Σύνταγμα μίλησε. Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ απλό το όλο θέμα ε; Οποιαδήποτε απόπειρα διορισμών που δεν περνάει από τον ΑΣΕΠ, είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στο ΣτΕ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, είπε μονόδρομος ο γραπτός διαγωνισμός. Παραπάνω τα λέγαμε. Αν λοιπόν μπορούν να φέρουν ένα συνταγματικό τρόπο διορισμού για όλους εσάς που τρέμετε τον γραπτό διαγωνισμό, ας τον φέρουν. Αν το ΣτΕ πει ότι είναι οκ, δε πα να γκρινιάζουμε όλοι εμείς, δε θα έχει καμία σημασία.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #375 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:50:02 μμ »
Και για ένα μικρό προβληματάκι με το Σύνταγμα μίλησε. Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ απλό το όλο θέμα ε; Οποιαδήποτε απόπειρα διορισμών που δεν περνάει από τον ΑΣΕΠ, είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στο ΣτΕ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, είπε μονόδρομος ο γραπτός διαγωνισμός. Παραπάνω τα λέγαμε. Αν λοιπόν μπορούν να φέρουν ένα συνταγματικό τρόπο διορισμού για όλους εσάς που τρέμετε τον γραπτό διαγωνισμό, ας τον φέρουν. Αν το ΣτΕ πει ότι είναι οκ, δε πα να γκρινιάζουμε όλοι εμείς, δε θα έχει καμία σημασία.
μονιμοποίηση 36μηνιτων και μέσω ασεπ δεν αρνήθηκε κανείς την μετατροπή σε αορίστου χρόνου μέσω ασεπ ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #376 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:53:37 μμ »
μονιμοποίηση 36μηνιτων και μέσω ασεπ δεν αρνήθηκε κανείς την μετατροπή σε αορίστου χρόνου μέσω ασεπ ;D ;D ;D

Ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα...

Επίσης η το παπαγαλισμένο σχέδιο μαθηματος ,που εγκωμιάζεις, δεν συνάδει απαραίτητα  με τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, ικανότητα επικοινωνίας,  η κοινωνικότητα και η ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις...επιφανειακή γνώση μαρτυρά και ψεύτικη σοφία για την οποία επαίρονται συχνά οι βαθμάρες όπως εσύ ξέρεις καλύτερα

Το ίδιο ισχύει και για τη μεγάλη προϋπηρεσία για την οποία επαίρεσαι συχνά εσύ και οι όμοιοι σου. Ωστόσο ισχυρίζεσαι ότι θα πρέπει να οδηγήσει στο διορισμό σας χωρίς περαιτέρω διαδικασίες... Κάτι δε στέκει στο συλλογισμό σου...

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό
« Απάντηση #377 στις: Ιούνιος 16, 2017, 06:55:30 μμ »
Και για ένα μικρό προβληματάκι με το Σύνταγμα μίλησε. Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ απλό το όλο θέμα ε; Οποιαδήποτε απόπειρα διορισμών που δεν περνάει από τον ΑΣΕΠ, είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στο ΣτΕ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, είπε μονόδρομος ο γραπτός διαγωνισμός. Παραπάνω τα λέγαμε. Αν λοιπόν μπορούν να φέρουν ένα συνταγματικό τρόπο διορισμού για όλους εσάς που τρέμετε τον γραπτό διαγωνισμό, ας τον φέρουν. Αν το ΣτΕ πει ότι είναι οκ, δε πα να γκρινιάζουμε όλοι εμείς, δε θα έχει καμία σημασία.
Οι τζαμπατζήδες ΑΣΕΠολάγνοι θέλουν να δουλεύουν στην εκπαίδευση χωρίς να δώσουν φράγκο. Εμείς που τα στάξαμε  στα αδέλφια μας  τους Κύπριους δηλαδή τί είμαστε, τα κορόιδα είμαστε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.