0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
έχει γίνει κακέκτυπο των πανελληνίων...συνάδελφός μου παπαγάλισε 2 σχέδια μαθημάτων από φροντιστήριο τύπου Μπόνια της συμπρωτεύουσας και έγραψε 90...η παπαγαλία 90...μετά πές μου εσύ τι ανιχνεύει...
Εμείς στην ειδική δώσαμε ένα σκασμό λεφτά σε μεταπτυχιακά για να κατοχυρώσουμε μια θέση στην εκπαίδευση, δεν μπορεί να πετά ο καθένας ότι μπούρδα του έρθει για γραπτούς διαγωνισμούς. Κάπου πρέπει να εκτιμώνται οι θυσίες που κάνανε κάποιοι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα.
Αν τα σχέδια μαθήματος που "παπαγάλισε" ήταν αρτιότατα και θα τα εφαρμόσει στην τάξη, γιατί ακριβώς αυτό είναι χειρότερο από τους μη αξιολογημένους που μπαίνουν κάθε μέρα στις τάξεις και μπορεί να κάνουν ένα άναρχο και ενδεχομένως κακό μάθημα; Δεν είναι ιστορία να την παπαγαλίσεις η διδακτική. Μέσω έστω της παπαγαλίας μαθαίνεις πάρα πολλά πράγματα. Για τη δομή ενός μαθήματος, για τα εποπτικά μέσα, για τις μεθόδους διδασκαλίας, για για για... Ξέρω, ψιλά γράμματα. Σαν την εμπειρία στην τάξη δεν έχει. Τα πρώτα 20 χρόνια είναι δύσκολα. Μετά βγάζεις δικές σου μεθόδους διδασκαλίας...
υπήρχαν στα σχολέια που δούλεψα άνθρωποι με χαμηλό ασεπ ή καθόλου ασεπ αλλά με τεχνογνωσία από την φροντιστηριακή εκπαίδευση οι οποίοι απογείωναν τις τάξεις τους και άλλοι μα βαθμάρες σε γνωστικο και παιδαγωγικό που μίλαγαν πάνω από τα κεφάλια των μαθητών...
Πόσο δίκιο έχεις. Οι πιο πολλοί με υψηλό βαθμό ΑΣΕΠ είναι απόμακροι, κλεισμένοι στα διαβάσματα τους και κολλημένοι με το γνωστικό. Ενώ έχω γνωρίσει συνάδελφο που απέτυχε και στους τρεις ΑΣΕΠ που έδωσε και ήταν έξω καρδιά. Τα παιδιά τον λάτρευαν και φυσικά όλοι οι συνάδελφοι. Παιδιά ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να εφαρμοστεί πιά, είμαστε ένα σορό κόσμος ειδικά από την ειδική, που δουλεύουμε τόσο καιρό και δεν προλάβαμε καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.
Με έπεισες. Ξεκινάω καμπάνια να προστεθεί το "έξω καρδιά" στα κριτήρια της μοριοδότησης. Η αλήθεια είναι ότι είναι σημαντικό προσόν στον εργασιακό χώρο. Και γω δεν τους μπορώ αυτούς τους "κλεισμένους στα διαβάσματα τους και κολλημένους στο γνωστικό". Μια ζωή την έχουμε βρε αδερφέ...
Παπακωνσταντίνου Γιώργος, Επίκουρος Καθηγητής Οργάνωσης, Διοίκησης και Οικονομίας της Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.«Απόψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις αλλαγές στο τρόπο επιλογής μόνιμου διδακτικού προσωπικού στην Ελλάδα». Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο «Τυπική, μη τυπική και άετυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα –
Με λίγα λόγια ο κύριος προτείνει τη δομημένη συνέντευξη που ανέφερε και ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ. Καμία σχέση με αυτά που επιθυμείτε εσείς... Εσείς επιθυμείτε να διοριστείτε με την προϋπηρεσία που έχετε αποκτήσει, με αδιαφανείς διαδικασίες (σύμφωνα με το ΣτΕ), που δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ, χωρίς καμία άλλη διαδικασία. Πώς ακριβώς η μονιμοποίηση του 36μηνου, ελέγχει "τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, την ικανότητα επικοινωνίας, την κοινωνικότητα και την ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις"; Εσύ ειδικά προσωπικά ξέρεις ότι πολλοί από τους "36μηνίτες", αν δεν παίξει βύσμα στη συνέντευξη, θα κοπούν χαλαρά, γιατί οι ικανότητες επικοινωνίας τους περιορίζονται στις βρισιές και τις απειλές...Όταν δούλευε τυλιχτής θα του έλεγα "3 πίτα γύρο απ'όλα (με μουστάρδα και κέτσαπ)". Τώρα ομολογώ πως δεν έχω κάτι να του πω, πέραν του ότι έπρεπε ήδη να έχει διοριστεί. Καμία ειρωνία. Αφού είναι καταρτισμένος και αξιόλογος και πάνω απ'όλα "έξω καρδιά", να το διορίσουμε το παιδί και να το κεράσουμε και μια πάστα...
ο πρόεδρος ασεπ μίλησε για μονιμοποίηση όσων καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες επίσης...
Και για ένα μικρό προβληματάκι με το Σύνταγμα μίλησε. Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ απλό το όλο θέμα ε; Οποιαδήποτε απόπειρα διορισμών που δεν περνάει από τον ΑΣΕΠ, είναι αντισυνταγματική και θα καταπέσει στο ΣτΕ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, είπε μονόδρομος ο γραπτός διαγωνισμός. Παραπάνω τα λέγαμε. Αν λοιπόν μπορούν να φέρουν ένα συνταγματικό τρόπο διορισμού για όλους εσάς που τρέμετε τον γραπτό διαγωνισμό, ας τον φέρουν. Αν το ΣτΕ πει ότι είναι οκ, δε πα να γκρινιάζουμε όλοι εμείς, δε θα έχει καμία σημασία.
μονιμοποίηση 36μηνιτων και μέσω ασεπ δεν αρνήθηκε κανείς την μετατροπή σε αορίστου χρόνου μέσω ασεπ
Επίσης η το παπαγαλισμένο σχέδιο μαθηματος ,που εγκωμιάζεις, δεν συνάδει απαραίτητα με τη διδακτική δεξιότητα και ικανότητα, ικανότητα επικοινωνίας, η κοινωνικότητα και η ικανότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις...επιφανειακή γνώση μαρτυρά και ψεύτικη σοφία για την οποία επαίρονται συχνά οι βαθμάρες όπως εσύ ξέρεις καλύτερα