*

Αποστολέας Θέμα: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[  (Αναγνώστηκε 6691 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:40:44 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!

Φέτος αποφοίτησα απο το Φιλολογικό του ΑΠΘ(ειδικευση ΜΝΕΣ). Άρχισα να ψάχνω τι πρέπει να διαβασω και με επιασε ενα φοβερό αγχος. Βέβαια είδα κάποιες συζητήσεις και πήρα ιδεες, όπως π.χ ότι πρέπει να προσεξω τα βιβλία του καθηγητη κτλ. Καμία άλλη πρόταση?

Θα ήθελα όμως και την γνώμη σας σχετικά με τα μεταπτυχιακά. Αξίζει το κόπο? Και σε ποιά σχολή? Με μια μικρή έρευνα βρήκα ενα μεταπτυχιακό στο ΦΠ του ΑΠΘ σχετικά με την διδακτική μεθοδολογία. Δεν ειχα σκεφτεί ποτέ να κανω μεταπτυχιακό, αλλα διαβαζοντας τα ποστ σας διαπίστωσα οτι πολλοι απο εσας εχετε και με (ξανα)επιασε το αγχος.

Να μπω στο τριπάκι να διαβασω και να δωσω σε ενα μηνα τις εξετάσεις? Αλλα τι να διαβασω? Ειδα την προτεινομενη  βιβλιογραφία και με επιασε ιλιγγος.

Συγγνώμη για το μεγαλο ποστ αλλα ειμαι πραγματικα σε αδιεξοδο.. :'(

Ι. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Σημαντικοί σταθμοί της νεοελληνικής εκπαίδευσης (19ος και 20ός αιώνας)
1.2.   Η προβληματική της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα: απόπειρες, νομοσχέδια, υλοποίηση, κριτική

2.   Ενδεικτική βιβλιογραφία
Δημαρά Α.: Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε, τόμοι Ι και ΙΙ, Αθήνα 1973.

Δημαρά Α.: Ιστορία της εκπαίδευσης, στο: Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, τόμοι ΙΓ΄ κ.ε., Αθήνα.

Τερζή Ν.Π.: Η Παιδαγωγική του Αλεξάνδρου Δελμούζου, Θεσσαλονίκη 20062.

Τερζή Ν.Π.: Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, Θεσσαλονίκη 1993.

ΙΙ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Το σχολείο ως θεσμός: προέλευση και εξέλιξη του, βασικές λειτουργίες του, κριτική του σχολικού θεσμού
1.2.   Το έργο του εκπαιδευτικού από κοινωνιολογική σκοπιά, εκπαιδευτικός και μαθητής – παιδαγωγική αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη
1.3.   Προγράμματα διδασκαλίας: Βασική ορολογία και ιστορικά στοιχεία, σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων διδασκαλίας
1.4.   Μεθόδευση της διδακτικής διαδικασίας: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος της διδακτικής διαδικασίας – αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Ingenkamp, K.: Εγχειρίδιο Παιδαγωγικής Διαγνωστικής, Θεσσαλονίκη 1990.

Μιχαλακόπουλου Γ.: Το σχολείο και η σχολική τάξη, Θεσσαλονίκη 1997.

Νημά, Ε. / Καψάλη, Α.: Σύγχρονη Διδακτική, Θεσσαλονίκη 2002.

Ξωχέλλη Π.Δ.: Σχολική Παιδαγωγική, Θεσσαλονίκη 2005.

Παπαναούμ, Ζ.: Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, Αθήνα 2003.

Χατζηδήμου, Δ.: Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος. Συμβολή στον προγραμματισμό της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2002 (ανατύπωση).

Χατζηδήμου, Δ., Στραβάκου, Π., Κουγιουρούκη, Μ.: Οι κατ’ οίκον εργασίες μέσα από την ανίχνευση της ελληνικής και διεθνούς εμπειρίας, Θεσσαλονίκη 2007.

Χατζηδήμου, Δ.: Εισαγωγή στη Θεματική της Διδακτικής. Συμβολή στη θεωρία και στην πράξη της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2007.

ΙΙΙ. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Οι μακροκοινωνιολογικές λειτουργίες του σχολείου: μετάδοση προσόντων, επιλογή, ενσωμάτωση και νομιμοποίηση
1.2.   Συνθήκες και παράγοντες σχολικής κοινωνικοποίησης
1.3.   Δομικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του σχολείου
1.4.   Η κοινωνική δυναμική της σχολικής τάξης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Blackledge, D. / Hunt, Β.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (μετ. Μ. Δεληγιάννη), Αθήνα 1995.
Parelius, R. / Parelius A.: The Sociology of Education, New Jersey 19872.

Κελπανίδη Μ.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης: Θεωρίες και πραγματικότητα, Αθήνα 2002.

Φραγκουδάκη Α.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Αθήνα  1985.


IV. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Επιστημολογικές προϋποθέσεις της παιδαγωγικής έρευνας
1.2.   Ερμηνευτική και εμπειρική προσέγγιση στην παιδαγωγική έρευνα
1.3.   Φάσεις ερευνητικής διαδικασίας, επιμέρους μέθοδοι έρευνας και τεχνικές συλλογής δεδομένων, ανάλυση δεδομένων

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Cohen, L. / Manion, L.: Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας (μετ. Μητσοπούλου/Μ. Φιλοπούλου), Αθήνα 1997.
 
Γέμτου, Π.: Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών, τόμ. 1 και 2, Αθήνα 1984.

Κελπανίδη, Μ.: Μεθοδολογία της παιδαγωγικής έρευνας με στοιχεία στατιστικής, Θεσσαλονίκη 1999.

Παρασκευόπουλου, Ι.: Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας, τομ. 1 και 2, Αθήν
βιβλιογραφια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:20:51 »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:48:40 μμ »
Αν τα διαβάσεις όλα αυτά και περάσεις, δεν σου δίνουν και το πτυχίο μια και καλή;;; Έλα Παναγιά μου...   :o
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:50:17 μμ »
Καλώς ήρθες! Η απορίες σου μπορούν να λυθούν και στο τόπικ 'Συμβουλές και προτάσεις για τον επόμενο ασεπ'.
Δεν θα ήταν άσχημα να έδινες εξετάσεις για αυτό το μεταπτυχιακό, αφού 1. σου εξασφαλίζει 3 μόρια (αλλά δεν προλαβαίνεις να τα μετρήσεις για τον επόμενο ασεπ) 2. δεν έχεις να χάσεις τίποτα από το διάβασμα, καθώς η ύλη του μεταπτυχιακού είναι μεγάλο μέρος από την ύλη των παιδαγωγικών ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:56:20 μμ »
Αν υποθεσουμε οτι διαβαζω ολα αυτα τι πιθανοτητες εχω ουτε σε ενα μηνα να εχω βγαλει την υλη?

Κακός μπελας ο Ασεπ, πολυ κακος. Αληθεια, ολα τα μεταπτυχιακα μετρανε με 3 μορια?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:20:51 »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:58:54 μμ »
Αν υποθεσουμε οτι διαβαζω ολα αυτα τι πιθανοτητες εχω ουτε σε ενα μηνα να εχω βγαλει την υλη?



Νομίζω λίγες. Και οι απαιτήσεις του ΑΠΘ τεράστιες.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 05:31:19 μμ »
Αν υποθεσουμε οτι διαβαζω ολα αυτα τι πιθανοτητες εχω ουτε σε ενα μηνα να εχω βγαλει την υλη?

Κακός μπελας ο Ασεπ, πολυ κακος. Αληθεια, ολα τα μεταπτυχιακα μετρανε με 3 μορια?
3 μόρια έχουν τα μεταπτυχιακά στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του ΠΕ02, στη διδακτική γενικά (ΦΠ) και στα παιδαγωγικά. Υπάρχει και ένα μεταπτυχικό στο γλωσσολογικό ΑΠΘ στη διδακτική της γλώσσας που σου δίνει 3 μόρια, πάλι με εξετάσεις και 2 ξένες γλώσσες. Γι' αυτό που συζητάμε όμως υπάρχει άλλο τόπικ 'Μεταπτυχιακό στο γνωστικό του κλάδου'
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2007, 05:33:41 μμ από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 01:42:56 πμ »
Βρε παιδιά να πω κι εγώ η άπειρη κάτι?Αν είναι να καθήσει κάποιος να διαβάσει για τις εξετάσεις του μεταπτυχιακού και μετά άλλα 1-2 χρόνια για το ματαπτυχιακό,γιατί να μη στρωθεί από τώρα για τον Α.Σ.Ε.Π και να εξασφαλίσει, όχι 3 αλλά περισσότερα μόρια?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 08:40:33 πμ »
Εγω αυτό θα έκανα, οπως λεει και ο/η habanero. Θα στρωνομουνα στο διαβασμα για ασεπ που θα μου εξασφάλιζε και πολυ περισσοτερα μόρια! Αλήθεια, πόσοι απο αυτούς που διορίζονται με αυτο τον διαγωνισμο του ασεπ εχουν μεταπτυχιακό?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος demis_n

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 11:57:46 πμ »
 Να σας πω και εγώ την άποψή μου! Όταν τελείωσα τις σπουδές μου το 2004 (αποφοίτησα από το ΑΠΘ, Ιστορικό) ήμουν και εγώ πολύ μπερδεμένη όπως η sirina για το αν πρέπει να κάνω μεταπτυχιακό, αν πρέπει να αρχίσω το διάβασμα για ΑΣΕΠ ή να αρχίσω να δουλεύω! Είχα καλό βαθμό πτυχίου, είχα επίσης προτάσεις από κάποιους καθηγητές να κάνω μεταπτυχιακό, βέβαια με εξετάσεις, αλλά με αρκετή βοήθεια στη βιβλιογραφία, καθώς είχα άριστους βαθμούς στα μαθήματά τους και τους ενδιέφερα.. Παρ' όλα αυτά σκέφτηκα ότι μια ζωή φανταζόμουν τον εαυτό μου εκπαιδευτικό και αναρωτήθηκα κατά πόσο θα με βοηθούσε αν είχα κάποια εξειδίκευση π.χ. στη Ρωμαϊκή Ιστορία.. Το μόνο λοιπόν μεταπτυχιακό που ίσως θα με ικανοποιούσε θα ήταν παιδαγωγικής φύσεως! Έτσι λοιπόν επέστρεψα στα πάτρια εδάφη και έπρεπε να δω τι θα κάνω με δουλειά ή ΑΣΕΠ. Να υπογραμμίσω ότι ήδη στη Θεσ/νίκη δούλευα από το δεύτερο έτος από χόμπυ κυρίως και είχα ήδη πάρει το βάπτισμα του πυρός. Μάλιστα επειδή τον ΑΣΕΠ τον είχα πάρει πολύ σοβαρά πριν ακόμα ορκιστώ το τελευταίο εξάμηνο, επειδή είχα τελειώσει όλα τα μαθήματά μου και απλά περίμενα να καλυφθούν τα 4 χρόνια προκειμένου να τελειώσω και τυπικά είχα δηλώσει μαθήματα του Παιδαγωγικού και του Φ.Π. που είχαν σχέση μα τα Παιδαγωγικά που ζητούσε ο ΑΣΕΠ. Επιστρέφοντας λοιπόν πήρα ένα μεγάλο ρίσκο και αποφάσισα να μη δουλέψω αν και θα μπορούσα σε φροντιστήρια της πόλης μου και να αφιερωθώ στον ΑΣΕΠ. Ειλικρινά δεν ξέρω αν ήταν το σωστό, καθώς είχα κλειστεί αρκετά και το διάβασμα ήταν κουραστικό , από την άλλη όμως είχα αρκετή ώρα και έτσι να τα πάρω όλα με πολλές λεπτομέρειες! Βέβαια απέτυχα όταν έδωσα και απογοητεύτηκα, γιατι είχα νιώσει ότι "είχα φτάσει στη βρύση και δεν είχα πιει νερό"! Είχα γράψει 93 διδακτική Ιστορίας, 89 Παιδαγωγικά, αλλά στο γνωστικό δεν είχα περάσει τη βάση για 0,3... :(  Έτσι λοιπόν την επόμενη χρονιά άρχισα να δουλεύω, να ψάχνω για μεταπτυχιακό σε Αθήνα και Βόλο, αλλά είχα απορροφηθεί τόσο πολύ με τη δουλειά που δεν το κυνηγησα όσο έπρεπε! Στη συνέχεια, τον Αυγουστο του 2006 αποφάσισα να αρχίσω πάλι μια προσπάθεια για ΑΣΕΠ και να μην αφήσω τελείως την δουλειά μου, αλλά να την περιορίσω όσο μπορούσα, γιατί είχα ανοιχτεί αρκετα! Να πω ότι πολλά από τα αντικείμενα τα έπιασα πολύ λίγο, καθώς τα είχα δουλέψει πολύ και την προηγούμενη φορά! Για να μην μακρηγορήσω άλλο, τελικά τα κατάφερα και διορίζομαι με τη δεύτερη φουρνιά, χωρίς μεταπτυχιακό, με αρκετό διάβασμα, αλλά ίσως διαφορετικό από την πρώτη φορά, πιο ήρεμο και με πολλές επαναλήψεις!
Δεν ξέρω τελικά αν πρέπει να πάρεις το ρίσκο να τα παρατήσεις όλα για τον ΑΣΕΠ. Μια ξαδέρφη μου, 32 χρονών, τα παράτησε όλα και τελικά πέρασε, όμως μια άλλη κοπέλα, με πολύ διάβασμα δεν τα κατάφερε! Το μεταπτυχιακό, τουλάχιστον στον κλάδο μας, δεν ξέρω αν μας βοηθάει στην εξέλιξη του επαγγέλματος, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μας διορίζει! Αν θέλουμε να το κάνουμε και να ακολουθήσουμε τον εκπαιδευτικό τομέα ίσως να το κάνουμε για την προσωπική μας μετεκπαίδευση.. Θέλω να πω ότι αν είσαι π.χ. ηλεκτρονικός πρέπει απαραίτητα να κάνεις ένα μεταπτυχιακό, για να εξειδικευτείς κάπου και έτσι να απορροφηθείς στον αντίστοιχο εργασιακό χώρο. Δυστυχώς όμως σε μας δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, σπαταλάς φαιά ουσία, χρήματα, χρόνο στην πιο εποικοδομητική εποχή σου, για να σου αναγνωρίσουν 3 μοριάκια ή να σου δώσουν 45 (;) ευρώ παραπάνω στο μισθό σου όταν διοριστείς...
Αυτά τα ολίγα... :P Είχα ανάγκη να τα μοιραστώ με σας! Καλή συνέχεια στην αναζήτησή σας!!!! Εύχομαι όλοι να κυνηγήσουν το όνειρο και να δουν τον εαυτό τυος όπως ακριβώς τον φαντάζονται!

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 01:39:46 μμ »
Εγω αυτό θα έκανα, οπως λεει και ο/η habanero. Θα στρωνομουνα στο διαβασμα για ασεπ που θα μου εξασφάλιζε και πολυ περισσοτερα μόρια! Αλήθεια, πόσοι απο αυτούς που διορίζονται με αυτο τον διαγωνισμο του ασεπ εχουν μεταπτυχιακό?
Με την ευκαιρία της συζήτησης έψαξα τα μεταπτυχιακά των επιτυχόντων:
Από το σύνολο των επιτυχόντων 478 άτομα σύνολο παρουσίασαν μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από αυτούς 2 άτομα έχουν δύο μεταπτυχιακά στην ειδικότητα του κλάδου  ???, ένα άτομο έχει δύο μεταπτυχιακά στη διδακτική της ειδ. του κλάδου  ???, 8 άτομα έχουν και μεταπτυχιακό και διδακτορικό και 6 άτομα μόνο διδακτορικό χωρίς μεταπτυχιακό (μπορεί να μου εξηγήσει κανείς πως γίνεται αυτό  ???).
Συγκεκριμένα:

 337 άτομα παρουσίασαν 339 μεταπτυχιακά στο γνωστικό του κλάδου (2 άτομα με διπλά) από τα οποία άτομα 85 θα περνούσαν ούτως ή άλλως και χωρίς το μεταπτυχιακό, 37 πέρασαν χάρη στο μεταπτυχιακό και 215 δεν πέρασαν αν και είχαν το μεταπτυχιακό. Ένα άτομο έχει ταυτόχρονα δύο μεταπτυχιακά και 80 μήνες προϋπηρεσία και χωρίς όλα αυτά δε θα διοριζόταν.

127 άτομα σύνολο παρουσίασαν 128 μεταπτυχιακά στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου (ένας 'εχει διπλό) από τους οποίους 31 περνούσαν και χωρίς τη βοήθεια αυτών των μονάδων, 24 χάρη στις 3 μονάδες και 62 δεν διορίστηκαν αν και είχαν τα μόρια αυτά.

14 άτομα σύνολο είχαν διδακτορικά, από τους οποίους 6 χωρίς μεταπτυχιακό  ??? και 8 με μεταπτυχιακό. Ένα από τα άτομα αυτά έχει δύο μεταπτυχιακά στην ειδικότητα του κλάδου και ταυτόχρονα και διδακτορικό και χωρίς όλα αυτά δε θα διοριζόταν. 6 άτομα από αυτά διορίστηκαν και 8 όχι.

(Τα στατιστικά μου ενδέχεται να έχουν και κάποια λάθη, διορθώστε με αν βρείτε κάτι  ;))

Το συμπέρασμα είναι ότι τα μόρια από μεταπτυχιακά διδακτορικά βοηθούν ελάχιστους, αφού οι περισσότεροι που τα έχουν δεν πέρασαν.
Αυτό που λες, marko, ότι το διάβασμα εξασφαλίζει πολύ περισσότερα μόρια δεν έχει αποδειχθεί, αλλά από τα στατιστικά προκύπτει ότι πολλοί είχαν τις μονάδες, αλλά δεν πέρασαν, όλοι αυτοί, που είναι αρκετοί, λες να μην διάβασαν πολύ;

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 01:52:09 μμ »
Δε γίνεται διδακτορικό χωρίς μεταπτυχιακό. Άρα προφανώς δεν τους αναγνώρισαν το μεταπτυχιακό αν ήταν άσχετο με τον κλάδο...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος mariab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 03:24:00 μμ »
Να πω κι εγώ την άποψή μου χωρίς να σας κουράσω.
Με λίγα λόγια, συμφωνώ περίπου με την demis_n. Έχω δώσει δύο φορές ΑΣΕΠ. Την πρώτη, σχεδόν αδιάβστη, δεν πέρασα και ήταν απόλυτα λογικό. Την προηγούμενη φορά είχα διαβάσει κοντά ένα χρόνο, πιστεύω ότι είχα κάνει μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια και με φροντιστήριο, και τελικά πέρασα στο γνωστικό και κόπηκα στην Ειδική Διδακτική με 27,50, ενώ περίμενα στη χειρότερη περίπτωση πάνω από 65. Στην αρχή απογοητεύτηκα και είπα να κάνω ένα ελληνογαλλικό μεταπτυχιακό στις Διδακτικές της πολυγλωσσίας που μου άρεσε αρκετά. Ενώ όμως είχα ξεκινήσει διάβσμα για το μεταπτυχιακό σκεφτόμουνα ότι αυτό που ήθελα πραγματικά να κάνω ήταν να ξαναδώσω ΑΣΕΠ γιατί το όνειρό μου τα τελευταία χρόνια είναι να μπω σε μια τάξη να διδάξω. Έτσι, παράτησα το διάβασμα για το μεταπτυχιακό και ξεκίνησα πάλι διάβασμα για τον ΑΣΕΠ. Το ξέρω ότι είναι ρίσκο, και μάλιστα μεγάλο, αλλά νομίζω ότι αν θες κάτι πραγματικά πάρα πολύ δεν το βάζεις κάτω. Δεν ξέρω αν κάνω καλά, αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι αυτό που θέλω να κάνω. Και χαίρομαι που επιτέλους βρήκα κάποιους να με καταλαβαίνουν.  :)

Αποσυνδεδεμένος ifilitisvikys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Γυναίκα
  • We rock!
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 06:14:19 μμ »
Ας μου επιτραπεί να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου γύρω από το θέμα. Το μεταπτυχιακό, αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση να το κάνεις, μόνο οφέλη μπορεί να προσφέρει. Το 2003 τελείωσα και πήρα πτυχίο και οι γονείς μου με ρώτησαν τι δώρο ήθελα στην ορκωμοσία (τα γνωστα των γονιών). Τους είπα ότι ήθελα ένα μεταπτυχιακό (ακριβότερο από την κάμερα που έλεγαν τους βγήκε  ;)). Έδωσα εξετάσεις και πέρασα στο ΠΜΣ Ιωαννίνων, στη νεοελληνική ειδίκευση. Μου πήρε περίπου 3 χρόνια να τελειώσω και συμβουλεύω όποιον το επιχειρήσει να μην τρέχει με ιδιαίτερα σε χρονιά που γράφει τη διπλωματική, γιατί θα χάσει τα αυγά και τα πασχάλια. Παρόλα αυτά (και επειδή είχα την μανία με λογοτεχνία και δη νεοελληνική) οι γνώσεις που αποκόμισα μου επέτρεψαν να γράψω 83 στα νέα ελληνικά στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, όπου έδωσα για πλάκα αδιάβαστη και 93 αυτή την φορά και να είμαι έτσι στους διοριστέους. Να διευκρινίσω με κάθε ειλικρίνεια ότι διάβασα μόνο 2 μέρες Νεα Ελληνικά. Σε αντίθεση με την Ιστορία που τη διάβαζα 2 μήνες και έγραψα 58. Έτσι τα νέα ισοστάθμισαν τον κακό βαθμό της Ιστορίας. Το ωραίο είναι ότι λόγω καταλήψεων η απονομή του μεταπτ. τίτλου έγινε λίγο καιρό μετά τις αιτήσεις για ΑΣΕΠ και δεν μου προσμετρήθηκαν εκ των πραγμάτων τα 2 επιπλέον μόρια! Τι εννοώ (και κλείνω): κάνε μεταπτυχιακό αν το έχεις μεράκι. Αν όχι θα σου γίνει μια επιπλέον υποχρέωση. Είναι ο μόνος τρόπος να σε ανταμείψει το μεταπτυχιακό, όχι με μόρια αλλά με πνευματικά εφόδια.
«Η αριθμητική καταλήγει στη Φιλολογία, κι η Φιλολογία στο έγκλημα...»
Ε. Ιονέσκο, "Το μάθημα"

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 07:32:12 μμ »
Εγω αυτό θα έκανα, οπως λεει και ο/η habanero. Θα στρωνομουνα στο διαβασμα για ασεπ που θα μου εξασφάλιζε και πολυ περισσοτερα μόρια! Αλήθεια, πόσοι απο αυτούς που διορίζονται με αυτο τον διαγωνισμο του ασεπ εχουν μεταπτυχιακό?
Με την ευκαιρία της συζήτησης έψαξα τα μεταπτυχιακά των επιτυχόντων:
Από το σύνολο των επιτυχόντων 478 άτομα σύνολο παρουσίασαν μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από αυτούς 2 άτομα έχουν δύο μεταπτυχιακά στην ειδικότητα του κλάδου  ???, ένα άτομο έχει δύο μεταπτυχιακά στη διδακτική της ειδ. του κλάδου  ???, 8 άτομα έχουν και μεταπτυχιακό και διδακτορικό και 6 άτομα μόνο διδακτορικό χωρίς μεταπτυχιακό (μπορεί να μου εξηγήσει κανείς πως γίνεται αυτό  ???).
Συγκεκριμένα:

 337 άτομα παρουσίασαν 339 μεταπτυχιακά στο γνωστικό του κλάδου (2 άτομα με διπλά) από τα οποία άτομα 85 θα περνούσαν ούτως ή άλλως και χωρίς το μεταπτυχιακό, 37 πέρασαν χάρη στο μεταπτυχιακό και 215 δεν πέρασαν αν και είχαν το μεταπτυχιακό. Ένα άτομο έχει ταυτόχρονα δύο μεταπτυχιακά και 80 μήνες προϋπηρεσία και χωρίς όλα αυτά δε θα διοριζόταν.

127 άτομα σύνολο παρουσίασαν 128 μεταπτυχιακά στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου (ένας 'εχει διπλό) από τους οποίους 31 περνούσαν και χωρίς τη βοήθεια αυτών των μονάδων, 24 χάρη στις 3 μονάδες και 62 δεν διορίστηκαν αν και είχαν τα μόρια αυτά.

14 άτομα σύνολο είχαν διδακτορικά, από τους οποίους 6 χωρίς μεταπτυχιακό  ??? και 8 με μεταπτυχιακό. Ένα από τα άτομα αυτά έχει δύο μεταπτυχιακά στην ειδικότητα του κλάδου και ταυτόχρονα και διδακτορικό και χωρίς όλα αυτά δε θα διοριζόταν. 6 άτομα από αυτά διορίστηκαν και 8 όχι.

(Τα στατιστικά μου ενδέχεται να έχουν και κάποια λάθη, διορθώστε με αν βρείτε κάτι  ;))

Το συμπέρασμα είναι ότι τα μόρια από μεταπτυχιακά διδακτορικά βοηθούν ελάχιστους, αφού οι περισσότεροι που τα έχουν δεν πέρασαν.
Αυτό που λες, marko, ότι το διάβασμα εξασφαλίζει πολύ περισσότερα μόρια δεν έχει αποδειχθεί, αλλά από τα στατιστικά προκύπτει ότι πολλοί είχαν τις μονάδες, αλλά δεν πέρασαν, όλοι αυτοί, που είναι αρκετοί, λες να μην διάβασαν πολύ;

Άκουσα στατιστική και να'μαι...
Νομίζω πρέπει να το εξετάσουμε λίγο διαφορετικά...

Με βάση αυτά που γράφει ο Syllas, από όσους παρουσίασαν μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό βλέπουμε ότι το 39% διορίζεται.
Για να δούμε αν βοηθάει ή όχι, πρέπει να συγκρίνουμε με το συνολικό ποσοστό αυτών που διορίζονται, δηλαδή 840 διοριστέοι σε σύνολο 13.986 που προσήλθαν, που βγάζει μόλις 6%.

Φυσικά τα παραπάνω είναι λάθος γιατί μπορεί να υπήρχαν μεταπτυχιακοί και στους αποτυχώντες, οπότε το 39% δεν είναι συγκρίσιμο με το 6%.
Διορθώνουμε το 6% : 840 διοριστέοι σε σύνολο 4712 επιτυχώντων βγάζει περίπου 17,8%.

Άρα και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη, οπότε τελικά πιστεύω ότι βοηθάει.

Γνώμη μου είναι ότι δεν ενδιαφέρει αν τα επιπλέον 2,3 ή 4 μόρια σε έβαλαν στους διοριστέους ή όχι, γιατί (υποτίθεται τουλάχιστον) ότι λόγω των πρόσθετων γνώσεων έγραψες συνολικά καλύτερα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.