0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομίζω πως το άρθρο δεν είναι σαφές.Δηλαδή αφού η φυσική δε θα είναι μάθημα επιλογής τότε πως θα επιλέγουν τα παιδιά τις πολυτεχνειακές σχολές από τις άλλες κατευθύνεις;
Θελω να πιστευω (λεμε τωρα) οτι τις κλασικες σχολες που ως βαση τους εχουν κατα κυριο λογο τα μαθηματικα και τη φυσικη (φυσικα σε δευτερο σταδιο και τη χημεια με την πληροφορικη) θα τις ενταξουν αυστηρα στη θετικη κατευθυνση χωρις αλλη δυνατοτητα επιλογης. Μιας και τωρα δεν υπαρχει η αντιστοιχη τεχνολογικη (που ειχε τα δυο βασικα μαθηματα). Εννοω το πληθος σχολων 2ου και 4ου πεδιου (και φυσικα ολα τα αντιστοιχα ΤΕΙ). Γιατι αλλιως θα ειναι αστειοτητες να πας απο θεωρητικη ή ακομη και με ΑΟΘ κοινονιολογιες και ιστοριες απο οικονομικη!! Οσο για τους δασκαλους θεωρω πως θα εχουν προσβαση απο ολες τις κατευθυνσεις. Θα δειξει!
H μήπως τα μαθήματα γενικής παιδείας θα διδάσκονται σε όλους όπως τώρα, απλά ο καθένας θα δηλώνει σε ποιο θα εξεταστεί;Δηλαδή τα Λατινικά να είναι γενικής παιδείας και να τα διδάσκονται όλοι;;; Τι μάθημα θα κάνουν οι έρμοι οι συνάδελφοι....
2-3 προχειρες παρατηρήσεις - αν κατάλαβα καλά:1. Πολλά μαθήματα "γενικής" παιδείας = επιλεγόμενα που θα δημιουργήσουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα στο ωρολόγιο. Πχ μαθητής που δίνει Λατινικά μπορεί να θέλει να δώσει και